Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Віта Криштоф +380680384400 avtodorogi_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 11:09 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 11:09 |
Очікувана вартість: | 6 949 166,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 491,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється за цим Договором та видатковою накладною на Товар, на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 17:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 16:59 |
Додаток 2 до т.д..docx | |
08 квітня 2024 16:59 |
ТД телескопічний навантажувач.docx | |
08 квітня 2024 16:59 |
Додаток 4 до т.д. проект договору.docx | |
08 квітня 2024 16:59 |
Додаток 1.doc | |
08 квітня 2024 16:59 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000018 ● d5a4e88768684165ae2d3fc6f7951947
- Статус: завершено ● Дата: 21 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2024-04-08-011696-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 17:12:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури придбання телескопічного навантажувача (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-011696-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:52:38
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. На підставі наявної потреби було заплановано проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
- Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка).
Зважаючи на це, 08.04.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Телескопічний навантажувач (код ДК 021:2015 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), очікуваною вартістю 6 949 166,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-011696-a).
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційних пропозицій постачальникам товару, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, спеціалістами підприємства було отримано три комерційні пропозиції у наступних постачальників:
1. ТОВ «ТД «ЗАС» на суму 7 000 000,00 грн з ПДВ
2. ТОВ «КОНСТРАКШН МАШИНЕРІ» на суму 6 797 500,00 грн з ПДВ
3. ТОВ «ЗС АВТО ЦЕНТР» на суму 7 050 000,00 грн з ПДВ
Визначення очікуваної вартості закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Цов=(Ц1+Ц2+Ц3)/К, де:
Цов=очікувана вартість закупівлі
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: (7 000 000,00 + 6 797 500,00 + 7 050 000,00)/3 = 6 949 166,666 грн з ПДВ.
Заокруглення очікуваної вартості до 6 949 166,00 грн з ПДВ
Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 6 949 166,00 грн з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару, з метою оптимізації технічної бази, яка задіяна в утриманні об’єктів вулично-дорожньої мережі, утримання зливової каналізації, інших заходах із розвитку та збереження вулично-дорожньої мережі міста (зимове та літнє утримання доріг, утримання зелених насаджень, ремонт та утримання штучних споруд, малих архітектурних форм, зупинок громадського транспорту): вивіз технічного грунту, опалого листя, залишків деревини, будівельних матеріалів, сміття тощо.
2. ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням:
http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
6 579 633,00
UAH з ПДВ
|
6 579 633,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
6 797 500,00
UAH з ПДВ
|
6 797 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
6 579 633,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 09:31
|
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
6 797 500,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 15:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2024 12:01
|
Калькуляція навантажувач телескопічний.pdf | укладений |
19 липня 2024 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2024 10:00
|
Рішення ЧМР.pdf | укладений |
06 червня 2024 09:57
|
Протокол 134.pdf | укладений |
06 червня 2024 09:57
|
Договір 78.pdf | укладений |
06 червня 2024 09:57
|