Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення пожежної сигналізації, сповіщення та пожежного водоводу
Очікувана вартість
691 765,00 UAH
UA-2020-03-19-001180-a ● 55ed428cab674d47b23fc6e6077842c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Запорізький обласний краєзнавчий музей" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02223566 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Троїцька 29 |
Контактна особа: |
Ігор Сластененко +380684474872 zokm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 12:00 |
Очікувана вартість: | 691 765,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,45% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Створення і впровадження систем
Створення і впровадження
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління засувками протипожежного водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Электромонтажные работы
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 15:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 15:40 |
ТД_пожежа_2.doc | |
23 березня 2020 15:40 |
Зміни в ТД.jpg | |
19 березня 2020 13:21 |
РП.rar |
23 березня 2020 15:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 березня 2020 15:40 |
ТД_пожежа_2.doc
|
|||
23 березня 2020 15:40 |
Зміни в ТД.jpg
|
|||
19 березня 2020 13:21 |
РП.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість персоналу
Дата подання: 23 березня 2020 20:50
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:10
Доброго вечора, згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги на 1 об’єкт. Тому є незрозумілою вимога про надання працівників у кількості – не менше 8 (5 електромонтерів та 3 налагоджувальника).
відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 монтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник - а саме не менше 8 працівників загалом, але маємо таку кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами – 1 налагоджувальника та 1 електромонтера. Тому просимо Замовника виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит відповідаємо, що у відповідності до відомості об'ємів робіт, була складена кошторисна документація, на проведення монтажних робіт «Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи управління засувками протипожежного водопостачання»
Виходячи з вище зазначеного, кошторисна трудомісткість складає 2602- людино-годин. Враховуючи те що, при вказаних термінах виконання робіт які зазначені у тендерній документації а саме 3,6 місяці, мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт при восьми годинному робочому дні та розряді 3,8 складає 4 особи.
Крім того, при умовах виконані робіт на кількох осях чи етапах, у відповідності з вимогами охорони праці повинно бути не меньш ніж 2 особи на кожній робочій точці.
Таким чином, за для своєчасного та якісного виконання робіт, в тендерній документації була зазначена вимога підрядчику мати зазначену кількість персоналу . а саме не меньш 8 електромонтерів ОПС та налагоджувальників приладів.
Виходячи з вище зазначеного, кошторисна трудомісткість складає 2602- людино-годин. Враховуючи те що, при вказаних термінах виконання робіт які зазначені у тендерній документації а саме 3,6 місяці, мінімальна кількість працівників виконуючих даний вид робіт при восьми годинному робочому дні та розряді 3,8 складає 4 особи.
Крім того, при умовах виконані робіт на кількох осях чи етапах, у відповідності з вимогами охорони праці повинно бути не меньш ніж 2 особи на кожній робочій точці.
Таким чином, за для своєчасного та якісного виконання робіт, в тендерній документації була зазначена вимога підрядчику мати зазначену кількість персоналу . а саме не меньш 8 електромонтерів ОПС та налагоджувальників приладів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001180-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 20 березня 2020 15:29
Додаток № 3
Доброго дня! Згідно Додатку № 3 Учасник повинен надати: Копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), повязаних зі створенням обєктів архітектури а саме: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо обєктів будівництва класу наслідків ( відповідальності) СС3(значні наслідки) не меньше 3 осіб. Шановний Замовник, а навіщо Вам 3 особи проектувальників? Ця закупівля має проект і функції проектувальників тут не потрібні зовсім, тим паче 3 особи і не зрозуміло на підставі ЯКОГО законодавчого акту Ви це вимагаєте? Це ж монтаж. На підставі вищезгаданного просимо Вас видалити цю вимогу, або змінити ії у контексті 1 особа, цьоого цілком достатньо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 15:24
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Вимога щодо надання всіх зазначених Вами сертифікатів не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001180-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 20 березня 2020 15:40
Додаток № 2
Згідно додатку № 2 учасник повинен надати: Сертификат SA 8000-2008 на систему менеджменту соціальної відповідальності стосовно:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;- обслуговування систем безпеки. Шановний Замовник, не зовсім зрозуміла ця вимога? І не зрозуміло, яке відношення цей сертифікат має до встановлення системи пожежної системи. Цей стандарт використовують для оцінки соціальних аспектів систем менеджменту. В основу цього універсального стандарту покладено кілька конвенцій Міжнародної організації праці, Конвенція Організації Об'єднаних Націй з прав дитини та Всесвітня декларація прав людини. Не зовсім зрозуміло, ЯКЕ відношення Ви маєте до дітей???? Більш того, единим законодавчим актом, регламентуючим діяльність підприємств, щодо сфери пожежної безпеки є Постанова № 852, яка не має посилання на обов'язковість данного сертифікату, більш того Ви змушуєте Учасників отримувати додаткові документи, які мають свою ціну і не дешеву, тим самим збільшуючі вартість закупівлі та додаткові витрати державних коштів, які можно уникнути не вимагаючи "НЕ" потрібні документи по закону. На підставі вищезгаданого Ми вимагаємо видали цю вимогу та не обмежувати коло Учасників данної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 14:43
Запорізький обласний краєзнавчий музей був заснований 1921 року. У 1991 році експозиція музею відкрилася в будівлі колишньої Земської управи (1915 р.), в якій перебуває і дотепер. Зібрання Запорізького краєзнавчого музею налічує понад 100 тисяч одиниць зберігання. Щодня музей відвідують дорослі та ДІТИ, які являються основним контингентом відвідувачів. Виконані роботи по встановленню системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу мають підвищити рівень пожежної безпеки будівлі музею (з масовим перебуванням людей), як наслідок підвищать рівень безпеки людей, у тому числі дітей які знаходяться в ньому. Рахуємо, що відповідь на питання «ЯКЕ МИ МАЄМО ВІДНОШЕННЯ ДО ДІТЕЙ» ми надали.
Що стосується необхідності сертифікату SA 8000-2008. Даний стандарт введений для оцінки соціальних аспектів систем менеджменту. В основу цього універсального стандарту дійсно покладено кілька конвенцій Міжнародної організації праці, Конвенція Організації Об'єднаних Націй з прав дитини та Всесвітня декларація прав людини. В свою чергу соціальна відповідальність - це здатність організації або підприємства оцінити соціальні наслідки своєї діяльності, в тому числі на безпеку і на навколишнє середовище. Даний стандарт визначає вимоги щодо соціального захисту, що дозволяють компанії: розробляти, підтримувати і запроваджувати політику і методи управління питаннями, які компанія може контролювати або на які вона може впливати; демонструвати зацікавленим сторонам, що політика, методи і дії знаходяться у відповідності з вимогами даного стандарту. В свою чергу обов’язковість посилання постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на сертифікат SA 8000-2008 безпідставна, як наслідок – відсутня.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Вимога щодо надання всіх зазначених Вами сертифікатів не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Що стосується необхідності сертифікату SA 8000-2008. Даний стандарт введений для оцінки соціальних аспектів систем менеджменту. В основу цього універсального стандарту дійсно покладено кілька конвенцій Міжнародної організації праці, Конвенція Організації Об'єднаних Націй з прав дитини та Всесвітня декларація прав людини. В свою чергу соціальна відповідальність - це здатність організації або підприємства оцінити соціальні наслідки своєї діяльності, в тому числі на безпеку і на навколишнє середовище. Даний стандарт визначає вимоги щодо соціального захисту, що дозволяють компанії: розробляти, підтримувати і запроваджувати політику і методи управління питаннями, які компанія може контролювати або на які вона може впливати; демонструвати зацікавленим сторонам, що політика, методи і дії знаходяться у відповідності з вимогами даного стандарту. В свою чергу обов’язковість посилання постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на сертифікат SA 8000-2008 безпідставна, як наслідок – відсутня.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Вимога щодо надання всіх зазначених Вами сертифікатів не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001180-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 20 березня 2020 15:47
Додаток № 2
Згідно Додатку № 2 Учасник повинен надати: Сертификат ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості стосовно:- електромонтажних робіт;- інших спеціальних будівельних робіт, н.в.і.у;- обслуговування систем безпеки. Вимога щодо наявності сертифікату Исо нам зрозуміла, але не зрозуміло до ЧОГО тут вимога про посиалння у сертифікаті на "інші будівельні роботи"? Встановлення пожежної сигналізації, це не будівництво, система прокладаєтся шляхом прибивання коробу у якому знаходится кабель до стіни, це не будівельні роботи, а монтажні. До монтажних відносяться головним чином роботи, що виконуються із застосуванням готових деталей, а до загальнобудівельних відносять роботи, пов'язані зі зведенням будівельних конструкцій будівель і споруд. На підставі вищезгаданного Ми вимагаємо видалити посилання на будівельні роботи, та не обмежувати коло Учасників
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 14:39
Відповідно до класифікатору КВЕД, Клас Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у. включає в себе в тому числі:
будівельні роботи, спеціалізовані на одному аспекті, що поєднує різні види споруд, і які вимагають спеціалізованих навичок або устатковання:
установлення риштовань, робочих площадок та їх демонтаж, крім надання їх в оренду
роботи, що вимагають спеціалізованих вимог доступу і певних навичок роботи на висоті, а також використання відповідного устатковання й оснащення, наприклад, роботи на висотних спорудах
Під час влаштуванні системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі музею, вбачається необхідність установлення риштовань, робочих площадок та їх демонтаж, а також наявність необхідності виконання робіт на висоті.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Вимога щодо надання всіх зазначених Вами сертифікатів не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
будівельні роботи, спеціалізовані на одному аспекті, що поєднує різні види споруд, і які вимагають спеціалізованих навичок або устатковання:
установлення риштовань, робочих площадок та їх демонтаж, крім надання їх в оренду
роботи, що вимагають спеціалізованих вимог доступу і певних навичок роботи на висоті, а також використання відповідного устатковання й оснащення, наприклад, роботи на висотних спорудах
Під час влаштуванні системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі музею, вбачається необхідність установлення риштовань, робочих площадок та їх демонтаж, а також наявність необхідності виконання робіт на висоті.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що законодавство у сфері закупівель не містить жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель! Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі, встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінка пропозицій. Вимога щодо надання всіх зазначених Вами сертифікатів не є дискримінаційною умовою, а є бажанням Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" |
684 043,56
UAH з ПДВ
|
684 043,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" |
690 645,60
UAH з ПДВ
|
690 645,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452 |
Переможець |
684 043,56
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 13:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор+кошторис.pdf | укладений |
30 квітня 2020 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 12:17
|
Договор.pdf | укладений |
24 квітня 2020 12:16
|