Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ВАКУУМНИЙ АВТОМОБІЛЬ КО-503-В-9 на базі МАЗ-4371 (євро - 5) (або еквівалент))
Очікувана вартість
1 299 000,00 UAH
UA-2019-09-19-000226-c 55b571d0e9ce4746b6d80b0bfa279828
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрікан Алла Олегівна

+380959330271 kuyalniks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04379835
Місцезнаходження: 66350, Україна , Одеська обл., с Куяльник, вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н
Контактна особа: Петрікан Алла Олегівна
+380959330271
kuyalniks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:19
Очікувана вартість: 1 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
(ВАКУУМНИЙ АВТОМОБІЛЬ КО-503-В-9 на базі МАЗ-4371 (євро - 5) (або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66350, Україна, Одеська область, с.Куяльник, вул. Куяльницька, 26а,Подільський район, Одеська обл
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34144000-8 — Мототранспортні засоби спеціального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2019 11:14
тд вакуумний автомобіль.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-11-000016 ● 827745bdff37424f8ac6c6135aac3f0b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 жовтня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.10.2019 Одеса № 359

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.10.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 10.10.2019 та службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 10.10.2019


Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.10.2019 № 359
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2019-09-19-000226-c 19.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відміна потреби закупівлі через виявлені порушення Південним офісом Держаудитслужби від 17 жовтня 2019 року, а саме порушення норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок № 454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено предмет закупівлі товару за показником п’ятої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 34144000-8 — Мототранспортні засоби спеціального призначення». Крім того встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі

2019-10-21 12:06:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

-

2019-10-21 12:38:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) 1 296 000,00
UAH з ПДВ
1 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" 1 298 980,00
UAH з ПДВ
1 298 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 14:23
Електронний підпис
11 жовтня 2019 14:23
Документи переможця.pdf
07 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис
04 жовтня 2019 20:04
Електронний підпис
04 жовтня 2019 20:03
13 Статут учасника.pdf
04 жовтня 2019 20:03
2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)

ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)
#04881919
Переможець 1 296 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)
#04881919
1 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 жовтня 2019 13:28
Коментар щодо відміни: Відміна потреби закупівлі через виявлені порушення Південним офісом Держаудитслужби від 17 жовтня 2019 року, а саме порушення норми абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 (далі – Порядок № 454), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578, в річному плані та в оголошенні про проведення відкритих торгів визначено предмет закупівлі товару за показником п’ятої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а саме: «ДК 021:2015: 34144000-8 — Мототранспортні засоби спеціального призначення». Крім того встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (зі змінами) (далі – наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про джерело фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 477/28577, замовник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, у випадках, передбачених Законом. При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи:
18 жовтня 2019 13:28
Протокол