Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення "Спецжитлофонд" |
Код ЄДРПОУ: | 31454734 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Оболонська, будинок 34 |
Контактна особа: |
Войтович Вікторія Анатоліївна 380444636730 tendersgf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2023 15:50 |
Очікувана вартість: | 111 177 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 555 889,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (електронна банківська гарантія). Банківська гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок банка виплатити замовнику повну суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Реквізити бенефіціара для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: назва: КП «Спецжитлофонд» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 31454734 місцезнаходження: 04071, м. Київ, вул. Оболонська, 34, банківські реквізити: АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ БАНК» р/р UA 04 322540 00000 26005101064881 МФО 322540 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч грн. 00 коп). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - протягом 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов'язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, не компенсуються замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним електронним/кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково копію документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку. - випискою ( платіжним дорученням), виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов проекту договору: 4.5. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до вимог законодавства та умов Договору. 4.6. Генпідрядник вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривеь 00 коп.) без ПДВ. 4.7. Генпідрядник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 4.6. цього Договору, в повному обсязі на рахунок Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 травня 2023 16:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2023 16:39 |
ТД будинок зміни 2.pdf | |
24 травня 2023 16:39 |
Додаток 4 зміни.pdf | |
24 травня 2023 16:39 |
Зміни 2.pdf | |
19 травня 2023 14:49 |
Додаток 1 зміни.pdf | |
17 травня 2023 12:43 |
Звіт 2023.PDF | |
17 травня 2023 12:43 |
Звіт 2021.PDF | |
17 травня 2023 12:43 |
Розпорядження 903.PDF | |
17 травня 2023 12:42 |
Додаток 5.pdf | |
17 травня 2023 12:42 |
Додаток 3.pdf | |
17 травня 2023 12:41 |
Додаток до договору.pdf | |
17 травня 2023 12:41 |
Додаток 2-2.pdf | |
17 травня 2023 12:41 |
Додаток 2.pdf |
24 травня 2023 16:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 травня 2023 16:39 |
ТД будинок зміни 2.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:39 |
Додаток 4 зміни.pdf
|
||||||
24 травня 2023 16:39 |
Зміни 2.pdf
|
||||||
19 травня 2023 14:49 |
Додаток 1 зміни.pdf
|
||||||
17 травня 2023 12:43 |
Звіт 2023.PDF
|
||||||
17 травня 2023 12:43 |
Звіт 2021.PDF
|
||||||
17 травня 2023 12:43 |
Розпорядження 903.PDF
|
||||||
17 травня 2023 12:42 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
17 травня 2023 12:42 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
17 травня 2023 12:41 |
Додаток до договору.pdf
|
||||||
17 травня 2023 12:41 |
Додаток 2-2.pdf
|
||||||
17 травня 2023 12:41 |
Додаток 2.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-21-000009 ● f0d6a1f502514d2a9f6e950fe759499f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2023 10:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2023 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-05-17-006972-a 17.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-23 16:45:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-17-006972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури умов тендерної документації в частині надання забезпечення виконання зобов’язань за Договором.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-27 16:41:50
Пояснення-відповідь
Комунальним підприємством з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі - КП «Спецжитлофонд»), Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015: 45211000-9 — Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-17-006972-a) розглянуто та повідомляємо наступне.
На виконання Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) КП «Спецжитлофонд» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Відповідно до затвердженого експертного звіту по відкоригованому кошторисному розрахунку вартість «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» складає 123 530 882,23 грн. В кошторисний розрахунок вартості включені та пройшли експертизу кошти на компенсацію ризиків та інфляційних процесів згідно розрахунку. Враховуючи короткий термін реалізації предмету закупівель (7 місяців) так і те, що вищезазначені ризики практично не вплинуть на вартість предмету закупівель, було вирішено зменшити "очікувану вартість предмету закупівель" відносно експертного звіту. Зазначимо, що переможець відкритих торгів їх виграв з сумою 111 127 679,81 грн. Слід зазначити, що дана закупівля проводиться за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства, що вказано у річному плані згідно чинного законодавства.
На підтвердження щодо виконання переможцем процедури умов тендерної документації в частині надання забезпечення виконання зобов’язань за Договором надається платіжний документ (окремий файл).
Крім того, відповідно до вказаної Постанови КП «Спецжитлофонд» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, з яким можна ознайомитись за посиланням https://www.sgf.kiev.ua/ffb, крім того відповідну інформацію розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, з яким можна ознайомитись за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/(pdpr)/EBE8FF280BDA9C6CC2257DB0005478C2?OpenDocument.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-13 13:01:57
Запит на отримання роз’яснень від Північного Офісу Держаудитслужби
Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 11 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-17-006972-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків), 111177810 UAN, 45211000-9, ДК021, 1, Роботи) Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного.
1. В чому саме полягає порушення замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вказана норма має наступний зміст:
«не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»? Яка саме невідповідність встановлена аудиторами?
2. Перелік критеріїв (а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудитслужби були визначені обставини для кваліфікації його, як «значуще»?
3. Перелік критеріїв (а також нормативні норми, де вони зазначені) за якими посадовою особою Північного офісу Держаудитслужби було встановлено «необ’єктивне та упереджене визначення переможця» замовником?
4. Чи був оприлюднений в електронній системі закупівель запит Північного офісу Держаудитслужби щодо отримання від Замовника пояснень стосовно прийняття тендерних пропозицій ТОВ «БКФ «Граніт» та укладення з ним договору про закупівлю з урахуванням виявлених порушень? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
5. Чи були отримані Північним офісом Держаудитслужби пояснення від замовника на всі поставлені питання (запити) під час проведення моніторингу закупівлі? Також просимо вказати П.І.П. та посаду посадової особи Північного офісу Держаудитслужби, яка під час моніторингу публічної закупівлі здійснила такий запит до Замовника, оприлюднила в електронній системі закупівель.
6. В якому обсязі (частині) такі пояснення (відповіді) Замовника були враховані Північним офісом Держаудитслужби та на підставі яких нормативно-правових актів (з посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) були визначені критерії об’єктивності/прийняття вказаних пояснень (відповідей) Замовника на поставлені Північним офісом Держаудитслужби питання під час проведення моніторингу публічної закупівлі?
7. На підставі яких критерій та на підставі яких нормативно-правових актів (із посиланням на конкретні пункти/статті, тощо) Північним офісом Держаудитслужби було визначено найстрогіший вид зобов’язання щодо усунення порушення?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-07-17 09:38:16
Про надання роз’яснень щодо висновку
Державна аудиторська служба України за результатами розгляду вашого звернення за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку повідомляє наступне.
Порядок проведення моніторингу процедури закупівель і специфіку реалізації результатів моніторингу визначено безпосередньо статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини другої статті 8 Закону рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності підстав.
Слід зазначити, що Головою Державної аудиторської служби України прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2023-05-17-006972-a, яке оформлене наказом Державної аудиторської служби України від 20.06.2023 № 183 «Про початок моніторингу процедур закупівель», який оприлюднений в електронній системі закупівель 21.06.2023, а отже моніторинг процедури закупівлі проведено працівниками саме Державної аудиторської служби України.
Щодо поставленого вами питання: «В чому саме полягає порушення замовником вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вказана норма має наступний зміст: «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства»? Яка саме невідповідність встановлена аудиторами?» зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей.
Частиною першою статті 16 Закону встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, зокрема, «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (пункт 1) та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» (пункт 3)
Під час моніторингу встановлено, що учасником торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» не підтверджено кваліфікаційні критерії встановлені у пунктах 1 та 3 частини другої статті 16 Закону, підтвердження, яких вимагалось умовами тендерної документації.
Абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону встановлено, наступне: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
З огляду на зазначене, учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії, установлені статтею 16 Закону, а отже Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника на підставі абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Стосовно надання запиту про надання пояснень Держаудитслужбою під час проведення моніторингу зазначаємо наступне.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи).
Таким чином надання запиту про надання пояснень це право органу державного фінансового контролю, а не його обов’язок.
Щодо встановлення зобов’язання у Висновку щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, зазначаємо, що правомірність їх встановлення підтверджено правовими висновками, які викладені Верховним Судом в постановах від 26 жовтня 2022 року справі № 420/693/21, від 10 листопада 2022 року у справі № 200/10092/20-а, від 17 листопада 2022 року справі № 620/6135/20, тощо.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ КП «Спецжитлофонд» на Висновок про результати моніторингу закупівлі від 11.07.2023 (ID моніторингу: UA-2023-05-17-006972-а) Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 11 липня 2023 року, ID моніторингу: UA-2023-05-17-006972-а) (далі – Висновок) по предмету закупівлі «Виконання будівельних робіт для завершення будівництва по об’єкту: «Будівництво житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями на перетині вул. Мілютенка та вул. Шолом-Алейхема у Деснянському районі міста Києва» (перша черга І пусковий комплекс)» (ДК 021:2015:45211000-9 – Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків), 111177810 UAN, 45211000-9, ДК021, 1, Роботи) Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фону спеціального призначення «Спецжитлофонд» (далі – Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Повідомляємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо конкретної кількості, видів, та типів обладнання про наявність якого мали надати довідки та підтверджуючі документи учасники торгів. На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «Будівельно-консалтингова фірма «Граніт» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 22.05.2023 № вих.23/11/1-54, яка містила інформацію про 186 одиниць будівельної техніки та обладнання. Таким чином, учасник процедури закупівлі завантажив у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання та МТБ (файл 1. Довідка про обладнання) згідно з якою визначив наявне у нього обладнання, що необхідне для надання послуг Замовнику. Однак, учасником не було надано документів що підтверджують право власності на частину власного обладнання. В подальшому цей недолік усунуто шляхом надання довідки від 22.05.2023р. № вих.23/11/1-37/5 з оборотно-сальдовою відомістю. Таким чином, учасником було повністю виконані вимоги тендерної документації, оскільки надано підтверджуючі документи щодо техніки та обладнання в обсязі достатньому для виконання робіт (зокрема в повному обсязі підтверджено наявність автотранспорту та будівельної техніки, а також підтверджено наявність іншого обладнання, якого достатньо для виконання робіт). Первинні документи були надані при усуненні недоліків, що дало змогу дійти висновку про наявність формальних помилок, а також достатньої кількості обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації формальні помилки (описки) передбачено, що у випадку надання додаткових документів, вони не розглядаються замовником, а при наявності описок/задвоєнь/повторень не приймаються до уваги, особливо якщо наявні документи не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника або є підтвердження в інших документах пропозиції За таких обставин, зважаючи на відсутність у тендерній документації вимоги надання вичерпного та деталізованого переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, а також достатність наданих учасником техніки та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Щодо виявленого порушення стосовно ненадання замовником документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники торгів повинні надати, зокрема, довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір з будівництва будівель та/або реконструкції будівлі (подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі) за ДК 021:2015: 45211000 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: не менше двох копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Граніт» надав довідку від 22.05.2023 № 23/11/1-82, в якій зазначив інформацію про виконання двох договорів від 17.09.2010 № 17/09-10-Б36А та від 28.08.2009 № 28/08-09-В, копії цих договорів та листи відгуки про виконання вказаних договорів. У п. 1.2. договору від 28.08.2009 № 28/08-09-В передбачено МОЖЛИВА наявність додаткових угод та додатків, які в цілому можуть складати сукупність усіх робіт по договору. Крім того, договірна ціна (п. 3.1.) визначена як сумарна кошторисна вартість всіх робіт по договору та визначена у Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат. У вказаному договорі відсутні додатки, а тому твердження про їх обов’язкову наявність необґрунтоване. Учасником подано інші документи достатні для аналізу об’ємів та вартості виконання аналогічних робіт. У п. 1.1.4., 1.1.13 розділу 1 «Визначення і терміни» договору від 17.09.2010 № 17/09-10-Б36А визначені терміни по договору для однакового їх тлумачення. Єдиним додатком до договору є Додаток 1 - Договірна ціна, копія якого надана. У п. 5.1. вказаного договору передбачено строки/терміни і порядок виконання робіт та порядок їх здачі-прийняття, та не передбачено наявність додатку. Таким чином, висновок Північного офісу Держаудитслужби про значущість порушень, та необ’єктивність визначення переможця, є необґрунтованим та незаконним.
2023-07-17 17:23:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Документи:
21 липня 2023 11:29
|
Електронний підпис |
21 липня 2023 11:28
|
Позов 1 пк.PDF |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" |
111 127 679,81
UAH з ПДВ
|
111 127 679,81
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ" |
111 152 835,58
UAH з ПДВ
|
111 152 835,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельно-консалтингова фірма "Граніт" #35624424 |
Переможець |
111 127 679,81
UAH з ПДВ
|
01 червня 2023 12:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 травня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 червня 2024 15:33
|
ДУ № 2 до Договору № 2023-8-Т.PDF | зміни до договору |
04 червня 2024 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:14
|
Лист від 19.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:00
|
Додаток №3 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:00
|
Додаток №1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:00
|
ДУ 1 ві 29.12.2023 до дог 2023-8-Т.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 16:07
|
Договір 2023-8-Т.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 12:49
|
Договір 2023-8-Т.PDF | укладений |
14 червня 2023 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна описка |
Номер договору про закупівлю: | 2023-8-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2023-8-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2023-8-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |