Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 17:31 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 15:13 |
Очікувана вартість: | 5 886 411,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням Підрядником зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 17:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 17:50 |
ТД.docx | |
25 січня 2022 17:50 |
Додаток 6.docx | |
25 січня 2022 17:50 |
Додаток 5.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-23-000009 ● 809996cc7dd04412921c48e85da32648
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2022 12:39 |
НАКАЗ
23.06.2022 141
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.06.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.06.2022 № 141
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2022-01-25-018269-b 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-24 16:21:04
Запит про надання пояснень
Керівнику
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям «СДЮШОР» з футболу «Полісся» ЖМР» за адресою: м. Житомир, вул. Князів Острозьких, 79-а (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-008027-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-29 11:37:58
Про надання пояснень
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради розглянувши запит на пояснення повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям «СДЮШОР» з футболу «Полісся» ЖМР» за адресою: м. Житомир, вул. Князів Острозьких, 79-а».
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям «СДЮШОР» з футболу «Полісся» ЖМР» за адресою: м. Житомир, вул. Князів Острозьких, 79-а (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням кошторисних норму України «Настанова з визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додаємо.
Також, повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика зі штучним покриттям «СДЮШОР» з футболу «Полісся» ЖМР» за адресою: м. Житомир, вул. Князів Острозьких, 79-а» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» оприлюднене на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
Звертаємо вашу увагу на те, що в обґрунтуванні одноразово вказано назву об'єкта «Реконструкція частини території благоустрою з організацією скверу на перехресті вулиць Троянівська та Радивилівська в м. Житомирі». Просимо вважати це технічною помилкою.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2022-07-12 17:28:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710) • усунуто
Замовником надано документальне підтвердження усунення порушень
2022-07-13 11:48:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". |
4 886 970,71
UAH з ПДВ
|
4 886 970,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
5 134 137,00
UAH з ПДВ
|
5 134 137,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НЕРУДПРОМСТРОЙ" |
5 870 000,00
UAH з ПДВ
|
5 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". #40264849 |
Відхилено |
4 886 970,71
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2022 17:26
|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Переможець |
5 134 137,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2022 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2023 11:00
|
Дод_угода_2_від_30_06_2023.pdf | зміни до договору |
30 червня 2023 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:14
|
Дод. угода № 1 від 15.12.2022.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 10:42
|
Договір № 11 від 15.03.2022.pdf | укладений |
18 березня 2022 10:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | прийняття в новій редакції п. 1.2, 10.1., додатку № 2 договору. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняття в новій редакції п. 1.2. та додатку № 2 до Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 березня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 134 137,00
UAH (в тому числі ПДВ 855 689,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання договору за згодою сторін з підстав відсутності фінансування та виявлення недоцільності використання коштів для виконання робіт за договором, у тому числі за обставин непереборної сили. |