Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Міськводоканал Дунаєвецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32013356 |
Місцезнаходження: | 32400, Україна , Хмельницька обл., місто Дунаївці, вулиця Горького 15 |
Контактна особа: |
Ференчук Віктор Віталійович +380965749306 engineerptd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 травня 2020 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 1 917 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 587,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 10:47 |
Додаток 5.doc | |
29 травня 2020 11:59 |
Тендерна документація.doc | |
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 7.docx | |
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 6.doc | |
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 4.doc | |
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 3 Проект_договору.doc | |
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 2.doc | |
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 1.doc |
03 червня 2020 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2020 10:47 |
Додаток 5.doc
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Тендерна документація.doc
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 7.docx
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 6.doc
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 4.doc
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 3 Проект_договору.doc
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 2.doc
|
|||
29 травня 2020 11:59 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 7 ст. 33 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-10-000027 ● 257e9f0f4c1e445f82dde469d3026759
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2020 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.06.2020 35
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 10.06.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-29-000570-c 29.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г. В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надсилаємо протокол засідання тендерного комітету стосовно виявлених порушень по закупівлі Електрична енергія
2020-06-16 15:27:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В порушення вимог частини першої статті 4 Закону згідно з оприлюдненим Замовником річним планом за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – червень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у травні 2020 року процедурі закупівлі . В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення пункту 1 частини другої статті четвертої Закону у річному плані за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. В порушення вимог частини першої статті 4 Закону згідно з оприлюдненим Замовником річним планом за номером ID: UA-P-2020-05-28-001342-a у пункті 8 «Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі» зазначено – червень, 2020, що не відповідає оголошеній Замовником у травні 2020 року процедурі закупівлі . В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 16.06.2020 №69).
2020-06-18 09:46:50
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 18 червня 2020 08:38 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відміна закупівлі в зв`язку з неможливістю усунення виявлених порушень |
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 09:50 |
Кінець періоду оскарження: | 29 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 29 червня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливо усунути виявлені порушення, тому прийнято рішення про відміну закупівлі |
18 червня 2020 09:49
|
Електронний підпис |
18 червня 2020 09:28
|
протокол |
18 червня 2020 09:28
|
протокол |