Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 67 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, провулок Євгена Коновальця, буд. 6» (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 243 184,00 UAH
UA-2019-10-17-004150-b 56de8f9a9f224547a5d64523a1d7c02e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 22:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:00
Очікувана вартість: 7 243 184,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 215,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування - кошти міського бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Спеціалізована школа № 67 еколого-економічного профілю» Дніпровської міської ради, за адресою: м. Дніпро, провулок Євгена Коновальця, буд. 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, провулок Євгена Коновальця, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт після підписання акту виконаних робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 12:07
Тендерна документація Нова редакція-1.docx
30 жовтня 2019 12:05
Тендерна документація Нова редакція.docx
22 жовтня 2019 10:48
Тендерна документація Нова редакція.docx
22 жовтня 2019 10:47
Тендерна документація.docx
17 жовтня 2019 18:27
Тендерна документація.docx
30 жовтня 2019 12:07
Перелік змін 67-а.docx
22 жовтня 2019 10:48
Перелік змін.docx
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.6 - ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rtf
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.2 -ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rtf
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.8 - ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС.rtf
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.3 - ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rtf
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.4 - ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rtf
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.7 - Відомість ресурсів.rtf
17 жовтня 2019 18:28
Додаток 4.5 - ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rtf
17 жовтня 2019 18:27
Додаток 4.1 - ДЕФЕКТНИЙ АКТ.rtf
17 жовтня 2019 18:27
Додаток 4 - Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Л.Д. Сервіс" 7 143 694,81
UAH з ПДВ
7 143 694,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУДТРАСТ" 7 240 200,00
UAH з ПДВ
7 240 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 13:26
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:25
Довідка.zip
14 листопада 2019 08:42
Документ mvc.pdf
12 листопада 2019 18:19
34.jpg
06 листопада 2019 19:22
Електронний підпис
06 листопада 2019 19:15
Соколов А.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
Чумак А.С..pdf
06 листопада 2019 19:15
Храпко О.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
Федоров П.О..pdf
06 листопада 2019 19:15
Федоров П.О. перс. дані.pdf
06 листопада 2019 19:15
Трудовий договір Федоров.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР сантехнік.pdf
06 листопада 2019 19:15
Молчанова К.О..pdf
06 листопада 2019 19:15
Луцик С.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
Лубяна Н.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
Лисуненко Р.О..pdf
06 листопада 2019 19:15
Листи згода працівників.pdf
06 листопада 2019 19:15
Класс Д.М..pdf
06 листопада 2019 19:15
Дядя С.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР штукатур.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР шт.2.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР виконроб.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР плиточник.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР плиточник 3.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР плиточник 2.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР муляр2.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР муляр.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР муляр 3.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР іоп.pdf
06 листопада 2019 19:15
ДОГОВІР гл. інж..pdf
06 листопада 2019 19:15
Банщиков В.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
Грищенко В.І..pdf
06 листопада 2019 19:15
виконроб 2.pdf
06 листопада 2019 19:15
Бондаренко А.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
Тех.паспорта Автокран.pdf
06 листопада 2019 19:15
Авдєєв В.А..pdf
06 листопада 2019 19:15
щодо статутних обмежень.pdf
06 листопада 2019 19:15
уповноважена особа.pdf
06 листопада 2019 19:15
ст.23.pdf
06 листопада 2019 19:15
субпідрядники.pdf
06 листопада 2019 19:15
Статут Л.Д. Сервіс 2018.pdf
06 листопада 2019 19:15
Статистика.FR12.pdf
06 листопада 2019 19:15
ст. 188.pdf
06 листопада 2019 19:15
ст.17.pdf
06 листопада 2019 19:15
ст.17 -довідка.pdf
06 листопада 2019 19:15
ст.2 статуту.pdf
06 листопада 2019 19:15
санкції.pdf
06 листопада 2019 19:15
платник ПДВ.pdf
06 листопада 2019 19:15
персональні дані.pdf
06 листопада 2019 19:15
ПАСПОРТ ЛУБЯНОГО А.А. (1).pdf
06 листопада 2019 19:15
Опис_Л._Д._Сервiс_на_10._12._2018.pdf
06 листопада 2019 19:15
новый вытяг НДС лд сервис.pdf
06 листопада 2019 19:15
накладна на техніку 1.pdf
06 листопада 2019 19:15
надання док.переможця.pdf
06 листопада 2019 19:15
навк.середовище.pdf
06 листопада 2019 19:15
місцезнаходження машин.pdf
06 листопада 2019 19:15
ліцензія СС2,СС3.pdf
06 листопада 2019 19:14
код доступу.pdf
06 листопада 2019 19:14
істотні умови.pdf
06 листопада 2019 19:14
ІПН.PDF
06 листопада 2019 19:14
зрозумілість змін.pdf
06 листопада 2019 19:14
звіт рух гр.коштів.pdf
06 листопада 2019 19:14
достовірність.pdf
06 листопада 2019 19:14
Додаток к Паспорту.pdf
06 листопада 2019 19:14
Додаток 5.pdf
06 листопада 2019 19:14
Додаток 4 - Проект договору .pdf
06 листопада 2019 19:14
Договір автокран.FR12.pdf
06 листопада 2019 19:14
довідка працівники.pdf
06 листопада 2019 19:14
довідка МТБ.pdf
06 листопада 2019 19:14
Довідка банк.pdf
06 листопада 2019 19:14
гарантія 10 років.pdf
06 листопада 2019 19:14
гарант.- АВК.pdf
06 листопада 2019 19:14
Витяг з ЄДДР Лубяний АА.pdf
06 листопада 2019 19:14
вивезення сміття.pdf
06 листопада 2019 19:14
антикоруп.програма.pdf
06 листопада 2019 19:14
120 днів.pdf
06 листопада 2019 17:54
DOC013 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC012 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC011 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC010 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC009 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC008 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC007 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC006 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC004 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC003 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC002 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC001 (1).PDF
06 листопада 2019 17:54
DOC (1).PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 19:44
Смета 2.rar
06 листопада 2019 19:44
Смета 1.rar
06 листопада 2019 19:44
Ліцензія.pdf
06 листопада 2019 19:44
Виписка з ЭДРЮО.zip
06 листопада 2019 19:44
Виписка з ЭДРЮО.pdf
06 листопада 2019 19:44
Аналогічный договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Л.Д. Сервіс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРБУДТРАСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
Переможець 7 143 694,81
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 12:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Л.Д. Сервіс" #21922502

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Л.Д. Сервіс"
#21922502
7 143 694,81
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 12:09
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 16:15
Додаткова угода №12 до договору №65 ПД19 (1).pdf зміни до договору
16 липня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
02 березня 2021 11:21
дод.угода №11 від 26.02.2021 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
02 березня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 16:51
дод.угода №10 від 29.01.2021 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 12:31
Додаткова угода № 9 від 22.12.2020 до дог. 65ПД_19.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 18:38
Додаткова угода №8 від 18.12.2020 до дог. №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 18:37
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 16:55
дод.угода №7 від 16.11.2020 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:22
дод.угода №6 від 26.10.2020 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:08
дод.угода №5 від 24.09.2020 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 13:55
дод.угода №4 від 18.08.2020 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 16:28
дод.угода №3 від 24.04.2020 договір №65ПД_19 від 27.11.2019.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 15:14
Додаткова угода № 2 від 03.02.2020.FR12.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 10:42
Додаткова угода № 1 від 27.11.19 до Договору № 65 ПД-19 від 27.11.19.FR12.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 10:42
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:20
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 10:03
Договір № 65ПД-19 від 27.11.2019.FR12.pdf укладений
28 листопада 2019 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в п. 3.7 основного договору щодо попередньої оплати Підряднику
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна п. 2.1 та 3.7 основного Договору щодо фінансування внесення змін у реквізити Підрядника та Замовника
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити Замовника та Підрядника
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 65ПД/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 371 461,83
UAH (в тому числі ПДВ 895 243,63 UAH)