Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Зарицька Мар'яна Романівна +380666988940 zarytska120788@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 серпня 2022 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2022 15:21 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2022 15:20 |
Очікувана вартість: | 4 896 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 961,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про повний обсяг наданих послуг та їх вартість протягом 120 – ти банківських днів з дати підписання таких документів, зокрема актів та довідок | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2022 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 вересня 2022 14:45 |
Тендерна документація (нова редакція) .doc | |
02 вересня 2022 14:27 |
Зміни до ТД.doc | |
02 вересня 2022 14:22 |
ТУ (нова редакція).doc | |
02 вересня 2022 14:22 |
Проект договору (нова редакція) .doc |
06 вересня 2022 14:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 вересня 2022 14:45 |
Тендерна документація (нова редакція) .doc
|
|||||||||
02 вересня 2022 14:27 |
Зміни до ТД.doc
|
|||||||||
02 вересня 2022 14:22 |
ТУ (нова редакція).doc
|
|||||||||
02 вересня 2022 14:22 |
Проект договору (нова редакція) .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000065 ● 83f1763e15de4e8da7a1701a5c3a3957
- Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.10.2022 №64-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.10.2022 №64-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-08-31-005471-a 31.08.2022 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-12 10:14:15
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Експлуатаційне утримання вул. Г. Мазепи – Довженка – Крихівецька - набережна ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-31-005471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-17 17:08:05
Пояснення на запит з приводу рішення про проведення моніторингу UA-M-2022-10-03-000066 закупівлі послуг: Експлуатаційне утримання вул. Г. Мазепи – Довженка – Крихівецька - набережна ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську за (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011) (далі – Закупівля).
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики вищевказаного предмета закупівлі, а також очікувану вартість визначено на підставі дефектного акту та кошторисної документації, складеної з урахуванням Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Сканкопії дефектного акту та кошторисної документації додаються.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
На виконання цієї вимоги Закону Замовник на своєму веб-сайті «komunalka.com.ua» створив розділ «Публічні закупівлі», через який можна зайти на Прозоро і за назвою Замовника побачити усі його закупівлі від початку і до їх завершення. У кожному оголошенні про проведення закупівлі є зазначено веб-сайт Замовника «komunalka.com.ua».
Враховуючи вимоги Закону, Замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Інформація, яка вимагається пунктом 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (зі змінами) зазначена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в додатку № 4 тендерної документації Замовника.
Тому вважаємо, що при проведенні даної Закупівлі Замовник діяв в межах чинного законодавства України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-19 11:12:18
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Експлуатаційне утримання вул. Г. Мазепи – Довженка – Крихівецька - набережна ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-31-005471-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено предмет закупівлі «Експлуатаційне утримання вул. Г. Мазепи – Довженка – Крихівецька - набережна ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011)»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-20 16:53:59
Пояснення на запит з приводу рішення про проведення моніторингу UA-M-2022-10-03-000066 закупівлі послуг: Експлуатаційне утримання вул. Г. Мазепи – Довженка – Крихівецька - набережна ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську за (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011) (далі – Закупівля)
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Враховуючи вищенаведене, даний предмет закупівлі визначений у відповідності до бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів - Замовнику та пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Уповноваженого органу № 708 від 15.04.2020 р. (зі змінами).
Перелік робіт, які необхідно виконати відповідно до цїєї Закупівлі, віднесені до поточного ремонту а не до капітального згідно вимог «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України № 154 від 23.09.2003 р. (пункти 1.3, 1.7, 1.10) і відповідно до Додатку 3 «Номенклатура робіт з поточного ремонту об’єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд» (пункти 1.3, 1.7, 1.14, 1.19), і Додатку 5 «Номенклатура робіт з утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» (пункт 1.20).
Відповідно до технічних вимог (додаток № 4 тендерної документації) Закупівлі, передбачено виконання робіт з відновлення дорожнього покриття, заміни бортових каменів; улаштування покриттів з фігурних елементів - мощення тощо – все це є поточний ремонт. До капітального ремонту відносяться роботи з виправлення земляного полотна; ремонт чи влаштування нових інженерних мереж, дренажів, зливної каналізації; влаштування нового дорожнього одягу, тощо.
Тому вважаємо, що при проведенні даної Закупівлі Замовник діяв в межах чинного законодавства України.
https://www.me.gov.ua/LegislativeActs/Detail?lang=uk-UA&id=0e05c945-af1d-4c0c-b6fe-254fd4fa9992&isSpecial=true
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0189-04#Text
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2022 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
4 537 467,60
UAH з ПДВ
|
4 537 467,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУПУТНИК" |
4 892 000,00
UAH з ПДВ
|
4 892 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" #37952574 |
Переможець |
4 537 467,60
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2022 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 10:40
|
177-1.PDF | укладений |
20 грудня 2022 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2022 15:06
|
206-22.PDF | укладений |
18 листопада 2022 15:05
|
протокол.PDF | укладений |
18 листопада 2022 15:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Експлуатаційне утримання вул. Г. Мазепи – Довженка – Крихівецька - набережна ім. В. Стефаника в м. Івано-Франківську (CPV ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011) | 1 | послуга |
4 537 467,60
UAH з ПДВ
|