Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина Володимирівна 380459858293 MED_YA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 березня 2023 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2023 13:00 |
Початок аукціону: | 21 березня 2023 13:03 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
редакція згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 березня 2023 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 березня 2023 11:29 |
Додатки поливо.docx | |
13 березня 2023 11:29 |
ТД паливо.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000006 ● c395f727a6d54225905214f46e23edaf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 № 119
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 08.05.2023 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 119
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-03-13-003595-a 13.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 15:30:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нафта і дистиляти: (Бензин, Дизельне паливо, Газове паливо (Нафтовий газ скраплений)), (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-13-003595-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому в інформації про предмет закупівлі не зазначена інформація, щодо коду предмета закупівлі відповідно до класифікаторів, які передбачені для визначення предмета закупівлі відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Уповноваженим органом, та їх назви? Також, чому в оголошенні не зазначена інформація щодо предмета закупівлі товару, а саме: код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі?
3. Чому тендерна документація містить вимоги, що суперечать вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178), а саме: підпункт 2 пункту 1.3 Розділу І проекту договору, який є додатком №3 до тендерної документації, містить перелік випадків, за наявності яких можуть бути внесені зміни до істотних умов договору, зокрема: зміни ціни за одиницю Товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 19 Постанови №1178?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 14:04:14
Нафта і дистиляти: (Бензин , Дизельне паливо, Газове паливо ( Нафтовий газ скраплений)) (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нафта і дистиляти: (Бензин, Дизельне паливо, Газове паливо (Нафтовий газ скраплений)), (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-13-003595-a ) надаємо інформацію: інформація додається
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-24 18:07:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нафта і дистиляти: (Бензин, Дизельне паливо, Газове паливо (Нафтовий газ скраплений)), (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-13-003595-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Надати інформацію та підтвердні документи (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, тощо) щодо виконання Договору про закупівлю товару від 31.03.2023 № 71.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 09:34:42
Нафта і дистиляти: (Бензин, Дизельне паливо, Газове паливо (Нафтовий газ скраплений)), (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти)
На Запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нафта і дистиляти: (Бензин, Дизельне паливо, Газове паливо (Нафтовий газ скраплений)), (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-13-003595-a ). Надаємо підтвердні документи щодо виконання Договору про закупівлю товару від 31.03.2023 № 71. Додатки у вкладенні:
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновоку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 року «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-13-003595-a» нашим підприємством вжиті заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме , порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Постанови № 1178, порушення вимог підпункту 2 пункту 19 та пункту 35 Постанови № 1178, порушення пункту 43 Постанови № 1178, надається у вкладенні:
2023-06-05 14:47:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖІ ГАЗ» встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 березня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ГАЗ" |
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
3 551 750,00
UAH з ПДВ
|
3 551 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ГАЗ" #40883679 |
Відхилено |
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 08:49
|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
3 551 750,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 08:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:34
|
71.PDF | укладений |
31 березня 2023 14:30
|