Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
96 500,00 UAH
UA-2019-10-18-000868-c 54aa6416804f448ca93115effd1c6c7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гришко Олена Петрівна

0442898685 hryshko.olena@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491079
Місцезнаходження: 01601, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Гришко Олена Петрівна
0442898685
hryshko.olena@es.dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 23:59
Початок аукціону: 05 листопада 2019 11:41
Очікувана вартість: 96 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 482,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів на підставі рахунку – фактури, видаткової накладної та підписаного Сторонами Акту приймання-передачі. Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 16:33
Оголошення .docx
18 жовтня 2019 16:33
Тендерна документація.docx
18 жовтня 2019 16:33
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 жовтня 2019 09:42
Дата відповіді: 23 жовтня 2019 16:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у процедурі закупівлі допускаються товари, торгові марки або моделі яких відповідають технічним та якісним вимогам, визначеним у тендерній документації (є аналогічними, еквівалентами).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», до участі у процедурі закупівлі допускаються учасники – фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, та юридичні особи, які подадуть тендерні пропозиції.
Учасник визначає ціну на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
До ціни пропозиції не включаються витрати на оплату послуг консультанта за юридичний та інформаційний супровід процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник буде розглядати тендерні пропозиції з урахуванням усіх податків і зборів, визначених законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛанТек" 93 399,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 96 300,00
UAH з ПДВ
89 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:34
Оновлена пропозиція.pdf
12 листопада 2019 16:33
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:35
Електронний підпис
04 листопада 2019 18:35
Технічна частина.zip
04 листопада 2019 18:35
Кваліфікаційна частина ІІ.zip
04 листопада 2019 18:35
Кваліфікаційна частина І.zip
04 листопада 2019 18:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
04 листопада 2019 12:27
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2019 12:27
Технічна частина.pdf
04 листопада 2019 12:27
Статут.pdf
04 листопада 2019 12:27
Призначення керівника.pdf
04 листопада 2019 12:27
Довідка статті 17 закону.pdf
04 листопада 2019 12:27
Довідка про санкції.pdf
04 листопада 2019 12:27
Довідка про працівників.pdf
04 листопада 2019 12:27
Довідка про ліцензії.pdf
04 листопада 2019 12:27
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛанТек"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛанТек"
#30692374
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:02
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:47
Договір.pdf укладений
02 грудня 2019 10:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 375,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 395,83 UAH)