Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ралівська сільська рада Самбірського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04370254 |
Місцезнаходження: | 81473, Україна , Львівська обл., село Ралівка, вул. Івана Франка,28 |
Контактна особа: |
Іваницька Оксана Богданівна +380323643179 ralivkarada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 15:04 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 3 166 914,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 834,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата проводиться у безготівковій формі протягом 10 робочих днів з дня підписання сторонами актів приймання – передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2021 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2021 15:09 |
Додаток_3 (Проєкт договору).doc | |
10 лютого 2021 15:09 |
Додаток 2 (Техзавдання).rtf | |
10 лютого 2021 15:09 |
Тендерна документація | |
10 лютого 2021 15:09 |
Оголошення |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо уважніше вивчати Технічне завдання, оскільки вся запитувана Вами інформація міститься у Додатку 2.
ФЕМ 80мм, сіра.
Так, забезпечує
Таким чином товщина щебневої основи становить 12 см
Вимоги про усунення порушення
Так, 10.02.2021р. замовником Ралівською сільською радою Самбірського району Львівської області на інтернет ресурсі «Прозоро» оприлюднено проведення закупівлі по вище зазначеному об’єкту, а 01.03.2021р. згідно з оголошенням процедури відбувся аукціон.
Відповідно до розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (далі – Інструкція) встановлено, що – учасник подає:
1. Згідно п.1.1. Інструкції - Інформацію щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення (згідно вимог частини 7 розділу 3 ТД) (застосовується для робіт або послуг)
(Розділ 7
п. 7.1. Учаснику необхідно надати інформацію про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця (а саме: найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника). До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.
п. 7.2. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону.
Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист від субпідрядника/-ів про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону (п.5,6,12,13 ч.1 статті 17 Закону).
Серед документів поданих переможцем ФОП Комаровським В.Р. наявний файловий архів «КК МТБ.rar», у якому завантажений файл з відсканованими документами «МТБ+договори.pdf», а саме: довідка про наявність будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання робіт із зазначенням, що автотехніка з позиції №4 по позицію №6 є орендованою, проте подані нижче угоди є угодами про надання послуг, а не оренди, а враховуючи те, що предметом закупівлі є закупівля робіт з Реконструкції дороги по вул. І. Франка (бічна) в с. Ралівка Самбірського району Львівської області (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), то на вказаних надавачів послуг учаснику необхідно подати документи відповідно до вимог частини 7 розділу 3 ТД, як це зазначено вище.
2. Згідно п.1.2 Інструкції та відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) та на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа).
Учасником ФОП Комаровським В.Р. у систему «Прозоро» завантажено файловий архів «Страховий_трудовий стаж. rar», у якому наявний електронний документ «1198062712_202102221244_insurwrkex.pdf», який не підписаний у встановленому порядку кваліфікованим електронним підписом, а натомість учасником завантажений файл «1198062712_202102221244_insurwrkex.pdf.p7s», що являє собою електронну печатку Пенсійного фонду. Згідно абзацу 5-го п. 1.2 Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Поряд із цим рекомендуємо розірвати попередні домовленості із незаконно визначеним переможцем ФОП Комаровським В.Р., оскільки дії членів тендерного комітету у наданні упередженої переваги вказаному учаснику та дії учасника є наслідком попередньої домовленості, що є недобросовісною конкуренцією, яка підтверджується тим, що учасник ФОП Комаровський В.Р., завантажуючи документи своєї цінової пропозиції, у файловому архіві «Кошторис_графік.rar» завантажує електронний документ «321.imd», який змінений (створений) 08.02.2021р. о 11:50, а сама процедура проведення прозорих та відкритих торгів оголошена 10.02.2021р. замовником Ралівською сільською радою Самбірського району Львівської області на інтернет ресурсі «Прозоро», що є незаперечним доказом попередньої змови між учасником та замовником.
Враховуючи наведене, відповідно до розділу 5 ТД «Оцінка тендерної пропозиції» вимагаємо відхилити пропозицію незаконно визначеного переможця ФОП Комаровського В.Р. та прийняти рішення у відповідності до норм чинного законодавства.
У складі тендерної пропозиції ФОП Комаровський В.Р. наявна довідка про незалучення субпідрядників, яка свідчить про те, що останній не планує додатково залучати субпідрядні організації/субпідрядників для виконання робіт. Натомість в довідці на яку Ви посилаєтесь вказано, що дана техніка залучається на умовах договорів оренди/надання послуг, що цілком допускається як Законом так і Замовником та не потребує додаткових підтверджуючих дій від надавачів таких послуг та/або орендарів.
Таким чином тендерний комітет вважає, що Учасник виконав вимоги, які передбачені умовами тендерної документації.
Щодо зауваження № 2 повідомляємо:
Що довідка про трудовий та страховий стаж формується Пенсійним фондом автоматично за поданим суб’єктом запитом. Цей процес є автоматизованим та не підлягає якомусь регулюванню або внесенню корективів збоку запитувача (отримувача) такої інформації. Таким чином, уповноважений орган форму дану довідку автоматично відповідно до внутрішніх Положень та розпоряджень, що регулюють дану процедуру. Оскільки Законом або іншим нормативно-правовим актом така діялність з боку учасника не регулюється – це лзначає, що така довідка є законною та видається лише у певному вигляді (за певним зразком). Відтак, вважаємо, що оскільки Учасник не може вплинути на підписання такого документу, а також і те, що накладення електронної печатки, а не КЕП не впливає на зміст тендерної процедури – таке порушення можна віднести до формальних помилок.
01.03.2021, після проведення електронного аукціону, оприлюднено тендерні пропозиції учасників торгів - ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», ФОП Мандзяк І.В., ТОВ «АЛЬТБУД ЛВ», ТОВ "БК"ЄВРОТРАНСБУД", ФОП Комаровський В.Р., ПП «С-БУД-Д», ТОВ «Брати», ТОВ "Захід Автошлях".
02.03.2021 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», як таку яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника (Протокол розгляду пропозицій учасників №1/1 від 02.03.2021).
04.03.2021 Замовником оприлюднено рішення (Протокол розгляду пропозицій учасників №1/5 від 04.03.2021) відповідно до якого ФОП Комаровський В.Р. визначено переможцем торгів за предметом закупівлі, та опубліковано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-02-10-004332-b з ФОП Комаровський В.Р.
Тендерна пропозиція ФОП Комаровського В.Р. не відповідає вимогам тендерної документації замовника, що є підставою для її відхилення, а відтак Рішення про визначення переможцем торгів ФОП Комаровського В.Р. прийняте замовником всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Перше:
Відповідно до п.6.12 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник.
В складі тендерної пропозиції ФОП Комаровського В.Р. відсутня довідка про застосування заходів із захисту довкілля.
Друге:
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання Довідки, складеної в табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). В цей же час замовником визначено перелік мінімальної техніки для виконання робіт, наявність якої повинна бути документально підтверджена.
ФОП Комаровським В.Р. в складі тендерної пропозиції надано Довідку (без дати та номера) Про наявність будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання робіт.
Така Довідка не містить відомостей, які вимагаються замовником до змісту такої довідки (відсутні відомості про орендодавця (надавача послуг) та не містить відомостей про усю мінімально визначену замовником техніку, зокрема, не містить відомостей про наявність в учасника бульдозера.
Треттє:
Відповідно до п.6 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» учасники повинні надати Довідку на особу, яка буде підписувати тендерну пропозицію, видану уповноваженим органом за встановленою законодавством формою про трудовий стаж.
ФОП Комаровським В.Р. надана Довідка, аналогічна тим, які надані і іншими учасниками, в т.ч. ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», пропозиції яких були відхилені через невідповідність довідки вимогам тендерної документації.
Проте, надана ФОП Комаровським В.Р. довідка аналогічної форми і змісту, не стала підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
З огляду на формальність підстав відхилення тендерних пропозицій інших учасників, поза всяким сумнівом замовник знав (не міг не знати) про такі невідповідності тендерної пропозиції ФОП Комаровського В.Р. вимогам тендерної документації. Проте, тендерна пропозиція ФОП Комаровського В.Р. відхилена не була, що свідчить про дискримінацію учасників та нерівне ставлення до них, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Про упередженість замовника може свідчити і зміст листа-відгуку від 03.02.2021 №157 Ралівської сільської ради Самбірського району (наданий ФОП Комаровським В.Р. в складі тендерної пропозиції) відповідно до якого замовник висловлюється про планування подальшої співпраці із ФОП Комаровським В.Р.
Зважаючи на викладене вище, керуючись ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. В строк не пізніше п’яти днів з дня надходження цього звернення, надати інформацію про наступне:
1.1. З врахуванням наведених у вимозі невідповідностей тендерної пропозиції ФОП Комаровського В.Р. вимогам тендерної документації надати інформацію про підставність визначення переможцем торгів ФОП Комаровського В.Р.
1.2. З врахуванням наведених у вимозі невідповідностей тендерної пропозиції ФОП Комаровського В.Р. вимогам тендерної документації надати інформацію про її переваги порівняно з тендерною пропозицією ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т».
2. Привести Рішення Замовника у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами і вимогами тендерної документації.
Директор ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» Карпець М.І.
Щодо питання № 1:
Відповідно до п.6.12 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку в довільній формі, яка повинна містити інформацію з переліком заходів із захисту довкілля, які планує застосовувати учасник.
В складі тендерної пропозиції ФОП Комаровського В.Р. відсутня довідка про застосування заходів із захисту довкілля.
У складі пропозиції Учасника міститься файл: «Гарантійні листи_ довідки.pdf» в якому Учасником надано гарантійні листи та довідки, що вимагалися тендерною документацією. Повідомляємо, що Учасник погодився з проєктом договору, а також з умовами дотримання тендерної пропозиції та надав згоду з технічним завданням, що передбачає застосування вищезгаданих заходів.
Друге:
Відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання Довідки, складеної в табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг). В цей же час замовником визначено перелік мінімальної техніки для виконання робіт, наявність якої повинна бути документально підтверджена.
ФОП Комаровським В.Р. в складі тендерної пропозиції надано Довідку (без дати та номера) Про наявність будівельних машин, механізмів та устаткування для виконання робіт.
Така Довідка не містить відомостей, які вимагаються замовником до змісту такої довідки (відсутні відомості про орендодавця (надавача послуг) та не містить відомостей про усю мінімально визначену замовником техніку, зокрема, не містить відомостей про наявність в учасника бульдозера.
Повідомляємо Вам, що такі відомості Ви можете отримати (побачити) проаналізувавши договори надання послуг/оренди, де вказано як найменування суб’єкта так і предмет договору та перелік техніки.
Додатково повідомляємо, що в учасника є наявний бульдозер, що випливає з п. 1 даної довідки (Автогрейдер ДЗ-99).
Треттє:
Відповідно до п.6 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» учасники повинні надати Довідку на особу, яка буде підписувати тендерну пропозицію, видану уповноваженим органом за встановленою законодавством формою про трудовий стаж.
ФОП Комаровським В.Р. надана Довідка, аналогічна тим, які надані і іншими учасниками, в т.ч. ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», пропозиції яких були відхилені через невідповідність довідки вимогам тендерної документації.
Проте, надана ФОП Комаровським В.Р. довідка аналогічної форми і змісту, не стала підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
З огляду на формальність підстав відхилення тендерних пропозицій інших учасників, поза всяким сумнівом замовник знав (не міг не знати) про такі невідповідності тендерної пропозиції ФОП Комаровського В.Р. вимогам тендерної документації. Проте, тендерна пропозиція ФОП Комаровського В.Р. відхилена не була, що свідчить про дискримінацію учасників та нерівне ставлення до них, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Про упередженість замовника може свідчити і зміст листа-відгуку від 03.02.2021 №157 Ралівської сільської ради Самбірського району (наданий ФОП Комаровським В.Р. в складі тендерної пропозиції) відповідно до якого замовник висловлюється про планування подальшої співпраці із ФОП Комаровським В.Р.
З даного питання повідомляємо, що довідка про трудовий та страховий стаж надана Учасником ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» була взагалі без будь-яких засвідчувальних документів (даних), зокрема: не містила накладеного електронного підпису/печатки органу, не містила підпису уповноваженої особи та не була жодним чином завірена. Учасник не дотримався вимоги в цій частині. Натомість варто вказати, що довідка про трудовий та страховий стаж формується Пенсійним фондом автоматично за поданим суб’єктом запитом. Цей процес є автоматизованим та не підлягає якомусь регулюванню або внесенню корективів збоку запитувача (отримувача) такої інформації. Таким чином, уповноважений орган форму дану довідку автоматично відповідно до внутрішніх Положень та розпоряджень, що регулюють дану процедуру. Оскільки Законом або іншим нормативно-правовим актом така діялність з боку учасника не регулюється – це лзначає, що така довідка є законною та видається лише у певному вигляді (за певним зразком). Відтак, вважаємо, що оскільки Учасник не може вплинути на підписання такого документу, а також і те, що накладення електронної печатки, а не КЕП не впливає на зміст тендерної процедури – таке порушення можна віднести до формальних помилок.
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-29-000025 ● 861817ef09d143ef901804bac44c427b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2021 09:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.03.2021 № 217
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.03.2021 № 217.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-02-10-004332-b, 10.02.2021. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає вмотивоване заперечення на висновок за результатами проведеного моніторингу.
2021-04-26 16:33:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 28.04.2021 року Замовником - Ралівською сільською радою Самбірського району Львівської області було подано позовну заяву до Львівського окружного адміністративного суду. Про відкриття провадження Західний Офіс Держаудитслужби буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відомою Замовнику. |
Дата публікації: | 29 квітня 2021 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
2 228 776,80
UAH з ПДВ
|
2 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Мандзяк Іван Володимирович |
2 290 594,01
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" |
2 403 236,38
UAH з ПДВ
|
2 387 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" |
2 406 384,00
UAH з ПДВ
|
2 390 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Комаровський Володимир Романович |
2 592 011,00
UAH з ПДВ
|
2 538 099,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д" |
2 689 024,32
UAH з ПДВ
|
2 538 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Брати |
2 818 553,47
UAH з ПДВ
|
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Захід Автошлях" |
2 799 564,00
UAH з ПДВ
|
2 555 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Відхилено |
2 199 990,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:16
|
ФОП Мандзяк Іван Володимирович #2009328633 |
Відхилено |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2021 16:33
|
ТОВ "АЛЬТБУД ЛВ" #41390227 |
Відхилено |
2 387 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 12:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОТРАНСБУД" #40423151 |
Відхилено |
2 390 500,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 12:21
|
ФОП Комаровський Володимир Романович #2299004291 |
Переможець |
2 538 099,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 08:53
|
Додаткова угода 2 до договору 1 301222.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 21:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 16:30
|
додаток 1 до договору 1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 09:36
|
Договір з додатками | укладений |
24 березня 2021 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження договору до 31 грудня 2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку договору на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |