Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковi автомобiлi
Очікувана вартість
1 190 400,00 UAH
UA-2019-09-16-001442-a 55b12e8aa18e4939939b9dc9b6f98047
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Петрович Павлов

+380975692702 mvartadn2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37538877
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Геннадій Петрович Павлов
+380975692702
mvartadn2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 13:48
Очікувана вартість: 1 190 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 904,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


3 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Легковi aвтомобiлi
(Бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Днiпро, проспект Дмитра Яворницько,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:21
Тендерна документація_ЛАвтом -3_ .doc
25 вересня 2019 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2019 16:21
Тендерна документація_ЛАвтом -3_ .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000014 ● af502f7ec16f4de1b8be5d83eb078527
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

01.11.2019 № 190

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2019 № 190

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-09-16-001442-a 16.09.2019
Комунальне підприємство “Муніципальна варта» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 37538877) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-04 16:04:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (оголошення за номером ID: UA-2019-09-16-001442-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів встановлено невідповідність строку поставки товару, визначеного у пункту 10.3 проекту договору та договору, укладеного за результатами торгів. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону про закупівлі Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Чому умови договору за результатами закупівлі за номером UA-2019-09-16-001442-a відрізняються від проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-07 16:06:57

Начальнику Східного офісу Держаудит служби Васильєву О. В. Пояснення.

Шановний Олександре Володимировичу!

Тендерним комітетом КП «Муніципальна варта» на черговому засіданні 07.11.2019 р уважно розглянуто Ваш запит від 04.11.2019 у межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015 34110000-1 - Легкові автомобілі (оголошення за номером ID: UA-2019-09-16-001442-a), повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 4.4 розілу 1 Тендерної документації строк поставки товарів становить до 31.12.2019 року. Пунктом 10.3 істотних умов проекту договору, що викладений у ТД встановлено, що договір вступає в силу з моменту підписання та помилково прописано, що до 31.12.2016 р. Строк поставки обумовлено п. 4.1 істотних умов договору і помилково він прописаний до 15.12.2017.
Частиною 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Прийняте рішення тендерного комітету про Переможця викликано тим, що різниця у строках поставки товару за умовами договору за результатами закупівлі номер UA-2019-09-16-001442-a від істотних умов проекту договору, наданого у пропозиції визначеного переможця обумовлена розд. 3 п. 1 ТД, а саме: формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, а саме - опискою.
Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність.
Отже, враховуючи той факт, що Замовником в розд. 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції міститься застереження про ймовірність формальних помилок та їх дефініція, Договір про закупівлю був укладений у відповідності до вимог ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також умовами тендерної документації п.4.1. Розділу 1 та оголошення про закупівлю, чітко прописані терміни постачання до 31.12.2019 р.
Крім того, враховуючи Ваші зауваження до даної закупівлі керівництвом КП «Муніципальна варта» прийнято рішення про розривання укладеного договору. Найближчим часом додаткові угоди будуть опубліковані для загального відкритого доступу.



З повагою

Голова тендерного комітету Г. П. Павлов


Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано у звязку з не можливістю усуннути порушення виявлені під час монніторингу ДАСУ.

2019-11-18 10:11:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" 1 188 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АВТО ГРУП + 1 190 340,00
UAH з ПДВ
1 190 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
28 вересня 2019 16:02
Електронний підпис
28 вересня 2019 16:01
Технічна специфікація.pdf
28 вересня 2019 16:01
Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2019 16:01
Статут ч.2.pdf
28 вересня 2019 16:01
Статут ч.1.pdf
28 вересня 2019 16:01
лист-відгук.pdf
28 вересня 2019 16:01
Дилерський договір.pdf
28 вересня 2019 16:01
Відомості про участника.pdf
28 вересня 2019 16:01
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 вересня 2019 16:01
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 17:06
Статут.pdf
01 жовтня 2019 17:06
ст 17.pdf
01 жовтня 2019 17:06
Захист довкілля.pdf
01 жовтня 2019 17:06
договір Тузла акт.pdf
01 жовтня 2019 17:06
Довідка про МТБ.pdf
01 жовтня 2019 17:06
Довідка про досвід.pdf
01 жовтня 2019 17:06
відгук Тузла.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІНГЛ-МОТОР"

ТОВ АВТО ГРУП +

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР"
#35807622
Переможець 1 188 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР"
#35807622
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 13:52
img20191108_13105871.jpg укладений
08 листопада 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 13:44
img20191108_13125321.jpg зміни до договору
08 листопада 2019 13:38
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 10:34
img20191025_09535381.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
img20191025_09531884.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
img20191025_09524887.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19
img20191025_09521202.jpg укладений
25 жовтня 2019 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Умови розривання
Номер договору про закупівлю: 251019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін