Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 149 387,20 UAH
UA-2020-08-04-003999-c 587898701e304e6db65508692a91d0bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 149 387,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 746,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: вантажопасажирський ліфт житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 10.12.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в з можливістю відстрочення платежу на 5 календарних днів. Підрядник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) з видатковими накладними на матеріали, актами на обладнання, акта приймання виконаних будівельних робіт з розрахунком одиничної вартості (форма КБ-2в), довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) на суму загальної вартості робіт та окремо на суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами). Форма розрахунків: за фактом виконання робіт Замовник оплачує виконані за цим Договором роботи у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та бюджетних відносин Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Попередня оплата може здійснюватися у розмірі 30% від суми реального бюджетного фінансування, відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Про деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 149 387 грн. 20 коп. (в т.ч. ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 10.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 19.08.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 5 746,94 грн. (0,5%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового фонду: капремонт вантажопасажирського ліфта житлового будинку №41 по вул. Інтернаціоналістів м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 серпня 2020 16:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2020 16:15
Додаток №3.docx
04 серпня 2020 16:15
Додаток №2.docx
04 серпня 2020 16:15
Додаток №1 Проект договору.docx
04 серпня 2020 16:15
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додатки до договору
Дата подання: 04 серпня 2020 16:32
Дата відповіді: 05 серпня 2020 09:14
У вас в договорі прописані посилання на додатки 1,2 та 2а, але реально вони відсутні. Ви можете їх викласти?
Відповідь: Учасник здійснює розрахунок договірної ціни пропозиції (за яку учасник згоден виконати замовлення), відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на основі програмного комплексу АВК-5 із урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із змінами, що в подальшому буде Додатком 1 до Договору.
Договірні ціни відповідно до Додатків №№2, 2а, 2б розраховуються переможцем на основі договірної ціни пропозиції з урахуванням суми часток фінансування, що визначено Порядком, затвердженого рішенням Сумської міської ради від 29.01.2020 року № 6369-МР (зі змінами).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Облсумиліфт 1 092 340,75
UAH з ПДВ
1 092 340,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 12:40
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:38
Гаратнтійний лист.pdf
19 серпня 2020 12:38
Стосовно ліцензії.pdf
18 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:10
Статут з описом.pdf
18 серпня 2020 17:10
ст 17.pdf
18 серпня 2020 17:10
Сертифікати виробника.pdf
18 серпня 2020 17:10
Погодження з ТУ.pdf
18 серпня 2020 17:10
ПДВ кол.pdf
18 серпня 2020 17:10
Місцезнаходження бази.pdf
18 серпня 2020 17:10
Захист довкілля.pdf
18 серпня 2020 17:10
Аналогічний досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Облсумиліфт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Облсумиліфт
#34743296
Переможець 1 092 340,75
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 14:31

Документи

19 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:30
Протокол №394_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Облсумиліфт
#34743296
1 092 340,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 14:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:30
Протокол №394_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 08:27
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 08:26
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:28
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:28
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 10:41
Додатки до договору_0001.pdf укладений
01 вересня 2020 10:40
Договір №614-к_0001.pdf укладений
01 вересня 2020 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внесення змін до договору №614-к, укладеного 01.09.2020 року з ТОВ «Облсумиліфт» в частині продовження терміну виконання робіт до 22.12.2020 р. у зв’язку із проведенням оформлення кінцевої перевірки ліфтів та первинного технічного нагляду
Номер договору про закупівлю: 614-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору №614-к на 1 125 грн.02 коп.
Номер договору про закупівлю: 614-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 091 215,73
UAH (в тому числі ПДВ 181 869,29 UAH)