Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область
Очікувана вартість
57 241 694,00 UAH
UA-2024-08-30-007790-a ● 549af15577ed4b5b8a5d73529aa9c377
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380673044240 tender.mk@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2024 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 57 241 694,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 286 208,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія має бути оформлена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку 6 до тендерної документації), з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 1,0% очікуваної вартості закупівлі, а саме 572 416,94 грн. (п’ятсот сімдесят дві тисячі чотириста шістнадцять гривень 94 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 572416.94 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовженні строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей. 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Експлуатаційне утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | За письмовим зверненням Підрядника останньому може бути наданий аванс. Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше 3 (трьох) місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30% від річної вартості робіт по Договору, з урахуванням раніше виплачених сум авансів за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 14:59 |
Перелік змін до ТД 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Перелік змін до оголошення 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Додаток 7 перелік учасник 05.09.2024.docx | |
05 вересня 2024 14:59 |
ТД експл утримання мосту (нова редакція) 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Специфікація (локальні кошториси) 05.09.2024.xls | |
05 вересня 2024 14:59 |
Проект договору 05.09.2024.doc | |
05 вересня 2024 14:59 |
Підсумкова відомість ресурсів 05.09.2024.xls | |
05 вересня 2024 14:59 |
Додаток 8 перелік переможець 05.09.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 02 вересня 2024 21:54
Дата відповіді: 05 вересня 2024 13:17
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації аналогічним договором слід розуміти договір(-ори) на виконання робіт з капітального ремонту, та/або надання послуг з поточного ремонту, та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення або штучної(-их) споруди(-уд) на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений(-і) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, яка звужує коло потенційних Учасників, у зв’язку з тим, що такі роботи можуть виконуватися не тільки на автомобільних дорогах загального користування державного значення, а також і на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення і на вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів. Також вимога, що договір повинен бути укладений протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, теж є дискримінаційною у зв’язку з тим, що в Україні останні 3 роки ведеться війна і не кожен міг виконувати такі роботи в цей період. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, тим самим розширивши коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (надалі – Замовник) розглянув звернення та повідомляє наступне.
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі – Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначений кваліфікаційний критерій є найбільш інформативним для замовника щодо спроможності учасника фахово, якісно, з відповідним досвідом надати передбачені закупівлею послуги.
Слід зазначити, що ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках цієї закупівлі, звісно з урахуванням приписів нормативно – правових актів та рекомендацій в сфері публічних закупівель.
Так як предметом закупівлі є надання певних послуг з експлуатаційного утримання задля усунення виявлених пошкоджень Піденнобузького мосту, що розташований на автомобільній дорозі загального користування саме державного значення, логічно та обґрунтовано вимагати досвід виконання робіт саме на автомобільних дорогах загального користування державного значення, які відрізняються і габаритами, і інтенсивністю, і навантаженістю. Крім того, Піденнобузький міст є складною технічною спорудою, одним з найбільших автодорожніх мостів в Україні та єдиним в країні з горизонтальною розводкою, поворотом на 90° на центральній опорі (розвідна частина довжиною 128,28 м), тому і вимоги щодо аналогічних договорів відповідні. Однак, з метою максимального наближення до Рекомендацій, Замовником внесені зміни в тендерну документацію в частині визначення поняття «аналогічний договір».
Щодо строку укладання аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника. Однак, з метою розширення кола учасників, замовник вирішив задовольнити прохання учасника та внести зміни в тендерну документацію найближчим часом.
При розроблені тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання Південнобузького мосту через річку Південний Буг на км 132+391 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, Миколаївська область, Замовник керується, зокрема, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Рекомендаціями щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, затверджені Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України від 16.02.2024року №13-ОД (далі – Рекомендації).
Так, відповідно до п.48 Особливостей, у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, одним з кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначений кваліфікаційний критерій є найбільш інформативним для замовника щодо спроможності учасника фахово, якісно, з відповідним досвідом надати передбачені закупівлею послуги.
Слід зазначити, що ані Закон, ані будь який інший нормативний документ в сфері публічних закупівель не містить визначення або тлумачення поняття «аналогічний договір», тому замовник самостійно визначає, що є аналогічним договором в рамках цієї закупівлі, звісно з урахуванням приписів нормативно – правових актів та рекомендацій в сфері публічних закупівель.
Так як предметом закупівлі є надання певних послуг з експлуатаційного утримання задля усунення виявлених пошкоджень Піденнобузького мосту, що розташований на автомобільній дорозі загального користування саме державного значення, логічно та обґрунтовано вимагати досвід виконання робіт саме на автомобільних дорогах загального користування державного значення, які відрізняються і габаритами, і інтенсивністю, і навантаженістю. Крім того, Піденнобузький міст є складною технічною спорудою, одним з найбільших автодорожніх мостів в Україні та єдиним в країні з горизонтальною розводкою, поворотом на 90° на центральній опорі (розвідна частина довжиною 128,28 м), тому і вимоги щодо аналогічних договорів відповідні. Однак, з метою максимального наближення до Рекомендацій, Замовником внесені зміни в тендерну документацію в частині визначення поняття «аналогічний договір».
Щодо строку укладання аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Дана вимога ніяким чином не порушує принципи, визначені ст. 5 Закону. Також звертаємо увагу учасника, що дискримінаційними є вимоги, які обмежують можливості якого небудь учасника відносно інших учасників, які ставлять якого небудь учасника в гірше становище порівняно з іншими, які містять виключення для певних учасників відносно інших учасників. Вимога тендерної документації щодо підтвердження учасником відповідності вимогам кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є однаковою для всіх учасників закупівлі, жодні обмеження, або переваги, або виключення для тих чи інших категорій учасників відсутні, що говорить про відсутність дискримінаційного підходу з боку Замовника. Однак, з метою розширення кола учасників, замовник вирішив задовольнити прохання учасника та внести зміни в тендерну документацію найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
57 104 461,42
UAH з ПДВ
|
57 104 461,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" #35683453 |
Переможець |
57 104 461,42
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2024 14:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2024 13:52
|