Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розміщення рекламних матеріалів АТ "Укрпошта" в мережі Інтернет
Services on placement of advertising materials of JSC "UkrPoshta" on the Internet
Services on placement of advertising materials of JSC "UkrPoshta" on the Internet
Очікувана вартість
21 379 443,55 UAH
UA-2020-04-03-000702-b ● 554837d1e8794c169a5ac69781e875ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Stayetskiy Mihail +380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2020 11:20 |
Очікувана вартість: | 21 379 443,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 897,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 03 квітня 2020 11:08 |
Enquiries until: | 25 квітня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 21 379 444 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 106 897 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розміщення рекламних матеріалів АТ "Укрпошта" в мережі Інтернет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Services on placement of advertising materials of JSC "UkrPoshta" on the Internet
CPV: 79340000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю до 20 числа місяця, наступного за звітним місяцем, на підставі рахунку, наданого Виконавцем одночасно з належним чином оформленим Актом приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця за умови надання Виконавцем деталізованого звіту та своєчасної реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 10:10 |
Перелік змін.docx.p7s | |
28 квітня 2020 10:10 |
Перелік змін.docx | |
28 квітня 2020 10:10 |
ТД_інтерент_реклама 28.04.docx | |
28 квітня 2020 10:10 |
ТД_інтерент_реклама 28.04.docx.p7s |
28 квітня 2020 15:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2020 10:10 |
Перелік змін.docx.p7s
|
||||||
28 квітня 2020 10:10 |
Перелік змін.docx
|
||||||
28 квітня 2020 10:10 |
ТД_інтерент_реклама 28.04.docx
|
||||||
28 квітня 2020 10:10 |
ТД_інтерент_реклама 28.04.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-03-000702-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕДІА ХАБ", Код ЄДРПОУ:41544263
Дата подання: 21 квітня 2020 17:11
Кваліфікаційні критерії
Вважаємо дискримінаційними й такими, що істотно обмежують конкуренцію низку кваліфікаційних критеріїв, що наведені у Додатку 1 до Тендерної документації. Спираючись на практику Антимонопольного комітету України, просимо замовника усунути порушення. Зокрема:
1) Замовник вимагає надати «Довідку, складену у довільній формі, що підтверджує, що протягом 2018 та/або 2019 року учасник витратив понад 3 000 000 грн. (три мільйони гривень) на розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах для одного зі своїх клієнтів, тобто компанії замовника». Такою вимогою Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом. Оскільки визначена вартість аналогічного договору , не є визначальним критерієм під час надання аналогічних послуг, а визначальним є досвід надання аналогічних послуг відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
2) Замовник вимагає надати «Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від клієнта, який входить до Топ 150 згідно даних Factum Group Ukraine (Додаток 9), щодо виконання зобов'язань за договором, предметом закупівлі якого були послуги з розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах». Незрозуміло, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів господарювання за принципом обсягу фінансування реклами, оскільки багато серед таких рекламодавців мають власні розвинуті рекламні підрозділи, або ж взаємодіють з пов’язаними юридичними особами. Окрім того, сам Замовник (АТ «Укрпошта») відсутній у списку Топ 150 згідно даних Factum Group Ukraine
3) Замовник вимагає надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника професійної команди, яка має складатися зі спеціалістів наступного профілю: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами, Довідка має містити інформацію щодо прізвища, ім’я, по-батькові кожного учасника команди, яка буде працювати з АТ «Укрпошта», включаючи назву посади, стаж роботи за профілем та загальний стаж роботи.» . Встановлення вимоги про те, що посади працівників, котрі будуть приймати участь в наданні послуг, повинні називатись саме так, як зазначив Замовник в Документації є дискримінацією учасників, оскільки в учасника можуть бути працівники, які мають назву посад іншу, проте виконують саме функції та роботу, яка є предметом даної закупівлі. Також, зазначені Замовником назви посад спеціалістів, які повинні бути в учасника, взагалі відсутні в Класифікаторі професій.
Розгорнути
Згорнути
1) Замовник вимагає надати «Довідку, складену у довільній формі, що підтверджує, що протягом 2018 та/або 2019 року учасник витратив понад 3 000 000 грн. (три мільйони гривень) на розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах для одного зі своїх клієнтів, тобто компанії замовника». Такою вимогою Замовник порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом. Оскільки визначена вартість аналогічного договору , не є визначальним критерієм під час надання аналогічних послуг, а визначальним є досвід надання аналогічних послуг відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
2) Замовник вимагає надати «Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від клієнта, який входить до Топ 150 згідно даних Factum Group Ukraine (Додаток 9), щодо виконання зобов'язань за договором, предметом закупівлі якого були послуги з розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах». Незрозуміло, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів господарювання за принципом обсягу фінансування реклами, оскільки багато серед таких рекламодавців мають власні розвинуті рекламні підрозділи, або ж взаємодіють з пов’язаними юридичними особами. Окрім того, сам Замовник (АТ «Укрпошта») відсутній у списку Топ 150 згідно даних Factum Group Ukraine
3) Замовник вимагає надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника професійної команди, яка має складатися зі спеціалістів наступного профілю: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами, Довідка має містити інформацію щодо прізвища, ім’я, по-батькові кожного учасника команди, яка буде працювати з АТ «Укрпошта», включаючи назву посади, стаж роботи за профілем та загальний стаж роботи.» . Встановлення вимоги про те, що посади працівників, котрі будуть приймати участь в наданні послуг, повинні називатись саме так, як зазначив Замовник в Документації є дискримінацією учасників, оскільки в учасника можуть бути працівники, які мають назву посад іншу, проте виконують саме функції та роботу, яка є предметом даної закупівлі. Також, зазначені Замовником назви посад спеціалістів, які повинні бути в учасника, взагалі відсутні в Класифікаторі професій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2020 13:56
Вітаємо!
Замовник вимагає надати «Довідку, складену у довільній формі, що підтверджує, що протягом 2018 та/або 2019 року учасник витратив понад 3 000 000 грн. (три мільйони гривень) на розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах для одного зі своїх клієнтів, тобто компанії замовника». На нашу думку, належна (потрібна для замовника) кваліфікація учасників тендеру - це вміння, у тому числі, працювати з великими бюджетами. Така робота має свою специфіку: вміння проводити масштабні загальнонаціональні кампанії, вміння забезпечувати документарне супроводження таких бюджетів. Також варто зазначити, що встановлені межі бюджету значно менші ніж очікувана вартість закупівлі. Висновки про дискримінацію передчасні, про що свідчать результати минулих торгів з аналогічними вимогами: UA-2020-01-24-004227-b в яких приймало участь чотири учасники. Таким чином, описані вимоги відповідають можливостям представників ринку.
Замовник вимагає надати «Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від клієнта, який входить до Топ 150 згідно даних Factum Group Ukraine (Додаток 9), щодо виконання зобов'язань за договором, предметом закупівлі якого були послуги з розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах». Для нас важливий досвід роботи учасників з великими компаніями, які опроводять масштабні рекламні кампанії. Даний показник вважаємо адекватним відображенням нашого прагнення переконатись у наявності такого досвіду. Висновки про дискримінацію, як і попередні передчасні, про що також свідчать результати минулих торгів з аналогічними вимогами: UA-2020-01-24-004227-b в яких приймало участь чотири учасники. Таким чином, і в цьому випадку, описані вимоги відповідають можливостям представників ринку.
Замовник вимагає надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника професійної команди, яка має складатися зі спеціалістів наступного профілю: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами, Довідка має містити інформацію щодо прізвища, ім’я, по-батькові кожного учасника команди, яка буде працювати з АТ «Укрпошта», включаючи назву посади, стаж роботи за профілем та загальний стаж роботи.», при цьому, займані спеціалістами посади можуть бути різні. Ми не висуваємо вимог до посад, нам потрібна інформація про відповідний профіль (роль) спеціаліста.
Замовник вимагає надати «Довідку, складену у довільній формі, що підтверджує, що протягом 2018 та/або 2019 року учасник витратив понад 3 000 000 грн. (три мільйони гривень) на розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах для одного зі своїх клієнтів, тобто компанії замовника». На нашу думку, належна (потрібна для замовника) кваліфікація учасників тендеру - це вміння, у тому числі, працювати з великими бюджетами. Така робота має свою специфіку: вміння проводити масштабні загальнонаціональні кампанії, вміння забезпечувати документарне супроводження таких бюджетів. Також варто зазначити, що встановлені межі бюджету значно менші ніж очікувана вартість закупівлі. Висновки про дискримінацію передчасні, про що свідчать результати минулих торгів з аналогічними вимогами: UA-2020-01-24-004227-b в яких приймало участь чотири учасники. Таким чином, описані вимоги відповідають можливостям представників ринку.
Замовник вимагає надати «Позитивний лист-відгук (у довільній формі) від клієнта, який входить до Топ 150 згідно даних Factum Group Ukraine (Додаток 9), щодо виконання зобов'язань за договором, предметом закупівлі якого були послуги з розміщення рекламних матеріалів на інтернет ресурсах». Для нас важливий досвід роботи учасників з великими компаніями, які опроводять масштабні рекламні кампанії. Даний показник вважаємо адекватним відображенням нашого прагнення переконатись у наявності такого досвіду. Висновки про дискримінацію, як і попередні передчасні, про що також свідчать результати минулих торгів з аналогічними вимогами: UA-2020-01-24-004227-b в яких приймало участь чотири учасники. Таким чином, і в цьому випадку, описані вимоги відповідають можливостям представників ринку.
Замовник вимагає надати «Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника професійної команди, яка має складатися зі спеціалістів наступного профілю: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами, Довідка має містити інформацію щодо прізвища, ім’я, по-батькові кожного учасника команди, яка буде працювати з АТ «Укрпошта», включаючи назву посади, стаж роботи за профілем та загальний стаж роботи.», при цьому, займані спеціалістами посади можуть бути різні. Ми не висуваємо вимог до посад, нам потрібна інформація про відповідний профіль (роль) спеціаліста.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 травня 2020
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВІД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ МАККЕНН МЕДІА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МЕДІАХЕДС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МЕКС-АРЕНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ МАККЕНН МЕДІА" |
10 261 654,73
UAH з ПДВ
|
9 439 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІВІД" |
11 750 000,00
UAH з ПДВ
|
9 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕД ХОК КОМ'ЮНІКЕЙШНЗ" |
16 472 355,20
UAH з ПДВ
|
15 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ МАККЕНН МЕДІА" #41542030 |
Переможець |
9 439 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:30
|
ДУ 1 Юніверсал Маккен Медіа 000702 .pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 17:21
|
Договір Юніверсал 000 702.pdf | укладений |
12 червня 2020 17:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 120620-03/047Пр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |