Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунально-побутове підприємство "Теплоенергопостач" Ірпінської міської Ради |
Код ЄДРПОУ: | 32973584 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Ярославська, 9 |
Контактна особа: |
Ксенія Козак +380672622170 k-ksusha-k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 січня 2023 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 3 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2023 18:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2023 18:29 |
Додаток_2 Технічні вимоги Нова редакція.docx | |
13 січня 2023 18:29 |
П. 11. Протокол про внесення змін до тендерної документації (ВТ).docx | |
12 січня 2023 09:56 |
Додаток 3 Договір про закупівлю.docx | |
12 січня 2023 09:56 |
34130000-7 Додаток 1.docx | |
12 січня 2023 09:56 |
Додаток_2 Технічні вимоги.docx | |
12 січня 2023 09:56 |
34130000-7 Тендерна документація.docx | |
12 січня 2023 09:56 |
Протокол + Оголошення 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби.docx |
13 січня 2023 18:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2023 18:29 |
Додаток_2 Технічні вимоги Нова редакція.docx
|
|||
13 січня 2023 18:29 |
П. 11. Протокол про внесення змін до тендерної документації (ВТ).docx
|
|||
12 січня 2023 09:56 |
Додаток 3 Договір про закупівлю.docx
|
|||
12 січня 2023 09:56 |
34130000-7 Додаток 1.docx
|
|||
12 січня 2023 09:56 |
Додаток_2 Технічні вимоги.docx
|
|||
12 січня 2023 09:56 |
34130000-7 Тендерна документація.docx
|
|||
12 січня 2023 09:56 |
Протокол + Оголошення 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-11-000041 ● 1e673f7fb2a2469bbd9a70a1def30647
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.05.2023 № 47-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.05.2023 № 47-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-01-12-001287-a, 12.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунально-побутовим підприємством «Теплоенергопостач» Ірпінської міської ради (далі – КПП «Теплоенергопостач» ІМР) отримано лист, що містить зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель № UA-2022-01-12-001287-a. З цього приводу вважаємо за необхідне повідомити наступне. Так, Замовником в електронній системі закупівель 13 січня 2023 року о 18:29 оприлюднено протокол від 13.01.2023 № 4 «Про внесення змін до тендерної документації (далі – Тендерна документація) оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі Peugeot Boxer DropSide Double Cab + тент (або еквівалент) за ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Відповідно до змін вказаних в протоколі від 13.01.2023 № 4, шляхом затвердження нової редакції тендерної документації, Замовник змінює строк подання тендерних пропозицій, який закінчується 21.01.2023 08:00. Згідно абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178, зміни, що вносилися до тендерної документації, були розміщені та відображені Замовником в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. На виконання вимог Постанови № 1178 Замовником було також підготовлено перелік змін до тендерної документації окремим документом. При цьому, поспішно та помилково Замовник не оприлюднив такий перелік змін у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення їх внесення. З метою усунення встановленого порушення, Замовник додає вказані зміни та повідомляє про вжиття заходів щодо недопущення встановленого порушення у подальшому. Додатки: 1. Таблиця змін, що вносилися Замовником до тендерної документації оприлюдненої в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі Peugeot Boxer DropSide Double Cab + тент у форматі Word та Pdf. Уповноважена особа Ксенія КОЗАК
2023-05-18 11:53:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі UA-2023-01-12-001287-a, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2023-05-23 08:41:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОВІНН" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОВІНН" #38675581 |
Переможець |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2023 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2023 10:15
|
SCAN0106.PDF | укладений |
01 лютого 2023 10:14
|