Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
SC 021:2015: 45000000-7 — Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Палац ігрових видів спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 42554005 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Lviv, 1, Rynok Square |
Контактна особа: |
Садовий Іван Володимирович +380676700255 lkppivs@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Palace of game sports |
National ID: | 42554005 |
Contact point: |
Sadovyi Ivan +380676700255 lkppivs@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 18:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 13:45 |
Очікувана вартість: | 620 094 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,24% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3100470.79 UAH |
Publication date: | 11 вересня 2019 18:44 |
Enquiries until: | 05 жовтня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 жовтня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 620 094 157 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,24 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі постанов КМУ від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» і від 27.12.2001 №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник може, але не зобов’язаний здійснити попередню оплату (перерахувати аванс) на виконання робіт та придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Такий аванс може бути наданий Підряднику лише за наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Обсяг оборотних активів (рядок 1195 Балансу на кінець звітного періоду) станом на 31.12.2018: | 5% |
Понад 200 млн. грн.: | 5% |
Понад 150 млн. грн. до 200 млн. грн. включно: | 4% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн. грн. включно: | 3% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн. грн. включно: | 2% |
Понад 30 млн. грн. до 50 млн. грн. включно: | 1% |
До 30 млн. грн. включно: | 0% |
Кількість наявних кваліфікованих працівників: | 5% |
Понад 100 працівників: | 5% |
Понад 66 до 100 працівників включно: | 4% |
Понад 45 до 66 працівників включно: | 3% |
Понад 30 до 45 працівників включно: | 2% |
Понад 15 до 30 працівників включно: | 1% |
До 15 працівників включно: | 0% |
01 жовтня 2019 18:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 18:11 |
Додаток 7_Відомість_ресурсів.xls | |
01 жовтня 2019 18:11 |
Положення до яких вносяться зміни_01.10.2019.docx | |
01 жовтня 2019 18:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 01.10.2019.docx | |
01 жовтня 2019 18:11 |
Додаток 4 Технічне завдання_01.10.2019.xls | |
01 жовтня 2019 18:11 |
Нова редакція_тендерна документація_01.10.2019.docx | |
11 вересня 2019 18:45 |
Додаток 2 Проект договору.doc |
01 жовтня 2019 18:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 жовтня 2019 18:11 |
Додаток 7_Відомість_ресурсів.xls
|
|||
01 жовтня 2019 18:11 |
Положення до яких вносяться зміни_01.10.2019.docx
|
|||
01 жовтня 2019 18:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 01.10.2019.docx
|
|||
01 жовтня 2019 18:11 |
Додаток 4 Технічне завдання_01.10.2019.xls
|
|||
01 жовтня 2019 18:11 |
Нова редакція_тендерна документація_01.10.2019.docx
|
|||
11 вересня 2019 18:45 |
Додаток 2 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Загальні порушення Ст.203 ЦК України та 179 ГК України щодо змісту правочину.
Приписами частин 1-5 статті 203 Цивільного кодексу України унормовано, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу. Загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, справедливість, добросовісність та розумність (частина 1 статті 3 Цивільного кодексу України). Відповідно до частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до частини 7 статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
1. Відсутність відповідальності Замовника.
В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«7.4. У разі порушення термінів усунення недоліків Підрядник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 5 % від суми Договору. Сплата штрафу не звільняє Підрядника від обов’язку усунути недоліки робіт.
…
7.6. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного терміну, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими іншими особами; неналежного ремонту об’єкта, який здійснено самим Замовником або залученими ним третіми особами. В інших випадках Підрядник зобов’язується усунути недоліки робіт за власний кошт у терміни, погоджені з замовником. Терміни усунення недоліків мають враховувати технологічні можливості Підрядника. Підрядник зобов’язується також сплатити штраф у розмірі 10 відсотків від суми Договору.
…
8.8. За порушення строків введення в дію об’єкту з вини Підрядника, останній сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,2 % за кожен день затримки, від договірної ціни.»
При цьому відсутня будь яка відповідальність Замовника за порушення оплати та виконання грошових зобовязань.
Також вважаємо вищевказаний розмір відповідальності неспівмірним з можливими порушеннями, внаслідок чого порушуються засади цивільного законодавства України щодо добросовісності, розумності та справедливості.
Враховуючи вищенаведене проект договору не відповідає вимогам Ст.203 ЦК України та відповідно Ст.179 ГК України.
2.
В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«5.1.8. Щоденно надавати Замовнику письмову інформацію про стан виконання робіт на об’єкті.
Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану будівництва, виявлення проблем, прийняття Замовником необхідних для їх усунення заходів.»
Відсутні предметні підстави, щоб Підрядник кожного дня передавав письмову інформацію Замовнику про стан виконання робіт на обєкті. Відповідно до порядку ведення будівельних робіт кожного дня робиться запис у Журналі будівельних робіт щодо стану виконання робіт на обєкті, під яким підписується виконроб та технічний нагляд, який представляє інтереси Замовника.
3.
В проекті Договору підряду передбачені зобов’язання підрядника щодо забезпечення :
«5.1.18. Надати забезпечення виконання договору про закупівлю: 2,5 відсотків від вартості договору, що становить ¬____ Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник вимагає забезпечення виконання договору у розмірі 2,5% а одночасно не дає гарантії, що комплект проектної документації стадії «Р» необхідний для початку робіт буде готовий на момент підписання договору, тим самим зявляєтьсся ризик, що з огляду на відсутність документів Підрядник не матиме можливості розпочати будівництво відразу після підписання Договору. Очікування на комплект проектної документації стадії «Р» може тривати невизначений час. А одночасно Підрядник вже матиме витрати забезпечення виконання договору – що є несправедливим положенням. Просимо усунути п.5.1.18 або додати до нього, що забезпечення виконання договору Підрядник повинен надати у момент передачі йому комплекту проектної документації стадії «П» та «Р» та передачі Замовником будівельного майданчика.
4.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація щодо забезпечення договору та розірвання договору:
«9.4. Розірвання Договору можливе за згодою сторін. У такому випадку забезпечення виконання Договору повертається Підряднику.»
При цьому не вказано що відбувається з забезпеченням виконання Договору якщо розірвання Договру відбудеться без згоди сторін, наприклад в односторонньому порядку.
У п. 9.3 написано, що Замовник має право розірвати договір в односторонньому порядку, у той же час якщо Підрядник не надасть на це згоди, то за змістом п.9.4. Підрядник втрачає забезпечення викнання Договору. Просимо додати запис про те, що якщо розірвання договору є одностороннім але не з вини Підрядника, забезпечення виконання Договору повертається Замовнику у повному обсязі.
5.
В проекті Договору підряду передбачені ситуація щодо розірвання договору Замовником:
«9.3. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку при таких обставинах:
а) відсутність у Замовника коштів для фінансування будівництва Об’єкту;
б) виявлення недоцільності або неможливості інвестування коштів у Об’єкт, у тому числі через обставини непереборної сили, за рішенням контролюючих органів;
в) прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва.
г) істотного порушення Підрядником своїх зобов’язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені календарним графіком виконання робіт терміном більше, ніж на 30 календарних днів.
д) неодноразових порушеннях вимог будівельних норм і правил, вимог ПКД;
е) банкрутство Підрядника.
є) якщо роботи вчасно не розпочаті з вини Підрядника.
ж) інших обставинах, визначених Замовником достатніми і об’єктивними.
з) відмова від Договору згідно п. 5.4.8. Договору»
При цьому можливість розірвання договору Підрядником не передбачена.
6.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація відмови від договору Замовником, а саме що Замовник має право:
«5.4.8. Відмовитися від договору підряду в будь-який час до закінчення виконання робіт, оплативши Підряднику виконану частину робіт, передбачених Договором.»
При цьому можливість відмови від договору Підрядником не передбачена.
7.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація призупинення виконання робіт Замовником:
«9.7. Замовник має право призупинити виконання робіт за умови відсутності коштів для фінансування будівництва Об’єкта у поточному році.»
При цьому питання охорони будмайданчика та\або консервації незавершеного будівництва повернення будівельного майданчика Замовнику не визначаються умовами договору.
Просимо внести зміни до договору, якими передбачити, що витрати охорони будмайданчика та\або консервації незавершеного будівництва та повернення будівельного майданчика сплачуються Замовником.
8.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання Договору в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Підрядником:
«9.10. У разі розірвання цього Договору в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Підрядником його умов, вартість матеріалів та ресурсів, що були використані при виконанні робіт, не відшкодовуються, а виконані роботи не підлягають оплаті, окрім тих, що виконані належним чином.»
При цьому відсутня класифікація чи поділ порушень та відсутня залежність використання матерівалів та ресурсів від результату оспорюваних робіт.
9.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація форс-мажорних обставин:
«10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання умов Договору, якщо це стало наслідком дії форс-мажорних обставин, до яких відносяться: стихійні явища, пожежі, військові дії, масові безпорядки, дії органів державної влади чи управління, їх структурних підрозділів та органів місцевого самоврядування, а також інших незалежних від сторін обставин, які безпосередньо впливають на виконання умов Договору.»
При цьому до форм мажорних обставин необгрунтовано віднесено дії органів органів місцевого самоврядування, що є засновником Замовника.
10.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«12.3. Договір може бути розірваний за згодою Сторін. Розірвання Договору за вимогою однієї з сторін проводиться у разі письмового попередження іншої сторони за 30 днів.»
При цьому не вказано чи розірвання Договору може бути одностороннім?
Просимо уточнити про яке розірвання йдеться чи «за згодою сторін» чи «за вимогою однієї із сторін» в т.ч. в односторонньому порядку?
11.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«8.1. Підрядник до передачі закінчених робіт Замовнику матеріально відповідає за збереження незавершеного будівництва, наслідки пошкодження або руйнування з власної вини і не може вимагати від Замовника оплати за виконані, але знищені (пошкоджені) роботи.»
Також в п.6.3. зазначено:
«6.3. Підрядник забезпечує охорону (огородження, освітлення тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору та контролюючих органів до прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником.»
При цьому не вказано що відбувається при достроковому розірванні договору адже таке розірвання означає час до передачі закінченийх робіт а при цьому Підроядник не може нести відповаідальність за вищевказане збереження та забезпечення.
12.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.17. При наявності суттєвих недоліків на одному з етапів робіт, які ведуть до неможливості виконання робіт, визначених Договором згідно з вимогами діючого законодавства, будівельних норм, стандартів, інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, проектно-кошторисної, технічної та іншої документації, Замовник має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку без оплати виконаних Підрядником робіт.»
При цьому відсутня будь-яка вказівка про причинно-наслідковий зв'язок недоліків та відмови від оплати «виконаних Підрядником робіт».
13.
В проекті Договору підряду передбачені ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.5. Загальновиробничі витрати визначаються на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій підрядній організації за попередній звітний період (рік), та завантаженості будівельної організації, погоджуються із Замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.»
При цьому у проекті договору відстутня вказівка про те, як такі загальновиробничі витрати впливають на розрахунки між сторонами.
14.
В п.5.1.3 необгрунтовано віднесено вплив погоди (наприклад температурних режимів щодо бетону та ін.) до форс-мажорних обставин:
«Вплив погоди на хід виконання робіт, якщо його не можна віднести до обставин непереборної сили, не розглядається як об'єктивна обставина для збільшення строків виконання робіт.
У той же час в п.3.3. вказано, що:
Наявність і тривалість обставин непереборної сили підтверджується відповідним документом Торгово-промислової палати України або її регіональних відділень.
Але ж Торгово-промислової палати України або її регіональних відділень не виконує функцій Гідрометеоцентру та не підтверджує погодні умови, а лише стихійні лиха та інші форс-мажорні обставини.
При цьому у проекті договору відсутній порядок уточнення твердої договірної ціни. Та з огляду на інфляцію в Україні така умова договору не відповідає засадам добросовісності, розумності та справедливості та
15.
В п. 9.3. необгрунтовано вказано, що Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку при таких обставинах:
----
ж) інших обставинах, визначених Замовником достатніми і об’єктивними.
Надання такої причини встановлює правову невизначеність та суперечить принципу справедливості.
Просимо усунути пп.ж) п.9.3 Договору.
Враховуючи вищенаведене вважаємо умови наданого в Тендерній документації проекту договору такими, що порушує права Учасника щодо засад добросовісності, розумності та справедливості, у проекті договору має місце несправедливий розподіл ризиків, коли один з учасників будівництва має необґрунтовану перевагу над іншим всупереч міжнародним стандартам та звичаям (в т.ч. FIDIC).
Проект договору, що оприлюднений Замовником як Додаток 2 до тендерної документації на цю закупівлю, розроблений Замовником з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», ПКМУ №668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (при цьому, враховуючи усі істотні умови договору, які, згідно цієї постанови, повинні бути включені до договору), норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У зазначеній Вами вимозі, порушення, яке Ви вбачаєте у діях Замовника є безпідставним та необґрунтованим, адже, проект договору розроблений Замовником згідно усіх норм чинного законодавства України. Відповідно до абз. 3 п.1 ПКМУ №668 від 01.08.2005 договори підряду в капітальному будівництві за участю іноземних суб'єктів господарювання укладаються і виконуються в порядку, передбаченому Цивільним та Господарським кодексами України, а також Загальними умовами (ПКМУ №668 від 01.08.2005), іншими актами законодавства. На проект договору, наданий Замовником на цю закупівлю, не поширюються норми FIDIC,оскільки закупівля здійснюється в рамках чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не задовольняє Вашу вимогу. Потенційні сторони договору за результатами цієї закупівлі, як Замовник, так і Учасник є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Проект договору розробляється Замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги до процедури
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-25-000012 ● 0748ce020c21488583cdb54f0f151ca1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 17:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 204
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 204
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-11-000942-c 11.09.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-29 12:45:34
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-09-11-000942-c, яка проводилася КП «Палац ігрових видів спорту» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до статті 21 Закону № 922, в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Також, згідно ч. 5 статті 28 Закону № 922, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Однак, в п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що при потребі, враховуючи специфіку закупівлі, Замовник може вимагати додаткові підтверджуючі розрахунки, які Учасник повинен надати.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. З яких підстав Замовником в тендерній документації прописана умова, щодо можливого подання учасником додаткових документів, що суперечить положенням Закону № 922?
Відповідно до п. 2.15. Додатку 1 тендерної документації, Учасники повинні надати лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних службової/посадової особи Учасника/фізичної особи-Учасника, що підписала документи тендерної пропозиції (на кожну особу, якщо їх декілька).
Згідно із п. 2.6. Додатку 1, Учасники повинні надати документ із переліку, який підтверджує повноваження на право підпису тендерної пропозиції та відповідно до п.1.3 та 1.5 зазначеного вище Додатка 1 інформацію в довільній формі стосовно усіх осіб, які є підписантами тендерної пропозиції.
Проведеним аналізом встановлено, що учасником ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН», у складі поданої тендерної пропозиції (ЄДРПОУ 37394854) надав наступні документи: форму звіту № 1 «Баланс» за 2018 рік, Звіт про фінансові результати за 2018 рік, форма № 2 та інформацію щодо подання уточнених звітів за 2018 рік від 27.06.2019 № 27/06-4, які є складовими тендерної пропозиції, підписані в тому числі, головним бухгалтером Товариства Кривошея Тетяна Вікторівна, на яку не надано ані листа-згоди на обробку персональних даних, ані підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції, ані інформації, що вимагалася Замовником на виконання вимог п. 1.3. та п. 1.5 Додатка 1 тендерної документації для вказаної закупівлі.
Відповідно, умови зазначених вище пунктів Учасником не виконано, а тендерна пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхиленою.
Слід зазначити, що ненадання листа-згоди на обробку персональних даних на головного бухгалтера, ані інформації на виконання вимог п. 1.3. та п. 1.5 Додатка 1 тендерної документації, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРОГРЕСТЕХБУД», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника?
Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-03 17:31:27
Пояснення стосовно рішення про моніторинг
У відповідь на запит про надання пояснень від 29.11.2019 повідомляємо наступне. 1. Стосовно першого питання. Відповідно до вимог п. 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету № 37 від «01» жовтня 2019 р. «Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») виконується переможцем у повній відповідності технічним вимогам Замовника (Додатку 4 тендерної документації).
Договірна ціна – динамічна.
До договірної ціни обов’язково мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень:
1) Договірна ціна (динамічна);
2) Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат;
3) Об’єктний кошторис (кошториси);
4) Порядковий локальний кошторис (-си);
5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (сформований згідно рекомендацій ДБН), за наявності в складі відокремлених виробничих структурних підрозділів подати документальне підтвердження довільної форми);
6) Підсумкова відомість ресурсів;
7) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
8) Розрахунок-обгрунтування використання середньомісячної заробітної плати;
Розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами;
9) Інформаційна модель об’єкта (або інформаційний блок даних).
Також, при потребі, враховуючи специфіку закупівлі, Замовник може вимагати додаткові підтверджуючі розрахунки, які Учасник повинен надати.»
Із зазначеного вище видно, що підтверджуючі розрахунки надаються до договірної ціни переможцем (оскільки, за результатами електронного аукціону учасники, як правило, понижають свою цінову пропозицію і, відповідно, всі попередні розрахунки були б неактуальними). Відповідно, додаткові підтверджуючі розрахунки Замовник може вимагати також лише від переможця. Оскільки, як вже було сказано вище, такі розрахунки надаються до договірної ціни, а договірна ціна є Додатком 1 до договору, який буде підписано за результатами проведених торгів (див. Додаток 2 до тендерної документації «Проект договору»), то очевидно, що такі розрахунки не можуть бути складовою тендерної пропозиції, а є обґрунтуванням договірної ціни, яка є додатком до договору.
Отже, зазначені Вами вимоги тендерної документації Замовника жодним чином не порушують права Учасників подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, відсутні порушення ч. 5 статті 28 Закону № 922, оскільки, Замовник та Учасники не ініціюють будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
2. Стосовно другого питання. На виконання вимоги п.2.19. Додатка 1 тендерної документації на цю закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету № 37 від «01» жовтня 2019 р. учасник повинен надати сканкопію фінансової звітності підприємства у вигляді Балансу або спрощеної фінансової звітності підприємства у вигляді Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва станом на 31.12.2018. На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» надано сканкопії наступних документів: форми звіту № 1 «Баланс» за 2018 рік, Звіту про фінансові результати за 2018 рік, форми № 2 та інформації щодо подання уточнених звітів за 2018 рік від 27.06.2019 № 27/06-4. Із зазначених вище поданих документів вбачається, що ці документи були сформовані для подачі до Головного управління статистики у м. Києві та були подані до цієї установи 27.06.2019. Оголошення про проведення цієї закупівлі було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11.09.2019, з чого видно, що подані Учасником ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» зазначені вище документи були сформовані до дати оголошення цієї закупівлі та не є в розумінні вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю довідками за власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі. Зазначені вище документи є сканкопіями оригіналів документів Учасника, які були в наявності у цього Учасника ще до оголошення цієї закупівлі (це такі ж документи, як, до прикладу сканкопії оригіналів поданих учасниками аналогічних договорів чи сканкопії оригіналів поданих учасниками актів приймання виконаних будівельних робіт тощо). Відповідно, підпис на цих документах головного бухгалтера не означає того, що така особа є уповноваженою на підписання тендерної пропозиції.
Отже, Учасник ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» не порушив зазначених Вами вимог тендерної документації та у Замовника не було підстав для відхилення його тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументоване заперечення на висновок Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, оголошеної Львівським комунальним підприємством «Палац ігрових видів спорту» (далі – Замовник) за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»» із № оголошення UA-2019-09-11-000942-c, оприлюдненого 05.12.2019 на офіційному сайті системи публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) За результатами аналізу питання порядку подання тендерних пропозицій, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Західним офісом Держаудитслужби України встановлено порушення норм частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону № 922. У висновку зазначається, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Зазначений Висновок є протиправним та підлягає скасуванню, виходячи з такого. По-перше, відповідно до абз. 2 ч.8 ст. 71 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Із викладеного вище вбачається, що Західний офіс Держаудитслужби України обмежує законне право Замовника на оприлюднення аргументованих заперечень до висновку, зобов’язуючи Замовника оприлюднити лише інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник заперечує висновок стосовно встановлення порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та стосовно встановлених інших порушень законодавства у сфері закупівель, а саме, вимог статті 17, частини 1 статті 25 Закону № 922, так як в пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника на зазначену вище закупівлю зазначено вимогу про надання додаткових підтверджуючих розрахунків. По-друге, у висновку Західного офісу Держаудитслужби України зазначено, що виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922, Учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно частини 5 статті 28 Закону № 922, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. В пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що при потребі, враховуючи специфіку закупівлі, Замовник може вимагати додаткові підтверджуючі розрахунки, які Учасник повинен надати. Зазначена вище вимога Замовника, на яку посилається Західний офіс Держаудитслужби України у своєму Висновку, є вирваною ним із контексту тендерної документації Замовника і таким чином може призвести до її неправильного трактування. Для кращого розуміння цієї вимоги Замовник надає її повний текст, що зазначений у тендерній документації на цю закупівлю: «Переможець процедури закупівлі у визначений Законом термін надає Замовнику для підписання три екземпляри договору підряду на виконання робіт, підписаних зі свого боку, разом із додатками, які складають його невід’ємну частину: -договірна ціна (Додаток 1 до Договору); -календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») виконується переможцем у повній відповідності технічним вимогам Замовника (Додатку 4 тендерної документації). Договірна ціна – динамічна. До договірної ціни обов’язково мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень: 1) Договірна ціна (динамічна); 2) Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат; 3) Об’єктний кошторис (кошториси); 4) Порядковий локальний кошторис (-си); 5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (сформований згідно рекомендацій ДБН), за наявності в складі відокремлених виробничих структурних підрозділів подати документальне підтвердження довільної форми); 6) Підсумкова відомість ресурсів; 7) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; 8) Розрахунок-обгрунтування використання середньомісячної заробітної плати; Розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; 9) Інформаційна модель об’єкта (або інформаційний блок даних). Також, при потребі, враховуючи специфіку закупівлі, Замовник може вимагати додаткові підтверджуючі розрахунки, які Учасник повинен надати.» Із зазначеного вище видно, що підтверджуючі розрахунки надаються до договірної ціни переможцем (оскільки, за результатами електронного аукціону учасники, як правило, понижають свою цінову пропозицію і, відповідно, всі попередні розрахунки були б неактуальними). Відповідно, додаткові підтверджуючі розрахунки Замовник може вимагати також лише від переможця. Оскільки, як вже було сказано вище, такі розрахунки надаються до договірної ціни, а договірна ціна є Додатком 1 до договору, який буде підписано за результатами проведених торгів (див. Додаток 2 до тендерної документації «Проект договору»), то очевидно, що такі розрахунки не можуть бути складовою тендерної пропозиції, а є обґрунтуванням договірної ціни, яка є додатком до договору. Окрім того, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, будучи центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, також надав свої роз’яснення стосовно зазначеного вище (Інфолист МЕРТУ № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року): «Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України». Отже, зазначені Західним офісом Держаудитслужби України у своєму висновку вимоги тендерної документації Замовника жодним чином не порушують права Учасників подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, відсутні порушення ч. 5 статті 28 Закону № 922, оскільки, Замовник та Учасники не ініціюють будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Західний офіс Держаудитслужби України також зазначає, що відповідно до абзацу 2 статті 17 Закону № 922, переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Враховуючи вищенаведене, вимога в тендерній документації щодо подання додаткових підтверджуючих документів є порушенням вимог статті 17, частини 1 статті 25 Закону. Однак, керуючись роз’ясненням МЕРТУ № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року, договірна ціна (кошторис – а це, відповідно, і є всі додаткові підтверджуючі розрахунки (САМЕ РОЗРАХУНКИ, А НЕ ДОКУМЕНТИ, ЯК ЗАЗНАЧАЄ Західний офіс Держаудитслужби України У ВИСНОВКУ) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Відповідно, положення тендерної документації відповідають чинному законодавству, що фактично підтверджується роз’ясненнями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Окрім цього, відповідно до вимог Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Умови), а саме п. 7.: Умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника. Згідно п. 21. Умов зазначено, що договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). На виконання цієї вимоги Замовник був зобов’язаний прописати вимоги до кошторису (розрахунків) у тендерній документації. Таким чином, органом державного фінансового контролю зроблено помилковий висновок про наявність порушення, оскільки Замовником дотримано всіх необхідних норм та вимог чинного законодавства України. По-третє, стосовно встановленого Західним офісом Держаудитслужби України у висновку порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Західний офіс Держаудитслужби України у висновку зазначає, що відповідно до п. 2.15. Додатку 1 тендерної документації, Учасники повинні надати лист-згоду в довільній формі на обробку персональних даних службової/посадової особи Учасника/фізичної особи-Учасника, що підписала документи тендерної пропозиції (на кожну особу, якщо їх декілька). Згідно із п. 2.6. Додатку 1, Учасники повинні надати документ із переліку, який підтверджує повноваження на право підпису тендерної пропозиції та відповідно до п.1.3 та 1.5 зазначеного вище Додатка 1 інформацію в довільній формі стосовно усіх осіб, які є підписантами тендерної пропозиції. Західний офіс Держаудитслужби України також зазначає, що Учасник ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН», у складі поданої тендерної пропозиції (ЄДРПОУ 37394854) надав наступні документи, які вимагалися тендерною документацією: форму звіту № 1 «Баланс» за 2018 рік, Звіт про фінансові результати за 2018 рік, форма № 2 та інформацію щодо подання уточнених звітів за 2018 рік від 27.06.2019 № 27/06-4, які є складовими тендерної пропозиції, підписані в тому числі, головним бухгалтером Товариства Кривошеєю Тетяною Вікторівною, на яку не надано ані листа-згоди на обробку персональних даних, ані підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції, ані інформації, що вимагалася Замовником на виконання вимог п. 1.3. та п. 1.5 Додатка 1 тендерної документації для вказаної закупівлі. Тим самим Західний офіс Держаудитслужби України стверджує, що вимоги зазначених вище пунктів тендерної документації Замовника Учасником не виконано, а тендерна пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та згідно із пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 повинна бути відхиленою. Замовник не погоджується із такими твердженнями Західного офісу Держаудитслужби України, оскільки такі не ґрунтуються на нормах закону та є надуманими. Так, на виконання вимоги п.2.19. Додатка 1 тендерної документації на цю закупівлю учасник повинен був надати сканкопію фінансової звітності підприємства у вигляді Балансу або спрощеної фінансової звітності підприємства у вигляді Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва станом на 31.12.2018. На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» надано сканкопії наступних документів: форми звіту № 1 «Баланс» за 2018 рік, Звіту про фінансові результати за 2018 рік, форми № 2 та інформації щодо подання уточнених звітів за 2018 рік від 27.06.2019 № 27/06-4. Із зазначених вище поданих документів вбачається, що ці документи були сформовані для подачі до Головного управління статистики у м. Києві та були подані до цієї установи 27.06.2019. Оголошення про проведення цієї закупівлі було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 11.09.2019, з чого видно, що подані Учасником ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» зазначені вище документи були сформовані до дати оголошення цієї закупівлі та не є в розумінні вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю довідками за власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі. Зазначені вище документи є сканкопіями оригіналів документів Учасника, які були в наявності у цього Учасника ще до оголошення цієї закупівлі (це такі ж документи, як, до прикладу сканкопії оригіналів поданих учасниками аналогічних договорів чи сканкопії оригіналів поданих учасниками актів приймання виконаних будівельних робіт тощо). Відповідно, підпис на цих документах головного бухгалтера не означає того, що така особа є уповноваженою на підписання тендерної пропозиції. Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника на цю закупівлю всі документи та інформація, що подаються в складі тендерної пропозиції, завантажуються в форматі .pdf (електронні копії, скановані з оригіналу документа або нотаріально завіреної копії документа, або сканкопії документа, належним чином підписаного та/або завіреного Учасником). Як вбачається із зазначеного вище Замовник чітко розрізняє поняття «електронна копія, сканована з оригіналу документа» та «сканкопія документа, належним чином підписаного та/або завіреного Учасником». У цьому випадку має місце якраз електронна копія, сканована з оригіналу документа. Західний офіс Держаудитслужби України у своєму висновку також нагадує, що причиною відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна Компанія «ПРОГРЕСТЕХБУД» як такої, що не відповідала умовам тендерної документації, було неподання в складі тендерної пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних головного бухгалтера та інформації на виконання вимог п. 1.3. та п. 1.5 Додатку 1 тендерної документації. У свою чергу Замовник повідомляє, що учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ПРОГРЕСТЕХБУД» у складі поданої тендерної пропозиції надано бухгалтерську довідку про підтвердження основних засобів на балансі підприємства від 11.10.2019 Вих. № 07/01-01 (файл «бухгалтерська довідка.pdf»), яка підготовлена саме на вимогу Тендерної документації, але без дотримання її вимог і адресована безпосередньо Замовнику – Львівському комунальному підприємству «Палац ігрових видів спорту», що чітко видно з її змісту. Тобто, у цьому випадку має місце саме «сканкопія документа, належним чином підписаного та/або завіреного Учасником». Окрім цього, це не було єдиною підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника (що зазначається у протоколі розкриття тендерних пропозицій на цю закупівлю), що не оспорюється Західним офісом Держаудитслужби України у висновку. Отже, Учасник ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН» не порушив зазначених Західним офісом Держаудитслужби України у своєму висновку вимог тендерної документації та у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника торгів ТОВ «АЛЬТІС КОНСТРАКШН». По-четверте, оскаржуваним висновком Замовника зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизовано яких саме заходів має він вжити, відтак висновок є неконкретизованим, бо не містить чітких вимог щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. За таких обставин спонукання Замовника до самостійного визначення на підставі яких саме (чітко не визначено) положень законодавчих актів, які саме слід йому вжити заходи для усунення виявлених порушень, не відповідає самій суті діяльності Західного офісу Держаудитслужби України. За оскаржуваним висновком Західний офіс Держаудитслужби України зобов`язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Водночас, Західний офіс Держаудитслужби України не вказує яких заходів необхідно на його думку вжити, щоб порушення було усунено. Зобов`язання оскарженого висновку не має конкретизації заходів, яких має вжити Замовник для усунення того, чи іншого порушення, тобто висновок є неконкретизованим, бо не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що протирічить вимогам частини 7 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 5 якої вимагає зазначення зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Виходячи з наведеного вище, висновок Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, оголошеної Львівським комунальним підприємством «Палац ігрових видів спорту» (далі – Замовник) за предметом закупівлі «ДК 021-2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво Палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру на Сихові) – Construction of the Sports Palace on the Avenue Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»» із № оголошення UA-2019-09-11-000942-c, оприлюдненого 05.12.2019 на офіційному сайті системи публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) необхідно скасува
2019-12-11 17:16:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог статті 17, частини 1 статті 25 Закону, в пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено вимогу про надання додаткових підтверджуючих розрахунків.)
Оскарження в суді
Опис: | Подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду про про визнання протиправним і скасування висновку Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі. |
Дата публікації: | 18 грудня 2019 |
Документи:
18 грудня 2019 17:45
|
Електронний підпис |
18 грудня 2019 17:39
|
Позов_18122019 |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "Палац ігрових видів спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 42554005 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Lviv, 1, Rynok Square |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГІЛЬДІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРОГРЕСТЕХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІР-ЗАХІДБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГІЛЬДІЯ |
577 750 800,00
UAH з ПДВ
|
479 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1.0666666667 | 449 906 249.99 | Документи |
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" |
557 464 647,00
UAH з ПДВ
|
499 888 888,88
UAH з ПДВ
|
1.1111111111 | 449 900 000 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" #37394854 |
Переможець |
499 888 888,88
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 15:31
|
Договір_Палац спорту_20122019 | укладений |
20 грудня 2019 14:47
|