Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
394 562,52 UAH
UA-2023-01-17-005007-a 553383cf377a47ad9304c345282b141f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войт Євген Сергійович

+380472373386 voloshyn2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Войт Євген Сергійович
+380472373386
voloshyn2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, 251, Черкаси, Черкаська область, Україна, 18000; Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону; Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи - з подальшим звітуванням (відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, зокрема підпункту 4 пункту 13 вказаної Постанови (існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49337 штуки
Яйця курячі 1 категорії (шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навальних закладів міста Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
8 кілограм
Мед
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навальних закладів міста Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 січня 2023 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"
#44897973
Переможець 394 562,52
UAH
17 січня 2023 11:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 13:56
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 15:09
яйця ду.pdf зміни до договору
16 лютого 2023 15:04
Документальне підтвердження укладений
17 січня 2023 11:52
Договір укладений
17 січня 2023 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно і суму договору на 1 840,00 грн., тому п.3.2 договору викласти в новій редакції (ціна договору становить 392 722,52 грн.), специфікацію також викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 65
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 392 722,52
UAH