Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція стадіону Стецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської області вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району
Очікувана вартість
6 045 759,60 UAH
UA-2020-07-07-004042-b ● 58625f9d7987423cb16ecd777c7400e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 16:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 16:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 16:49 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 6 045 759,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 228,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30228 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Реконструкція стадіону Стецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської області вул. Шкільна, 5, с. Стецьківка, Сумського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42303, Україна, Сумська область, с. Стецьківка, вул. Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Підписання акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 13:52 |
Перелік змін до тендерної документації-2.doc | |
13 липня 2020 13:52 |
ТД-стадіон-зі змінами.docx | |
07 липня 2020 16:45 |
Том-3 ЗВК.pdf | |
07 липня 2020 16:45 |
Том-2 ГП.pdf | |
07 липня 2020 16:45 |
Том-1 ЗПЗ.pdf | |
07 липня 2020 16:45 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
07 липня 2020 16:45 |
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc | |
07 липня 2020 16:45 |
Технічні вимоги-додток 5.docx | |
07 липня 2020 16:45 |
11_СД_ИВР-додаток 7.rtf | |
07 липня 2020 16:45 |
11_СД_ВОБ-додаток 6.rtf | |
07 липня 2020 16:45 |
11_СД_ВОБ-додаток 2гарантыйний лист.rtf |
13 липня 2020 14:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 липня 2020 13:52 |
Перелік змін до тендерної документації-2.doc
|
|||
13 липня 2020 13:52 |
ТД-стадіон-зі змінами.docx
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
Том-3 ЗВК.pdf
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
Том-2 ГП.pdf
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
Том-1 ЗПЗ.pdf
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
дог.підряду (тендерний) 2020-додаток 3.doc
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
Технічні вимоги-додток 5.docx
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
11_СД_ИВР-додаток 7.rtf
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
11_СД_ВОБ-додаток 6.rtf
|
|||
07 липня 2020 16:45 |
11_СД_ВОБ-додаток 2гарантыйний лист.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-07-004042-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:31787498
Дата подання: 10 липня 2020 14:32
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику! В розділі 3 п.5.2 (підпункт 3) «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції » Тендерної Документації зокрема передбачено, що для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору(ів) (за останні 3 роки (2019-2018-2017 роки) щодо виконання робіт в якості підрядника з реконструкції об’єктів.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з реконструкції об’єктів (не нижче середнього класу наслідків (СС2).
Аналогічний договір має бути виконаним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що повинно підтверджуватися копією документу про введення об’єкта в експлуатацію чи інформацією в листі-відгуку про документ щодо введення об’єкта в експлуатацію (номер, дата реєстрації органами ДАБІ України, регіон, вид документа чи інше) достатньої для перевірки цього документа в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Встановлення зазначеної вимоги Замовником обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію по виконаним договорам тільки за останні 3 роки та інформацію щодо лише введеного об’єкта в експлуатацію.
Учасник (Підрядник) жодним чином не може вплинути на процес введення в експлуатацію об’єктів, на якому виконувались аналогічні роботи. Обов’язок введення в експлуатацію об’єктів покладається на Замовника. Об’єкти на яких виконувались роботи, та які були виконані Підрядником (Учасником) та прийняті Замовником у відповідності до проектних документів, можуть бути не введені в експлуатацію протягом декількох років а то й десятків років, з причин які не залежать від Підрядника. Не введення в експлуатацію об’єктів, на яких виконувались роботи Учасником (Підрядником) не може спростовувати кваліфікацію учасника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не дискримінації учасників, прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме:
- Виключити з тендерної документації абзац 3 підпункту 3 п.5.2 Розділу III Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з реконструкції об’єктів (не нижче середнього класу наслідків (СС2).
Аналогічний договір має бути виконаним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що повинно підтверджуватися копією документу про введення об’єкта в експлуатацію чи інформацією в листі-відгуку про документ щодо введення об’єкта в експлуатацію (номер, дата реєстрації органами ДАБІ України, регіон, вид документа чи інше) достатньої для перевірки цього документа в реєстрі дозвільних документів на офіційному сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Встановлення зазначеної вимоги Замовником обмежує коло учасників лише тими, хто може надати інформацію по виконаним договорам тільки за останні 3 роки та інформацію щодо лише введеного об’єкта в експлуатацію.
Учасник (Підрядник) жодним чином не може вплинути на процес введення в експлуатацію об’єктів, на якому виконувались аналогічні роботи. Обов’язок введення в експлуатацію об’єктів покладається на Замовника. Об’єкти на яких виконувались роботи, та які були виконані Підрядником (Учасником) та прийняті Замовником у відповідності до проектних документів, можуть бути не введені в експлуатацію протягом декількох років а то й десятків років, з причин які не залежать від Підрядника. Не введення в експлуатацію об’єктів, на яких виконувались роботи Учасником (Підрядником) не може спростовувати кваліфікацію учасника в частині досвіду виконання аналогічних договорів.
Ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не дискримінації учасників, прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до документації в цій частині, а саме:
- Виключити з тендерної документації абзац 3 підпункту 3 п.5.2 Розділу III Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 13:50
Вимога в частині викладення підпункту 3 пункту 5.2 тендерної документації задоволеню не підлягає.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТІРАДА" #40446713 |
Відхилено |
5 745 865,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 15:01
|
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ #31787498 |
Переможець |
5 857 360,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 16:01
|
дод уг 2.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 11:06
|
дод уг 1 до дог27.PDF | зміни до договору |
05 листопада 2020 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 10:51
|
Договір підряду 27.PDF | укладений |
17 серпня 2020 10:40
|
Договір | укладений |
17 серпня 2020 10:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт 30 листопада 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |