Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 22525996 |
Місцезнаходження: | 36002, Україна , Полтавська обл., Полтава, м.Полтава,вул.Європейська, буд.60 |
Контактна особа: |
Жага Сергій Петрович +380503053361 zhagariktender27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2024 19:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 12:37 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2024 19:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2024 19:33 |
Тендерна документація покрівля (1).docx | |
05 серпня 2024 19:33 |
Проєкт договору ремонт покрівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Основною дією при розгляді пропозиції є фінансова пропозиція та проект договору, в якому чітко відзначено, що ціна договору є динамічною! Вимагаємо переглянути результати торгів. В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ, та іншим контролюючім органам. Не забувайте це школа і там діти!!!!
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до 43 цих особливостей. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної Документації, а саме: Ціна тендерної пропозиції, не враховуючи витрат Замовника, встановлюється динамічною. Однак, Учасник надав документи файл Кошторис.pdf в якому визначено вид договірної ціни «Тверда».
Автогідропідіймачі, висота підйому12 м;
Апарат для газового зварювання і різання. Данні машини та механізми потенційний підрядник не має в своєму роспорядженні, згідно договору аренди.
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до 43 цих особливостей. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам. Додатком 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чітко передбачена вимога «Кошторисна документація та Акти виконаних робіт рекомендовано надавати в програмному комплексі не нижче АВК-5 в останній редакції. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність комплексу АВК-5 з зазначенням останньої редакції. Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів:
- Договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису ;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- пояснювальну записку;
- об’єктні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціна тендерної пропозиції, не враховуючи витрат Замовника, встановлюється динамічною. Кошторисна документація , яка подається у складі тендерної пропозиції повинна бути підписана та скріплена печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації». Однак, Учасник надав документи файл Кошторис.pdf в якому визначено вид договірної ціни «Тверда», що є прямим порушенням вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не відповідає умовам технічної специфікації.
відповідно до абз. 2 п. 21 Постанови КМУ “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.2005 № 668, У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку
повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції
підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до 43 цих особливостей. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам. Додатком 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чітко передбачена вимога «Кошторисна документація та Акти виконаних робіт рекомендовано надавати в програмному комплексі не нижче АВК-5 в останній редакції. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність комплексу АВК-5 з зазначенням останньої редакції. Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів:
- Договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису ;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- пояснювальну записку;
- об’єктні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціна тендерної пропозиції, не враховуючи витрат Замовника, встановлюється динамічною. Кошторисна документація , яка подається у складі тендерної пропозиції повинна бути підписана та скріплена печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації». Однак, Учасник надав документи файл Кошторис.pdf в якому визначено вид договірної ціни «Тверда», що є прямим порушенням вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не відповідає умовам технічної специфікації.
відповідно до абз. 2 п. 21 Постанови КМУ “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.2005 № 668, У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку
повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції
підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-24-000051 ● 97dc4cb726134068b8f0c5b4e282ec6c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2024 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2024 № 82-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
24.09.2024 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-08-05-011515-a, 05.08.2024, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 16:42:06
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 875000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-05-011515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-27 16:32:39
Відповідь
Стосовно сторінки власного веб-сайту, на якому рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (надалі мовою оригіналу) «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель; {Підпункт 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1266 від 16.12.2020} 2) суб’єктам управління об’єктами державної власності - забезпечити розгляд, зокрема на загальних зборах або засіданнях наглядових рад господарських товариств, питання щодо ефективного та раціонального використання державних коштів; 3) Конституційному Суду України, Верховному Суду, вищим спеціалізованим судам, Державній судовій адміністрації - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про судоустрій і статус суддів” та процесуального законодавства; {Підпункт 3 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 52 від 29.01.2020} 4) Рахунковій палаті - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 98 Конституції України та Закону України “Про Рахункову палату”; 5) Апарату Ради національної безпеки і оборони України - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень статті 107 Конституції України та Закону України “Про Раду національної безпеки і оборони України”; 6) Центральній виборчій комісії - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Центральну виборчу комісію”; 7) Національному антикорупційному бюро - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів з урахуванням положень Закону України “Про Національне антикорупційне бюро України”. 4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.» Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-02 15:33:12
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 875000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2024-08-05-011515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Згідно протоколу фахівця з публічних закупівель від 16.08.2024 № 18 замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "РСК "БУДПРОМ". Чим керувався замовник при прийнятті рішення про відхилення учасника, в частині зазначення в "Договірній ціні", наданій в тендерній пропозиції учасника ТОВ "РСК "БУДПРОМ", виду ціни "тверда"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-03 16:16:48
Відповідь.
Замовник при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями повинен керуватися Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості). Пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до 43 цих особливостей. Звертаємо увагу, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам. Додатком 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чітко передбачена вимога «Кошторисна документація та Акти виконаних робіт рекомендовано надавати в програмному комплексі не нижче АВК-5 в останній редакції. Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку про наявність комплексу АВК-5 з зазначенням останньої редакції. Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів:
- Договірна ціна;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису ;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- пояснювальну записку;
- об’єктні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціна тендерної пропозиції, не враховуючи витрат Замовника, встановлюється динамічною. Кошторисна документація , яка подається у складі тендерної пропозиції повинна бути підписана та скріплена печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації». Однак, Учасник надав документи файл Кошторис.pdf в якому визначено вид договірної ціни «Тверда», що є прямим порушенням вимог Додатку 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не відповідає умовам технічної специфікації.
Відповідно до абз. 2 п. 21 Постанови КМУ “Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві” від 01.08.2005 № 668, У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2024 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" |
686 074,62
UAH з ПДВ
|
686 074,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІСАЯН ШАЛВА ГЕВОРГОВИЧ" |
799 927,64
UAH з ПДВ
|
799 927,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РСК "БУДПРОМ"" #41154468 |
Відхилено |
686 074,62
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2024 13:38
|
|
ФОП "ІСАЯН ШАЛВА ГЕВОРГОВИЧ" #3293718616 |
Переможець |
799 927,64
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2024 12:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2024 09:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2024 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 13:45
|
ФОП ІСАЯН ДУ.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2024 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 13:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 12:53
|
Договір | укладений |
29 серпня 2024 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | завантаження підписаної Додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного аварійного ремонту покрівлі в Комунальному закладі "Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27 Полтавської міської ради Полтавської області": м. Полтава, вул. Європейська,60 | 1 |
718 575,48
UAH
|