Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Соборна, 1Б, с. Андріяшівка, Роменського району, Сумської обл. (нове будівництво)».
Очікувана вартість
2 219 051,00 UAH
UA-2020-08-12-002804-c ● 540ec9ef6c494673b16812df9d02157c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації" |
Код ЄДРПОУ: | 04014045 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9 |
Контактна особа: |
Ревнівцева Олена Юріївна +380542221638 ukb-sumy@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 20:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2020 20:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2020 20:05 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 2 219 051,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 095,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11095 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Соборна, 1Б, с. Андріяшівка, Роменського району, Сумської обл. (нове будівництво)».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42087, Україна, Сумська область, Роменський район, с. Андріяшівка, вул. Соборна, 1Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 14 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Аванс | 14 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2020 17:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2020 17:30 |
Перелік змін .doc | |
18 серпня 2020 17:30 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
17 серпня 2020 17:09 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
12 серпня 2020 20:01 |
ТМК.pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ПС (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
КМ.ТМ (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ПОБ (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
КБ (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ОВ.pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ГП Андріяшівка.pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ЗПЗ (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ВОДК (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ЗВК.pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
БЗ (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
ВК.pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
АндріяшівкаЕТР.pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
Підс. відомість рес._ дод.6.rtf | |
12 серпня 2020 20:01 |
АР (Андріяшівка).pdf | |
12 серпня 2020 20:01 |
Проект договору підряду_ додаток 3.doc | |
12 серпня 2020 20:01 |
відомість обсягів робіт_ дод. 5.rtf | |
12 серпня 2020 20:01 |
Технічні вимоги_ дод.4..docx | |
12 серпня 2020 20:01 |
гарантійний лист_ дод 2.rtf |
18 серпня 2020 17:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 серпня 2020 17:30 |
Перелік змін .doc
|
||||||
18 серпня 2020 17:30 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||
17 серпня 2020 17:09 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ТМК.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ПС (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
КМ.ТМ (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ПОБ (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
КБ (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ОВ.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ГП Андріяшівка.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ЗПЗ (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ВОДК (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ЗВК.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
БЗ (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
ВК.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
АндріяшівкаЕТР.pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
Підс. відомість рес._ дод.6.rtf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
АР (Андріяшівка).pdf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
Проект договору підряду_ додаток 3.doc
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
відомість обсягів робіт_ дод. 5.rtf
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
Технічні вимоги_ дод.4..docx
|
||||||
12 серпня 2020 20:01 |
гарантійний лист_ дод 2.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутній додаток 1 до тендерноїдокументації
Дата подання: 17 серпня 2020 11:30
Дата відповіді: 17 серпня 2020 17:07
Замовником у п.1.1. розділу ІІІ ТД вказано, що учасник повинен подати тендерну пропозицію заповненою за формою «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 1 до тендерної документації, при цьому Додаток 1 в електронній системі закупівель по даній закупівлі відсутній.
Відповідь: Додаток 1 "Тендерна пропозиція" додається
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002804-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 17 серпня 2020 10:25
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Зміст ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не містить ідентичних вимог і є незрозумілим, що саме установлено Замовником. Так, у пп.3 п.5.2 ТД встановлено спосіб підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору, але з вимоги не можливо з’ясувати і зрозуміти, виконання яких видів робіт повинен підтвердити учасник, з огляду на наступне:
- довідку замовник прохає щодо виконання робіт з реконструкції об’єктів;
- аналогічним договором замовник вважає виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів;
- копію договору(ів) (з усіма додатками) замовник вимагає щодо виконання робіт з реконструкції об’єктів;
- у листі-відгуку має бути зазначений клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.
Таким чином, Замовником чітко не визначено який аналогічний договір чого саме реконструкції чи будівництва повинен подати учасник, при тому що предметом закупівлі є нове будівництво об’єкту.
Розгорнути
Згорнути
- довідку замовник прохає щодо виконання робіт з реконструкції об’єктів;
- аналогічним договором замовник вважає виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів;
- копію договору(ів) (з усіма додатками) замовник вимагає щодо виконання робіт з реконструкції об’єктів;
- у листі-відгуку має бути зазначений клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.
Таким чином, Замовником чітко не визначено який аналогічний договір чого саме реконструкції чи будівництва повинен подати учасник, при тому що предметом закупівлі є нове будівництво об’єкту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 17:28
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору(ів) (за останні роки (2020-2019-2018-2017 роки) щодо виконання робіт в якості підрядника з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів.
Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасником надається:
- копія договору(ів) (з усіма додатками) щодо виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів. Такі договори можуть подаватися у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».
- позитивний лист–відгук(ки), виданий(ні) суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір(ри), копія якого(их) надається, із зазначенням дати і номеру договору(ів).
У листі-відгуку має бути зазначений клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва вказаного аналогічного договору.
Лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату.
Додатково у листі вказати інформацію щодо виконання договору та/або введення його в експлуатацію.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів.
Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасником надається:
- копія договору(ів) (з усіма додатками) щодо виконання робіт з будівництва (капітальний ремонт, реконструкція, нове будівництво) об’єктів. Такі договори можуть подаватися у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».
- позитивний лист–відгук(ки), виданий(ні) суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір(ри), копія якого(их) надається, із зазначенням дати і номеру договору(ів).
У листі-відгуку має бути зазначений клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва вказаного аналогічного договору.
Лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату.
Додатково у листі вказати інформацію щодо виконання договору та/або введення його в експлуатацію.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002804-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 17 серпня 2020 10:29
Встановлено вимогу понад Закон
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) та з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації (далі –ТД) за предметом закупівлі «Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Соборна, 1Б, с. Андріяшівка, Роменського району, Сумської обл. (нове будівництво)» .
У п. 7 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу понад Закон, в частині надання інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, а саме:
- інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
- зазначення у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовну вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях у випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- надання згоди кожного субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт, на залучення його як субпідрядника, яка оформляється листом із зазначенням замовника, назви закупівлі, номера оголошення щодо якого подається тендерна пропозиція та подається в складі пропозиції.
Також у п. 1.1 (стор.5 примітка *) розділу ІІІ ТД встановлено, що у разі, якщо виконання робіт підвищеної небезпеки (зварювальні роботи, висотні), що передбачені у додатку 5 «Відомість обсягів робіт» планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією.
Встановленням таких вимог у ТД Замовником недотримано норм п.18 ч.2 ст.22 Закону, якими встановлена імперативна норма щодо субпідрядників, яка передбачає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
У п. 7 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу понад Закон, в частині надання інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, а саме:
- інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
- зазначення у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовну вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях у випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- надання згоди кожного субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт, на залучення його як субпідрядника, яка оформляється листом із зазначенням замовника, назви закупівлі, номера оголошення щодо якого подається тендерна пропозиція та подається в складі пропозиції.
Також у п. 1.1 (стор.5 примітка *) розділу ІІІ ТД встановлено, що у разі, якщо виконання робіт підвищеної небезпеки (зварювальні роботи, висотні), що передбачені у додатку 5 «Відомість обсягів робіт» планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією.
Встановленням таких вимог у ТД Замовником недотримано норм п.18 ч.2 ст.22 Закону, якими встановлена імперативна норма щодо субпідрядників, яка передбачає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 17:29
За результати розгляду було встановлено, що вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині викладення пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації в новій редакції задоволенню не підлягає.
Відповідно до норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто. Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язковість зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у тендерній інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В той же час нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено Замовнику вимагати інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Водночас зауважимо, що згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто. Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язковість зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у тендерній інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В той же час нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено Замовнику вимагати інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Водночас зауважимо, що згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
2 105 000,00
UAH з ПДВ
|
2 105 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3258109355 |
Рішення скасоване |
2 105 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 17:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" #42113252 |
Очікує рішення |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 17:25
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3258109355 |
Відхилено |
2 105 000,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2020 17:25
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 10:43 |
Кінець періоду оскарження: | 16 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 16 жовтня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт з технічними характеристиками зазначеними в даній закупівлі |
Документи:
05 жовтня 2020 10:42
|
Електронний підпис |
05 жовтня 2020 10:40
|
протокол 144.pdf |