Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04543507 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Ігоря Сердюка, буд. 23/1 |
Контактна особа: |
Валерія Глинська +380536700358 info@kremenchuk-oh.pl.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2021 11:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 00:01 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов’язаний оплатити товар Постачальнику протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання цього товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 грудня 2021 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 12:15 |
протокол45.pdf | |
17 вересня 2021 17:56 |
Додаток 3 Проект Договору.docx | |
17 вересня 2021 17:56 |
Додаток_4_Тендерна_пропозиція.doc | |
17 вересня 2021 17:56 |
протокол 45.pdf | |
17 вересня 2021 17:55 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc | |
07 вересня 2021 13:07 |
ДОДАТОК_1_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
01 вересня 2021 11:33 |
Тендерна документація.docx |
15 грудня 2021 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
07 жовтня 2021 12:15 |
протокол45.pdf
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 17:56 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 17:56 |
Додаток_4_Тендерна_пропозиція.doc
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 17:56 |
протокол 45.pdf
|
|||||||||||||||
17 вересня 2021 17:55 |
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
|
|||||||||||||||
07 вересня 2021 13:07 |
ДОДАТОК_1_Кваліфікаційні_критерії.docx
|
|||||||||||||||
01 вересня 2021 11:33 |
Тендерна документація.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 10 вересня 2021 14:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-11-000017 ● 5dddae6c69a4448f9c146f222ec43a63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2021 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.11.2021 № 493
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 16.11.2021 № 493
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-09-01-002603-a 01.09.2021 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-24 12:00:06
запит на надання інформації
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 180000,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-09-01-002603-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких підстав замовником не виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.10.2021 №22420-р/пк-пз, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 06.10.2021, щодо внесення змін до тендерної документації?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-11-30 14:47:59
Пояснення
пояснення
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
помилки усунені відповідно до висновку
2021-12-06 16:39:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 грудня 2021 14:24 |
Кінець періоду оскарження: | 26 грудня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 грудня 2021 14:24 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
15 грудня 2021 14:24
|
Електронний підпис |
15 грудня 2021 11:03
|
ПРОТОКОЛ відміни.docx |