Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Очікувана вартість
233 295 323,00 UAH
UA-2025-01-17-011727-a 583cb508843d4671b7359342615ac001
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Леонець

+380969403202 0754uszn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської РДА
Код ЄДРПОУ: 03192023
Місцезнаходження: 44500, Україна , Волинська обл., м. Камінь-Каширський, вул. Воля, 2
Контактна особа: Віталій Леонець
+380969403202
0754uszn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2025 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 січня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2025 14:28
Очікувана вартість: 233 295 323,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 166 476,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 700 000,00 грн
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 2700000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Волинська область, Камінь-Каширський, Воля 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2025  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 січня 2025 14:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП.У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).Терміни, зазначені щодо забезпечення пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 700 000,00 грн

Сума забезпечення: 2700000 UAH
Форма підтвердження: документ
24 січня 2025 14:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2025 14:29
Перелік змін 24.01.doc
24 січня 2025 14:29
Тендерна документація_2025.pdf
24 січня 2025 14:29
Протокол щодо внесення змін.docx
24 січня 2025 14:29
Проект договору_2025 (2).doc
17 січня 2025 14:33
Тендерна документація_2025.pdf
17 січня 2025 14:33
Проект договору_2025 (2).doc
24 січня 2025 14:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2025 14:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 січня 2025 14:29
Перелік змін 24.01.doc
24 січня 2025 14:29
Тендерна документація_2025.pdf
24 січня 2025 14:29
Протокол щодо внесення змін.docx
24 січня 2025 14:29
Проект договору_2025 (2).doc
17 січня 2025 14:33
Тендерна документація_2025.pdf
17 січня 2025 14:33
Проект договору_2025 (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вікових категорій
Дата подання: 23 січня 2025 18:00
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:21
Згідно пп. 6.1.1. п. 6 Розділу IІІ Тендерної документації в частині інформації про необхідні технічні вимоги до предмета закупівлі зазначається, що харчування дітей здійснюється по трьом віковим категоріям (від 6 до 10 років, від 10 до 14 років, від 14 до 18 років). Водночас, згідно пп. 6.2.1. цього ж Розділу учасники на відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, повинні надати Набір продуктів харчування, для формування меню учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.№258 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погодженні Камінь-Каширським управлінням головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік. При цьому, відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2021 року №305, харчування здійснюється відповідно до трьох вікових категорій: від 6 до 11 років, від 11 до 14 років, від 14 до 18 років. У зв’язку з цим, просимо привести у відповідність Тендерну документацію та чітко вказати категорії, згідно яких буде здійснюватися харчування дітей та має бути погоджене меню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік змін
до тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025 року№3 на закупівлю Код ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025року № 3
1. Пп. 6.2.1. п.6 розділу III Тендерної документації, та, відповідно п. 19 Додатку 7 до Тендерної документації викласти в редакції:
«Набір продуктів харчування, для формування меню учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.№258 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погоджені Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік.»
Щодо погодження меню
Дата подання: 23 січня 2025 18:01
Дата відповіді: 24 січня 2025 12:25
Згідно пп. 6.2.1. п. 6 згідно Розділу IІІ Тендерної документації учасники на відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, повинні надати Набір продуктів харчування, для формування меню учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.№258 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погодженні Камінь-Каширським управлінням головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік. Водночас, згідно з п. 19 Додатку 7 до Тендерної документації, учасник повинен надати Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погодженні Камінь-Каширським управлінням головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області або Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік. Просимо конкретизувати, ким саме має бути погоджене меню, та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелік змін
до тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025 року№3 на закупівлю Код ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області), затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи В.Ф. Леонця 24 січня 2025року № 3
1. Пп. 6.2.1. п.6 розділу III Тендерної документації, та, відповідно п. 19 Додатку 7 до Тендерної документації викласти в редакції:
«Набір продуктів харчування, для формування меню учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.№258 та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та Примірне чотиритижневе сезонне меню (зима, весна, осінь), по трьом віковим категоріям, що полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням в межах виконання 30% добової медичної (фізіологічної) норми харчування, погоджені Головним управлінням Держпродспоживслужби у Волинській області на 2025 рік.»
2. Додаток 1 до Тендерної документації викласти в редакції, що додається.
Додаток 1
до Тендерної документації

ІНФОРМАЦІЯ
про предмет закупівлі
код ДК 021:2015 – 55520000-1 «Кейтерингові послуги»
(Послуги з харчування дітей, які потерпіли внаслідк Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення
Камінь-Каширського району Волинської області)

Район Орієнтовний обсяг надання послуг
по вікових категоріях, діто-днів
від 6 до 10
років від 10 до 14 років від 14 до 18 років Всього

Камінь-Каширський район 1026844 1251656 759500 3038000




Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-03-03-000041 ● 1a95a7be06f346ae9a35323e1c3ed75d
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2025 12:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.02.2025 № 67

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-01-17-011727-a 17.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-03-06 11:20:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі з послуг з харчування дітей, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-17-011727-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення, інформацію посилання на документ, яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07?
4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
5. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель від 12.02.2025, додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Надати інформацію, пояснення/обґрунтування зменшення обсягу закупівлі додатковою угодою №1 від 11.02.2025.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-03-10 16:37:08

Пояснення

Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації надає пояснення по предмету закупівлі шкільного харчування дітей у навчальних закладах Камінь-Каширського району.
1. ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області, розміру бюджетного призначення,очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Управління соціальної та ветеранської політики Камінь-Каширської райдержадміністрації Волинської області, код ЄДРПОУ-03192023
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області ДК 021:2015-55520000-1 «Кейтерингові послуги»
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: . Послуга
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 233295323,00 грн. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу Ш наказу Міністерства розвитку економіки , торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 із змінами.
Розмір бюджетного призначення: 233295323,00 грн. згідно з розрахунком очікуваної вартості закупівлі.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик. Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2025 р. Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
У місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробникам або конкретний процес , що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до вікових груп, а також вимогам санітарного законодавства та норм харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня №305 (зі змінами ) Організація харчування у закладах освіти та закладах та закладах оздоровлення та відпочинку повинна здійснюватися з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Приготування готових страв повинно здійснюватись з дотримувані процедур,заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критих точках (НАССР)
Учасник повинен надати замовнику послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам:
- постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 року №258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»
- постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»
2.Управління соціальної та ветеранської політики повідомляє що . ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах,розташованих на територіях радіоактивного забруднення Камінь-Каширського району Волинської області та орієнтовна вартість харчування оприлюднено на сайті райдержадміністрації 17 січня 2025 року ( http://kamadm.gov.ua/sotsialnyi-naselennia/item/13542-obhruntuvannia).

3. Надати пояснення, інформацію посилання на документ, яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна») виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині надання результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням на технолога Тосхопаран Марину Борисівну, яка зазначена у довідці про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07?

4. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» подано результат санітарно - мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 № 31-33, в якому зазначено кухаря Шульгу Іванну Вікторівну. Однак відповідно до довідки про працівників, які безпосередньо будуть задіяні у процесі приготування їжі від 28.01.2025 № 2801/07 поданої в складі тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС Україна» кухар Шульга Іванна Вікторівна не значиться. Просимо надати пояснення, інформацію посилання на документ в складі тендерної пропозиції яким ТОВ «РАМЕДАС Україна» виконано вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, який безпосередньо буде задіяний під час приготування їжі.
Відповідно до вимог пункту 16 Додатку 7 до Тендерної документації Учасник повинен надати «результат санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук працівників на наявність БГКП, на патогенну та умовно-патогенну мікрофлору, сальмонелу, виданий у грудні 2024 року обласним центром контролю та профілактики хвороб МОЗ чи його регіональним відділенням. Обов’язковою є наявність змивів з рук кухаря, технолога, водія.»
Вимогою тендерної документації в цій частині не передбачалося надання змивів з рук працівників, інформація про яких надається у Довідці про працівників та є взаємопов’язаною з іншими вимогами.
Учасником – ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», на виконання вимог п. 16 Додатку №7 було надано результат санітарно-мікробіологічного дослідження від 23.12.2024 №31-33(файл 41. Змиви з рук працівників), де місцем відбору змивів є руки кухаря, інженера-технолога та водія.
Таким чином, ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» виконало вимоги пункту 16 додатку 7 до тендерної документації в частині підтвердження змиву рук з кухаря, технолога, водія.

5.Додатковою угодою № 1 від 11.02.2025 внесені зміни в істотні умови договору від 05.02.2025 № 3 з підстави погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) на основі розподілу відкритих асигнувань за бюджетною програмою 2541530 «Соціальний захист громадян,які потрапили в складні життєві обставини (розподіл додоється)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2025 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 227 812 632,60
UAH
227 812 632,60
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 січня 2025 16:45
Електронний підпис
31 січня 2025 16:44
4. Довідка.pdf
31 січня 2025 16:44
1. Довідка щодо юо.zip
31 січня 2025 16:39
4. Довідка.pdf
31 січня 2025 16:39
1. Довідка щодо юо.zip
29 січня 2025 12:14
Електронний підпис
29 січня 2025 12:14
Електронний підпис
29 січня 2025 12:10
54. Сертифікат СУПК.pdf
29 січня 2025 12:10
7. Статут Товариства.pdf
29 січня 2025 12:10
13. Проект договору.pdf
29 січня 2025 12:10
66. Guarantee_2 700 000,00.zip
29 січня 2025 12:10
23. Акт НАССР м. Луцьк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Наявність антикорупційної програми

Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

- Кваліфікаційний критерій №1. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій”

Наявність працівників відповідної кваліфікації

- Кваліфікаційний критерій №2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» – укомплектованість Учасника працівниками, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг;

Наявність фінансової спроможності

- Кваліфікаційний критерій №4. «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

66. Guarantee_2 700 000,00.zip

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
Переможець 227 812 632,60
UAH
29 січня 2025 16:47

Документи

29 січня 2025 16:48
Довідка НАЗК
29 січня 2025 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2025 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
#41602890
227 812 632,60
UAH
Документи

Документи

29 січня 2025 16:48
Довідка НАЗК
29 січня 2025 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2025 09:32
додаткова угода №1 .pdf зміни до договору
12 лютого 2025 09:29
Електронний підпис укладений
10 лютого 2025 14:43
ДОГОВІР № 3.pdf укладений
10 лютого 2025 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2025
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML