Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єкта та прилеглої території, код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Очікувана вартість
1 973 321,40 UAH
UA-2023-01-20-013845-a ● 572ed760d91d494bb2af7f2153e8705e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ БІОЕНЕРГІЯ - Т" |
Код ЄДРПОУ: | 44689656 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., Охтирський р-н, місто Охтирка, вулиця Транспортна будинок 2Б |
Контактна особа: |
Олійник Анатолій 380505229623 tender@nb-t.naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 січня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 31 січня 2023 09:03 |
Очікувана вартість: | 1 973 321,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 866,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17520 Година
Послуги з охорони об’єкта та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42700, Україна, Сумська область, Охтирка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Детальний опис щодо умов оплати за договором зазначено в Додатку 6 до тендерної документації «Проект договору». | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 10:40 |
Новий Документ Microsoft Word.docx | |
26 січня 2023 10:34 |
Перелік змін до тендерної документації вд 26.01.2023 року.docx | |
26 січня 2023 10:34 |
Тендерна документація зі змінами від 26.01.2023 року.docx | |
26 січня 2023 10:34 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги зі змінами від 26.01.2023 року.docx | |
25 січня 2023 16:22 |
Перелік змін до тендерної документації вд 25.01.2023 року.docx | |
20 січня 2023 16:12 |
Додаток 8 Опитувальник контрагента юридичної особи.xls | |
20 січня 2023 16:12 |
Додаток 6 Проект договору.docx | |
20 січня 2023 16:12 |
Додаток 7 Опитувальник контрагента фізичної особи.xls | |
20 січня 2023 16:12 |
Додаток 5 Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Посвідчення
Дата подання: 23 січня 2023 10:03
Дата відповіді: 25 січня 2023 16:24
Шановний Замовник, просимо Вас пояснити вимогу надання в складі тендерної пропозиції сканкопії "посвідчення видане Поліцією охорони" не нижче 3го кваліфікаційного розряду. Адже свідоцтва про присвоєння кваліфікації охоронця та/або охоронника видаються спеціальними навчальними центрами, які мають ліцензію Міністерства освіти і науки України на освітню діяльність, а не Поліцією охорони, як Ви вимагаєте. Чим та якою статтею Закону Ви керуєтесь, коли зазначаєте таку вимогу? Чи ви не розглядаєте можливість участі у закупівлі саме охоронних компаній, а лише Поліції України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на ваше запитання б/н від 23-01-2023, 10:03 повідомляємо наступне:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації, а тому можете ознайомитися в оголошені процедури закупівлі.
У відповідь на ваше запитання б/н від 23-01-2023, 10:03 повідомляємо наступне:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації, а тому можете ознайомитися в оголошені процедури закупівлі.
тип охорони
Дата подання: 23 січня 2023 11:39
Дата відповіді: 25 січня 2023 16:25
Добрий день! Просимо надати відповіді на наступні запитання:
1) Чи є обладнані приміщення відпочинку для охоронників на постах та чи розглядаєте ви вахтовий метод охорони?
2) Чи правильно ми зрозуміли, що на кожному з постів одночасно знаходиться по одному охороннику?
3) Яка площа охорони поста №2?
4) Залучення ГШР до патрулювання постів охорони (постійне їх місцезнаходження на об`єктах охорони) не передбачається, вірно?
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на ваше запитання б/н від 23-01-2023, 11:39 повідомляємо наступне:
1) Приміщення для відпочинку охоронників на постах обладнані;
2) Вахтовий метод охорони допускається, однак місць для проживання персоналу охорони на об’єкті не передбачено;
3) На кожному з постів одночасно по одному охороннику;
4) Площа поста охорони № 2 - 2,23 га;
5) Залучення груп швидкого реагування не передбачається.
У відповідь на ваше запитання б/н від 23-01-2023, 11:39 повідомляємо наступне:
1) Приміщення для відпочинку охоронників на постах обладнані;
2) Вахтовий метод охорони допускається, однак місць для проживання персоналу охорони на об’єкті не передбачено;
3) На кожному з постів одночасно по одному охороннику;
4) Площа поста охорони № 2 - 2,23 га;
5) Залучення груп швидкого реагування не передбачається.
Термін надання послуг
Дата подання: 24 січня 2023 15:29
Дата відповіді: 25 січня 2023 16:25
Просимо вас уточнити термін надання послуг з охорони, адже інформація різниться:
Відповідно до п. 5.1. проекту доовору, що наведений у Додатку 6 до тендерної документації: "Строк надання послуг: до 1 березня 2024 року включно". У той самий час у п.4.4 тендерної документації зазначено "По 31.03.2024 року"
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на ваше запитання б/н від 24-01-2023, 15:29 повідомляємо наступне:
Доброго дня, відповідні зміни внесенні до тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: строк надання послуг до 01.03.2024 року.
У відповідь на ваше запитання б/н від 24-01-2023, 15:29 повідомляємо наступне:
Доброго дня, відповідні зміни внесенні до тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме: строк надання послуг до 01.03.2024 року.
наявність обладнання
Дата подання: 24 січня 2023 16:05
Дата відповіді: 25 січня 2023 16:25
В формі 4 Додатку 4 до тендерної документації вказано, що необхідно надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій і в таблиці зазначені "Радіостанції в кількостів не менше 4". Питання наступне: в таблиці необхідно зазначити наявність саме радіостанцій чи ще іншого обладнання, наприклад, ліхтарів, бронежилетів тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на ваше запитання б/н від 24-01-2023, 16:05 повідомляємо наступне:
Доброго дня, у Формі 4 Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно зазначити наявність радіостанцій в кількості не менше чотирьох.
У відповідь на ваше запитання б/н від 24-01-2023, 16:05 повідомляємо наступне:
Доброго дня, у Формі 4 Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно зазначити наявність радіостанцій в кількості не менше чотирьох.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 січня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
1 839 600,00
UAH з ПДВ
|
1 839 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА ПРЕМІУМ ГРУП" |
1 857 120,00
UAH з ПДВ
|
1 857 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108871 |
Переможець |
1 839 600,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 10:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 21:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 лютого 2024 20:51
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
28 лютого 2024 20:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 17:02
|
Договір від 27.02.2023 року_27-02_2023.PDF | укладений |
02 березня 2023 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 27-02/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |