Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Юридичні послуги
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2016-12-21-001600-b 587f819be60d4f70b425a9868b8fb3a0
Конкурентний діалог 1-ий етап    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качан Валентина Федорівна

380503623736 tender@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати оголошення 2-го етапу PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Качан Валентина Федорівна
380503623736
tender@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2016 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 січня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2017 15:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49600, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Воскресенська,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79100000-5 — Юридичні послуги
ДК 016:2010: 69.10.1 — Послуги юридичні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2017 13:01
Перелік змін юрид. послуги 3.doc
23 січня 2017 13:00
ТД зі змінами 3.docx
23 січня 2017 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 11:40
Перелік змін юрид. послуги 2.doc
06 січня 2017 11:39
ТД зі змінами 2.docx
22 грудня 2016 17:30
Перелік змін юрид. послуги.doc
22 грудня 2016 17:30
ТД зі змінами.docx
21 грудня 2016 14:39
Проект договору юрид. послуги.docx
21 грудня 2016 14:39
ТД юрид. послуги.docx
23 січня 2017 13:01
Перелік змін юрид. послуги 3.doc
23 січня 2017 13:00
ТД зі змінами 3.docx
23 січня 2017 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2016 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 січня 2017 11:40
Перелік змін юрид. послуги 2.doc
06 січня 2017 11:39
ТД зі змінами 2.docx
22 грудня 2016 17:30
Перелік змін юрид. послуги.doc
22 грудня 2016 17:30
ТД зі змінами.docx
21 грудня 2016 14:39
Проект договору юрид. послуги.docx
21 грудня 2016 14:39
ТД юрид. послуги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови закупівлі
Дата подання: 22 грудня 2016 11:21
Дата відповіді: 26 грудня 2016 16:47
Доброго дня. В умовах закупівлі зазначено про підтвердження виконання аналогічних договорів: - захист інтересів замовника у судових справах про відшкодування шкоди; - представництво та захист інтересів замовника при здійсненні державних (публічних) закупівель; - представництво та захист замовника у взаємовідносинах з державними органами, в тому числі з Антимонопольним комітетом України з питань державних (публічних) закупівель; - представництво та захист інтересів Замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів. З цього приводу наступні питання: 1) кількість судових справ про відшкодування шкоди в яких приймав участь Замовник в якості сторони протягом 2016 р. та правова підстава (норма права) для відшкодування. 2) яким чином вбачається надання послуг представництва та захисту інтересів при здійсненні публічних закупівель. 3) кількість публічних закупівель Замовника протягом 2016 р., які були оскаржені та потребували представництва його інтересів перед АМКУ. 4) специфіка розгляду спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів в порівнянні іншими договорами, яка б потребувала їх виділення в окрему категорію. 5) чому кваліфікаційні критерії в частині виконання аналогічних договорів не відповідають опису закупівлі в технічних вимогах, а отже предмету проекту договору закупівлі. Також, просимо відповісти на наступні питання: 6) чому від учасників, які надавали послуги Службі автомобільних доріг в Дніпропетровській області не вимагається надання копії акту виконаних робіт, адже яким чином інші учасники дізнаються, що послуги були надані. 7) кількість відряджень за межі Дніпропетровської області протягом 2016 р. у справах щодо надання юридичних послуг замовнику. 8) порядок виставлення заявок з переліком послуг, що запитується. 9) загальна кількість судових справ в яких приймав участь замовник протягом 2016 р. 10) загальна кількість процедур публічних закупівель проведених замовником протягом 2016 р. 11) кількість укладених договорів протягом 2016 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Загальна кількість матеріалів, розглянутих за участі Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області про відшкодування шкоди (правові підстави: шкода завдана внаслідок ДТП; шкода, заподіяна працівником внаслідок порушених покладених на нього трудових обов’язків)- складає 12 справ.

2). Надання послуг при здійсненні публічних закупівель включає в себе:
• підготовка проекту договору, що буде укладатися Замовником з переможцем;
• підготовка документів за запитом колегії з розгляду скарг Антимонопольного комітету України чи органів фінансової інспекції;
• представництво Замовника у Антимонопольному комітеті України, органах фінансової інспекції ;
• представництво Замовника в судах, у випадку оскарження процедури закупівлі.

3). Публічні закупівлі, які були оскаржені та потребували представництва Замовника перед АМКУ складають 2 закупівлі.

4). Специфіка розгляду спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів включає в себе:
• особливості вимог, визначених Бюджетним кодексом України;
• особливості порядку оплати за надані роботи/послуги, включаючи особливості роботи з Державною казначейською службою України;
• особливості обов’язків, покладених на бюджетну організацію, відповідно до вимог чинного законодавства;
• особливості виконання судових рішень щодо спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів, встановлених ЗУ «Про виконавче провадження», ЗУ «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень».

5). Опис змісту «юридичних послуг» наведений в технічних вимогах не є вичерпним. Даний факт зазначений Замовником в технічних умовах. Предмет виконання аналогічних договорів, підтвердження наявності яких вимагається від учасника, відповідає загальному предмету закупівлі організованої Замовником. Крім цього, у зв’язку з тим що Замовник не може визначити необхідні технічні, якісні характеристики (специфікації) робіт, вид послуг та з причини необхідності проведення переговорів з учасниками для прийняття оптимального рішення про закупівлю, останнім застосовується саме процедура конкурентного діалогу.

6). У разі, якщо учасник закупівлі вже надавав послуги Замовнику, то для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасника не має потреби тому ж Замовнику надавати самому собі відгук та копію акту наданих послуг/виконаних робіт при його наявності у Замовника

7). Загальна кількість відряджень за межі м. Дніпро складає 13.

8). Заявка Замовника на виконання послуг, що є предметом закупівлі, як зазначено в проекті договору, може здійснюватися в письмові, усній чи електронній формі. Запит може бути поданий в будь-який час протягом всього строку дії Договору.

9) Загальна кількість матеріалів, в розгляді яких приймала участь Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області складає більш ніж 20 справ.
10). Загальна кількість процедур публічних закупівель проведених Замовником протягом 2016 р. - 32
11) Кількість укладених договорів протягом 2016 р. – більш ніж 100 .
Щодо умов закупівлі
Дата подання: 11 січня 2017 18:23
Дата відповіді: 13 січня 2017 11:52
Добрий день! Ретельно ознайомившись із умовами закупівлі та наявною тендерною документацією (далі - ТД), просимо надати відповіді на наступні питання та/або роз’яснити нижченаведені вимоги ТД: 1. На якому етапі подавати та як розрахувати строк дії забезпечення тендерної пропозиції (далі – ТП) у визначені ТД 90 днів з дати розкриття тендерних пропозиції, якщо відповідно до процедури «конкурентний діалог», розкриття тендерних пропозицій відбувається як на 1 етапі (без ціни), так і на 2 етапі (за результатами оцінки)? Кінцевий строк розкриття пропозицій на 1 етапі визначений 23.01.2017 р. , на 2 етапі – буде визначений після його оголошення (що, у разі подання забезпечення на 1 етапі призведе до невиконання поставлених ТД умов). 2. Яким чином и ким повинні засвідчуватись копії свідоцтв адвокатів та дипломів працівників відповідно до п.2 Додатку №2 ТД, оскільки наявна ТД не містить конкретних вимог до оформлення цих документів? 3. На підставі чого вимагається, чим обгрунтована вимога та як саме повинна бути оформлене «письмове підтвердження» прогнозованої завантаженості працівників учасника, що міститься в п.2 Додатку 2 ТД, оскільки наявна ТД не містить вимог до оформлення цього документу та будь-яких обгрунтувань яким чином саме таке «письмове підтвердження» документально підтвердить для Замовника наявність працівників відповідної кваліфікації? 4. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник має отримати у складі ТП один договір на суму не менш ніж 100 тис. грн., предмет якого містить весь перелік вказаних в п.3. Додатку 2 послуг чи це може бути декілька договорів, предмети яких загалом містять вказані послуги? Якщо це буде декілька договорів, то кожен з них повинен бути на суму біль ніж 100 тис. грн., чи загальна сума договорів більше ніж на 100 тис. грн.? 5. Щодо Додатку №3 ТД – інформація повинна бути надана окремо щодо кожного пункту або може бути надана єдиною довідкою? 6. Додаток №5 наданий лише для попереднього ознайомлення та у складі ТП не вимагається? 7. Чи повинні якимось чином засвідчуватись копії документів, що подаються згідно Додатку №6? Якщо да – то яким пунктом ТД це передбачено? 8. Пункт 2. Розділу V ТД містить вимогу подання Учасником, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів з дати аукціону сканованої копії заповненої та підписаної форми «Тендерна пропозиція» з відповідним додатком згідно Додатку 1 до тендерної документації. Просимо надати відповідь: • Чим передбачено і на підставі чого заявлена вимога надання документів протягом двох робочих днів, оскільки ЗУ «Про публічні закупівлі» таких строків не передбачено? • Що саме заповнюється Учасником у формі «Тендерна пропозиція»? • Де розміщений та що саме містить «відповідний додаток» згідно Додатку 1 до ТД? • Оскільки Додаток 1 ТД містить виноску «розраховується….», то що саме повинно розраховуватись відповідно до Додатку1? 9. Відповідно до п.1. розділу v ТД єдиним критерієм оцінки ТП є ціна з ПДВ. Поясніть яким чином Замовник буде оцінювати Учасника, який є платником єдиного податку та не є платником ПДВ? 10. Перше речення п.2. Додатку 32 містить посилання на досвід для постачання «товару, що є предметом закупівлі при тому, що предметом закупівлі є послуги (просимо внести відповідні зміни до ТД);
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . У відповідності до п. 2 розділу III тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій відбудеться 23.01.2017р., тобто строк дії забезпечення пропозиції – до 22.04.2017р. У відповідності до п. 4 розділу III тендерної документації до закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій, а Учасник має право відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції або погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.

2. Копії свідоцтв про право на зайняття адвокатською діяльністю та дипломи про вищу юридичну освіту засвідчуються особою, яка є Учасником тендеру та яка безпосередньо подає ці документи.

3. Відповідно до абз. 1 п. 2 Додатку 2 тендерної документації, наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується довідкою в довільній формі. Крім цього, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, Учасник надає копії засвідчених адвокатських свідоцтв та копії дипломів про вищу юридичну освіту інших працівників.
Письмове підтвердження того, що прогнозована завантаженість заявлених у пропозиції працівників не перевищуватиме встановлену законодавством про працю норму робочого часу встановлена для того, щоб Учасник у разі перемоги не порушував трудове законодавство. Відповідно до ст. 50 Кодексу законів про працю, нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень.
Письмове підтвердження оформлюється в довільній формі та/або може бути включено до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.

4. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, аналогічним договором розуміється договір на суму не менш ніж 100 тис. грн., в рамках якого Замовнику надавались такі юридичні послуги:
- представництво інтересів в судах господарської, адміністративної та загальної юрисдикції;
- захист інтересів замовника у судових справах про відшкодування шкоди;
- представництво та захист інтересів замовника при здійсненні державних (публічних) закупівель;
- представництво та захист замовника у взаємовідносинах з державними органами, в тому числі з Антимонопольним комітетом України з питань державних (публічних) закупівель;
- представництво та захист інтересів Замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів.

Виходячи з цього, для відповідності вказаним вимогам, Учасником має бути поданий один договір на суму не менш ніж 100 тис. грн. згідно з яким надавався весь перелік вказаних послуг.

5. У Додатку 3 до тендерної документації вказано, що інформація щодо наявності/відсутності (найменування Учасника) підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» подається на фірмовому бланку. Зазначення вказаної інформації на окремих бланках чи на одному бланку не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

6. Пропозиція учасника формується у відповідності до п. 1 розділу III тендерної документації .

7. Всі копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції повинні бути засвідчені належним чином. Оригінали документів знаходяться безпосередньо в Учасників, Замовник при отриманні не завірених копій документів не зможе пересвідчитися в справжності цих документів.

8. Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку № 680 від 13.04.2016 «Про затвердження примірної тендерної документації». В п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» вказано, що замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію, яку вважає за необхідне включити.
Тендерна пропозиція розміщена у Додатку 1 до тендерної документації та подається Учасником – юридичною особою згідно цього Додатку на фірмовому бланку.
Положення «розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України», Учасниками не заповнюється, бо на першому етапі Учасники подаються свої тендерні пропозиції без зазначення ціни.
У цьому положенні розраховується ціна яка пропонується Учасником Замовнику для укладання договору.

9. Замовник оцінює учасника у відповідності до чинного законодавства.

10. Дана технічна помилка є несуттєвою та не тягне за собою жодних наслідків чи порушень прав Учасників.
Умови закупівлі
Дата подання: 12 січня 2017 13:13
Дата відповіді: 13 січня 2017 22:16
Відповідно до п.2 Додатку №6 Учаснику - юридичній особі необхідно надати копію статуту або інших установчих документів Учасника. однак, відповідно до діючого законодавства, з 2016 року юридичним особам статут з відміткою реєстратора (нотаріуса) не видається., а залишається у справі. Електронна версія статуту знаходиться в електронній базі Мінюсту. Що необхідно подати юридичній особі, яка внаслідок особливостей законодавства не має статуту з відміткою реєстратора? Чи потрібно надавати копію виписки з ЄДР? 2. В п. 3 Додатку 2 зазначається про необхідність надання як мінімум 2 договори про надання аналогічних послуг. Чи необхідно щоб в кожному з цих договорів було зазначено весь перелік послуг, який вказано в п.3 додатку 2, чи достатньо, щоб частина послуг була зазначена в одному договорі, частина - в іншому, інші послуги - в третьому і т.д?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник обізнаний у нормах чинного законодавства, у зв’язку з чим подання установчих документів з відміткою реєстратора не вимагається. У пункті 2 Додатку 6 тендерної документації зазначено: «Учасник подає копію Статуту або інших установчих документів Учасника».
Згідно з вимогами чинного законодавства, після проведення реєстраційних дій, реєстратор надає юридичній особі документ: «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії». За допомогою цього документу юридична особа має доступ до своїх Статутних документів в електронному реєстрі.
Копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань надавати не потрібно.

2. По-перше, у пункту 3 Додатку 2 тендерної документації зазначено, на підтвердження досвіду Учасник надає окрім довідки, копії не менш як одного договору, укладеного протягом останніх двох років та не менше однієї копії акта наданих послуг/виконаних робіт до кожного наданого договору та не менше одного позитивного відгуку від Замовника щодо наданих послуг/виконаних робіт.
По-друге, відповідно до пункту 3 Додатку 2 тендерної документації, аналогічним договором розуміється договір на суму не менш ніж 100 тис. грн., в рамках якого Замовнику надавались такі юридичні послуги:
представництво інтересів в судах господарської, адміністративної та загальної юрисдикції;
захист інтересів замовника у судових справах про відшкодування шкоди;
представництво та захист інтересів замовника при здійсненні державних (публічних) закупівель;
представництво та захист замовника у взаємовідносинах з державними органами, в тому числі з Антимонопольним комітетом України з питань державних (публічних) закупівель;
представництво та захист інтересів Замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів.
Виходячи з цього, для відповідності вказаним вимогам, Учасником має бути поданий один договір на суму не менш ніж 100 тис. грн. згідно з яким надавався весь перелік вказаних послуг.
Умови закупівлі
Дата подання: 12 січня 2017 15:30
Дата відповіді: 13 січня 2017 22:29
1. В п. 1.2 Проекту Договору про закупівлю (Додаток №5) зазначено, що обсяги закупівлі послуг за цим Договором визначені в Технічному завданні (Додаток №__). В додатку №4 тендерної документації зазначено перелік юридичних послуг, який не являється виключним та може доповнюватись. В п.3.1 Проекту Договору про закупівлю (Додаток №5) зазначено, що Замовник надає Виконавцю заявки з визначенням переліку і обсягу послуг. В зв’язку з вищенаведеним просимо дати відповідь на наступні запитання: 1) Яка періодичність надання Замовником заявок з визначенням переліку та обсягу послуг (1 раз в місяць/тиждень/день, щоденно)? 2) Чи наявні обмеження обсягу послуг, які Виконавець повинен надати Замовнику (кількість заявок, завдань та ін..)? Якщо таких обмежень немає, чи означає це, що Замовник відповідно до Договору про закупівлю та Додатків до нього, матиме право подавати Замовнику заявки щодо необхідності надання БУДЬ –ЯКИХ юридичних послуг з БУДЬ – ЯКИХ питань, які так чи інакше стосуватимуться діяльності Замовника БЕЗ ЖОДНИХ ОБМЕЖЕНЬ (наприклад, консультування з приводу дотримання трудового законодавства працівниками Замовника, підготовка та аналіз ВСІХ господарських договорів, які укладає Замовник та ін..)? 2. В Додатку 4 зазначається, що витрати на відрядження додатково не оплачуються. Просимо уточнити, хто із Сторін (Замовник чи Виконавець) буде нести витрати на проїзд ( в тому числі, в інші міста України, проїзд за межі України, оплату проживання та ін..)? 3. Просимо уточнити, хто із Сторін (Замовник чи Виконавець) несе витрати по оплаті судового збору, оплати послуг нотаріуса та інших офіційних платежів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Заявки на надання юридичних послуг можуть надаватися Замовником в будь-який час по мірі необхідності отримання консультацій. Обсяг послуг у заявках не обмежений і може бути різним, залежно від реальних потреб Замовника.
Договором не передбачено обмежень обсягу послуг, які Виконавець повинен надати Замовнику.
Так, Замовник відповідно до Договору про закупівлю та Додатків до нього, матиме право подавати Виконавцю заявки щодо необхідності надання будь-яких юридичних послуг з будь-яких питань, які так чи інакше стосуватимуться діяльності Замовника без жодних обмежень. Виконавець повинен буде надавати невиключний перелік юридичних послуг, в тому числі консультування і аналіз господарських договорів Замовника.
2. Всі витрати на відрядження несе Виконавець, в тому числі і витрати на проїзд по місту Дніпро, в інші міста України, проїзд за межі України, оплату проживання.
3. Всі офіційні платежі сплачує Замовник, в тому числі судовий збір та послуги нотаріуса.
Умови закупівлі
Дата подання: 12 січня 2017 15:47
Дата відповіді: 13 січня 2017 22:50
В п.3.1. Проекту Договору про закупівлю зазначено, що розрахунок вартості Договору вказується в додатку №___ Просимо зазначити, на підставі чого буде визначатися вартість тієї чи іншої послуги, яку буде надавати Виконавець. Якщо така вартість буде визначатись, виходячи з орієнтовного часу, витраченого Виконавцем на виконання заявок, то яким чином буде оплачуватися час роботи Виконавця, що перевищуватиме обсяг часу, оплачений загальною вартістю Договору? Наприклад, при орієнтовній вартості послуг Виконавця 300грн./год., загальний оплачуваний обсяг роботи Виконавця з врахуванням розміру загального бюджету Закупівлі (300 тис. грн.) становить 1000 годин. Яким чином будуть оплачені послуги Виконавця, якщо на виконання заявок ним об’єктивно буде витрачено обсяг часу, який значно перевищуватиме 1000 годин?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Плата за надання послуг здійснюється Замовником щомісячно фіксованими платежами згідно пропозиції Переможця. Жодних додаткових оплат за договором не передбачається в незалежності від обсягу наданих послуг Замовнику.
Отримання послуг за аналогічним договором
Дата подання: 13 січня 2017 10:47
Дата відповіді: 13 січня 2017 23:08
Доброго дня! Ретельно ознайомившись з умовами закупівлі та наявною тендерною документацією, просимо надати відповіді на наступні питання. 1. Чи були затримки в оплаті юридичних послуг, що надавалися Службі автомобільних доріг у Дніпропетровській області за аналогічним договором за минулий рік? 2. Чи існують встановлені граничні строки, протягом яких Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області повинна передати Виконавцю процесуальні документи по справі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В 2016 році юридичні послуги сплачувались з затримкою. 2. Граничних строків для передачі процесуальних документів не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-12-21-001600-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Адвокатське бюро "Семенов і партнери", Код ЄДРПОУ:39611597
Дата подання: 04 січня 2017 13:03
Про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
21.12.2016 року службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – замовник) на офіційному порталі prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення № UA-2016-12-21-001600-b про проведення конкурентного діалогу на закупівлю Послуг юридичних за кодом ДК 69.10.1; Юридичних послуг за кодом ДК 021-2015 (CPV) 79100000-5.
При вивченні тендерної документації замовника на закупівлю Послуг юридичних за кодом ДК 69.10.1; Юридичних послуг за кодом ДК 021-2015 (CPV) 79100000-5, виявилось, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та порушує вимоги чинного законодавства.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів;
- запобігання корупційним діям та зловживанням;
- вільного переміщення товарів;
- свободи надання послуг.
Частина 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак замовником порушується принцип недискримінації учасників процедури закупівлі, визначений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та штучно обмежується конкуренція з огляду на наступне.
1. Пункт 2 додатку 2 тендерної документації містить наступні вимоги до учасника процедури закупівлі: «Наявність у штаті не менше 2 адвокатів».
Статтею 4 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» визначено, що адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (організаційні форми адвокатської діяльності).
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокат, який здійснює адвокатську діяльність індивідуально, є самозайнятою особою.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» адвокатське бюро є юридичною особою, створеною одним адвокатом, і діє на підставі статуту. Адвокатське бюро може залучати до виконання укладених бюро договорів про надання правової допомоги інших адвокатів на договірних засадах. Адвокатське бюро зобов’язане забезпечити дотримання професійних прав адвокатів та гарантій адвокатської діяльності.
Таким чином, законодавством України встановлено, що для виконання договорів про надання юридичних послуг адвокатські бюро та об’єднання, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, можуть на підставі цивільно-правових угод залучати адвокатів, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально, не перебуваючи в штаті учасника, при цьому забезпечивши гарантії нерозповсюдження та захисту інформації та документів, які містять адвокатську таємницю, доступ до яких буде отримано в процесі надання юридичних послуг, що, зокрема забезпечується статтями 22-23 Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».
Незважаючи на це, даною вимогою замовник штучно звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, надавши право участі в ній лише юридичним особам з якими в постійних трудових відносинах перебуває не менше 2 адвокатів, тобто знаходяться в штаті даної юридичної особи. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які бажають для виконання договорів залучати адвокатів на підставі цивільно-правових угод.
2. Також вважаємо, що замовником порушено принцип недискримінації учасників шляхом встановлення в пункті 1 додатку 2 тендерної документації вимоги про наявність у володінні учасника офісного приміщення у м. Дніпро, на підтвердження якої надати копію правовстановлюючого документу, або відповідного договору з актом прийому-передачі.
Замовником не зазначено необхідності встановлення даної вимоги, крім того, виходячи з технічних вимог на закупівлю послуг юридичних (додаток 4 тендерної документації) до змісту юридичних послуг, що надаються учасником включено:
- консультації з питань практики застосування чинного законодавства України;
- підготовка документів: договорів, листів, претензій, позовних заяв, скарг і т.д.;
- представництво інтересів клієнта в суді, при переговорах з третіми особами, інші юридичні послуги;
- супровід публічних закупівель;
З практики надання таких послуг випливає висновок про відсутність необхідності перебування офісу учасника в безпосередній близькості від замовника.
Дана вимога значно звужує коло потенційних учасників, оскільки позбавляє можливості прийняти участь в даній процедурі закупівлі учасників, у володінні яких є офісні приміщення в населених пунктах, які знаходяться в безпосередній близькості від м. Дніпро, або учасників, котрі планують залучати до надання юридичних послуг, адвокатів з м. Дніпро, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально.
Отже, така вимога замовника носить дискримінаційний характер та створює необґрунтовані переваги певним учасникам.
3. В пункті 3 додатку 2 тендерної документації замовником висувається вимога до учасника про пред’явлення копій аналогічних договорів про надання юридичних послуг, які включають в себе представництво та захист інтересів замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів. Фактично така вимога замовника звужує коло потенційних учасників лише тими, які надавали послуги суб’єктам, які є розпорядниками бюджетних коштів.
Згідно цивільного законодавства України послуги надаються на договірних підставах, законодавством передбачена добровільність договору, отже юридичні особи, які надають юридичні послуги наділені правом добровільного вибору клієнтів, яким такі послуги будуть надаватися. Враховуючи те, що замовником не зазначено необхідності встановлення даної вимоги, дана вимога значно звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, це порушує основні принципи публічних закупівель передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, тендерна документація порушує вимоги законодавства України та створює дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію і порушують право певної категорії потенційних учасників прийняти участь в процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене,

ПРОШУ:

1. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації, щодо наявності у штаті учасника не менше двох адвокатів (пункт 2 додатку 2 тендерної документації).
2. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації, щодо наявності у володінні учасника офісного приміщення у м. Дніпро (пункт 1 додатку 2 тендерної документації).
3. Усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації, щодо пред’явлення учасником копій договорів про надання юридичних послуг, які включають в себе представництво та захист інтересів замовника у судових справах з приводу спорів, які виникають з договорів за рахунок бюджетних коштів (пункт 3 додатку 2 тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 січня 2017 11:45
Вимоги задоволено частково.
Щодо вимоги № 1
З метою дотримання вимог абз. 5 п. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме недискримінації Учасників, Замовник вважає обґрунтованим задовольнити вимогу Скаржника.
Вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід викласти в такій редакції: «Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, що є предметом закупівлі (наявність у штаті не менше 2 адвокатів. Також допускається надання документу, що підтверджує залучення необхідної кількості адвокатів (загальна кількість повинна складати не менше 2) для надання правової допомоги на договірних засадах. Строк дії такого документу повинен бути не меншим ніж строк надання Учасником послуг Замовнику на підставі договору)».

Щодо вимоги № 2
Замовник вважає за необхідне залишити зазначену вимогу без задоволення з таких підстав.
Однією з причин для внесення змін до тендерної документації Скаржником зазначено: «з практики надання таких послуг випливає висновок про відсутність необхідності перебування офісу учасника в безпосередній близькості від замовника». Дане твердження не відповідає дійсності, оскільки однією з форм надання юридичних послуг Замовнику є проведення консультацій Учасником під час проведення переговорів з третіми особами. Такі переговори неможливо запланувати заздалегідь з причин, які не залежать від Замовника.
До того ж, у тендерній документації зазначено що перелік послуг, які будуть надаватися Замовнику не є виключним. Також, для надання юридичних послуг Замовнику, Учаснику буде необхідно опрацьовувати оригінали та завірені копії документів. Направлення зазначних матеріалів поштою буде значно затягувати процес надання послуг за договором.
Крім цього, всі процесуальні документи надходять на юридичну адресу Замовника. Перебування Учасника поза межами міста Дніпро може призвести до порушення процесуальних строків та негативних наслідків для Замовника при передачі вказаних документів за допомогою засобів зв’язку.

Щодо вимоги № 3
Замовник вважає за необхідне залишити зазначену вимогу без задоволення з таких підстав.
Згідно з нормами чинного законодавства, Учасники є вільними у виборі контрагентів. Проте, для надання юридичних послуг Замовнику на належному рівні необхідною умовою є наявність досвіду роботи з договорами за рахунок бюджетних коштів. Зазначення цього кваліфікаційного критерію покликано особливістю роботи, а саме:
- особливостю вимог, визначених Бюджетним кодексом України;
- особливості обов’язків, покладених на бюджетну організацію, відповідно до вимог чинного законодавства;
- обізнаність в порядку формуванні бюджетної мережі розпорядників бюджетних коштів;
- особливості порядку оплати за надані роботи/послуги, включаючи особливості роботи з Державною казначейською службою України;
- особливості виконання судових рішень щодо спорів за договорами за рахунок бюджетних коштів, встановлених ЗУ «Про виконавче провадження», ЗУ «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень».
Крім цього, скаржник зазначає, що «фактично така вимога замовника звужує коло потенційних учасників лише тими, які надавали послуги суб’єктам, які є розпорядниками бюджетних коштів.». Однак, згідно із законодавством коло суб’єктів бюджетних відносин не обмежується лише розпорядникам бюджетних коштів та є набагато ширшим.

Документи подані скаржником

Документи

06 січня 2017 11:37
протокол зміни 2.pdf

Протокол розгляду

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЮРИДИЧНИЙ АЛЬЯНС "ВІКТОРОВИЧІ ТА ПАРТНЕРИ" Документи
Відхилено
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮСТУС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНВЕСТМЕНТ СЕРВІС ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПОЗИТИВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФІНЕКС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

06 лютого 2017 13:13
Електронний підпис
06 лютого 2017 13:13
протокол 7 (2).pdf

Публічні документи

01 лютого 2017 09:57
Електронний підпис
23 січня 2017 10:08
Електронний підпис
23 січня 2017 09:57
Довідка.pdf
23 січня 2017 09:57
Копія Статуту.pdf

Документи

06 лютого 2017 12:58
протокол 7 (2).pdf
06 лютого 2017 14:15
Електронний підпис

Публічні документи

26 січня 2017 19:46
G0117-0152-GL_tender.pdf
26 січня 2017 19:46
Статут Учасника.pdf
26 січня 2017 19:46
протокол.pdf
26 січня 2017 19:46
проект договору.pdf
26 січня 2017 19:46
технічні вимоги.pdf
26 січня 2017 19:46
тендерна пропозиція.pdf

Документи

06 лютого 2017 12:57
протокол 7 (2).pdf
06 лютого 2017 14:14
Електронний підпис

Публічні документи

27 січня 2017 16:56
Статут учасника.pdf
27 січня 2017 16:56
протокол.pdf
27 січня 2017 16:55
технічні вимоги.pdf
27 січня 2017 16:55
тендерна пропозиція.pdf

Документи

06 лютого 2017 12:56
протокол 7 (2).pdf
06 лютого 2017 14:13
Електронний підпис

Документи

06 лютого 2017 13:08
Електронний підпис
06 лютого 2017 13:09
протокол 7 (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРИДИЧНИЙ АЛЬЯНС "ВІКТОРОВИЧІ ТА ПАРТНЕРИ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮСТУС"

ТОВ "ІНВЕСТМЕНТ СЕРВІС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПОЗИТИВ"

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФІНЕКС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2017 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮСТУС" Документи
ТОВ "ІНВЕСТМЕНТ СЕРВІС ЮКРЕЙН" Документи
ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПОЗИТИВ" Документи

Публічні документи

26 січня 2017 19:46
G0117-0152-GL_tender.pdf
26 січня 2017 19:46
Статут Учасника.pdf
26 січня 2017 19:46
протокол.pdf
26 січня 2017 19:46
проект договору.pdf
26 січня 2017 19:46
технічні вимоги.pdf
26 січня 2017 19:46
тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

26 січня 2017 19:46
Опис рішення про закупівлю.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Публічні документи

27 січня 2017 16:56
Статут учасника.pdf
27 січня 2017 16:56
протокол.pdf
27 січня 2017 16:55
технічні вимоги.pdf
27 січня 2017 16:55
тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

27 січня 2017 16:56
опис рішення про закупівлю.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Публічні документи

27 січня 2017 20:27
отзыв.pdf
27 січня 2017 20:27
довідка про печатку.pdf
27 січня 2017 20:26
Статут ПОЗИТИВ.pdf
27 січня 2017 20:26
протокол.pdf
27 січня 2017 20:26
технічні вимоги.pdf
27 січня 2017 20:26
довідка.pdf
27 січня 2017 20:26
Договір оренди+акт.pdf
27 січня 2017 20:26
тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

27 січня 2017 20:27
опис рішення про закупівлю.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЮСТУС"

ТОВ "ІНВЕСТМЕНТ СЕРВІС ЮКРЕЙН"

ТОВ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "ПОЗИТИВ"