Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356163 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
Контактна особа: |
Щегельська Ольга Іванівна +380680765019 o_shchehelska@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2023 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 457 289,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 286,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2023 12:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2023 11:44 |
Додаток 2 вимоги визначені пунктом 47 Особливостей.docx | |
18 липня 2023 11:44 |
Додаток 1 Форма відомості про учасника.doc | |
18 липня 2023 11:44 |
Додаток 4 проєкт договору.docx | |
18 липня 2023 11:44 |
Тендерна документація.docx | |
18 липня 2023 11:44 |
Додаток 3 (технічне завдання).rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-17-000065 ● 3d5adc5cff19456fbb25d52d34cb371b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 270
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.10.2023 № 270.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-07-18-004152-a, 18.07.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-23 17:04:29
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-07-18-004152-a, яка проведена Управлінням комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 17:04:37
Пояснення до закупівлі Капітальний ремонт покриття проїзду від прв. Успенського до буд. № 214 по вул. Кам'янецькій в м. Хмельницькому (коригування) (UA-2023-07-18-004152-a)
Пояснення 25.10.2023
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ
2023-11-14 12:20:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" |
5 340 500,00
UAH з ПДВ
|
5 340 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Ю АР ДІ" #03448860 |
Переможець |
5 340 500,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 12:30
|
д.у._2 178Т.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2023 16:24
|
д.у._ 1 178Т.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2023 13:44
|
178Т.pdf | укладений |
10 серпня 2023 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку моніторингу UA-M-2023-10-17-000065 процедури закіпівлі за предметом «Капітальний ремонт покриття проїзду від прв. Успенського до буд. № 214 по вул. Кам'янецькій в м. Хмельницькому (коригування)», Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до Договору про закупівлю № 178Т від 10.08.2023 (далі - Договір), виклавши Календарний графік виконання та фінансування робіт (Додаток №1 до Договору) в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 178Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до фактичного виконання робіт, Сторои прийшли до взаємної згоди викласти пункт 2.1 Договору № 178Т від 10.08.2023 року в наступній редакції: "2.1. Ціна цьго Договору є динамічною та становить 4588055.48 грн, в тому числі ПДВ 764675.91 грн". Договірну ціну, кошторисну документацію та календарний графік викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 178Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |