Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка схеми аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-08-15-000445-a ● 5479bca3a742444a9cce23270f220407
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 04654336 |
Вебсайт: | http://bctm.com.ua/ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. МЕРЕЖНА, 3 |
Контактна особа: |
Сергій Ходань +380678031022, +380677670600 bctm.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2023 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка схеми аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Мережна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 15:43 |
зміни до тендерної документації.docx | |
17 серпня 2023 15:43 |
Тендерна документація розробка аварійної резервної схеми теплопостачання м.Біла Церква (нова редакція).doc | |
15 серпня 2023 08:35 |
Додаток 1.1.pdf | |
15 серпня 2023 08:35 |
Оголошення закупівлі робіт -розробки схеми аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква.pdf | |
15 серпня 2023 08:35 |
Тендерна документація розробка аварійної резервної схеми теплопостачання м.Біла Церква .doc |
17 серпня 2023 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 серпня 2023 15:43 |
зміни до тендерної документації.docx
|
|||
17 серпня 2023 15:43 |
Тендерна документація розробка аварійної резервної схеми теплопостачання м.Біла Церква (нова редакція).doc
|
|||
15 серпня 2023 08:35 |
Додаток 1.1.pdf
|
|||
15 серпня 2023 08:35 |
Оголошення закупівлі робіт -розробки схеми аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква.pdf
|
|||
15 серпня 2023 08:35 |
Тендерна документація розробка аварійної резервної схеми теплопостачання м.Біла Церква .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо різної назви предмету закупівлі
Дата подання: 16 серпня 2023 14:55
Дата відповіді: 17 серпня 2023 15:50
Шановний Замовнику! У Тендерній документації допущені помилки, а саме: В Оголошенні закупівлі, п.5 ви вказуєте назву предмету закупівлі як: РОЗРОБКА СХЕМИ АВАРІЙНО-РЕЗЕРВНОЇ СИСТЕМИ ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ МІСТА БІЛА ЦЕРКВА, натомість у Додатоку 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) ви вказуєте предмет закупівлі: Розробка аварійної резервної схеми теплопостачання м.Біла Церква, без дефісу, що передбачає під собою розроблення двох ріхних схем теплопостачання. Також у Додатку 2 (Розрахунок вартості НА ПРОЕКТНІ РОБОТИ) і в Додатку 6 (Розділ 1, Предмет договору) ви вказуєте взагалі іншу назву закупівлі: Виготовлення проектної документації по об’єкту «Розробка аварійної, резервної схеми теплопостачання міста Біла Церква», що є іншим предметом закупівлі. Так у вас процедура закупівлі оголошена на виготовлення проєктної документації по розробці схеми теплопостачання? Такої не існує, бо для розроблення Схем теплопостачання використовується юстована Методика розроблення схем теплопостачання населених пунктів України № 235, а для виготовлення проєктної документації ДБН А.2.2-3:2014. Також звертаємо вашу увагу на те, що в Додатку 1 до Договору (Завдання на проектування) ви знову вказуєте предмет договору, який різниця з Розділом 1 Предмету договору, а саме: "Розробка схеми резервно-аварійної системи теплопостачання міста Біла Церква". Вимагаємо виправити невідповідність між назвою закупівлі, що вказана в Оголошенні про проведення відкритих торгів від 14.08.2023р. та предметом закупівлі, який вказаний по тексту Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У Тендерну документацію внесено зміни та приведено у відповідність до вимог ДБН А.2.2-3:2014.
Зміни до ТД
Дата подання: 17 серпня 2023 16:03
Дата відповіді: 17 серпня 2023 16:18
Дякуємо за відповідь. Але відповідно до порядку внесення змін до тендерної документації Замовник розміщує Зміни до тендерної документації на сайті закупівель. Протокол уповноваженої особи про внесення змін та, власне опубліковує пакет тендерної документації зі змінами. На жаль Замовник неопублікував зміни до тендерної документації. Тож вимагаємо опублікувати тендерну документацію зі змінами у новій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На сайті уповноваженого органу оприлюднен "зміни до тендерної документації" окремим файлом та "Тендерну документацію ( нова редакція"
Щодо неправдивості внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 17 серпня 2023 17:55
Дата відповіді: 21 серпня 2023 11:23
Шановний замовнику! У викладених змінах та новій редакції тендерної документації ви не внесли зміни до Додатку 1 та знову оприлюднили іншу назву предмету закупівлі: "Розробка аварійної резервної схеми теплопостачання м.Біла Церква. У Додатку № 2 Розрахунок вартості проектних (п редпроектних) робіт залишили стару назву предмету закупівлі, як не відповідає предмету закупівлі, вказаній в оголошенні. Також у Змінах до тендерної документації ви не внесли зміни в Таблицю в Додатку 2 та не виклали її в оновленій редакції щодо правдивості предмету закупівлі. Повторно вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та оприлюднити в новій редакції зі змінами на офіційному майданчику закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі є Розробка схеми резервно-аварійної системи теплопостачання міста Біла Церква, що стосується всіх додатків Тендерної документації
невідповідність вимог Завдання на проектування Предмету закупівлі
Дата подання: 19 серпня 2023 20:31
Дата відповіді: 21 серпня 2023 11:46
Додатком 1.1. (Завдання на проектування) Замовник визначів переліх заходів, які необхідно виконати відповідно до Додатку 6 (Проект договору).
Предметом закупівлі є «Розробка схеми резервно-аварійної системи теплопостачання міста Біла Церква», яка за вимогою Замовника повинна бути виконана згідно ДБН А.2.23-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво" (п. 1.2. Додатку 6 (Проект Договіру).
Відповідно до ДБН А.2.23-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво", Додатком Б визначений перелік основних даних та вимог припроектуванні.
Завдання Замовника не відповдає ДБН А.2.23-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво", Додатку Б.
Окрім цього, Замовник поставив вимогу в Додатку 6 (Проект договору) п. 5.3.1. Виконати незалежну експертизу вартості проектних робіт; Привести проектну документацію до вимог експертного звіту. Отримати позитивний експертний звіт, що є неможливим, так як Замовник не визначив стадійність проектування, не визначив клас наслідків (відповідальності).
У звязку з тим, що форма завдання на проєктування не відповідає вимогами додатку Б ДБН А.2.2.3-2014, порахувати вартість проектних робіт є неможливим.
У звязку з цим, Учасник вимагає, щоб Замовник надав відповіді на наступні питання:
1. Уточнив вид будівництва, стадію проектування згідно із ДБН А.2.2.3-2014;
2.Привів у відповідність завдання на проектування згідно із вимогами додатку Б ДБН А.2.2.3-2014;
3. Уточнив документ згідно якого виконувати кошторис на проектні роботи, так як в Наказі від 01.11.2021 № 281 на який посилається Замовник, не має відповідних вимог;
4. Яким чином Учаснику визначити клас наслідків, та порахувати вартість проектних робіт, якщо Форма завдання на проєктування (Додаток 1.1.), яку розмістив Замовник не відповідає вимогами додатку Б ДБН А.2.2.3-2014?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Визначення потреби у визначенні класу наслідків та стадійності проектування покладається на проектну організацію, яка має відповідних кваліфікованих відповідальних виконавців.
Щодо застосування Замовником невірної нормативної бази, яка не відповідає предмету закупівлі
Дата подання: 19 серпня 2023 21:46
Дата відповіді: 21 серпня 2023 11:17
Шановний Замовнику! Чому при оголошенні процедури: Відкриті торги з особливостями " Розробка аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква" ви не користувалися Методикою розроблення схем теплопостачання населених пунктів України, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 02 жовтня 2020 року № 235 (далі - Методика)?
Чи Законом України «Про теплопостачання»? Адже саме Методика встановлює вимоги до розроблення схем теплопостачання населених пунктів, їх змісту, форми, порядку розроблення.
Саме Методикою передбачено розроблення сценарію аварійно-резервної системи
теплопостачання наслених пунктів, Розділом ІІ, ІІІ, IV Методики передбачно визначення заходів з обстеження існуючих тепло-генеруючих потужностей населених пунктів на предмет можливості їх задіяння в системі теплопостачання міст, або ж створення необхідних додаткових потужностей для забезпечення функціонування системи теплопостачання міста в аварійно-резервному режимі. Також Методикою передбачено
визначення дебіту сумарної тепло-генеруючої потужності, що може бути задіяна в системі теплопостачання міста в опалювальний сезон та
Методикою встановлені вимоги щодо існуючих теплогенеруючих обєктів, які мають резерв потужності та приведений розрахунок аналізу й розрахунок створення обєднуючих теплотрас (перемичок) з урахуванням встановлення необхідного допоміжного обладнання ( в разі потреби).
Також Методикою визначено розрахунок показників щодо орієнтовних витрат на введення в тимчасову експлуатацію тепло-генеруючих потужностей та їх підключення до системи теплопостачання міста.
Методикою передбачено розрахунок основного техніко-технологічного обладнання необхідного для тимчасової експлуатації тепло-генеруючих потужностей та їх підключення до системи теплопостачання міста в аварійно-резервному режимі. Також Методикою передбачено визначення наявності та достатності зовнішнього приєднання об’єктів до мереж газо-електропостачання.
Методика спрямована на проведення розрахунків техніко-економічних показників системи теплопостачання міста відповідно до розроблених варіантів, в тому числі теплових і гідравлічних розрахунків магістральних теплових мереж, тож передбачає розробку переліку організаційних заходів для тимчасової експлуатації тепло-генеруючих потужностей та їх підключення до системи теплопостачання міста в аварійно-резервному режимі.
В тому числі Методика передбачає розроблення комплексу заходів щодо безперебійного вироблення теплової енергії від нових генеруючих потужностей під час вимкнення електро- та газапостачання.
Особливим завданням Методики є розроблення рекомендаційного календарно-фінансового плану робіт по задіянню аварійно-резервної схеми теплопостачання міста на базі існуючих тепло-генеруючих потужностей та додатково-встановлених.
Враховуючи вищевикладене, Учасник процедури закупівель вважає, що Замовник сформував навмисно недієздатне Завдання на проектування, привязавши його до ДБН А.2.2.3-2014, розуміючи, що розроблення Схемиаварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква жодним чином не відноситься до проектної документації, не підпадає під норми Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 "Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи". Таким чином Учасник вважає, що Замовник порушив ЗУ "Про публічні закупівлі в Україні" (далі - Закон), створивши неконкуренті умови закупівлі, а саме Статтю 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників", порушив ч.1, ч.3, ч.4, ч.5, ч.6 ст. 5 Закону.
Також Замовник не вірно визначив перелік заходів в Додатку 1.1. Завдання на проектування, які не відповідають ДБН А.2.2.3-2014 щодо сфери застосування нормативу.
Відтак, Учасник тендеру вимагає усунути порушення, які Замовник допустив при формуванні Завдання на проектування.
1) Врахувати положення Методики, яка власне, регламентує порядок розроблення Схеми теплопостачання населених пунктів.
2) Внести зміни в Завдання на проектування та викласти його відповідно до нормативного документу, який регламентує розроблення схем теплопостачання населених пунктів в Україні.
3) Внести зміни до Додатку 6 та викласти його в редакції щодо розробки схем теплопостачання, а не виготовлення проектної документації та експертизи проекту, так як проведення експертизи схем теплопостачання не передбачено законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет закупівлі не стосується розробки загальної схеми теплопостачання міста, а лише розробки схеми аварійно-резервної системи теплопостачання у разі аварійного пошкодження основних джерел виробництва теплової енергії внаслідок бойових дій. Тому, вимоги законодавства застосовано правомірно .
Вимоги, які порушують ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 19 серпня 2023 21:54
Дата відповіді: 21 серпня 2023 12:13
Шановний Замовнику дайте відповідь на питання у який спосіб ви збираєтеся вносити зміни до Предмету договору (Додаток 6), п. 9.1. ЗАМОВНИК має право вносити зміни щодо вимог і характеристик предмету договору, якщо ЗУ "Про публічні закупівлі" ст. 41 не передбачено внесення змін до предмету договору, так як Предмет договору є істотними умовами договору? Також, відповідно до ст. 80 Господарського Кодексу України сторони господарського договору при його укладенні повинні узгодити предмет, ціну та строк дії договору. Законодавством ці умови визначені як істотні і без досягнення угоди за цими умовами договір не може бути укладений.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно статті 41 Закону № 922-VIII, в якій визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Визначення істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до положень ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, ідо визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. зміни щодо вимог і характеристик предмету договору може бути внесено шляхо внесення змін до Завдання на проектування
Визначення істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до положень ст. 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, ідо визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною. зміни щодо вимог і характеристик предмету договору може бути внесено шляхо внесення змін до Завдання на проектування
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-15-000445-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Відокремлений підрозділ "Київський обласний експертний центр енергоефективності" ДП "Київоблбудінвест", Код ЄДРПОУ:40983293
Дата подання: 19 серпня 2023 23:35
Замовник порушив ст. 16 Закону України Про публічні закупівлі та встановив дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, у частині надання аналогічного досвіду за предметом закупівлі
Додатком 3 до Тендерної документації Замовник встановив кваліфікаційні критерії, в тому числі: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а саме: 1.Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, для цього учасник подає копію договору про виконання аналогічних робіт на підприємствах, що здійснюють виробництво та транспортування теплової енергії за предметом розробка схеми резервно-аврійної системи теплопостачання міста. Для цього учасник подає скановану копію договору на аналогічні роботи за період 2022-2023рр. із усіма додатками до договору, скановану копію акту виконаних робіт підписаного сторонами.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовник може встановлювати такі критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При закупівлі робіт Замовник не визначив критерій аналогічного договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, таким чином свідомо обмежив надання підтвердження досвіду учасником документами за певний період часу або з певними типами установ (на підприємствах, що здійснюють виробництво та транспортування теплової енергії за предметом розробка схеми резервно-аврійної системи теплопостачання міста).
Такі вимоги суттєво обмежують коло учасників. Встановлення таких вимог зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Керуючись ст. 5 Закону, вимагаємо від Замовника усунути дискримінаційні вимоги до кваліфікації, не звужувати період набуття аналогічного досвіду та не вимагати досвід з конкретним замовником/типом замовників, так як це є порушенням частини 3 пункту 2 статті 16 Закону та внести зміни до кваліфікаційних вимог до учасників.
В іншому випадку ми змушені звернутися до органу оскарження процедури закупівлі у зв’язку із порушенням прав та інтересів Учасника в процесі проведення закупівлі: «Розробка схеми аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква».
Розгорнути
Згорнути
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовник може встановлювати такі критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При закупівлі робіт Замовник не визначив критерій аналогічного договору шляхом зазначення конкретного предмета договору, таким чином свідомо обмежив надання підтвердження досвіду учасником документами за певний період часу або з певними типами установ (на підприємствах, що здійснюють виробництво та транспортування теплової енергії за предметом розробка схеми резервно-аврійної системи теплопостачання міста).
Такі вимоги суттєво обмежують коло учасників. Встановлення таких вимог зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження.
Керуючись ст. 5 Закону, вимагаємо від Замовника усунути дискримінаційні вимоги до кваліфікації, не звужувати період набуття аналогічного досвіду та не вимагати досвід з конкретним замовником/типом замовників, так як це є порушенням частини 3 пункту 2 статті 16 Закону та внести зміни до кваліфікаційних вимог до учасників.
В іншому випадку ми змушені звернутися до органу оскарження процедури закупівлі у зв’язку із порушенням прав та інтересів Учасника в процесі проведення закупівлі: «Розробка схеми аварійно-резервної системи теплопостачання міста Біла Церква».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2023 10:18
Так як КП БМР БЦТМ є підприємством, основним видом діяльності якого є виробництво та постачання теплової енергії, то замовника цікавить саме досвід учасників у сфері розробки резервної схеми для підприємств теплопостачання. Також визначальним є досвід у розробці резервної схеми в період дії Воєнного стану. Тому на підставі вимог ч.2 ст.16 Закону України Про публічні закупівлі» вимоги досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є правомірними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛО-КОМУН СЕРВІС" |
2 992 532,40
UAH з ПДВ
|
2 992 532,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛО-КОМУН СЕРВІС" #43696619 |
Переможець |
2 992 532,40
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2023 18:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 серпня 2023 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 16:24
|
Дод угода № 1 від 16.11.23 до дог.7132-23-19 від 13.09.23.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 15:37
|
Договір № 7132-23-19 від 13.09.23р.pdf | укладений |
21 вересня 2023 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 7132/23/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |