Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Світлана Стаховська +380671344281 s.stakhovska@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2024 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 13:50 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2024 13:50 |
Очікувана вартість: | 1 162 562 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 812 813,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок здійснюється в безготівковій формі на умовах 100% (сто відсоткової) попередньої оплати, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на небюджетний рахунок, відкритий ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в органах Державної казначейської служби України відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Попередня оплата за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання оригіналу рахунку на оплату, при цьому сума рахунку на оплату повинна дорівнювати загальній ціні Товару за цим Договором, визначеній у п. 3.1 Договору. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2024 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2024 17:11 |
Додаток 2 (у ред. від 06.11.24).docx | |
06 листопада 2024 17:11 |
ТД (Інструкція) ВТО (у ред. від 06.11.24).docx | |
06 листопада 2024 17:11 |
Перелік змін від 06.11.docx | |
25 жовтня 2024 13:50 |
Додаток 1 МВ 2024 (у ред. від 25.10.24).docx | |
25 жовтня 2024 13:50 |
Перелік змін від 25.10.2024.docx | |
23 жовтня 2024 17:14 |
Додаток 4 проєкт договору (у ред від 23.10).docx | |
23 жовтня 2024 17:14 |
Перелік змін від 23.10.docx | |
18 жовтня 2024 18:17 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
18 жовтня 2024 18:17 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
18 жовтня 2024 18:17 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
18 жовтня 2024 18:17 |
Додаток 2-в (підпункт 2 пункту 45 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо увагу, що під аналогічним договором розуміється договір на поставку Учасником товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 на постачання медичних виробів/обладнання, або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі.
Відповідно, оскільки система лінійного прискорювача підпадає під код ДК 021:2015:33150000-6, за яким укладено договір, то такий він не вважається аналогічним договором до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:33190000-8.
Предметом даної процедури закупівлі є обладнання для лабораторії синтезу радіофармацевтичних препаратів (код ДК 021:2015:33190000-8), що є специфічним обладнанням, яке відрізняється від апаратури для радіотерапії.
Зауважуємо, що в класифікаторі код ДК 021:2015:33190000-8 містить в собі широкий перелік медичного обладнання та виробів медичного призначення різних, договори на постачання яких підпадають під поняття аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що згідно пункту 2.4. проєкту договору право власності на Товар переходить від ПОСТАЧАЛЬНИКА до ЗАМОВНИКА за умови відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевих набувачів, а також підписання уповноваженими представниками Сторін Акту введення в експлуатацію Товару та видаткової накладної.
Пунктом 4.2 проєкту договору визначено, що датою поставки Товару за Договором вважається дата підписання Акту введення в експлуатацію Товару та видаткової накладної на Товар ЗАМОВНИКОМ за умови відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача.
Відповідно до статті 323 ЦК України ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Тобто, ЦК України передбачає, що крім визначених в ЦК моментів передачі товару та ризиків його втрати, інші умови щодо цих же пунктів можуть бути встановлені в договорі.
Таким чином, Замовник не може нести ризики випадкової втрати або пошкодження Товару до моменту поставки та переходу права власності на Товар.
Зауважуємо, що здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, регламентовано Особливостями, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Згідно пункту 17 Особливостей Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону Закону «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої. Частина друга статті 41 Закону «Про публічні закупівлі» встановлює, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема, копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Таким чином, наявність дійсної ліцензії, зазначеної у Вашому зверненні, на момент подачі документів або на момент укладання договору, не є обов’язковою умовою для участі в торгах згідно чинного законодавства у сфері закупівель. У разі внесення змін до законодавства щодо цього питання, ми переглянемо умови документації.
Враховуючи те, що мінімальна вимога щодо кількості в циклотроні виходів (виводів) прискорюваних частинок становить не менше 4, а у різних виробників їх може бути більша кількість в базовій комплектації, то для використання з різними таргетами циклотрон має мати такий резерв потужності, щоб забезпечити виробництво на будь-якому з цих виходів (виводів) із заданою дозою напрацювання, без необхідності прокладання додаткових комунікацій (додавання виводів).
Також зауважуємо, що даний предмет закупівлі є новим та специфічним у розумінні публічних закупівель в Україні, є частиною реалізації першого етапу проєкту з розвитку центрів ядерної медицини, старт реалізації якого розпочато у 2024 році, та не має чіткого відповідника в єдиному закупівельному словнику, а саме за четвертим знаком в класифікаторі ДК 021:2015. Зважаючи на зазначене, замовником правомірно визначено найбільш відповідний код ДК 021:2015, тобто «33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні», який задовольняє опис, параметри, сферу застосування та специфіку даного Предмета закупівлі, яким є «Обладнання для лабораторії синтезу радіофармацевтичних препаратів».
1. Продовження кінцевого строку для надання тендерних пропозицій.
Інформуємо, що терміни проведення процедури закупівлі визначені особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). При оголошенні даного предмету закупівлі враховано стислий період реалізації проєкту, який вимагає здійснення етапу закупівлі в якомога короткі строки. З огляду на це замовником встановлено строк прийому тендерних пропозицій учасників 11 днів, що є довшим, ніж встановлений Особливостями мінімальний строк подачі тендерних пропопозицій. Після надання повного пакета документів та/або заяви про відкриття рахунків клієнта органи Казначейства не пізніше трьох робочих днів з дати подання таких документів відкривають відповідні рахунки (пункт 10 Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22 червня 2012 року № 758.0
2. Щодо підтвердження досвіду виконання виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. ДП "Медзакупівлі України" використовує такий кваліфікаційний критерій як наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), оскільки він є інформативним: якщо у часник має досвід постачання аналогічних товарів, то з більшою ймовірністю зможе виконати договірні зобов’язання. Звертаємо увагу, що під аналогічним договором розуміється договір на поставку Учасником товарів, визначених за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 на постачання медичних виробів/обладнання, АБО за конкретною назвою предмета закупівлі, АБО за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону України "про публічні закупівлі" учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. Тобто, саме Закон передбачає чіткий перелік, хто являється Учасником процедури закупівлі у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно, замовник не має повноважень змінювати такий перелік або допускати до участі в закупівлі учасників, що не відповідають вимогам Закону.
3. Щодо внесення змін до вимог тендерної документації у частині надання іншомовних документів.
Частиною 9 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. На виконання пункту 13 частини 2 статті 22 Закону замовником у свої тендерній документації зазначено: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою разом з перекладом. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання або нотаріально засвідчений". Окрім цього, пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Замовником встановлено строк прийому тендерних пропозицій учасників 11 днів, що є довшим, ніж встановлений Особливостями мінімальний строк подачі тендерних пропозицій. Крім того, оголошенню даної Процедури закупівлі передувала тривала комунікація з учасниками ринку в рамках проведення ринкових консультацій, в ході яких, зокрема, замовником доводились до обговорення з учасниками ринку примірні вимоги до закупівлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 жовтня 2024 16:13
Дата подання: 27 листопада 2024 16:19
Дата подання: 13 грудня 2024 16:13
Дата подання: 24 грудня 2024 22:11
Дата подання: 29 грудня 2024 16:26
Дата подання: 25 грудня 2024 15:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-01-08-000075 ● 6bdcce08cd0f44b3980b14ae1923c72e
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2025 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-10-18-014374-a 18.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-13 10:36:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для лабораторії синтезу радіофармацевтичних препаратів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-014374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме, надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-16 13:16:19
Пояснення
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі – ДП «Медзакупівлі України», Замовник) висловлює повагу та повідомляє наступне.
На запит Державної аудиторської служби України від 13.01.2025 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Обладнання для лабораторії синтезу радіофармацевтичних препаратів)» (далі – Процедура закупівлі) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-18-014374-a) надаємо наступні пояснення.
Процедури закупівель лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, в тому числі зазначена Процедура закупівлі, проводяться ДП «Медзакупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я у встановленому чинними нормативно-правовими актами порядку за доведеними з боку Міністерства охорони здоров’я України (далі – МОЗ України) предметами закупівель (номенклатурними позиціями), кількісними та якісними характеристиками до предметів закупівель та в рамках доведених з боку МОЗ України бюджетних асигнувань.
Так, відповідно до пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2011 № 298 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/298-2011-%D0%BF#Text), головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ України. Згідно з пунктом 2 Порядку одержувачем бюджетних коштів є ДП «Медзакупівлі України», що належить до сфери управління МОЗ України і одержує кошти на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я в частині доведеного до нього переліку напрямів профілактики, діагностики та лікування протягом відповідного бюджетного періоду.
Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 № 216 «Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них» (зі змінами) затверджено перелік лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-2022-%D0%BF#n14).
Наказом МОЗ України від 26.01.2024 № 137 до Замовника доведено перелік напрямів профілактики, діагностики та лікування 2024 року, включаючи напрям «Закупівля товарів, робіт і послуг в рамках реалізації проєкту щодо створення лабораторій синтезу радіофармацевтичних лікарських засобів, закупівлю обладнання для закладів охорони здоров’я, в тому числі для кластерних та надкластерних, закладів охорони здоров’я, що належать до сфери управління МОЗ та Державного управління справами, а також для оснащення лабораторій центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів».
Наказом МОЗ України від 17 жовтня 2024 року № 1765 затверджено зміни до зведених показників 100 % потреби у лікарських засобах, медичних виробах, та допоміжних засобах до них, що закуповуватимуться державним підприємством «Медичні закупівлі України» за напрямами використання бюджетних коштів у 2024 році за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», затверджених наказом МОЗ України від 21.02.2024 № 291, що додаються.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру», в тому числі за напрямом «Закупівля товарів в рамках реалізації проєкту щодо створення лабораторій синтезу радіофармацевтичних лікарських засобів, закупівлю обладнання для закладів охорони здоров'я, зокрема для кластерних
та надкластерних, закладів охорони здоров'я МОЗ та Державного управління справами, а також для оснащення лабораторій Держлікслужби», затвердженої головним розпорядником бюджетних коштів наказом МОЗ України від 11 березня 2024 року № 409 (у редакції наказу від 01 листопада 2024 року
№ 1836) та затвердженого Паспорту бюджетної програми на 2024 рік (копія наказу МОЗ України та паспорту бюджетної програми додається).
У рамках реалізації покладених на ДП «Медзакупівлі України» завдань, було проведено аналіз ринку за номенклатурною позицією «Обладнання для лабораторії синтезу радіофармацевтичних препаратів».
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником опрацьовано комерційні пропозиції, надані учасниками ринкових консультацій. Збір комерційних пропозицій від учасників ринку з метою їх аналізу здійснено в системі SAP Ariba (ID запиту: Doc2087216798), яка використовується, зокрема, як інструмент проведення ринкових консультацій, що регламентовано наказом від 14.07.2022 № 385 - ОД «Про введення в дослідну експлуатацію SAP Ariba» (додається).
Значення отриманих цінових пропозицій у вигляді знімка екрану зазначеної системи, а також довідка про ціни у форматі Excel додаються.
Відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом ДП «Медзакупівлі України» від 15 серпня
2022 року № 478-ОД (далі - Методика) (додається), проведений аналіз наданих комерційних пропозицій з-поміж цін Учасників ринкової консультації
2, 4, 5, 6, пропозиції яких відповідають медико-технічним вимогам. Під час аналізу не взято до розрахунку цінові пропозиції Учасників 1, 3, 7 як такі, що не відповідають встановленим медико-технічним вимогам до предмета закупівлі.
За результатами проведеного аналізу було встановлено, що надані Учасниками комерційні пропозиції перевищують суму, передбачену паспортом бюджетної програми на закупівлю товарів для реалізації проєкту щодо створення лабораторій синтезу радіофармацевтичних лікарських засобів.
Тому, відповідно до Методики, ДП «Медзакупівлі України», як одержувач бюджетних коштів, сформувало очікувану вартість предмета закупівлі враховуючи суму, доведену паспортом бюджетної програми на закупівлю товарів для реалізації проєкту щодо створення лабораторій синтезу радіофармацевтичних лікарських засобів.
Таким чином, загальна очікувана вартість предмета закупівлі за 3 (три) комплекти сформована на рівні 1 162 562 666,67 грн без ПДВ та 1 395 075 200,00 грн з ПДВ, в межах фінансування, доведеного відповідно до паспорту бюджетної програми, затвердженого МОЗ України як головним розпорядником бюджетних коштів наказом від 11.03.2024 № 409 (зі змінами, затвердженими наказом МОЗ України від 01.11.2024 № 1836) за напрямом «Закупівля товарів для реалізації проекту щодо створення лабораторій синтезу радіофармацевтичних лікарських засобів».
Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначено Замовником в установленому законодавством порядку з урахуванням медико-технічних вимог до медичного обладнання, погоджених протоколом засідання групи експертів та фахівців, що залучаються до роботи Постійної робочої групи МОЗ України з питань профільного супроводу закупівель за напрямами, що стосуються закупівлі медичного та лабораторного обладнання від 20.08.2024
№ 20/08/2024 та листом МОЗ України від 11.09.2024 №25/35330/2-24 (копії листа та протоколу додаються).
- Довідка Формування ОВ.xlsx
- Додаток до наказу МОЗ від 17.10.2024 № 1765 (кількості).pdf
- Додаток 2 СОП (Методика) до наказу 478-ОД .docx
- Додаток до наказу 1836 (паспорт зі змінами).pdf
- знімок екрану SAP Обладнання .png
- Лист голови групи експертів від 26.08.24 до Протоколу від 20.08.2024.pdf
- Лист МОЗ від 11.09.2024 №25_35330_2-24.pdf
- Наказ 385 від14.07.2022 - SAP (1).pdf
- наказ 1836 від 01.11.24 Про внесення змін до паспорта бюджетної програми.pdf
- Наказ №478-ОД від 15.08.2022 (2).pdf
- Наказ МОЗ від 17.10.2024 № 1765 (кількості).pdf
- Пояснення на запит.pdf
- Протокол погодження МТВ від 20.08.2024 №20_08_2024.pdf
- Електронний підпис
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-5
sas24-3-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2024 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ |
690 000 000,00
UAH
|
690 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" |
960 000 000,00
UAH
|
879 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УМТ+ |
987 400 250,00
UAH
|
879 990 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" |
1 162 500 000,00
UAH
|
880 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
982 726 000,00
UAH
|
939 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" |
1 090 600 000,00
UAH
|
940 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС» |
1 100 000 000,00
UAH
|
950 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ #38677809 |
Відхилено |
690 000 000,00
UAH
|
22 листопада 2024 16:19
|
|
ТОВ УМТ+ #38716926 |
Відхилено |
879 990 000,00
UAH
|
12 грудня 2024 21:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ" #36352221 |
Відхилено |
880 000 000,00
UAH
|
12 грудня 2024 23:29
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Рішення скасоване |
879 500 000,00
UAH
|
23 грудня 2024 15:38
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Рішення скасоване |
939 000 000,00
UAH
|
23 грудня 2024 15:38
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Рішення скасоване |
939 000 000,00
UAH
|
08 січня 2025 15:51
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Рішення скасоване |
879 500 000,00
UAH
|
08 січня 2025 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 грудня 2024 17:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Рішення скасоване |
939 000 000,00
UAH
|
08 січня 2025 15:55
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" #34494612 |
Очікує рішення |
879 500 000,00
UAH
|
08 січня 2025 15:55
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 січня 2025 16:42 |
Кінець періоду оскарження: | 19 січня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 19 січня 2025 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє відкриті торги, керуючись вимогами бюджетного законодавства України, у зв’язку із втратою чинності усіх бюджетних призначень після закінчення бюджетного періоду 2024 року, тобто повного скорочення видатків на здійснення закупівлі товару за процедурою закупівлі "ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Обладнання для лабораторії синтезу радіофармацевтичних препаратів) та відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей. |
08 січня 2025 16:42
|
Електронний підпис |
08 січня 2025 16:40
|
Протокол УО № 7 від 08.01.2025.docx |