Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення в межах Рівненської області
Maintenance of artificial structures on public roads of public importance within the Rivne region
Очікувана вартість
12 500 000,00 UAH
UA-2020-06-19-001723-b 57d2b23e663d4a1da37281a16355d9bd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST
National ID: 25894919
Contact point: Kostyuk Ivan
0503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:30
Початок аукціону: 04 серпня 2020 12:46
Очікувана вартість: 12 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125000 UAH
Publication date: 19 червня 2020 11:43
Enquiries until: 10 липня 2020 09:30
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 12 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 62 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 20.07.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19. Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 20.07.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання штучних споруд на автомобільних дорогах загального користування державного значення в межах Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of artificial structures on public roads of public importance within the Rivne region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:04
Перелік змін від 10.07.2020.doc
10 липня 2020 17:04
Тендерна документація нова редакція (шт. сп.).doc
19 червня 2020 11:40
Огол. англ. (шт. сп.).doc
19 червня 2020 11:40
Проєкт договору (додаток № 5 до ТД).doc
19 червня 2020 11:40
Тендерна документація (шт. сп.).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 липня 2020
UA-2020-06-19-001723-b57d2b23e663d4a1da37281a16355d9bd
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 14:53
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 14:58
ТОВ "МЕРИДІАН." Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 14:56

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності водіїв в кількості, в якій вимагалося тендерної документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій вказується про наявність головного інженер або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; виконавця робіт; водії (мінімум 22 особи); дорожні робітники. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують наявність в учасника водіїв у кількості згідно вимог тендерної документації. 2. Надати відкореговану довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
24 липня 2020 18:35
Електронний підпис
24 липня 2020 18:35
Електронний підпис
24 липня 2020 18:29
Електронний підпис
24 липня 2020 18:29
Електронний підпис
19 липня 2020 14:27
Електронний підпис
19 липня 2020 14:27
Електронний підпис
19 липня 2020 14:07
Технічні вимоги.rar
19 липня 2020 14:02
Інші документи.rar
19 липня 2020 14:02
Установчі документи.rar
19 липня 2020 14:02
Лабораторія.rar
19 липня 2020 14:02
Довідки ст. 17.pdf
19 липня 2020 14:02
Довідки з банку.rar
19 липня 2020 14:02
Банківська гарантія.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності всіх працівників, передбачених в Довідці, що підтверджує наявність працівників,в відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід № 8/1302 від 06.07.2020 р. 2. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація про наявність котка ґрунтового (17 т-20 т). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2. Відповідно до п.1.1.1 Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази складена на фірмовому бланку (у разі наявності), згідно таблиці, зокрема про наявність котка грутового (17 т-20 т) (мінімум 1 одиниця). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують наявність в учасника працівників вказаних в довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №8/1302 від 06.07.2020 за №п/п 1, 5, 6, 7, 9, 10, 12, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 34, 36, 37, 39, 48, 49, 51. 2. Надати документи, що підтверджують наявність в учасника котки грунтові (17 т-20 т) (мінімум 1 одиниця) та, відповідно, довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази складену на фірмовому бланку (у разі наявності), згідно таблиці.

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 09:28
Електронний підпис
20 липня 2020 09:05
довідки з Банків.pdf
20 липня 2020 09:05
Статут.PDF
20 липня 2020 09:05
Проєкт договору.pdf
20 липня 2020 09:05
Фінансовий звіт.pdf
20 липня 2020 09:05
Довідка філії.pdf
20 липня 2020 09:05
Захист довкілля.pdf
20 липня 2020 09:05
Довідка стаття 17.pdf
20 липня 2020 09:05
Наказ на Гончарука.pdf
20 липня 2020 09:05
Лист згідно з дод 4.pdf
20 липня 2020 09:05
Довідка про АБЗ.pdf
20 липня 2020 09:05
Bankivska Licenzia (1).zip
20 липня 2020 09:05
Dovirenist_Savchenko.zip
20 липня 2020 09:05
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 09:05
Dovidka pro nazvu.zip
20 липня 2020 09:05
203067_12_18_125 000.zip
20 липня 2020 09:05
Атестат на АБЗ.pdf
20 липня 2020 09:05
Дов_дка_18.zip
20 липня 2020 09:05
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
20 липня 2020 09:05
Працівники.pdf
20 липня 2020 09:05
Обладнання.pdf
20 липня 2020 09:05
договір №5 від 11.04.2018.pdf
20 липня 2020 09:05
Договір № 1 від 21.02.2017.pdf
20 липня 2020 09:05
акти до договору №5.pdf
20 липня 2020 09:05
додаткові угоди.PDF
20 липня 2020 09:05
Відгук дог №1 2017 рік.PDF
20 липня 2020 09:05
Відгук дог №5 2018 рік.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності водіїв в кількості, в якій вимагалася тендерної документацією. Також не надано підтвердження про залучення працівників ТОВ «ДП Меридіан». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій вказується про наявність головного інженер або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; виконавця робіт; водії (мінімум 22 особи); дорожні робітники. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати документи, що підтверджують наявність в учасника водіїв у кількості згідно вимог тендерної документації. 2.Надати відкореговану довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Надати документи, що підтверджують залучення працівників ТОВ «ДП Меридіан»

Документи

20 липня 2020 09:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

24 липня 2020 16:11
Електронний підпис
24 липня 2020 16:10
ЦПУ (водії).pdf
20 липня 2020 09:24
Електронний підпис
20 липня 2020 09:24
Електронний підпис
20 липня 2020 09:18
Електронний підпис
20 липня 2020 09:18
Електронний підпис
20 липня 2020 09:17
125.pdf
20 липня 2020 09:15
Електронний підпис
20 липня 2020 09:15
Електронний підпис
20 липня 2020 09:14
Статут.PDF
20 липня 2020 09:14
Довідки.pdf
20 липня 2020 09:14
Витяг з ЄДР 30.03.20.pdf
20 липня 2020 09:14
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2020 09:14
Позитивний відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

ТОВ "МЕРИДІАН."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 12 124 992,00
UAH з ПДВ
12 062 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 12 312 500,00
UAH з ПДВ
12 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:12
Електронний підпис
24 липня 2020 18:35
Електронний підпис
24 липня 2020 18:35
Електронний підпис
24 липня 2020 18:29
Електронний підпис
24 липня 2020 18:29
Електронний підпис
19 липня 2020 14:27
Електронний підпис
19 липня 2020 14:27
Електронний підпис
19 липня 2020 14:07
Технічні вимоги.rar
19 липня 2020 14:02
Інші документи.rar
19 липня 2020 14:02
Установчі документи.rar
19 липня 2020 14:02
Лабораторія.rar
19 липня 2020 14:02
Довідки ст. 17.pdf
19 липня 2020 14:02
Довідки з банку.rar
19 липня 2020 14:02
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

24 липня 2020 16:11
Електронний підпис
24 липня 2020 16:10
ЦПУ (водії).pdf
20 липня 2020 09:24
Електронний підпис
20 липня 2020 09:24
Електронний підпис
20 липня 2020 09:18
Електронний підпис
20 липня 2020 09:18
Електронний підпис
20 липня 2020 09:17
125.pdf
20 липня 2020 09:15
Електронний підпис
20 липня 2020 09:15
Електронний підпис
20 липня 2020 09:14
Статут.PDF
20 липня 2020 09:14
Довідки.pdf
20 липня 2020 09:14
Витяг з ЄДР 30.03.20.pdf
20 липня 2020 09:14
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2020 09:14
Позитивний відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "МЕРИДІАН."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 12 062 490,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
12 062 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 15:51
ДУ № 4 до Д № 27.pdf укладений
24 грудня 2021 15:50
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:48
ДУ № 4 до Д № 27.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 18:18
ДУ № 3 до Д № 27 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 18:18
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:53
Розрахунки.pdf укладений
19 серпня 2020 15:52
Договір № 27.pdf укладений
19 серпня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з настанням зимового періоду, з метою недопущення порушень будівельних норм та стандартів та затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.1.13 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2021.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 9.3. Договору, сторони дійшли згоди: 2.2.Доповнити розділ ХІІІ. «Додатки до договору» відповідним додатком: Календарний план (Додаток № 3) (додається).
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пп.1 п.1.13. п.9.3., Договору, керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди: 1.1. викласти пункти 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 935 387, 78 грн. (два мільйони дев’ятсот тридцять п’ять тисяч триста вісімдесят сім гривень,78 копійок), в тому числі ПДВ: 489 231, 30 грн. (чотириста вісімдесят дев’ять тисяч двісті тридцять одна гривня, 30 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 24 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 935 387,78
UAH (в тому числі ПДВ 489 231,30 UAH)