Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович +380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 13:31 |
Очікувана вартість: | 79 926 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 799 261,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 399630 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 14:31 |
Зміни О 070702.doc | |
20 травня 2020 14:31 |
ТД О 070702 нова редакція від 20.05.2020.docx | |
18 травня 2020 12:23 |
Додаток 10 проєкт договору О 070702.docx | |
18 травня 2020 12:23 |
Оголошення О 070702.docx |
20 травня 2020 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2020 14:31 |
Зміни О 070702.doc
|
|||
20 травня 2020 14:31 |
ТД О 070702 нова редакція від 20.05.2020.docx
|
|||
18 травня 2020 12:23 |
Додаток 10 проєкт договору О 070702.docx
|
|||
18 травня 2020 12:23 |
Оголошення О 070702.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Умовами тендерної документації передбачено, всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»
Таким чином, надання учасником у складі тендерної пропозиції протоколів випробувань або сертифікатів, що підтверджують відповідність якості матеріалу бiтуми нафтовi дорожнi БН-70/100 замість протоколів випробувань або сертифікатів, що підтверджують відповідність якості матеріалу бiтуми нафтовi дорожнi БН-60/90 буде належним виконанням умов тендерної документації
У разі, якщо реєстрація Учасника в органах державної реєстрації не остання реєстраційна дія Учасника, то в пункті 8 «Орган державної реєстрації(остання реєстраційна дія)» Учаснику слід зазначити обидва органи державної реєстрації, де проводилися реєстраційні дії Учасника.
Наприклад: Виконавчий комітет Ужгородської міської ради Закарпатської області (Ужгородська райдержадміністрація Закарпатської області)
Аналогічно в пункті 9 «Рік реєстрації(остання реєстраційна дія)» слід зазначити як і рік реєстрації Учасника в органах державної реєстрації, так і рік останньої реєстраційної дії.
Наприклад: 2008 (2019)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-27-000016 ● d1d5210de714451f88ddc072a8382ecd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2020 14:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.08.2020 № 31
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 27.08.2020 № 31
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-18-002110-c 18.05.2020 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-07 10:03:00
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070702 Завидово – Загаття – Іршава км 0+000 - км 23+300 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-18-002110-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Чому тендерним комітетом не відхилено переможця ТОВ «Люнет», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 13 статті 17 Закону ?
Так, у відповідності до умов Замовника, викладених у додатку № 9 для переможця торгів: «У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель та яка сформована у порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018р. № 37/11, далі – Порядок № 37/11), учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013р. № 574, або довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733, та яка видана контролюючим органом в електронній формі, що містить відповідну інформацію станом на будь-яку дату, наступну після оприлюднення в електронній системі закупівель відповіді інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС на запит згідно Порядку № 37/11, згідно якої повідомляється про наявність заборгованості в учасника, але в будь-якому випадку в межах строку згідно ч. 6 ст. 17 Закону.»
Переможцем торгів ТОВ «Люнет» надано довідку від 26.06.2020 № 015 про наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), в якій зазначено про здійсненні заходи щодо розстрочення такої заборгованості, проте документів, які б підтверджували здійснення таких заходів у порядку та на умовах відповідно до законодавства, зокрема, наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 574, наказу Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733 та у спосіб, визначений у тендерній документації, переможцем не надані.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-10 17:14:05
Надання відповіді
Відповідь надано окремим файлом, що додається
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація у вкладені
2020-09-24 11:51:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції в частині відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «Люнет» встановлено порушення пункту 3 частини третьої та частини шостої статті 25 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Дата відкриття впровадження в суді 08.10.2020 року, номер впровадження 260/3214/20 |
Дата публікації: | 26 жовтня 2020 |
Документи:
26 жовтня 2020 14:22
|
Електронний підпис |
26 жовтня 2020 14:22
|
Image_05788_compressed.pdf |
26 жовтня 2020 14:22
|
Image_05788_compressed.pdf.p7s |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
67 137 974,00
UAH з ПДВ
|
62 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Люнет |
67 377 752,00
UAH з ПДВ
|
62 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» |
67 777 000,00
UAH з ПДВ
|
63 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Агрошляхбуд-М" |
68 736 504,00
UAH з ПДВ
|
68 736 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТІК" |
73 532 000,00
UAH з ПДВ
|
73 532 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
78 800 004,00
UAH з ПДВ
|
78 800 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Відхилено |
62 998 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 18:04
|
|
ТОВ Люнет #31956217 |
Переможець |
62 999 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 19:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:24
|
Доп_1_Люнет (1).pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 17:54
|
Дог_65.pdf | укладений |
07 липня 2020 17:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до розділу 17 Договору, сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |