Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лот № 1- м'ясо конина, м'ясо свійської птиці (курка) (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо); лот № 2- м'ясо яловичина, печінка яловичина (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)
Очікувана вартість
2 113 907,00 UAH
UA-2020-08-21-003143-a 56b136e9628f4c92b928e24fc33a9404
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Борисівна Детюк

+380577054487 zakupivli@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Каріна Борисівна Детюк
+380577054487
zakupivli@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 113 907,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Мова (мови), якою (якими) потрібно готувати тендерні пропозиції: українська
Вид забезпечення тендерних пропозиції: страхова гарантія
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно з п.п. 2,3,4 розділу 3 тендерної документації
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 серпня 2020 11:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:48
Додатки 1-3.doc
21 серпня 2020 11:34
Оголошення.doc
21 серпня 2020 11:34
Додатки 4-6.doc
21 серпня 2020 11:34
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-003143-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат, Код ЄДРПОУ:00444010
Дата подання: 10 вересня 2020 09:39
Оскарження.
Шановний замовник тендеру.
Чому опубліковано відразу протокол про відхилення, де 24 год на виправлення помилок?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 вересня 2020 15:27
Доброго дня, дякуємо за запитання!
Відповідно до положень ст 26 Закону України «Про публічні закупвлі» (далі – Закон) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
2. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
3. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції.
4. Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
5. Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі.
6. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
7. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції.
8. Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
10. У разі якщо тендерна пропозиція/пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
Замовники не мають права вимагати від об’єднання учасників конкретної організаційно-правової форми для подання тендерної пропозиції/пропозиції або для участі у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно з пунктом 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Разом з тим згідно з ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вказані питання вже розглядались Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за результатами розгляду яких на офіційному веб – сайті Міністерства розміщено відповідь.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 1- м'ясо конина, м'ясо свійської птиці (курка) (код за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 237 020,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 370,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Аукціон

Початок: 07 вересня 2020 15:36
Закінчення: 07 вересня 2020 15:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10440 кг
м'ясо конина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2020
3100 кг
м'ясо свійської птиці (курка)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за отриманий Товар, згідно накладної, протягом 15 робочих днів з моменту його отримання Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 1 237 020,00
UAH з ПДВ
1 224 649,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЕРЕБРЯКОВ РАДІОН ГЕННАДІЙОВИЧ " 1 226 170,00
UAH з ПДВ
1 226 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 17:13
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:10
Ст 17.pdf
15 вересня 2020 17:10
Довідка МВД (1).pdf
04 вересня 2020 18:40
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:38
свідоцтво фінустанови.pdf
04 вересня 2020 18:38
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
04 вересня 2020 18:38
ліцензія 293794.pdf
04 вересня 2020 18:38
20_680_GarantKAG_2020-08-21-003143-a.pdf.p7s.p7s
04 вересня 2020 18:38
20_680_GarantKAG_2020-08-21-003143-a.pdf
04 вересня 2020 18:38
Довідка Статистика.pdf
04 вересня 2020 18:38
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 вересня 2020 18:38
Тех. паспорт 2 .pdf
04 вересня 2020 18:38
Тех. паспорт 1.pdf
04 вересня 2020 18:38
Справка ТПП.pdf
04 вересня 2020 18:38
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 18:38
Лист -Відгук.pdf
04 вересня 2020 18:38
Договор СЕС Кулик.pdf
04 вересня 2020 18:38
Договор перевезення.pdf
04 вересня 2020 18:38
30 Ком. пропозиція.pdf
04 вересня 2020 18:38
28 Підтвердж. якості ПЗ.pdf
04 вересня 2020 18:38
27 Санкції РНБО.pdf
04 вересня 2020 18:38
26 Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 18:38
23 Лист -Згода Кулик.pdf
04 вересня 2020 18:38
21 Лист -згода Пашинцев.pdf
04 вересня 2020 18:38
20 Погодж істот умов дог..pdf
04 вересня 2020 18:38
19 Забезпеч. вик. дог.pdf
04 вересня 2020 18:38
18 Зміни істот. умов дог.pdf
04 вересня 2020 18:38
17 Зміна ціни.pdf
04 вересня 2020 18:38
16 Бюджет кодекс.pdf
04 вересня 2020 18:38
15 180 дней.pdf
04 вересня 2020 18:38
14 Щодо санкцій.pdf
04 вересня 2020 18:38
13 Економ. обгрунт.pdf
04 вересня 2020 18:38
12 Не платник ПДВ.pdf
04 вересня 2020 18:38
11 Несуттєві помилки.pdf
04 вересня 2020 18:38
10 Про учасника.pdf
04 вересня 2020 18:38
8 Достовірність інформ..pdf
04 вересня 2020 18:38
7 Ст.17.pdf
04 вересня 2020 18:38
5 Мед. книжки.pdf
04 вересня 2020 18:38
4 Наявність працівників.pdf
04 вересня 2020 18:38
3 Спец. транспорт.pdf
04 вересня 2020 18:38
1 Упов. підписання дог..pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 18:40
Електронний підпис
04 вересня 2020 18:38
№39 Справка ТПП.pdf
04 вересня 2020 18:38
№36 Виписка ФОП.pdf
04 вересня 2020 18:38
№35 Паспорт.pdf
04 вересня 2020 18:38
№35 Код.pdf
04 вересня 2020 18:38
№32 Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 18:38
№29Ком. пропозиція.pdf
04 вересня 2020 18:38
№28 Проект договору.pdf
04 вересня 2020 18:38
№27 Лист - Згода Гайдаш.pdf
04 вересня 2020 18:38
№22 Порядок зміни ціни.pdf
04 вересня 2020 18:38
№19 Щодо санкцій.pdf
04 вересня 2020 18:38
№17 Не платник ПДВ.pdf
04 вересня 2020 18:38
№15 Щодо учасника.pdf
04 вересня 2020 18:38
№12 Вимоги Статті 17.pdf
04 вересня 2020 18:38
№11 Лист -Відгук.pdf
04 вересня 2020 18:38
№8 Медичні книжки.pdf
04 вересня 2020 18:38
№5 Договір перевезення.pdf
04 вересня 2020 18:38
№4Тех. паспорт 2ст.pdf
04 вересня 2020 18:38
№4 Тех паспорт 1.pdf
04 вересня 2020 18:38
№3 Наявність автотрансп.pdf
04 вересня 2020 18:38
свідоцтво фінустанови.pdf
04 вересня 2020 18:38
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
04 вересня 2020 18:38
ліцензія 293794.pdf
04 вересня 2020 18:38
Договор страховка мясо.pdf
04 вересня 2020 18:38
20_684_GarantKAG_2020-08-21-003143-a.pdf.p7s.p7s
04 вересня 2020 18:38
20_684_GarantKAG_2020-08-21-003143-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

ФОП "СЕРЕБРЯКОВ РАДІОН ГЕННАДІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3459406438
Переможець 1 224 649,80
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАШИНЦЕВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3459406438
1 224 649,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 11:14
ДУ№4 Курка.PDF зміни до договору
26 січня 2021 11:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:40
ДУ№3 Курка.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:09
ДУ№2 Курка.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 10:08
ДУ№1 Курка.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:50
Договір Курка.PDF укладений
23 вересня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Внести зміни до Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ п.3.1. зменшивши ціну цього договору 1 224 649,80 грн.(один мільйон двісті двадцять чотири тисячі шістсот сорок дев’ять гривень 80 копійок), без ПДВ, на 29,80 грн. та викласти п.3.1. у новій редакції: Ціна цього Договору становить 1 224 620,00 грн.(один мільйон двісті двадцять чотири тисячі шістсот двадцять гривень 00 копійок), без ПДВ, з яких: - 612310,00 грн., без ПДВ – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства); - 612310,00 грн., без ПДВ – місцевий бюджет. Внести зміни та викласти Додаток №1 до Договору № 15110000-2/4 від 22.09.2020 року у новій редакції. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 224 620,00 грн. (один мільйон двісті двадцять чотири тисячі шістсот двадцять гривень 00 копійок), без ПДВ. Джерело фінансування – місцевий бюджет.». Викласти «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію договору про закупівлю, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Внести зміни до п.10.1. Розділу Х «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір діє з моменту підписання та до 31.03.2021 року, а в частині розрахунків до повного виконання своїх зобов’язань за договором.».
Номер договору про закупівлю: 15110000-2/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.3.1. Розділу III. ЦІНА ДОГОВОРУ збільшивши ціну цього договору 1 224 620,00 грн. (один мільйон двісті двадцять чотири тисячі шістсот двадцять гривень 00 копійок), без ПДВ, на 244 924,00 грн. та викласти п.3.1. у новій редакції: «Ціна цього Договору становить 1 469 544,00 грн. (один мільйон чотириста шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 00 копійок), без ПДВ. Джерело фінансування – місцевий бюджет.». Викласти «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 15110000-2/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 469 544,00
UAH