Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря , 16-А
Очікувана вартість
64 053 630,00 UAH
UA-2021-03-11-001977-c 5508a0ceff404d8e82f1c974d89aeee9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 березня 2021 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 11:25
Початок аукціону: 29 березня 2021 12:02
Очікувана вартість: 64 053 630,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320 268,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1921608.9 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря , 16-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сержа Лифаря , 16-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 березня 2021 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2021 11:21
Додаток 8 Інформація про субпідрядників.doc
11 березня 2021 11:21
Додаток 7 Лист - згода.docx
11 березня 2021 11:21
Додаток_6_Переможець.docx
11 березня 2021 11:21
Додаток 5 Проект договору.doc
11 березня 2021 11:21
Додаток 4 Тендерна пропозиція.doc
11 березня 2021 11:21
Додаток 3.doc
11 березня 2021 11:21
Додаток 2 Стаття 17.docx
11 березня 2021 11:21
Додаток1.doc
11 березня 2021 11:21
Тендерна документація (новая редакция).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відсутній перелік устаткування
Дата подання: 12 березня 2021 09:07
Дата відповіді: 15 березня 2021 15:19
В дефектному акті присутній "Локальний кошторис 2-1-20 на придбання устаткування систем пожежної сигналізації, передачі тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та системи управління евакуацією людей".... Але є тільки назва.. А саме обладнання відсутнє. Як можна ознайомитись зі списком устаткування? Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник. Ваше питання розглянуте Замовником та за результатами розгляду повідомляємо наступне. В дефектному акті зазначений перелік устаткування, яке повинно забезпечувати повне функціонування та безперебійну роботу систем пожежної сигналізації, передачу тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та роботу системи управління евакуації людей. Тендерною документацією визначено, що При складанні пропозиції Учасник має впевнитись, що розроблена ним пропозиція в частині кошторисної документації і подальше виконання робіт буде враховувати вимоги згідно:
- ДБН В.2.5-67:2013 "Опалення, вентиляція та кондиціонування";
- ДБН В.2.2-4:2018 «Заклади дошкільної освіти. Будинки і споруди»;
- ДБН В.2.6-31:2016 "Конструкції будівель і споруд. Теплова ізоляція будівель" зі                 зміною №1;
- ДБН В.1.1-7-2016 "Пожежна безпека об'єктів будівництва";
- ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 "Будівельна кліматологія".
- ДБН В.2.5-39:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Зовнішні мережі та споруди. Теплові мережі";
- ДБН В.2.5-64:2012 "Внутрішній водопровід та каналізація";
- Правила улаштування електроустановок. ПУЕ 5-те видання, перероблене та доповнене зі змінами згідно наказу №118 від 15.02.2017;
- ДНАОП 0.00-1.32-01 Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок;
- ДБН В.2.5.-23-2010 Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення;
- ДСТУ Б В.2.5-82:2016 Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги до захисних заходів від ураження електричним струмом;
-  ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення»;  
-  ДБН А.3.2-2-2009   «Охорона праці і промислова безпека в будівництві»;
- ДБН В.2.2-17:2006 «Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення» та інші нормативні документи.
Виконання робіт має здійснюватися при дотриманні в тому числі правил пожежної безпеки, охорони праці та інших нормативних документів, що діють або розпочали діяти в період виконання будівельно – монтажних робіт на території України.
Враховуючи вищезазначене Учасник, який приймає участь у закупівлі повинен забезпечити наявність, функціонування та безперебійну роботу систем пожежної сигналізації, передачу тривожних сповіщень, оповіщення про пожежу та роботу системи управління евакуації людей, які повністю відповідають протипожежним нормам та іншим нормативним документам. Обладнання, устаткування та системи повинні відповідати вимогам ДБН, законодавчих нормативних актів, мати діючий гарантійний строк та свідоцтва про відповідність тощо у разі, якщо це передбачено законодавством.
Дякуємо за Ваше питання.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-05-000020 ● 4e1fcaef174542eaaa9be4967317d4f4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 травня 2021 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.04.2021 № 120

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 30.04.2021 № ДЗ-003100-36-2021.


Заступник Голови Галина ВАШЕКА




Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-11-001977-c 11.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-21 11:43:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (відновлення роботи закладу) в дошкільному навчальному закладі (ясла – садок) № 782 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 16-А (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-11-001977-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-25 16:22:12

Лист про надання пояснень

Лист про надання пояснень


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-8-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 60 452 793,67
UAH з ПДВ
60 452 793,67
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 63 900 961,52
UAH з ПДВ
63 900 961,52
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 63 987 734,50
UAH з ПДВ
63 987 734,50
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2021 21:52
Електронний підпис
26 березня 2021 21:51
Кваліфікаційна частина 3.7z
26 березня 2021 21:51
Кваліфікаційна частина 2.7z
26 березня 2021 21:51
Кваліфікаційна частина 1.7z
26 березня 2021 21:51
Технічна частина.7z
26 березня 2021 21:51
Тендерна пропозиція.pdf
26 березня 2021 21:51
Документи субпідрядника.7z

Публічні документи

22 квітня 2021 09:58
Електронний підпис
22 квітня 2021 09:57
7. Не є обєднанням.pdf
22 квітня 2021 09:57
6. Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
26 березня 2021 19:56
Електронний підпис
26 березня 2021 19:56
Електронний підпис
26 березня 2021 19:41
кошторис_ДЦ.pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис_ДФ.pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис ПЗ.pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис ЗКР.pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (9).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (8).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (7).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (6).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (5).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (4).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (3).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (2).pdf
26 березня 2021 19:41
кошторис _ЛК (1).pdf
26 березня 2021 19:41
62083.imd
26 березня 2021 19:41
26. Тендерна пропозиція_1.pdf
26 березня 2021 19:41
44. Сертифікати ІСО 2018.pdf
26 березня 2021 19:41
43. відгук дог 150 .pdf
26 березня 2021 19:41
Лист відгук договор 104.pdf
26 березня 2021 19:41
39. Копії дипломів ІТР.pdf
26 березня 2021 19:41
37. Наявність ІТР.pdf
26 березня 2021 19:41
35. Акт обстеження.pdf
26 березня 2021 19:41
24. Пояснювальна записка.pdf
26 березня 2021 19:41
17. Фінансова звітність.pdf
26 березня 2021 19:41
Протокол Н1.7Z
26 березня 2021 19:41
Наказ Фролова Ю.1.7Z
26 березня 2021 19:41
Лист для клієнті1.7z
26 березня 2021 19:41
Гарантія 3192-21.7z
26 березня 2021 19:41
Витяг із Статут1.7z
26 березня 2021 19:41
Банківська ліцензі1.7z
26 березня 2021 19:41
oledata.mso
26 березня 2021 19:41
3. Довідка покриття.pdf
26 березня 2021 19:41
2. fwd (8).zip

Публічні документи

26 березня 2021 20:16
Електронний підпис
26 березня 2021 20:13
11.3 Договір + акти КМКЛ 6.pdf
26 березня 2021 20:13
Інші документи.rar
26 березня 2021 20:13
Додаток №7.rar
26 березня 2021 20:13
Додаток №5.rar
26 березня 2021 20:13
Додаток №3.rar
26 березня 2021 20:13
Додаток №2.rar
26 березня 2021 20:13
Додаток №1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"
#43131788
Відхилено 60 452 793,67
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 13:04
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 63 900 961,52
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
63 900 961,52
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 12:45
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:34
ДУ 11від 22.11.2023 до Дог. 83 від 05.05.2021 днз 782 відновлення _.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 14:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 00:06
ДУ 10 реконструкція 782.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 00:05
ДУ 10 реконструкція 782.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 00:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:23
ДУ 9 до Дог. 83.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 08:55
ДУ 8 до Дог. 83.PDF зміни до договору
29 листопада 2021 08:52
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 13:06
782.PDF зміни до договору
29 жовтня 2021 11:15
Електронний підпис укладений
11 серпня 2021 13:48
ДУ 6 до Дог. 83.PDF зміни до договору
11 серпня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 13:09
ДУ 5 до Дог. 83.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 13:08
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 13:05
ДУ 4 до Дог. 83.PDF зміни до договору
20 травня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
14 травня 2021 10:52
ДУ 3 до Дог. 83.PDF зміни до договору
14 травня 2021 10:48
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 11:20
ДУ 2 до Дог. 83.PDF зміни до договору
12 травня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 10:23
ДУ 1 до Дог. 83.PDF зміни до договору
07 травня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 09:15
Договір укладений
07 травня 2021 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили доповнити пункт 19.1. розділу 19 договору Додатком №4- договірна ціна, що додається та є невід'ємною частиною Договору. 2. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції : «2.1. Вартість робіт за цим Договором , зазначена в договірній ціні Додаток №4 та складає 61652466 грн. 14 коп»
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток №3 до Договору "Графік фінансування робіт" в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до п.3.2. Договору та викласти його в новій редакції: «3.2. Генеральний підрядник зобов’язаний виконати роботи в строк до 31.12.2022 року, який встановлений в календарному графіку виконання робіт, який є Додатком № 2 до Договору. Роботи можуть виконуватись Генеральним підрядником цілодобово за умови дотримання чинного законодавства України щодо виконання робіт в нічний час.». 2. Сторони вирішили внести зміни до п.17.1 Договору та викласти його в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання. Після зазначеної дати дія договору продовжується додатковими угодами до повного виконання сторонами обов’язків по Договору.». Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток № 3 «Графік фінансування робіт» до Договору в нових редакціях, що додаються
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни та викласти реквізити Генерального підрядника в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити ціну Договору на 1 297 560 грн. 00 коп. (один мільйон двісті дев’яносто сім тисяч п’ятсот шістдесят гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 216 260 грн. 00 коп. (двісті шістнадцять тисяч двісті шістдесят гривень 00 коп.). 2. Внести зміни до пункту 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена у Договірній ціні (Додаток № 4) та складає 60 354 906 грн. 14 коп. (шістдесят мільйонів триста п’ятдесят чотири тисячі дев’ятсот шість гривен 14 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 10 059 151 грн. 02 коп. (десять мільйонів п’ятдесят дев’ять тисяч сто п’ятдесят одна грн. 02 коп.)». 3. Викласти Додаток № 4 до Договору «Договірна ціна» у новій редакції, що додається. 4. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 3 «Графік фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 2. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. 5. Реквізити та підписи сторін:
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1/Сторони вирішили викласти Додаток 3
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони вирішили викласти Додаток № 3 «Графік фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 2. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. 5. Реквізити та підписи сторін:
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили викласти Додаток № 3 «Графік фінансування робіт» до Договору в новій редакції, що додається. 2. Інші умови Договору, не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому разі до повного виконання зобов'язань Сторонами, згідно умов Договору. 4. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. 5. Реквізити та підписи сторін:
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили продовжити строк дії Договору, внести зміни до п.3.2. Договору та викласти його в новій редакції: «3.2. Генеральний підрядник зобов’язаний виконати роботи в строк до 31.12.2023 року, який встановлений в календарному графіку виконання робіт, який є Додатком № 2 до Договору. Роботи можуть виконуватись Генеральним підрядником цілодобово за умови дотримання чинного законодавства України щодо виконання робіт в нічний час.». 2. Сторони вирішили продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, внести зміни до п.17.1 Договору та викласти його в новій редакції: «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного їх виконання. Після зазначеної дати дія договору продовжується додатковими угодами до повного виконання сторонами обов’язків по Договору.». 3. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток № З «Графік фінансування робіт» до Договору в нових редакціях, що додаються
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 7 498 399,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 249 733,20 UAH)