Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція Балківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Черешнева, 4 в с. Чемериси Барські Барського району Вінницької області
Очікувана вартість
2 217 991,00 UAH
UA-2020-06-18-002364-a 5495f4f34c1b4c1e8d9a9716eac27d34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малюгова Діана Борисівна

+380980203635 barmedcentr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство"Барський районний медичний центр первинної медико-санітарної допомоги" Барської районної ради
Код ЄДРПОУ: 35599262
Місцезнаходження: 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, вулиця Каштанова 34
Контактна особа: Малюгова Діана Борисівна
+380980203635
barmedcentr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:58
Очікувана вартість: 2 217 991,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція Балківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Черешнева, 4 в с. Чемериси Барські Барського району Вінницької області) з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Місцезнаходження Замовника: 23000, Вінницька обл., Барський район, місто Бар, вул. Каштанова, будинок 34. Категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасниками, викладаються українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Балківської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Черешнева, 4 в с. Чемериси Барські Барського району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23000, Україна, Вінницька область, с. Чемериси Барські, вул. Черешнева, 4 в с. Чемериси Барські Барського району Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Порядок оплати – післяоплата за надані послуги (100 % вартості виконаних робіт згідно Договору). Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів Замовника, що передбачені на 2020 рік шляхом: - поетапної оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами, акту виконаних роібт, складених Підрядником відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не відповідність класу наслідків (відповідальності) предмету закупівлі
Дата подання: 24 червня 2020 12:08
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:24
Чому предмет закупівлі віднесений до класу наслідків (відповідальності) СС2, якщо проектант визначив клас наслідків(відповідальності) СС1.
Відповідь: Вказану неточність усунуто шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, що відображені в окремому файлі, який завантажено до тендерної документації з назвою "Перелік змін до ТД від 24.06.2020"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Рослана" 1 657 609,00
UAH з ПДВ
1 249 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЩЕПКОВСЬКИЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 1 680 000,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Немировський Павло Григорович 1 681 002,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вінбудмережа 1 659 000,00
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 19:55
Електронний підпис
16 липня 2020 19:53
Кошторис ч2
16 липня 2020 19:53
Кошторис ч1
16 липня 2020 19:53
Тендерна пропозиція
15 липня 2020 12:46
Електронний підпис
15 липня 2020 12:43
Лист щодо Ст17
15 липня 2020 12:43
Довідка ПДВ
15 липня 2020 12:43
Довідка МВС
03 липня 2020 13:52
Електронний підпис
03 липня 2020 12:14
Реєстр документів.PDF
03 липня 2020 12:14
Розрахунки ЗВВ.PDF
03 липня 2020 12:14
Локальні кошториси.PDF
03 липня 2020 12:14
Договірна ціна.PDF
03 липня 2020 12:14
Відомість ресурсів.PDF
03 липня 2020 12:14
Гарантія.rar
03 липня 2020 12:14
51 Сертификати ч7.rar
03 липня 2020 12:14
50 Сертификати ч6.rar
03 липня 2020 12:14
49 Сертификати ч5.rar
03 липня 2020 12:14
35 Обєкт Садик18.rar
03 липня 2020 12:14
48 Сертификати ч4.rar
03 липня 2020 12:14
34 Гарантія.rar
03 липня 2020 12:14
47 Сертификати ч3.rar
03 липня 2020 12:14
33 Установчі Накладні.rar
03 липня 2020 12:14
32 Трудові книжки.rar
03 липня 2020 12:14
31 Посвідчення.rar
03 липня 2020 12:14
46 Сертификати ч2.rar
03 липня 2020 12:14
45 Сертификати ч1.rar
03 липня 2020 12:14
30 Накази.rar
03 липня 2020 12:14
29 Документи.rar
03 липня 2020 12:14
44 Листи відгуки.rar
03 липня 2020 12:14
27 Довідка з банку.rar
03 липня 2020 12:13
22 Проект договору.PDF
03 липня 2020 12:13
20 Лист щодо Статуту.PDF
03 липня 2020 12:13
19 Лист щодо Статті 17.PDF
03 липня 2020 12:13
18 Лист щодо санкцій.PDF
03 липня 2020 12:13
16 Лист щодо ПДВ.PDF
03 липня 2020 12:13
13 Лист щодо дозволів.PDF

Публічні документи

05 липня 2020 10:02
Електронний підпис
05 липня 2020 09:59
Проект договору.doc
05 липня 2020 09:59
Лист відгук.pdf
05 липня 2020 09:59
Виписка з ЄДР.pdf
05 липня 2020 09:59
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2020 09:59
2280807579_2280807579.jks

Публічні документи

05 липня 2020 22:40
Електронний підпис
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
05 липня 2020 22:35
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ССР.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ДЦ.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_7-2-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_7-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_6-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_4-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
Проект договору.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-8.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-7.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-6.pdf
05 липня 2020 22:34
Про субпідрядників.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-5.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.pdf
05 липня 2020 22:34
Про санкції.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf
05 липня 2020 22:34
35_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
05 липня 2020 22:34
Довідка довкілля.pdf
05 липня 2020 22:33
КБ-3.pdf
05 липня 2020 22:33
Аналогічний договір.pdf
05 липня 2020 22:33
vidpovid.pdf
05 липня 2020 22:33
vidpovid (2).pdf
05 липня 2020 22:33
13.Витяг з ЄДР.pdf
05 липня 2020 22:33
Довідка працівники.pdf
05 липня 2020 22:33
довідка обладнання.pdf
05 липня 2020 22:33
9. Копія паспорта .pdf

Публічні документи

05 липня 2020 13:55
Електронний підпис
05 липня 2020 13:51
33 Локальний кошторис.pdf
05 липня 2020 13:51
Ліцензія з ЕЦП.pdf
05 липня 2020 13:51
G0720-9021-GL_tender.pdf
05 липня 2020 13:51
27 паспорт.pdf
05 липня 2020 13:51
21.3 Лист відгук.pdf
05 липня 2020 13:51
17.1дого орен 2020р.pdf
05 липня 2020 13:50
11 Проект договора.pdf
05 липня 2020 13:50
8.1Виписка.pdf
05 липня 2020 13:50
8 Витяг.pdf
05 липня 2020 13:50
7.1 Протокол.pdf
05 липня 2020 13:50
7 Наказ.pdf
05 липня 2020 13:50
5.2 Лист коду достопу.pdf
05 липня 2020 13:50
5.1 опис до статуту.pdf
05 липня 2020 13:50
5 Статут.pdf
05 липня 2020 13:50
3 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Рослана"

ФОП "ЩЕПКОВСЬКИЙ ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Немировський Павло Григорович

ТОВ Вінбудмережа

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Рослана"
#31950566
Переможець 1 249 999,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 12:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 12:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Рослана"
#31950566
1 249 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір додаткова угода балки.pdf зміни до договору
27 травня 2021 16:29
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:55
Балки.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:24
Договір про закупівлю зміни до договору
27 липня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 01-3-15/135
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 01-3-15/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Доповнити п.2.2 Договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 01-3-15/135
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML