Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 03192023 |
Місцезнаходження: | 44500, Україна , Волинська обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2 |
Контактна особа: |
Віталій Леонець +380969403202 0754uszn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2025 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2025 14:28 |
Очікувана вартість: | 233 295 323,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 166 476,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 700 000,00 грн |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2700000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2025 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2025 14:29 |
Перелік змін 24.01.doc | |
24 січня 2025 14:29 |
Тендерна документація_2025.pdf | |
24 січня 2025 14:29 |
Протокол щодо внесення змін.docx | |
24 січня 2025 14:29 |
Проект договору_2025 (2).doc | |
17 січня 2025 14:33 |
Тендерна документація_2025.pdf | |
17 січня 2025 14:33 |
Проект договору_2025 (2).doc |
24 січня 2025 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2025 14:29 |
Перелік змін 24.01.doc
|
|||
24 січня 2025 14:29 |
Тендерна документація_2025.pdf
|
|||
24 січня 2025 14:29 |
Протокол щодо внесення змін.docx
|
|||
24 січня 2025 14:29 |
Проект договору_2025 (2).doc
|
|||
17 січня 2025 14:33 |
Тендерна документація_2025.pdf
|
|||
17 січня 2025 14:33 |
Проект договору_2025 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
до тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025 року№3 на закупівлю Код ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025року № 3
1. Пп. 6.2.1. п.6 розділу III Тендерної документації, та, відповідно п. 19 Додатку 7 до Тендерної документації викласти в редакції:
«Набір продуктів харчування, для формування меню учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.№258 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погоджені Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік.»
до тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025 року№3 на закупівлю Код ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025року № 3
1. Пп. 6.2.1. п.6 розділу III Тендерної документації, та, відповідно п. 19 Додатку 7 до Тендерної документації викласти в редакції:
«Набір продуктів харчування, для формування меню учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.№258 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погоджені Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік.»
2. Додаток 1 до Тендерної документації викласти в редакції, що додається.
Додаток 1
до Тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ
про предмет закупівлі
код ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
(Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідк Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення
Камінь-Каширського району Волинської області)
Район Орієнтовний обсяг надання послуг
по вікових категоріях, діто-днів
від 6 до 10
років від 10 до 14 років від 14 до 18 років Всього
Камінь-Каширський район 1026844 1251656 759500 3038000
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-03-000041 ● 1a95a7be06f346ae9a35323e1c3ed75d
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2025 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-01-17-011727-a 17.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-03-06 11:20:50
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-011727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення, інформацію посилання на документ, яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07?
4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
5. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель від 12.02.2025, додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Надати інформацію, пояснення/обґрунтування зменшення обсягу закупівлі додатковою угодою №1 від 11.02.2025.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-03-10 16:37:08
Пояснення
Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації надає пояснення по предмету закупівлі шкільного харчування дітей у навчальних закладах Камінь-Каширського району.
1. ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації Волинської області, код ЄДРПОУ-03192023
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: . Послуга
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 233295323,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу Ш наказу Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 233295323,00 грн. згідно з розрахунком очікуваної вартості закупівлі.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2025 р. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
У місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробникам або конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових груп, а також вимогам санітарного законодавства та норм харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня №305 (зі змінами ) Організація харчування у закладах освіти та закладах та закладах оздоровлення та відпочинку повинна здійснюватися з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватись з дотримувані процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критих точках (НАССР)
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 року №258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
- постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
2.Управління соціальної та ветеранської політики повідомляє що . ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області та орієнтовна вартість харчування оприлюднено на сайті райдержадміністрації 17 січня 2025 року ( http://kamadm.gov.ua/sotsialnyi-naselennia/item/13542-obhruntuvannia).
3. Надати пояснення, інформацію посилання на документ, яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07?
4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
Відповідно до вимог пункту 16 Додатку 7 до Тендерної документації Учасник повинен надати «результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням. Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія.»
Вимогою тендерної документації в цій частині не передбачалося надання змивів з рук працівників, інформація про яких надається у Довідці про працівників та є взаємопов’язаною з іншими вимогами.
Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимог п. 16 Додатку №7 було надано результат санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 №31-33(файл 41. Змиви з рук працівників), де місцем відбору змивів є руки кухаря, інженера-технолога та водія.
Таким чином, ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, технолога, водія.
5.Додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на основі розподілу відкритих асигнувань за бюджетною програмою 2541530 «Соціальний захист громадян,які потрапили в складні життєві обставини (розподіл додоється)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 січня 2025 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" |
227 812 632,60
UAH
|
227 812 632,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" #41602890 |
Переможець |
227 812 632,60
UAH
|
29 січня 2025 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2025 09:32
|
додаткова угода №1 .pdf | зміни до договору |
12 лютого 2025 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2025 14:43
|
ДОГОВІР № 3.pdf | укладений |
10 лютого 2025 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |