Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)) ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
7 809 981,90 UAH
UA-2019-11-29-002866-b ● 54431c142c8a4ff091a659a0d8250192
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380675493905 09876an@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до умов договору від 30.05.2019 року № 1168 ТОВ «СІТІ-О» є виконавцем робіт з капітального ремонту по об’єкту «Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)» (далі – об’єкт).
З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру.
Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у ТОВ «СІТІ-О» по Об’єкту.
Закупівля проводиться на виконання до рішення Київської міської ради від 13.12.2018 № 415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року «1042/4049», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 № 507 зі змінами та доповненнями.
З метою забезпечення сумісності з попередніми роботами по об’єкту виникла потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника, тому що заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру.
Ураховуючи вищевикладене, з метою забезпечення сумісності з наявними раніше виконаними роботами, виникла потреба у здійсненні додаткової закупівлі робіт у ТОВ «СІТІ-О» по Об’єкту.
Закупівля проводиться на виконання до рішення Київської міської ради від 13.12.2018 № 415/6466 «Про внесення змін до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21 грудня 2017 року «1042/4049», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09.01.2019 №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22.03.2019 № 507 зі змінами та доповненнями.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2019 18:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 грудня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розчистка та благоустрій ставка у селищі Мриги у Голосіївському районі м. Києва (капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються шляхом їх оплати Замовником на підставі акту (актів) приймання виконаних будівельних робіт, оформлених згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, за формами № КБ-2в та довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
29 листопада 2019 18:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-О" #36581565 |
Переможець |
7 809 981,90
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2019 18:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2019 18:31
|
ДУ 1 від 18.12.2019 до дог 1261 від 10.12.2019.pdf | укладений |
18 грудня 2019 18:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 16:31
|
Дог_1261 від 10.12.2019_Мриги_.pdf | укладений |
10 грудня 2019 16:27
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
7 809 981,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 301 663,65 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відсутність відповідних бюджетних асигнувань по об'єкту будівництва у 2019 році |