Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для перитонеального діалізу, 4 лоти
Очікувана вартість
7 375 329,00 UAH
UA-2019-12-05-002403-c 574094be3c2b43b1902b86822c75374d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Дві попередні процедури закупівлі витратних матеріалів для перитонеального діалізу (ідентифікатори № UA-2019-09-10-000779-a та № UA-2019-10-23-002023-c) було відмінено відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - оскільки до участі в торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: лише товариством з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА». З метою безперебійного забезпечення пацієнтів, що лікуються сеансами замісної ниркової терапії, прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2019 18:16
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

05 грудня 2019 18:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 18:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2019 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - Розчин для перитонеального діалізу ДІАНІЛ ПД 4 з вмістом глюкози по 5000 мл розчину у пластиковому мішку "Віафлекс" PL 146-3, одинарному, обладнаному ін'єкційним портом та з'єднувачем, вкладеному у прозорий пластиковий пакет, або еквівалент (35896 Діалізат перитонеального діалізу) - 11700 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 403 413,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11700 од
лот 1 - Розчин для перитонеального діалізу ДІАНІЛ ПД 4 з вмістом глюкози по 5000 мл розчину у пластиковому мішку "Віафлекс" PL 146-3, одинарному, обладнаному ін'єкційним портом та з'єднувачем, вкладеному у прозорий пластиковий пакет, або еквівалент (35896 Діалізат перитонеального діалізу) - 11700 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 35896 — Діалізат перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА»
#39246308
Переможець 3 403 413,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 18:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 18:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВІТА»
#39246308
3 403 413,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:39
Додаткова угода 1 до договору 212.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:40
Договір 212.pdf укладений
17 грудня 2019 13:40
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 13:39
Договір 212.pdf укладений
17 грудня 2019 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 212 про закупівлю товарів за державні кошти від 17.12.2019 року (далі – Договір), згідно Постанови КМУ «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» від 17.10.2008 року № 955 (зі змінами). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 11 700 од.
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 318 354,00
UAH (в тому числі ПДВ 217 088,58 UAH)