Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт електричних мереж вуличного освітлення від Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький" в м. Суми
Очікувана вартість
1 482 378,00 UAH
UA-2020-09-25-011394-a ● 542d24e45bd44b9fbc3915a618a39ddd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700595 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 482 378,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 411,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція)
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт електричних мереж вуличного освітлення від Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький" в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:м. Суми, район Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький"
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2020 з правом передчасного виконання.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 482 378,00 грн. (з ПДВ). Ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 763 392,00 грн. (з ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: 02.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 09.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 7 411 грн. 89 коп. (0,5%).
• Інша інформація:
• Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п на повну суму та суму фінансування робіт на 2020 р.:
Локальні кошториси;
Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
Розрахунок загально - виробничих витрат;
Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Застосувати при розрахунку договірної ціни заробітну плату, яка визначена в кошторисній документації як заробітна плата у розмірі 9954,78 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 ( згідно розрахунку кошторисної заробітної плати на 2020 рік). Розмір кошторисного прибутку приймається у розмірі 6,8 грн./люд.-год згідно додатку № Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 зі змінами (Таблиця Е.1). Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Підрядника, але вони не повинні перевищувати вимоги встановлені ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 «Постанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». адміністративні витрати приймаються у розмірі не вище 1,23 грн/люд. год. згідно ДСТУ-НБД 1.1-3:2013.
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
Зазначені в довідці фахівці робочих спеціальностей мають пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Підтвердити проходження навчання та знання фахівців у вигляді копій відповідних документів (іменних посвідчень/ протоколів).
Обов’язкова наявність керівника виконання робіт.
• Учасник повинен надати положення про порядок взаємовідносин електротехнічного (оперативного) песоналу з балансоутримувачами електричних мереж:
- ПАТ «Сумиобленерго»;
- КП ЕЗО «Міськсвітло» СМР;
- КП СМР «Електроавтотранс».
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації);
• Документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист, складається згідно форми 1 та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності).
• До гарантійного листа додаються:
- копії договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі;
- позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів);
- копії актів виконаних послуг;
- копії довідок про вартість виконаних послуг.
Гарантійний лист про досвід виконання аналогічного договору*
Форма 1
№ з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Рік надання послуг (постачання товарів, виконання робіт)
(підпис, П.І.Б., посада уповноваженої особи Учасника або П.І.Б. Учасника-фізичної особи) М.П.
Примітка: * аналогічним договором вважається договір на виконання капітального ремонту мереж вуличного освітлення, в якому учасник виступав в якості виконавця.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Розгорнути
Згорнути
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт електричних мереж вуличного освітлення від Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький" в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:м. Суми, район Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький"
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 21.12.2020 з правом передчасного виконання.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на відповідний рік. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Виконання робіт Підрядником проводиться без авансування.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 1 482 378,00 грн. (з ПДВ). Ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 рік 763 392,00 грн. (з ПДВ).
• Період уточненя інформації про закупівлю: 02.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 09.10.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 7 411 грн. 89 коп. (0,5%).
• Інша інформація:
• Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п на повну суму та суму фінансування робіт на 2020 р.:
Локальні кошториси;
Підсумкова відомість ресурсів;
Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
Розрахунок загально - виробничих витрат;
Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Застосувати при розрахунку договірної ціни заробітну плату, яка визначена в кошторисній документації як заробітна плата у розмірі 9954,78 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 ( згідно розрахунку кошторисної заробітної плати на 2020 рік). Розмір кошторисного прибутку приймається у розмірі 6,8 грн./люд.-год згідно додатку № Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 зі змінами (Таблиця Е.1). Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Підрядника, але вони не повинні перевищувати вимоги встановлені ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 «Постанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». адміністративні витрати приймаються у розмірі не вище 1,23 грн/люд. год. згідно ДСТУ-НБД 1.1-3:2013.
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
Зазначені в довідці фахівці робочих спеціальностей мають пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Підтвердити проходження навчання та знання фахівців у вигляді копій відповідних документів (іменних посвідчень/ протоколів).
Обов’язкова наявність керівника виконання робіт.
• Учасник повинен надати положення про порядок взаємовідносин електротехнічного (оперативного) песоналу з балансоутримувачами електричних мереж:
- ПАТ «Сумиобленерго»;
- КП ЕЗО «Міськсвітло» СМР;
- КП СМР «Електроавтотранс».
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації);
• Документ, що підтверджує наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору – гарантійний лист, складається згідно форми 1 та завіряється підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (в разі її наявності).
• До гарантійного листа додаються:
- копії договору (ів), зазначеного(-них) в гарантійному листі;
- позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів);
- копії актів виконаних послуг;
- копії довідок про вартість виконаних послуг.
Гарантійний лист про досвід виконання аналогічного договору*
Форма 1
№ з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет договору Рік надання послуг (постачання товарів, виконання робіт)
(підпис, П.І.Б., посада уповноваженої особи Учасника або П.І.Б. Учасника-фізичної особи) М.П.
Примітка: * аналогічним договором вважається договір на виконання капітального ремонту мереж вуличного освітлення, в якому учасник виступав в якості виконавця.
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт електричних мереж вуличного освітлення від Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький" в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2020 10:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2020 09:59 |
Оголошення (нова редакція).doc | |
25 вересня 2020 15:53 |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
25 вересня 2020 15:53 |
Додаток 2.docx |
28 вересня 2020 10:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 вересня 2020 09:59 |
Оголошення (нова редакція).doc
|
|||
25 вересня 2020 15:53 |
Додаток №1 Проект договору.docx
|
|||
25 вересня 2020 15:53 |
Додаток 2.docx
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
1 425 665,02
UAH з ПДВ
|
1 425 665,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03352461 |
Переможець |
1 425 665,02
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 14:44
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 14:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #03352461 |
1 425 665,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2021 11:36
|
Додаткова угода №2_0001.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 09:41
|
Протокол щодо виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 09:41
|
Додатки до Договору №723-б_0001.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 14:52
|
Договір №723-б_0001.pdf | укладений |
20 жовтня 2020 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Щодо виправлення технічної (механічної) помилки, допущеної при внесенні на авторизованому майданчику E-Tender інформації про договір по предмету закупівлі: Капітальний ремонт електричних мереж вуличного освітлення від Пантелеймонівської церкви до скверу "Козацький" в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за підсумками проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-09-25-011394-a. |
Номер договору про закупівлю: | 723-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку із уточненням вартості робіт після фактичного їх виконання ціна Договору №723-б від 20.10.2020 р. зменшена на 7 660 грн.55 коп. та становить 1 418 004 грн. 47 коп. (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 723-б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |