Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141696 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27 |
Контактна особа: |
Осадчук Інна Олександрівна +380972703777 jurist@nv-osvita.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2024 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 січня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15800000-6: Продукти харчування різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2024 17:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2024 16:46 |
П. 5. Додаток 4 до ТД (Форма тендерної пропозиції) Нова редакція виправлена.docx | |
17 січня 2024 16:46 |
П. 4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) (2).docx | |
17 січня 2024 16:46 |
П. 3. Додаток 2 (технічні вимоги до предмета закупівлі) (3).docx | |
17 січня 2024 16:46 |
П. 1. ТД інші.docx | |
17 січня 2024 16:46 |
П. 2. Додаток 1 (кваліфікаційні критерії та інші вимоги).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-04-000019 ● c93d650d4fd7433189bf2ed7ec76b857
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2024 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.03.2024 № 10-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 04.03.2024 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-01-17-015390-a від 17.01.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-05 17:27:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Різні дрібні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-015390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Замовнику надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 14:29:17
Пояснення до моніторингу
Відповідно до «Запиту про надання пояснень» в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Різні дрібні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-17-015390-а, Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області повідомляє наступне.
По першому питанню.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено на підставі примірного чотирьохтижневого меню на зимовий період 2023-2024 року та очікуваної вартості товару, яку визначено на підставі аналізу середніх цін на різні дрібні продукти в мережі «Інтернет», зокрема на сайті «Прозорро» та з попередніх закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі стандартів, технічних умов, норм та положень, установлених: ДСТУ, Законами України та інших нормативно-правових актів, діючих на території України, які регулюють якість Товару, зокрема: ДСТУ 4274:2003 «Молоко незбиране згущене с цукром. Технічні умови»; ГОСТ 2156:76 «Харчова сода (Натрій двовуглекислий, Бікарбонат натрію, Гідрокарбонат натрію»; ДСТУ 4391:2017 «Какао-порошок. Загальні технічні умови»; ДСТУ 7055:2009 «Напої розчинні на основі злакових та цикорію. Загальні технічні умови»; ДСТУ 7174:2010 «Чай чорний байховий фасований. Технічні умови»; ДСТУ ISO 15598:2019 «Чай. Метод визначення сирої клітковини (ISO 15598:1999, IDT)»; ДСТУ 4286:2004 Крохмаль картопляний. Технічні умови. З поправкою; ГОСТ 17594-81 «Лист лавровий сухий. Технічні умови. Зі змінами № 1, 2»; ДСТУ 3583:2015 «Сіль кухонна. Загальні технічні умови. З поправкою», ДСТУ 4307:2004 «Сіль йодована. Технічні умови. Зміна № 1»; ДСТУ ГОСТ 908:2006 «Кислота лимонна моногідрат харчова. Технічні умови (ГОСТ 908-2004, IDT)»; ДСТУ 1009:2005 «Цукор ванільний. Технічні умови»; ДСТУ ISO 959-1:2008 «Перець (Piper nigrum L.) горошком чи змелений. Технічні умови. Частина 1. Чорний перець (ISO 959-1:1998, IDT)»; ДСТУ 2450:2006 «Оцти з харчової сировини. Загальні технічні умови»; ДСТУ 4812:2007 «Дріжджі хлібопекарські пресовані. Технічні умови»; ДСТУ 8708:2017 «Сухарі панірувальні. Загальні технічні умови»; ГОСТ 20049-91 «Прянощі. Кориця. Технічні умови»; ДСТУ 7160:2020 «Насіння овочевих, баштанних, кормових і пряно- ароматичних культур. Сортові та посівні якості. Технічні умови»; Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР; Закону України «Про дитяче харчування» від14.09.2006 №142-V; Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
По другому питанню.
Посилання на сторінку власного вебсайту: http://novovolynsk-mmk.edukit.volyn.ua/dostup_do_publichnoi_informacii/publichni_zakupivli/ (Обґрунтування № 7.3 від 17.01.2024 р.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-11 17:12:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Різні дрібні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-015390-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
В частині другій «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації Замовник затвердив вимогу щодо надання учасником інших документів, зокрема: пункт 13 «Копія Декларації виробника на товар».
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Філімонов Олександр Леонідович» наявний файл «15. Якісні посвідчення, сертифікати.pdf.asice.zip», в якому завантажені копії декларації виробника на товар щодо 8 позицій, а саме: соди, какао, кавовий напій, крохмаль, перець, дріжджі, сухарі, кориця мелена. А щодо інших 8 позицій (молоко згущене, чай чорний крупнолистий, чай липовий, лавровий лист, сіль, лимонна кислота, ванільний цукор, оцет) відсутні декларації виробника, наявні лише сертифікати якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Крім того, на вимогу пункту 15 частини другої Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею 2 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка». В таблиці 2 учасник повинен зазначити виробника товару та країну походження товару.
В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Філімонов Олександр Леонідович» наявна дана таблиця в якій зазначено:
- сода - виробника ТОВ «Нова-Пак», а в складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника ТОВ «ТД УКРТРЕЙД»;
- сіль - виробник ДП «Солевиварювальний Дрогобицький завод», а в складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості ТОВ «СТМ ТРЕЙД»;
- оцет - виробник ПП «ОЛДЕМ», а в складі тендерної пропозиції надано сертифікат якості СП «Капелька»;
- сухарі виробник ПАТ «Первомайський молочноконсервний комбінат», а в складі тендерної пропозиції надано декларацію виробника ТОВ «Нова-Пак».
Разом з тим, надано декларацію виробника ТОВ «Нова-Пак» на «Спеції, прянощі та какао і кавові напої» без будь-якого посвідчення (підпису та печатки) уповноваженої особи виробника.
Замовнику надати пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції ФОП «Філімонов Олександр Леонідович».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-14 16:02:47
Пояснення
Пояснення до моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Різні дрібні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-01-17-015390-a)
Управління освіти Нововолинської міської ради Волинської області повідомляє наступне.
По першому питанню: На підтвердження якості продукції, що закуповується Замовником згідно пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації вимагалася «Копія Декларації виробника на товар». У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Філімонов Олександр Леонідович» наявний файл «15. Якісні посвідчення, сертифікати.pdf.asice.zip», в якому завантажені копії декларації виробника на певні види товарів та сертифікати якості та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на частину інших товарів. Замовник вважає, що наявність декларації або сертифікату якості є підтвердженням якості запропонованої продукції .
По другому питанню: відповідно до пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання : «Технічної специфікації, складеної учасником згідно з Таблицею 2 за інформацією (вимогами), формою та змістом цього додатка». В таблиці 2 учасник повинен зазначити виробника товару та країну походження товару. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Філімонов Олександр Леонідович» на виконання даної вимоги наявна таблиця в якій з переможець допустив технічні помилки, щодо виробника товару.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконано
2024-03-26 15:52:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Філімонов Олександр Леонідович |
211 009,00
UAH з ПДВ
|
211 009,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Філімонов Олександр Леонідович #3037511434 |
Переможець |
211 009,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2024 10:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2024 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 15:50
|
Протокол уповноваженої особи | укладений |
26 березня 2024 15:49
|
ДУ про розірвання договору | укладений |
26 березня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2024 09:20
|
Підписаний договір | укладений |
01 лютого 2024 09:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2024 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.03.2024р. про результати моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-17-015390-a) |