Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 40918711 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Хоменко Яна Олександрівна 380443667613 yana.homenko@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 741 054,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,35% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80530000-8: Послуги у сфері професійної підготовки
комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School
Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Консультаційні послуги в рамках комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2019 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2019 15:15 |
Тендерна документація Kyiv Smart City School.pdf | |
06 вересня 2019 15:13 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
06 вересня 2019 15:11 |
Договір Kyiv Smart City School.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-17-000031 ● d08eb1718ed44498a7eb77527b9f0495
- Статус: вирішено ● Дата: 19 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 18:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-09-06-001206-a 06.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами опрацювання повідомлення від Державної аудиторської служби України, направленого після проведеного моніторингу (UA-M-2019-10-17-000031) по тендеру (послуги в рамках комунікаційно-освітньої платформи Kyiv Smart City School (код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки) (№ UA-2019-09-06-001206-a), та повідомляємо. Проведено перевірку фактичної наявності недоліків при проведені вказаного тендеру та виявлено, що порушення не можуть бути усунуті. Враховуючи вказане, вжито заходів, зокрема: досягнуто згоди та укладено додаткової угоди про розірвання договору № 34 від 22.10.2019 року укладеного за результатами торгів з переможцем; проведено додаткову нараду для аналізу та уникнення в подальшу допущення такого типу прогалин в подальшій роботі.
2019-11-08 15:55:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
За результатами моніторингу Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а саме додаткову угоду від 08.11.2019 про розірвання договору, згідно з якого сторони дійшли взаємної згоди припинити дію та розірвати договір про надання послуг від 22.10.2019 № 34 на суму 726 000,00 гривень без взаємних претензій.
2019-11-14 12:13:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКАДЕМІЯ НАВЧАННЯ ІТ КИЇВ" |
490 500,00
UAH з ПДВ
|
490 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" |
726 000,00
UAH з ПДВ
|
726 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АКАДЕМІЯ НАВЧАННЯ ІТ КИЇВ" #41515468 |
Відхилено |
490 500,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 12:42
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КНП Компані" #41781314 |
Переможець |
726 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 16:01
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
08 листопада 2019 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 10:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 10:32
|
Договір 34.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 10:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 жовтня 2019 — 26 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
726 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У звязку з виявленням Державної аудиторської служби України порушень, які на цей час неможливо усунути, Строни дійшли згоди розірвати договір № 34 від 22.10.2019 шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору. |