Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні
Очікувана вартість
4 741 859,20 UAH
UA-2024-01-23-005345-a ● 5441fd3c9d094dcb89519bf80958e8c2
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ОДЕСЬКА ЮРИДИЧНА АКАДЕМІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 20933314 |
Місцезнаходження: | 65009, Україна , Одеська обл., Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Наумович Ігор Сергійович 380482340809 aghnuoua@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2024 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 741 859,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 418,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні
Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні
Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року
Тип закупівлі обрано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65009, Україна, Одеська область, Одеса, ФОНТАНСЬКА ДОРОГА, будинок 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2024
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2024 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2024 16:26 |
Перелік змін.doc | |
05 березня 2024 16:14 |
Проєкт договору.docx | |
05 березня 2024 16:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
05 березня 2024 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 березня 2024 16:26 |
Перелік змін.doc
|
|||
05 березня 2024 16:14 |
Проєкт договору.docx
|
|||
05 березня 2024 16:14 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність параметрів в технічному завданні
Дата подання: 25 січня 2024 11:09
Дата відповіді: 05 березня 2024 17:17
Добрий день, шановний Замовнику.
В Додатку № 3 до тендерної документації допущені деякі помилки у технічному завданні, а саме:
- Висотане не менше 84,2 см, не більше 89,2 см і глибина не менше 106,4 см,не більше 111 см. Ці значення мають бути навпаки:
Глибина не менше 84,2 см, не більше 89,2 см і висота не менше 106,4 см,не більше 111 см.
По всім позиціям пароконвектоматів параметр глибини і висоти потрібно поміняти місцями.
- Двері робочої камери - не менше 3 стекол. В даних пароконвектматів: Дверцята робочої камери з подвійним склом із вентиляцією, тепловідбивним покриттям та частинами скла, що відкриваються, для спрощення очищення.
Просимо внести зміни в Технічну частину тендерної документації.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо про наступне.
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-01-23-005345-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Торговий дім "С-Проф", Код ЄДРПОУ:39031869
Дата подання: 26 січня 2024 16:47
Дата подання: 26 січня 2024 16:47
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 16:24
Рішення від 30.01.2024 № 1813.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 16:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2274.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 17:24
Рішення від 06.02.2024 № 2274.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2274-р/пк-пз від 06.02.2024, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Номер скарги: UA-2024-01-23-005345-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "С-ПРОФ", Код ЄДРПОУ:39031869
Дата подання: 27 січня 2024 21:20
Дата подання: 27 січня 2024 21:20
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
23 січня 2024 року Національний університет «Одеська юридична академія» (надалі по тексту – Замовник) було оголошено закупівлю про проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Придбання обладнання для господарської діяльності, а саме: пароконвектомати та плити індукційні» (Класифікатор ДК 021:2015: 39710000-2 - Електричні побутові прилади)
Проте згідно вимог тендерної документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, в тендерній документації, які позбавляють Скаржника прийняти участь в закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 17:23
рішення від 30.01.2024 № 1788.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 17:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2024 № 2306.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2024 14:49
рішення від 06.02.2024 № 2306.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2024 14:12
Номер скарги: UA-2024-01-23-005345-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЖТК, Код ЄДРПОУ:43672760
Дата подання: 27 січня 2024 21:56
Дата подання: 27 січня 2024 21:56
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2024 16:38
Рішення від 30.01.2024 № 1765.pdf
Дата публікації: 30 січня 2024 16:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.02.2024 № 2375.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2024 11:46
Рішення від 07.02.2024 № 2375.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2024 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2375-р/пк-пз від 07.02.2024, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 08 березня 2024 13:30 |
Кінець періоду оскарження: | 19 березня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 19 березня 2024 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
08 березня 2024 13:29
|
Електронний підпис |
08 березня 2024 13:26
|
Протокол.docx |