Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування)
Очікувана вартість
117 347 052,00 UAH
UA-2023-08-07-011057-a 540a6c6e617a425eab08c06cb35f2a86
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрущишин Наталія Миколаївна

380984257834 voktmskb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради
Код ЄДРПОУ: 42096753
Місцезнаходження: 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а
Контактна особа: Андрущишин Наталія Миколаївна
380984257834
voktmskb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2023 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2023 01:00
Очікувана вартість: 117 347 052,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 586 735,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Перерахування коштів здійснюється на рахунок Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради, UA128201720355189039088065817 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 42096753 МФО 820172 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 до тендерної документації). Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Незалежності, 53а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 17:10

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Перерахування коштів здійснюється на рахунок Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради, UA128201720355189039088065817 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 42096753 МФО 820172 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 до тендерної документації). Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.

Сума забезпечення: 100000 UAH
07 серпня 2023 17:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2023 17:09
Додаток № 6.docx
07 серпня 2023 17:08
Додаток № 5 Проект договору.docx
07 серпня 2023 17:08
Додаток № 2 Технічна специфікація.docx
07 серпня 2023 17:07
Тендерна документацiя.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-11-000029 • f5cbc8a801f749a783f44602a1fcaf90
Автор звернення: Даниленко Володимир Якович
Дата створення звернення: 2023-09-11 21:35
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Навіщо будувати новий спорткомплекс під час пономаштабної війни росії проти України. Тим більше при дефіциті держбюджету на фінансування ЗСУ? Спорткомплекс, тим більше новий - це некритчні витрати під час війни. Зупиніть, будь ласка, це марнотратство. Гроші на ЗСУ
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-03-000011 • e5e10d0496034e39b3b859885ac602e8
Автор звернення: Олена Долгінцева
Дата створення звернення: 2023-09-03 18:57
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Під час війни не на часі
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-08-31-000021 • baa6f957e8f446e58385719d0cce479f
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-08-31 21:49
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Кам’янка-бузька міськрада 21 серпня підписала договір про нового будівництво спортивного комплексу за 117 млн грн, бо у школі ЗАМАЛИЙ???? спортзал. Досить будувати на крові !!!!!!! Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-04-000073 ● 1566cf7f33ef451cbd8e8a8fb276e66a
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2023 19:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


04.09.2023 № 263

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-07-011057-a 07.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-07 14:13:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-07-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Інформацію та документи стосовно виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» вимог пункту 5.2. тендерної документації в частині надання калькуляції собівартості товару розроблену виробником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-12 10:27:37

відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради повідомляє наступне:
1. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений Рішенням XXXI Сесії VIII Скликання від 16 березня 2023 року №57 «Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 15.12.2022 року №24 «Про місцевий бюджет Кам’янка-Бузької міської ради на 2023 рік»».
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт № 04-07-0177 від 05 червня 2023 року. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на 45210000-2 — Будівництво будівель «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від № 04-07-0177 від 05 червня 2023 року.
1.3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на 45210000-2 — Будівництво будівель «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів та експертного звіту додаємо в складі пояснення.

2. Чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Дана інформація, щодо закупівлі була оприлюднена на сайті Відділу ОКТМС Кам’янка-Бузької міської ради за посиланням:
https://voktmskb.gov.ua/08082023r-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku/

3. Щодо інформації та документів стосовно виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» вимог пункту 5.2. тендерної документації в частині надання калькуляції собівартості товару розроблену виробником.
Учасником при підписані договору надано калькуляції собівартості продукції (Додаток на 8 арк.).
Просимо прийняти наші пояснення до уваги.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-15 12:46:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-07-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Учасником процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Технології клімату та автоматизація систем» (далі - учасник) на виконання вимог пункту 1 розділу 3 Додатку № 1 тендерної документації надано довідку № 1 від 08.08.2023 із зазначенням одного аналогічного договору № 03/07/17 від 03.07.2017 (предмет договору Капітальний ремонт виробничо-складських та адміністративно-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області, сума 12 900 925,25 грн, стан виконання 100%) та акт приймання виконання будівельних робіт № 80 від 25.04.2019 до цього договору (далі – Акт).
Просимо надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме - подібний за змістом, своєю правовою природою в частині нового будівництва/капітального ремонту приміщень, зважаючи на перелік робіт, зазначений в Акті.
2. Інформацію та документи стосовно виконання учасником вимог пункту 5.2. тендерної документації в частині надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-19 17:02:03

відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо:
1. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Договір підряду - домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (частина перша статті 837 Цивільного кодексу України). Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно п.27 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Учасником в складі Тендерної пропозиції надано Договір №03/07/17 від 03.07.2017 р. на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області.
Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року (вих. № 3302-05/13201-07): «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічні договори”».
Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу № 111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічний договір”».
Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником було передбачено те, що Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Зважаючи на те, що Тендерною документацію не було передбачено видів чи обсягів робіт, що мали бути виконані в аналогічному договорі, а лиш те, що це мав бути двосторонній договір на нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Учасником надано виконаний повністю двосторонній договір на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень. Відтак, Учасником виконано вимоги Тендерної документації.
2. Щодо частини другої запиту, повідомляємо про те, що п.5.2. Тендерної документації це : 5.2 Обґрунтування аномально низької ціни.
Учасник не надавав Аномально низької ціни, відтак і не повинен був надавати жодних обґрунтувань. Щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, повідомляємо про те, що Учасником надано наступні документи, які додаємо до відповіді:
• Протокол №1 Загальних зборів Учасників від 16 березня 2011р.;
• Статут (п.10.27.3 Директор має право укладати, підписувати та виконувати будь-які угоди, договори, контракти та вчиняти інші правочини від імені Товариства, видавати довіреності від імені Товариства.);
• Наказ №1 від 16.03.2011 р. про призначення директора;
• Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• Паспорт директора.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-09-19 16:59:12

відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит повідомляємо:
1. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Договір підряду - домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (частина перша статті 837 Цивільного кодексу України). Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно п.27 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Учасником в складі Тендерної пропозиції надано Договір №03/07/17 від 03.07.2017 р. на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області.
Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року (вих. № 3302-05/13201-07): «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічні договори”».
Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу № 111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічний договір”».
Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником було передбачено те, що Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Зважаючи на те, що Тендерною документацію не було передбачено видів чи обсягів робіт, що мали бути виконані в аналогічному договорі, а лиш те, що це мав бути двосторонній договір на нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Учасником надано виконаний повністю двосторонній договір на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень. Відтак, Учасником виконано вимоги Тендерної документації.
2. Щодо частини другої запиту, повідомляємо про те, що п.5.2. Тендерної документації це : 5.2 Обґрунтування аномально низької ціни.
Учасник не надавав Аномально низької ціни, відтак і не повинен був надавати жодних обґрунтувань. Щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, повідомляємо про те, що Учасником надано наступні документи, які додаємо до відповіді:
• Протокол №1 Загальних зборів Учасників від 16 березня 2011р.;
• Статут (п.10.27.3 Директор має право укладати, підписувати та виконувати будь-які угоди, договори, контракти та вчиняти інші правочини від імені Товариства, видавати довіреності від імені Товариства.);
• Наказ №1 від 16.03.2011 р. про призначення директора;
• Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• Паспорт директора.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Згідно ч.8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Договір підряду - домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (частина перша статті 837 Цивільного кодексу України). Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Згідно п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Згідно п.27 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно ч. 1 розділу №3 додатку № 1 до тендерної документації замовником було передбачено те, що аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п. 22 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договір №03/07/17 від 03.07.2017 р. на капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року (вих. № 3302-05/13201-07): «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічні договори”». Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу № 111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічний договір”». Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Однак, проаналізувавши висновок держаудитслужби та ще раз детально переглянувши тендерну пропозицію учасника, уповноваженою особою прийнято рішення про скерування підряднику листа з пропозицією про розірвання укладеного договору від 29.08.2023р. №05/1/04/117. Копія листа додається.

2023-10-03 17:23:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору від 29.08.2023 № 05.1.04.117

2023-10-12 10:14:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" 117 281 609,77
UAH
117 281 609,77
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 серпня 2023 14:42
Електронний підпис
18 серпня 2023 16:11
Електронний підпис
18 серпня 2023 16:11
Скан виправлення.rar
14 серпня 2023 17:36
Електронний підпис
14 серпня 2023 17:36
Електронний підпис
14 серпня 2023 17:36
Кошторис.zip.asice.zip
14 серпня 2023 17:36
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2023 17:36
Дипломи.rar
14 серпня 2023 17:36
ЄСВ 1кв23.rar
14 серпня 2023 17:36
Фін звітність.rar
14 серпня 2023 17:36
1Техпаспорти.rar
14 серпня 2023 17:36
Банківська гарантія.zip
14 серпня 2023 17:36
2Техпаспорти.rar
14 серпня 2023 17:36
Довідки Кредобанк.pdf
14 серпня 2023 17:36
ЦПУ Владов М.С..pdf
14 серпня 2023 17:36
Сертифікати.pdf
14 серпня 2023 17:36
Довідка про ЦПУ.pdf
14 серпня 2023 17:36
Дозволи, ліцензії.rar
14 серпня 2023 17:36
5Техпаспорти.rar
14 серпня 2023 17:36
Ліцензія ЄСБ 08052020.pdf
14 серпня 2023 17:36
Штатний розклад.pdf
14 серпня 2023 17:36
3Техпаспорти.rar
14 серпня 2023 17:36
Охорона праці.rar
14 серпня 2023 17:36
4Техпаспорти.rar
14 серпня 2023 17:36
Довідка про МТБ.pdf
14 серпня 2023 17:36
Довідка п.47.pdf
14 серпня 2023 17:36
Ліцензія АВК.pdf
14 серпня 2023 17:36
Трудові.rar
14 серпня 2023 17:36
ЄСВ 2кв23.rar
14 серпня 2023 17:36
Лист-згода Промінь.PDF
14 серпня 2023 17:36
Проект договору.pdf
14 серпня 2023 17:36
Довідка про субпідряд.pdf
14 серпня 2023 17:36
Лист-згода ЄСБ.pdf
14 серпня 2023 17:36
Установчі.rar
14 серпня 2023 17:36
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
#36767497
Переможець 117 281 609,77
UAH
21 серпня 2023 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 11:34

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Положення про уповноважену особу Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника 42096753 3. Місцезнаходження: 80400, Україна, Львівська область, м. Кам'янка-Бузька, вул. Незалежності, 20а. Щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" в процедурі відкритих торгів з врахуванням Особливостей на закупівлю 45210000-2 — Будівництво будівель «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Згідно п 1. Розділу №2 Додатку№1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. 1.1. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу). Учасником надано такі документи, однак: при дослідженні змісту цих документів було виявлено наступне: ПІП працівників згідно поданої Довідки №17 від 08.08.2023р.: Думич Юрій Миколайович Мушинський Ярослав Іванович ПІП працівників згідно запису в дипломі, трудовій книзі, наказі на прийняття: Думич Юрій Михайлович Мушинський Ярослав Богданович 1.2. Згідно п 2. Розділу№2 Додатку№1 до Тендерної документації Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. Учасником надано такий документ. Однак при дослідженні його змісту та змісту Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення було встановлено те, що учасником і в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення двічі продубльовано інформацію про наявність виконавців робіт. В той час, як в довідці про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення зазначено нормативну потребу виконробів відповідно до проектно-кошторисної документації – 4. Окрім того, в наданому учасником штатному розписі не міститься посада саме виконроб, а виконавець робіт. 1.3. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу). За п. 1 Розділу 6 Додатку№1 до Тендерної документації Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. В наданій учасником в складі Тендерної пропозиції трудовій книжці Ярема Т.Б. здійснено запис: «Прийнятий на роботу у ТзОВ «Технології клімату та автоматизації систем» на посаду директора з 01.04.2011р. згідно Наказу №1 від 01.04.2011р. А згідно поданого наказу №1 в тендерній пропозиції вказано : « ..призначити на посаду директора Ярему Т.Б. та приступити до виконання обов’язків з 16.03.2011р.», наказ теж виданий 16.03.2011р. Також щодо працівників вказаних в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Гнатів Бориса Євгеновича Записи на прийняття (призначення) на посаду згідно… наказу - Наказ №25 від 31.12.2013р. прийнято з.. 01.01.2014р. а згідно інформації визначеної в трудовій книжці- Наказ №25 від 31.12.2013р. прийнято з.. 31.12.2013р.; Гузара Миколи Орестовича Записи на прийняття (призначення) на посаду згідно поданого в складі тендерної пропозиції наказу- Наказ №39 від 27.05.2019р. прийнято з.. 28.05.2019р., а згідно Трудової книжки Наказ №39 від 28.05.2019р. прийнято з.. 28.05.2019р. 1.5. Згідно Розділу№1 Додатку№1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в Таблиці А підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка (будівельні машини та механізми) (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди з актами приймання-передачі (лізингу, надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів). Учасником в наданій в складі Тендерної пропозиції Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначив про наявність орендованих Бульдозера CAT D6N XL та Бульдозера відвал грейдер CAT D6N LGP. Однак на підтвердження наявності даної техніки учасником надано Договір №28/04/2023 від 28 квітня 2023 р. про надання послуг за допомогою даної спецтехніки., що не відповідає інформації вказаній учасником в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 1.6. Згідно пп.8 п. 5.2.1. Розділу 5 Тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку чи інший документ від уповноваженого органу (ДПСУ) виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника. Учасником такого документу не надано в складі тендерної пропозиції. 1.7. Згідно п.7 Розділу №1 Тендерної документації Учасник повинен подавати Тендерну пропозицію та усі документи, що мають відношення до неї, українською мовою. В разі надання будь яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Учасником надано трудову книжку Юрченка Юрія Леонідовича заповнену російською мовою, без посвідченого перекладу. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 2.1. Привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та зазначити вірні по-батькові працівників Думич Юрія та Мушинського Ярослава, або надати документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) на зазначених в довідці працівників Думич Юрій Миколайович та Мушинський Ярослав Іванович 2.2. Необхідно відкорегувати зміст та привести у відповідність Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідки про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. 2.3. Привести у відповідність до дійсної інформацію визначену в поданому в складі тендерної пропозиції наказі №1 та трудовій книжці Ярема Т.Б. 2.4. Привести у відповідність до дійсної інформацію визначену в поданих в складі тендерної пропозиції наказах №1 та трудових книжках Гнатів Бориса Євгеновича та Гузара Миколи Орестовича 2.5. Виправити інформацію про право користування Бульдозером CAT D6N XL та Бульдозером відвал грейдер CAT D6N LGP в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2.6. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку чи інший документ від уповноваженого органу (ДПСУ) виданий не раніше дати виходу оголошення про закупівлю, про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника. 2.7. Привести у відповідність записи в трудовій книжці Юрченка Юрія Леонідовича або надати належно посвідчений переклад українською мовою. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішено: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2023 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ"
#36767497
117 281 609,77
UAH
Документи

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2023 — 03 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 306 681,04
UAH (в тому числі ПДВ 51 113,51 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до результатів моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужби та на усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" й Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами)