Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Орлянська Світлана Аркадіївна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 листопада 2022 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 січня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 12:33 |
Початок аукціону: | 06 січня 2023 12:33 |
Очікувана вартість: | 319 780 657,53 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 598 903,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції (далі – ТП) надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: •Банківської гарантії (далі- БГ), згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. БГ (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати БГ, видану банком-нерезидентом. БГ банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (БГ та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст БГ повинні відповідати вимогам, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». БГ може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі БГ. БГ не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі БГ. БГ повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. БГ повинна бути безвідкличною та безумовною або •Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (→ www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення ТП/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). Строк дії забезпечення ТП має становити не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання ТП (кінцевий день подання ТП враховується). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення ТП, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3197806.58 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом: - оплата Продукції проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі Продукції. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Договором здійснюється наступним чином:- авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 кал. днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. Якщо учасник не є резидентом - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Контрактом здійснюється наступним чином: - авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості Продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 календарних днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 кал. днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. | Аванс | 10 | Календарні | 40 |
Поставка товару | якщо учасник є резидентом: - оплата Продукції проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі Продукції. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Договором здійснюється наступним чином:- авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 кал. днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом» - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. Якщо учасник не є резидентом - оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 роб. днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. У разі якщо учасник в своїй пропозиції передбачив авансування, оплата за Контрактом здійснюється наступним чином: - авансовий платіж у розмірі 40% від загальної вартості Продукції, сплачується покупцем шляхом перерахування коштів протягом 10 календарних днів після надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». - остаточна оплата, а саме 60% від загальної вартості Продукції, шляхом відкриття документального покритого безвідкличного акредитиву протягом 10 кал. днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження Продукції. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 60 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дане обладнання відноситься до основного обладнання енергоблоків ВП РАЕС.
У відповідності до п. 1.3 СОУ НАЕК 012:2021 виконується проведення оцінки суб’єктів господарювання, що постачають продукцію, яка не використовується в СВБ, але відноситься до основного обладнання АЕС (та його складових частин), яке впливає на навантаження АЕС у разі його відмови, або на вироблення електроенергії, встановлена вимога, яка зазначена у п. Б7 Додатку 4 до ТД (ТСдоПЗ).
Враховуючи вищезазначене внесення змін до ТД недоцільно
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи можливі строки проведення закупівли, аукціону та підписання договору, виконання вимог щодо постачання продукції у термін до 30.12.2022 є неможливим, оскільки великий обсяг продукції (320160 кг) потребує додаткового часу для її підготовки, навантаження та транспортування (18 машин). Також просимо мати на увазі, що через Різдвяні свята в Європі з кінця грудня завод не працює і в цей час відвантажити продукцію буде неможливо.
У зв'язку з цим просимо Вас переглянути вимоги та встановити термін поставки вогнестійкої турбінної оливи – до 30.01.2022
Таким чином не всі постачальники вогнестійкої турбінної оливи на основі триксиленілфосфатів можуть брати участь у закупівлі.
Просимо змінити вимогу та передбачити можливість надати лист-згоду виробника на проведення оцінки в установленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку якщо учасник не має рішення про затвердження учасника як постачальника ДП НАЕК «Енергоатом»
5.1 Предметом оцінки є здатність постачальника забезпечити відповідність продукції/робіт/послуг встановленим ДП «НАЕК «Енергоатом» вимогам до них. Об’єктами оцінки є виробничі бази, на яких здійснюється виготовлення продукції, матеріально-технічні і людські ресурси, технічна, виробнича документація, документація системи управління
5.3 До проведення торгів потенційний учасник процедури закупівлі продукції/робіт/послуг для СВБ, який не має «Рішення про затвердження постачальника» із вказаним у ньому видом діяльності, що є предметом закупівлі, або постачальник, в якого термін дії раніше виданого «Рішення про затвердження постачальника» закінчився або може закінчитися під час постачання повинен:
- не пізніше ніж за 3 місяці до орієнтовного початку проведення процедури закупівлі згідно з річним планом закупівель надати «Заявку на оцінку» та заповнену «Анкету постачальника»;
- пройти оцінку згідно з вимогами цього стандарту;
- забезпечити ефективну комунікацію з працівниками постачальника та умови для проведення оцінки (якщо у закупівлі братиме участь посередник).
Таким чином оцінку проходить виробник продукції і рішення стосується, саме виробника продукції і вимога щодо надання окремого рішення про затвердження учасника, як постачальника ДП НАЕК «Енергоатом» відсутня.
Враховуючи вищезазначене внесення змін до ТД недоцільно
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-22-000035 ● d869a9ac3b974a61892ce5f91eb3f61a
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.02.2023 № 50
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-11-23-003181-a 23.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-01 16:54:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вогнестійкої турбінної олива на основі трикселенілфосфатів для ВП РАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-23-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи перераховано аванс переможцю торгів Enerpower s.r.o відповідно до умов підпункту 4.2.1 контракту поставки від 09.02.2023 № 53-129-01-23-02682 (далі – Договір)?
У разі перерахування переможцю торгів Enerpower s.r.o авансу відповідно пункту 4.2.1 Договору, надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання Enerpower s.r.o належним чином оформленої страхової гарантії, згідно з вимогами пункту 4.7 Договору в розмірі авансового платежу (авансу).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 17:04:46
Пояснення на запит ДАСУ від 01.03.2023 (процедура закупівлі UA-2022-11-23-003181-a № 18341966)
1. Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом проведення аналізу закупівель продукції з відповідними технічними характеристиками в попередніх договорах ДП «НАЕК «Енергоатом».
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої комерційної пропозиції в перерахунку на курс гривні до євро на момент проведення процедури закупівлі 319 780 657,53 грн. у т. ч. ПДВ (висновок додається).
Предметом вищезазначеної закупівлі є вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів, яка використовується на енергоблоках ВП РАЕС в системах змащування і регулювання парових турбін та турбоживильних насосів.
Замовником визначено технічні характеристики предмета закупівлі (вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів) на підставі розробленої та затвердженої 1ВП-ТД технічної специфікації до предмета закупівлі «Вогнестійка турбінна олива на основі триксиленілфосфатів» ТСдоПЗ-У(т).03.145-2022, яка є складовою частиною тендерної документації.
Технічні характеристики предмета закупівлі (вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів) визначені на підставі вимог таких документів:
- СОУ НАЕК 006:2018 «Управління закупівлями продукції. Турбінні оливи для енергетичного обладнання АЕС. Технічні вимоги до якості, умов приймання та зберігання»;
- СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції ВП Компанії»;
- СОУ-Н НАЕК 061:2019 «Управління закупівлями продукції. Методичні вказівки з дослідження сумісності турбінних олив».
2. Станом на 06.03.2023р авансовий платіж згідно з умовами контракту від 09.02.2023 № 53-129-01-23-02682 не було сплачено у зв’язку з проведенням банком фінансового моніторингу даного платежу, відповідно до Постанови Правління Національного банку України від 02.01.2019 №8 «Про затвердження Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції» https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_02012019_8.
Відповідальність за дотримання строків укладення договору про закупівлю та відповідність умов договору про закупівлю вимогам тендерної документації та пропозиції переможця торгів покладається на керівника підрозділу-ініціатора процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом».
Додатки:
1. Висновок щодо визначення очікуваної вартості закупівлі від 28.10.2022 на 1 арк.;
2. Комерційна пропозиція UAB «Svertas Group» від 22.09.2022 №Р/22/078 на 2 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 17:00:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі вогнестійкої турбінної олива на основі трикселенілфосфатів для ВП РАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-23-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію (пояснення) та відповідні документи щодо виконання вимог підпункту Б.9 додатку Б Додатку 4 тендерної документації учасником Enerpower s.r.o в частині надання листа-відгуку від кінцевих користувачів оливи, що підтверджують позитивні результати експлуатації запропонованого учасника типу оливи в системах змащування або регулювання турбогенераторів. Зазначені листи – відгуки повинні бути надані за період останніх 3-х років експлуатації запропонованого типу оливи (тобто за період з 2019 по 2022 р.р.) і повинні містити відомості про дотримання експлуатаційних параметрів оливи в межах значень нормативних документів експлуатуючих організацій. Позаяк в тендерній пропозиції учасника Enerpower s.r.o надано лист про позитивні результати оливи Reolube 46RS в системах змащування та регулювання парової турбіни К-1000-60/3000 енергоблока №2 ХАЕС протягом усього експлуатаційного періоду з 2021 по 2022 рр.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-10 15:14:30
Процедура закупівлі UA-2022-11-23-003181-a № 18341966
Предметом вищезазначеної закупівлі є вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів, яка використовується на енергоблоках ВП РАЕС в системах змащування і регулювання парових турбін та турбоживильних насосів. Дане обладнання відноситься до основного обладнання АЕС та його складових частин, яке впливає на навантаження енергоблоків АЕС у разі його відмови, або на вироблення електроенергії.
Технічні характеристики предмета закупівлі (вогнестійка турбінна олива на основі трикселенілфосфатів) визначені на підставі нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом», одним з яких є СОУ НАЕК 006:2018 «Управління закупівлями продукції. Турбінні оливи для енергетичного обладнання АЕС. Технічні вимоги до якості, умов приймання та зберігання», який введено в дію наказом від 28.01.2019 № 70 (далі - СОУ 006).
Відповідно до маркеру 7 п. 6.1.4 СОУ 006 при укладанні договорів на постачання олив підрозділи-замовники ДП «НАЕК «Енергоатом» повинні володіти достовірною інформацією про результати використання олив в енергетичному обладнанні, де вона має застосовуватись. Зважаючи на це, тендерна документація містить вимогу щодо надання листів-відгуків від кінцевих користувачів оливи, а саме: не менше одного незалежного висновка від АЕС, що підтверджує позитивні результати експлуатації запропонованого учасником типу оливи в системах змащування або регулювання турбогенераторів. Зазначені листи – відгуки повинні бути надані за період останніх 3-х років експлуатації запропонованого типу оливи (тобто за період з 2019 по 2022 р.р.) і повинні містити відомості про дотримання експлуатаційних параметрів оливи в межах значень нормативних документів експлуатуючих організацій.
Учасник процедури закупівлі Enerpower s.r.o виконав вимогу підпункту Б.9 додатку Б Додатку 4 ТСдоПЗ тендерної документації та надав у складі тендерної пропозиції лист-відгук ВП ХАЕС від 29.11.2022 № 20-14-4108/14945 щодо позитивного результату експлуатації запропонованої турбінної оливи Reolube 46RS за експлуатаційний період з 2021р. по 2022р, що входить у межі встановленого періоду останніх 3-х років експлуатації запропонованого типу оливи тобто за період з 2019 по 2022 р.р. та підтвердив дотримання експлуатаційних параметрів оливи Reolube 46RS в межах значень нормативних документів експлуатуючої організацій ВП ХАЕС.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2023 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Enerpower s.r.o |
319 666 048,83
UAH з ПДВ
|
318 067 145,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД ХОЛДИНГ" |
319 000 000,00
UAH з ПДВ
|
319 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Enerpower s.r.o #01438662 |
Переможець |
318 067 145,54
UAH з ПДВ
|
12 січня 2023 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 січня 2023 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 12:57
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 15:47
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2023 14:28
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2023 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 09:07
|
2-1.docx | укладений |
10 лютого 2023 09:06
|
53-129-01-23-02682.pdf | укладений |
10 лютого 2023 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено строки постачання продукції (передбачено постачання продукції частинами). Зменшення обсягів постачання, відповідно нова сума контракту становить 6 557 355,20 евро. Пункти 3.1, 4.8 Контракту викладено у новій редакції. Додано пункт 6.4.2. Специфікацію № 1 до Контракту змінено та викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02682 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінено строк поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02682 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 4.2.2 Контракту. Пункт 4.8 та Додаток № 5 Контракту виключено. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-23-02682 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |