Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049 , Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 травня 2024 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 196 019 440,98 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980 097,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 980097.2 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді оригіналу банківської гарантії у розмірі 3 відсотків вартості договору про закупівлю |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2024 08:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2024 08:26 |
Зміни від 07.06.2024.docx | |
07 червня 2024 08:26 |
175_24_ВО Болт клемовий з гайкою, болт закладний з гайкою, болт для рейкових стиків з гайкою, шайба (нова редакція від 07.06.2024).docx | |
31 травня 2024 15:40 |
Додаток № 7.docx |
07 червня 2024 08:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2024 08:26 |
Зміни від 07.06.2024.docx
|
|||
07 червня 2024 08:26 |
175_24_ВО Болт клемовий з гайкою, болт закладний з гайкою, болт для рейкових стиків з гайкою, шайба (нова редакція від 07.06.2024).docx
|
|||
31 травня 2024 15:40 |
Додаток № 7.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-19-000019 ● 0d3f83e5add8499c8c7d6e225bef1d88
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2024 13:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.07.2024 № 173
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-05-31-007079-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 08:59:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару
ЦЗВ-24Т_175_ВО: Болт клемовий з гайкою, болт закладний з гайкою, болт для
рейкових стиків з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова (44530000-4 –
Кріпильні деталі) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель
за номером ID: UA-2024-05-31-007079-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті
10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень
(інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану
вартість?
2. Чи оприлюднювали Ви на власному веб-сайті (або офіційному веб-
сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної
вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання
на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання
переможцем процедури закупівлі ТОВ «МС ТРЕЙД УКРАЇНА» умов
пункту 6.7 «Розділ 6. Результати відкритих торгів та укладання
договору про закупівлю», а саме надання не пізніше дня укладання
договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне
забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням
на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в
пункті 3.3 «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
тендерної документації встановлено вимогу, що «за зверненням
учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції,
замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію,
про настання підстави для повернення забезпечення тендерної
пропозиції протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня настання однієї з
підстав визначених статтею 25 Закону. Відповідне звернення слід
надсилати на адресу замовника м.Київ, Повітрофлотський проспект,
11/15, тел. / факс +38 (044) 245-47-09.»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України
невиконання службовою особою законних вимог органу державного
фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання
йому завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї
тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним
наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 10:03:49
Відповідь на запит
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2024-05-31-007079-a надає відповідь:
1. Щодо першого питання надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо.
Необхідність у здійсненні закупівлі Болт клемовий з гайкою, болт закладний з гайкою, болт для рейкових стиків з гайкою, шайба двовиткова, шайба одновиткова (44530000-4 – Кріпильні деталі) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу, який надається Департаментом закупівель АТ «Укрзалізнция» у вигляді специфікованих планів забезпечення матеріалами, затверджені рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 22.04.2024 (протокол № Ц-82/25 Ком.т. (комерційна таємниця).
Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі товарів, робіт та послуг, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку,та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку, висновку Дніпропетровської торгово-промислової палати, у тому числі на авторизованих електронних майданчиках, результати проведення додаються.
2. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо. Під час публікації закупівлі на виконання вимог постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 Замовник розміщує відповідну інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості на офіційному веб-сайті у розділі «Публічні закупівлі» за адресою: https://uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/. Для перегляду інформації потрібно перейти за посиланням та в пошуковому рядку вказати номер закупівлі у ЦБД: UA-2024-05-31-007079-a.
3. Щодо третього питання, надаємо документальне підтвердження щодо виконання переможцем закупівлі умов пункту 6.7 Розділу 6 тендерної документації.
4. Щодо вимоги в п 3.3. Розділу 3 тендерної документації, повідомляємо, що відповідно до п.п. 5 п. 4 ст. 25 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції від 21.03.2024), встановлено - Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається «За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
196 019 158,97
UAH
|
196 019 158,97
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
196 019 158,97
UAH
|
21 червня 2024 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:15
|
ЦЗВ-05-00524-01.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2024 15:56
|
ЦЗВ-05-00524-01.pdf | зміни до договору |
15 липня 2024 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2024 16:08
|
ЦЗВ-05-00524-01.pdf | укладений |
04 липня 2024 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 5 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", пп. 5 п. 19 Особливостей (Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00524-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.8 п.19 Особливостей (Постанова №1178 від 12.10.2022) |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-05-00524-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |