Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
400 723,64 UAH
UA-2022-08-17-010001-a 5447a918b9e94b0ab2880a81ed5a419d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Золотарюк

+0509806118 buh.cvlyceum19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернівецький ліцей № 19 ім. О. Кобилянської Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 21431230
Вебсайт: http://lyceum19.cv.sch.in.ua/
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Фізкультурна, будинок 5
Контактна особа: Анна Золотарюк
+0509806118
buh.cvlyceum19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Закон України «Про публічні закупівлі»;
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-07-11-006188-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 27 липня 2022р.;
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі (UA-2022-07-27-003986-a) дата формування звіту в електронній системі закупівель 12 серпня 2022р;
-Протокол переговорів з учасником від 17.08.2022р.
Станом на 15.08.2022 року Замовником було двічі проведено (оголошено) закупівлю за процедурою відкритих торгів (надалі – відкриті торги). За результатами проведення відкритих торгів від 27.07.2022р. (UA-2022-07-11-006188-a) та від 12.08.2022р. (UA-2022-07-27-003986-a) торги не відбулися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, а саме подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Між Замовником та ПНВКП «Алгоритм» проведено переговори щодо погодження ціни та основних умов договору та підписано протокол переговорів від 17.08.2022р.
Підстави застосування переговорної процедури: Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
Враховуючи вищевказане є необхідність провести за переговорною процедурою закупівлю Послуги з організації шкільного харчування ПНВКП «Алгоритм»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2022 18:51
Оскарження наміру укласти договір: 28 серпня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10248 штуки
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Фізкультурна, б.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акту виконаних послуг протягом 30 календарних днів після факту виконання послуг на підставі виставленого Виконавцем акту виконаних послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 серпня 2022 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2022 18:43
Запрошення до участі.pdf
17 серпня 2022 18:43
Меню на зимовий період 2022-2023 нр (2).pdf
17 серпня 2022 18:43
UA-2022-07-11-006188-a-report.pdf
17 серпня 2022 18:43
Меню на осінній період 2022 (2).pdf
17 серпня 2022 18:43
Витяг МВС.pdf
17 серпня 2022 18:43
Довідки.pdf
17 серпня 2022 18:43
UA-2022-07-27-003986-a-report.pdf
17 серпня 2022 18:43
ПРОТОКОЛ переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АЛГОРИТМ "
#14260348
Переможець 400 723,64
UAH
17 серпня 2022 18:51

Документи

17 серпня 2022 18:51
Електронний підпис
17 серпня 2022 18:49
повідомлення 2.pdf
17 серпня 2022 18:49
протокол 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2022 18:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АЛГОРИТМ "
#14260348
400 723,64
UAH
Документи

Документи

17 серпня 2022 18:51
Електронний підпис
17 серпня 2022 18:49
повідомлення 2.pdf
17 серпня 2022 18:49
протокол 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 16:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:26
Дод.угода №2 від 28.12.2022.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 16:16
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 13:55
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 13:54
Електронний підпис укладений
29 серпня 2022 11:58
Договір №9 від 29.08.2022.pdf укладений
29 серпня 2022 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені в частині зменшення обсягів закупівлі та зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 273 063,80
UAH