Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул.Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга
Очікувана вартість
3 770 000,00 UAH
UA-2022-11-19-000627-a ● 57d1b3acef3544648e6d5eecadf44ad8
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34572192 |
Вебсайт: | http://www.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк |
Контактна особа: |
Козак Іван Веніамінович 380332773159 deplutsk@lutskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2022 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 11:13 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2022 11:13 |
Очікувана вартість: | 3 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90720000-0: Захист довкілля
Згідно з технічною специфікацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул.Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, Гнідавська, Ковельська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2023
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2022 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2022 17:04 |
Тендерна документація з особливостями.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-11-19-000627-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ", Код ЄДРПОУ:43105538
Дата подання: 12 грудня 2022 15:58
не правлмірне рішення визначення переможця
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником – Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради , код ЄДРПОУ 34572192; Місцезнаходження: 43016, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а . Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12 листопада 2022 року визнати переможцем відкритих торгів з особливостями Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)] учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» з ціною пропозиції- 3765520,71 грн.
Проаналізувавши детально пропозицію ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю Замовника з наступних підстав:
По-перше: Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
При перевірці на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify файлу «sign» , що знаходиться в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК», виявлено, що учасником замість кваліфікованого електронного підпису накладено удосконалений електронний підпис (дивитись – тип підпису). ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» використало ключ на «незахищеному носії» (тип підпису – удосконалений), а кваліфікований електронний підпис передбачає тип підпису – кваліфікований (тип носія – захищений). Згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено різні поняття удосконаленого підпису та кваліфікованого електронного підпису. Кваліфікований електронний підпис обов’язково має бути на захищеному носії, який є засобом кваліфікованого електронного підпису.
Звертаємо увагу Замовника, що 04.03.2021 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було оприлюднено інформацію щодо електронних підписів, відповідно до якої Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnihpidpisiv?fbclid=IwAR1Zr2BZdZ6_43AY9aDAInM8sUXG3QvfoPtkW7Q3H6aTmhUrVEB2ZGVSGCA. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим
24 травня 2022 року Кабінет міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП. Однією з головних змін є те, що можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) продовжується на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення. Тому постачальники мають можливість використовувати на вибір КЕП чи УЕП у своїй роботі до кінця воєнного стану та ще протягом 6 місяців з дня його скасування/припинення в Україні. Але для участі в публічних закупівлях постачальникам потрібен саме той вид електронного підпису, який зазначить в умовах тендерної документації замовник. Якщо в умовах документації вказаний КЕП — можна використовувати лише його, якщо ж вид підпису не уточнюється — дозволяється застосовувати на вибір КЕП чи УЕП.
Згідно ВАШИХ ВИМОГ - тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП).
Щоб Ви могли впевнитися в тому, що ми будемо праві при звернені до прокуратури та ДАСУ можете ознайомитися з практикою АМКУ з даного питання: Рішення №8933-р/пк-пз від 23.04.2021 року, закупівля UA-2021-01-22-009324-b; Рішення №7909-р/пк-пз від 14.04.2021 року, закупівля UA-2021-02-25-002319-c; Рішення №6589-р/пк-пз від 31.03.2021 року, закупівля UA-2021-02-15-001665-a та висновку моніторингу ДАСУ № UA-M-2022-04-19-000044 від 05.05.2022 року.
Враховуючи зазначене вище, учасник – переможець ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не виконав вимоги тендерної документації (пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
По-друге: Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме п. 9 для документального підтвердження провадження учасником тендерних торгів господарської діяльності, учасник надає Дозвіл Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальних органів) на окремі види робіт. У випадку якщо не передбачено виконання робіт, які підлягають дозволу Держпраці або Держгірпромнанагляду, дозвіл не надається. Примітка:Усі документи повинні бути завірені підписом Учасника. У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Відповідно до чинної сьогодні постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, земляні роботи, які виконуються на глибині понад 2 м, в зоні підземних комунікацій чи під водою, належать до робіт підвищеної небезпеки. Установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7 - 9, 11 - 21, 23 - 27, 29 і 30 групи А додатка 2 до цього Порядку виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 року N 357, яка діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування). Нажаль ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не надав даної довідки або листа -- роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаного документу.
Враховуючи вищенаведене, учасник – переможець ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не виконав вимоги тендерної документації (пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції підпункт 9,3).
На основі вищевикладеного, вимагаємо дискваліфікувати учасника закупівлі ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» та змінити рішення, щодо визначення переможця Закупівлі у зв’язку з тим, що пропозиція учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
У разі, якщо наша вимога не буде виконана, ми залишаємо за собою право звернутись до органу, що здійснює контроль над Замовником, подати скаргу в Антимонопольний комітет України, звернутись до суду та інформувати про порушення Держаудитслужбу.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши детально пропозицію ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю Замовника з наступних підстав:
По-перше: Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
При перевірці на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify файлу «sign» , що знаходиться в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК», виявлено, що учасником замість кваліфікованого електронного підпису накладено удосконалений електронний підпис (дивитись – тип підпису). ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» використало ключ на «незахищеному носії» (тип підпису – удосконалений), а кваліфікований електронний підпис передбачає тип підпису – кваліфікований (тип носія – захищений). Згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено різні поняття удосконаленого підпису та кваліфікованого електронного підпису. Кваліфікований електронний підпис обов’язково має бути на захищеному носії, який є засобом кваліфікованого електронного підпису.
Звертаємо увагу Замовника, що 04.03.2021 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було оприлюднено інформацію щодо електронних підписів, відповідно до якої Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnihpidpisiv?fbclid=IwAR1Zr2BZdZ6_43AY9aDAInM8sUXG3QvfoPtkW7Q3H6aTmhUrVEB2ZGVSGCA. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим
24 травня 2022 року Кабінет міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП. Однією з головних змін є те, що можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) продовжується на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення. Тому постачальники мають можливість використовувати на вибір КЕП чи УЕП у своїй роботі до кінця воєнного стану та ще протягом 6 місяців з дня його скасування/припинення в Україні. Але для участі в публічних закупівлях постачальникам потрібен саме той вид електронного підпису, який зазначить в умовах тендерної документації замовник. Якщо в умовах документації вказаний КЕП — можна використовувати лише його, якщо ж вид підпису не уточнюється — дозволяється застосовувати на вибір КЕП чи УЕП.
Згідно ВАШИХ ВИМОГ - тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП).
Щоб Ви могли впевнитися в тому, що ми будемо праві при звернені до прокуратури та ДАСУ можете ознайомитися з практикою АМКУ з даного питання: Рішення №8933-р/пк-пз від 23.04.2021 року, закупівля UA-2021-01-22-009324-b; Рішення №7909-р/пк-пз від 14.04.2021 року, закупівля UA-2021-02-25-002319-c; Рішення №6589-р/пк-пз від 31.03.2021 року, закупівля UA-2021-02-15-001665-a та висновку моніторингу ДАСУ № UA-M-2022-04-19-000044 від 05.05.2022 року.
Враховуючи зазначене вище, учасник – переможець ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не виконав вимоги тендерної документації (пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
По-друге: Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме п. 9 для документального підтвердження провадження учасником тендерних торгів господарської діяльності, учасник надає Дозвіл Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальних органів) на окремі види робіт. У випадку якщо не передбачено виконання робіт, які підлягають дозволу Держпраці або Держгірпромнанагляду, дозвіл не надається. Примітка:Усі документи повинні бути завірені підписом Учасника. У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Відповідно до чинної сьогодні постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, земляні роботи, які виконуються на глибині понад 2 м, в зоні підземних комунікацій чи під водою, належать до робіт підвищеної небезпеки. Установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7 - 9, 11 - 21, 23 - 27, 29 і 30 групи А додатка 2 до цього Порядку виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 року N 357, яка діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування). Нажаль ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не надав даної довідки або листа -- роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаного документу.
Враховуючи вищенаведене, учасник – переможець ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не виконав вимоги тендерної документації (пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції підпункт 9,3).
На основі вищевикладеного, вимагаємо дискваліфікувати учасника закупівлі ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» та змінити рішення, щодо визначення переможця Закупівлі у зв’язку з тим, що пропозиція учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
У разі, якщо наша вимога не буде виконана, ми залишаємо за собою право звернутись до органу, що здійснює контроль над Замовником, подати скаргу в Антимонопольний комітет України, звернутись до суду та інформувати про порушення Держаудитслужбу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2022 19:19
Прийнято рішення про відміну тендеру
Номер вимоги: UA-2022-11-19-000627-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ", Код ЄДРПОУ:43105538
Дата подання: 15 грудня 2022 14:37
не правомірне визначення переможця торгів
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником – Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради , код ЄДРПОУ 34572192; Місцезнаходження: 43016, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а . Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12 листопада 2022 року визнати переможцем відкритих торгів з особливостями Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)] учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» з ціною пропозиції- 3765520,71 грн.
Проаналізувавши ще детальніше пропозицію ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» вважаємо, що вона НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації на закупівлю Замовника з наступних підстав:
1. Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі пп 6.3 До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
6.3.1 Локальні кошториси;
6.3.2 Підсумкова відомість ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів;
6.3.3 Розрахунок загальновиробничих витрат;
6.3.4 Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
6.3.5 Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни);
6.3.6 Розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації учасника не передбачених нормами машин і механізмів, провести заміну будівельних машин та механізмів, керуючись КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та надати економічне обґрунтування заміни машин та механізмів;
6.3.7 Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
6.3.8 Пояснювальна записка.
В свою чергу ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» надає у складі пропозиції файл кошторис, з розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на очищення водойми та розрахунок №10 кошти на покриття адміністративних витрат. А це суперечить Вашим вимогам. Так як розрахунки надані ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» виконані в програмному комплексі АВК та відносяться суто до об’єкта будівництва «Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)», а не в цілому до витрат будівельно-монтажної організації, так як зазначається у Ваших вимогах.
Також, хочемо зазначити що Розрахунок ціни тендерної пропозиції ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» надає у програмному комплексі АВК-5, версія якого вже застаріла 3.7.1, яка вийшла 08.07.2022р . Так як, 18 листопада 2022 року вийшли оновлення до редакції 3.7.0, а саме 3.7.2. (до початку оприлюднення інформації про відкриті торги з особливостями на об’єкті «Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)». А це, в свою чергу могло вплинути на визначення вартості будівельних робіт.
Вище наведене є підставою для дискваліфікації учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК». Отже, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» та визнати торги не дійсними або такими, що не відбулися згідно Розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю п.1 Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:
1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями;
В іншому випадку, ми просто змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником, подати скаргу в Антимонопольний комітет України, звернутись до суду та інформувати Держаудитслужбу для надання інформації щодо перевірки проведення процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Проаналізувавши ще детальніше пропозицію ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» вважаємо, що вона НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації на закупівлю Замовника з наступних підстав:
1. Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі пп 6.3 До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:
6.3.1 Локальні кошториси;
6.3.2 Підсумкова відомість ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів до локального (локальних) кошторисів;
6.3.3 Розрахунок загальновиробничих витрат;
6.3.4 Розрахунок адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
6.3.5 Розрахунок коштів на відрядження працівників (у разі їх включення до договірної ціни);
6.3.6 Розрахунок вартості експлуатації 1 машино-години будівельних машин та механізмів згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». Якщо будівельно-монтажні роботи планується виконувати із застосуванням наявних в організації учасника не передбачених нормами машин і механізмів, провести заміну будівельних машин та механізмів, керуючись КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та надати економічне обґрунтування заміни машин та механізмів;
6.3.7 Розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни);
6.3.8 Пояснювальна записка.
В свою чергу ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» надає у складі пропозиції файл кошторис, з розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису №02-01-01 на очищення водойми та розрахунок №10 кошти на покриття адміністративних витрат. А це суперечить Вашим вимогам. Так як розрахунки надані ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» виконані в програмному комплексі АВК та відносяться суто до об’єкта будівництва «Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)», а не в цілому до витрат будівельно-монтажної організації, так як зазначається у Ваших вимогах.
Також, хочемо зазначити що Розрахунок ціни тендерної пропозиції ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» надає у програмному комплексі АВК-5, версія якого вже застаріла 3.7.1, яка вийшла 08.07.2022р . Так як, 18 листопада 2022 року вийшли оновлення до редакції 3.7.0, а саме 3.7.2. (до початку оприлюднення інформації про відкриті торги з особливостями на об’єкті «Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)». А це, в свою чергу могло вплинути на визначення вартості будівельних робіт.
Вище наведене є підставою для дискваліфікації учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК». Отже, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» та визнати торги не дійсними або такими, що не відбулися згідно Розділу VI. Результати торгів та укладення договору про закупівлю п.1 Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі:
1) відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями;
В іншому випадку, ми просто змушені будемо звернутися до органу, що здійснює контроль над Замовником, подати скаргу в Антимонопольний комітет України, звернутись до суду та інформувати Держаудитслужбу для надання інформації щодо перевірки проведення процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2022 19:21
Прийнято рішення про відміну тендеру
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-11-19-000627-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ", Код ЄДРПОУ:43105538
не правомірне рішення визначення переможця
СКАРГА відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Замовником – Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради , код ЄДРПОУ 34572192; Місцезнаходження: 43016, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а . Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12 листопада 2022 року визнати переможцем відкритих торгів з особливостями Поточний ремонт. Очищення від наносів та мулу водойми в районі вул. Гнідавська - вул. Ковельська в м. Луцьку. Очищення водойми - ІІ черга [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 90720000-0 (Захист довкілля)] учасника ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» з ціною пропозиції- 3765520,71 грн.
Проаналізувавши детально пропозицію ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю Замовника з наступних підстав:
По-перше: Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією документацією. У разi, якщо учасник, згiдно з законодавством не може пiдписати тендерну пропозицiю КЕП, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначено законодавчi причини ненакладення на неї КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
При перевірці на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify файлу «sign» , що знаходиться в складі тендерної пропозиції ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК», виявлено, що учасником замість кваліфікованого електронного підпису накладено удосконалений електронний підпис (дивитись – тип підпису). ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» використало ключ на «незахищеному носії» (тип підпису – удосконалений), а кваліфікований електронний підпис передбачає тип підпису – кваліфікований (тип носія – захищений). Згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги» визначено різні поняття удосконаленого підпису та кваліфікованого електронного підпису. Кваліфікований електронний підпис обов’язково має бути на захищеному носії, який є засобом кваліфікованого електронного підпису.
Звертаємо увагу Замовника, що 04.03.2021 року на офіційному сайті Антимонопольного комітету України було оприлюднено інформацію щодо електронних підписів, відповідно до якої Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnihpidpisiv?fbclid=IwAR1Zr2BZdZ6_43AY9aDAInM8sUXG3QvfoPtkW7Q3H6aTmhUrVEB2ZGVSGCA. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим
24 травня 2022 року Кабінет міністрів України ухвалив Постанову № 617, яка вносить зміни до Постанови КМУ від 17.03.2022 № 300 щодо забезпечення безперебійного функціонування системи надання ЕДП. Однією з головних змін є те, що можливість застосування УЕП (удосконалених електронних підписів) продовжується на час дії воєнного стану в Україні та ще на шість місяців з моменту його скасування чи припинення. Тому постачальники мають можливість використовувати на вибір КЕП чи УЕП у своїй роботі до кінця воєнного стану та ще протягом 6 місяців з дня його скасування/припинення в Україні. Але для участі в публічних закупівлях постачальникам потрібен саме той вид електронного підпису, який зазначить в умовах тендерної документації замовник. Якщо в умовах документації вказаний КЕП — можна використовувати лише його, якщо ж вид підпису не уточнюється — дозволяється застосовувати на вибір КЕП чи УЕП.
Згідно ВАШИХ ВИМОГ - тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП).
Щоб Ви могли впевнитися в тому, що ми будемо праві при звернені до прокуратури та ДАСУ можете ознайомитися з практикою АМКУ з даного питання: Рішення №8933-р/пк-пз від 23.04.2021 року, закупівля UA-2021-01-22-009324-b; Рішення №7909-р/пк-пз від 14.04.2021 року, закупівля UA-2021-02-25-002319-c; Рішення №6589-р/пк-пз від 31.03.2021 року, закупівля UA-2021-02-15-001665-a та висновку моніторингу ДАСУ № UA-M-2022-04-19-000044 від 05.05.2022 року.
Враховуючи зазначене вище, учасник – переможець ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не виконав вимоги тендерної документації (пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
По-друге: Згідно Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме п. 9 для документального підтвердження провадження учасником тендерних торгів господарської діяльності, учасник надає Дозвіл Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальних органів) на окремі види робіт. У випадку якщо не передбачено виконання робіт, які підлягають дозволу Держпраці або Держгірпромнанагляду, дозвіл не надається. Примітка:Усі документи повинні бути завірені підписом Учасника. У разі, якщо Учасник відповідно до норм, встановлених чинним законодавством, не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист - роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаних документів.
Відповідно до чинної сьогодні постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, земляні роботи, які виконуються на глибині понад 2 м, в зоні підземних комунікацій чи під водою, належать до робіт підвищеної небезпеки. Установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7 - 9, 11 - 21, 23 - 27, 29 і 30 групи А додатка 2 до цього Порядку виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 року N 357, яка діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування). Нажаль ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не надав даної довідки або листа -- роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище вказаного документу.
Враховуючи вищенаведене, учасник – переможець ТОВ «РІЧТРАНС ЛУЦЬК» не виконав вимоги тендерної документації (пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції підпункт 9,3).
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2022 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" |
3 600 357,97
UAH з ПДВ
|
3 600 357,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Луцька ДПМК |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІЧТРАНС ЛУЦЬК" |
3 765 520,71
UAH з ПДВ
|
3 765 520,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬБУДТЕХ" #43105538 |
Відхилено |
3 600 357,97
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 15:37
|
|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Відхилено |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2022 16:11
|
|
ТОВ "РІЧТРАНС ЛУЦЬК" #44095594 |
Рішення скасоване |
3 765 520,71
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 13:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 грудня 2022 15:06
|
ТОВ "РІЧТРАНС ЛУЦЬК" #44095594 |
Відхилено |
3 765 520,71
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 13:58
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій