Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво підземної магістральної теплової мережі централізованого теплопостачання міста Миколаєва по вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
513 029 251,00 UAH
UA-2024-03-01-008711-a ● 5348b69982294187b4c2a1746c661f7f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 31319242 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А |
Контактна особа: |
Валерія Шевченко +380504792953 okptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2024 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 15:07 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 15:07 |
Очікувана вартість: | 513 029 251,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 130 292,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2565146.26 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво підземної магістральної теплової мережі централізованого теплопостачання міста Миколаєва по вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Для придбання матеріалів, конструкцій, обладнання, виробів Замовник сплачує Підряднику аванс в сумі 10% від вартості робіт за кожну чергу будівництва окремо протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 10 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 30 банківських днів після підписання Замовником Актів виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 05 березня 2024 10:29
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:25
Відповідно до умов ТД учасник зобов'язаний подати у складі пропозиції копію діючої протягом повного періоду виконання робіт ліцензії на право здійснення відповідного виду діяльності (господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури/господарська діяльність з будівництва об’єктів) та копію додатку до неї (перелік робіт провадження господарської діяльності), де обов’язково наявна інформація про клас наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва – СС3 з обов’язковою наявністю таких видів робіт:
- Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (теплопостачання);
- Зведення монолітних бетонних, залізобетонних та армоцементних конструкцій.
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що вимагати "копію діючої протягом повного періоду виконання робіт ліцензії" не законно та не логічно. В ліцензіях, які отримані у більш нанні періоди вказується не "клас наслідків", а використовується таке поняття як " категорія складності".
Крім того, під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності набувається шляхом подання декларації (Постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314).
Наголошуємо, що в Декларації вказуються відомості про суб’єкта господарювання (ФОП або юридична особа), його місце проживання, місце провадження господарської діяльності та обирається дозвільний документ, на зміну якого подається декларація. При цьому, види робіт не вказуються.
З огляду на вищенаведене, просимо привести ТД у відповідність до вимог діючого законодавства шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до умов тендерної документації у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 05 березня 2024 10:36
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:26
Вимога щодо наявності в учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію Трубопроводів пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °С, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа є не логічним та не правильним, оскільки учасник ще не встиг побудувати Вашу підземну магістральну теплову мережу централізованого теплопостачання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У вимогах тендерної документації передбачене надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ((чинні протягом строку виконання робіт за Договором), а саме на: Монтаж, демонтаж устаткування підвищеної небезпеки:
трубопроводів пари гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище 110 °С,
посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.
В даному випадку не йде мова про експлуатацію збудованої магістальної теплової мережі центрального теплопостачання.
трубопроводів пари гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище 110 °С,
посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.
В даному випадку не йде мова про експлуатацію збудованої магістальної теплової мережі центрального теплопостачання.
Декларація
Дата подання: 05 березня 2024 10:38
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:26
На які саме Вантажопідіймальні крани та Технологічний транспорт (ексковатори) потрібно подати декларацію?
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та додано проект організації будівництва в якому наявна вся необхідна інформація про основні будівельні машини та транспортні засоби.
Досвід
Дата подання: 05 березня 2024 10:46
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:26
Аналогічним договором є договір, у якому предметом закупівлі є будь-які роботи з будівництва, ремонту, або реконструкції трубопроводів з діаметром умовного проходу не менше 400 мм. Просимо деталізувати умови ТД щодо того чи виконаний чи не виконаний (скільки відсотків) має бути такий договір.
Відповідь: Добрий день! У Додатку №4 до тендерної документації наведено форму довідки про виконання аналогічного договору в останньому стовпчику якої необхідно зазначити інформацію про «Термін дії договору та дату, коли договір фактично було виконано». Отже вислів «Дата фактичного виконання договору» передбачає, що договір повинен бути виконаний у повному обсязі.
Працівники
Дата подання: 05 березня 2024 10:50
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:26
Відповідно до умов ТД Довідка, що містить інформацію про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою наведеною у Додатку 5), в т.ч. Слюсар – не менше 28 фахівців. Просимо деталізувати умови ТД щодо того які саме слюсарі мають бути наявні в учасника відповідно до Національний класифікатор України "Класифікатор професій".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документацї та виключено дану вимогу.
ДСТУ ISO
Дата подання: 05 березня 2024 10:59
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:27
Перелік супровідної документації, яка надається Учасником в складі пропозиції на підтвердження якості, відповідності товару заявленим вимогам та характеристикам для кранів сталевих:
• Декларація про відповідність Товару, який пропонується Учасником для постачання вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 16.01.2019 р. № 27.
• Сертифікат на систему управління якості продукції (ISO 9001) та сертифікат системи екологічного менеджменту (ISO 14001).
• Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001.
• Сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Обладнання, що працюють під тиском» (для запірної арматури крани та затвори).
• Паспорт з детальним технічним описом обладнання та керівництвом з експлуатації, монтажу обладнання, що пропонується для участі в закупівлі.
На сьогоднішній день в Україні діють національні стандарти "ДСТУ ISO". Просимо внести умови ТД у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
працівники
Дата подання: 05 березня 2024 14:59
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:27
Шановний замовнику! Додатком 5 до Тендерної документації встановлена форма таблиці Довідка про наявність інженерно-технічних фахівці, в якій зазначається: № з/п, Прізвище, ім’я, по-батькові, Посада/послуги, що надаються відповідно до договору, Освіта, кваліфікація, загальний стаж роботи у будівництві, років, Досвід виконання робіт за напрямком, років». Зазначаємо, що особа може на підприємстві мати лише посаду та не надавати послуги за договором. Тому просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, де вказати: «Посада або послуги, що надаються відповідно до договору». Також просимо уточнити - загальний стаж, у якій сфері будівництва потрібно вказати? Чи сфера будівництва не має значення? Також, скажіть, будь ласка, за яким напрямком у інженерно-технічних працівників має бути досвід?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документацї та виключено дану вимогу.
Кваліфікація
Дата подання: 06 березня 2024 09:16
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:27
Шановний замовнику! У п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що учасник має надати: «Довідку, що містить інформацію про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою наведеною у Додатку 5).
Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців для учасника:- Головний інженер (технічний директор) – не менше 1 фахівця;- Інженер з охорони праці – не менше 1 фахівця;- Виконроб – не менше 4 фахівців;- Електрогазозварник – не менше 4 фахівців;- Електрозварник ручного зварювання – не менше 14 фахівців;- Слюсар – не менше 28 фахівців.- Машиніст автокрану – не менше 4 фахівців;- Водії – не менше 10 фахівців;- Машиніст екскаватора – не менше 6 фахівців». Проте даний перелік посад містить окрім інженерно технічних працівників, ще й працівників робітничих спеціальностей.
Також п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що учасник має надати Довідку, що містить інформацію про наявність у учасника кваліфікованих робітників, які мають необхідні знання та досвід (за формою наведеною у Додатку 5). Проте перелік необхідних фахівців не зазначений. Також згідно форми Таблиці Довідка про наявність кваліфікованих робітників Додатку 5 не містить графи про займану посаду, яку має обіймати особа, а також вимагається досвід за набутою професією, хоча особа обіймає саме «посаду» на підприємстві. Просимо привести у відповідність пункти 2.1 та 2.2 та Додатку 5 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документацї та виключено дану вимогу.
Щодо супровідної продукції на якість товару
Дата подання: 06 березня 2024 10:54
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:28
Згідно ТЗ:
Перелік вимог та супровідної документації, яка надається Учасником в складі пропозиції на підтвердження якості, відповідності товару заявленим вимогам та характеристикам для трубної продукції та фасонних виробів:
1. Сертифікат відповідності системи управління якістю при виробництві продукції стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Національний стандарт України. Системи управління якістю.
2. Сертифікат відповідності вимогам охорони оточуючого середовища діючому стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Системи екологічного управління.
4. Труби теплоізольовані пінополіуретаном в поліетиленовій оболонці та фасоні вироби до них повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.5-31:2007 з урахуванням ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016).
Чи правильно розуміти, що надання супровідної документації вимагається на трубну продукцію і фасонні вироби із заводською теплоізоляцією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, надання супровідної документації вимагається на трубну продукцію і фасонні вироби із заводською теплоізоляцією.
АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
Дата подання: 06 березня 2024 16:51
Дата відповіді: 07 березня 2024 16:28
АНАЛОГІЧНИМ ДОГОВОРОМ Є ДОГОВІР, У ЯКОМУ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є БУДЬ-ЯКІ РОБОТИ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ЧИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТРУБОПРОВОДІВ З ДІАМЕТРОМ УМОВНОГО ПРОХОДУ ЩОНАЙМЕНШЕ 400 ММ. ПРОСИМО ДЕТАЛІЗУВАТИ УМОВИ ТД РОБОТИ З РЕМОНТУ ЯКОГО САМЕ ТРУБОПРОВОДУ ЗАМОВНИК ВВАЖАТИМЕ АНАЛОГІЧНИМИ. ІСНУЄ БЕЗЛІЧ ВИДІВ ТРУБОПРОВОДІВ. НАПРИКЛАД ГАЗОПРОВІД, КАНАЛІЗАЦІЙНІ ТРУБОПРОВОДИ, ТРУБОПРОВОДИ ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ (ТРУБИ ДЛЯ ТЕПЛОТРАС) , ТОЩО.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Аналогічний досвід вимагається на будівництво, ремонт або реконструкцію будь-яких лінійних трубопроводів, а саме: газопроводів, каналізаційних трубопроводів або теплових мереж з параметрами зазначеними у Додатку №2 до тендерної документації.
Досвід
Дата подання: 07 березня 2024 19:25
Дата відповіді: 08 березня 2024 09:17
Шановний Замовнику, чи буде відповідати вимогам тендерної документації наявність досвіду виконання робіт з ремонту водопроводу?
Відповідь: Добрий день! Наявність досвіду виконання ремонту водопроводу відповідає вимогам тендерної документації.
Аналогічний договір
Дата подання: 09 березня 2024 12:55
Дата відповіді: 12 березня 2024 13:26
Шановний Замовнику, відповідно до внесених змін у тендерну документацію вимога щодо наявності досвіду виконання робіт стала містити обмежуючі умови щодо довжини трубопроводу, а саме "не менше ніж 340 метрів". Чи буде підтвердженням виконання даної умови сумарно декількома договорами?
Відповідь: Добрий день! Учасник може задовольнити дану вимогу шляхом надання одного аналогічного договору в якому протяжність буде не менше ніж зазначено у вимозі, або надати декілька аналогічних договорів сумарна протяжність яких буде відповідати вимогам Замовника.
ISO
Дата подання: 10 березня 2024 10:44
Дата відповіді: 10 березня 2024 16:41
Перелік супровідної документації, яка надається Учасником в складі пропозиції на підтвердження якості, відповідності товару заявленим вимогам та характеристикам для кранів сталевих: • Декларація про відповідність Товару, який пропонується Учасником для постачання вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 16.01.2019 р. № 27. • Сертифікат на систему управління якості продукції (ISO 9001) та сертифікат системи екологічного менеджменту (ISO 14001). • Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001. • Сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Обладнання, що працюють під тиском» (для запірної арматури крани та затвори). • Паспорт з детальним технічним описом обладнання та керівництвом з експлуатації, монтажу обладнання, що пропонується для участі в закупівлі. На сьогоднішній день в Україні діють національні стандарти "ДСТУ ISO". Просимо внести умови ТД у відповідність.
Замовник надав відповідь на дане запитання вказавши що "Добрий день! Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.", але змін так і не було внесено....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни внесено у документацію
техніка
Дата подання: 10 березня 2024 10:48
Дата відповіді: 12 березня 2024 16:29
З огляду на останні зміни в ТД, а саме додавання проекту організації будівництва в якому наявна вся необхідна інформація про основні будівельні машини та транспортні засоби аж ніяк не конкретизовано вимогу щодо декларацій на Вантажопідіймальні крани та Технологічний транспорт (ексковатори). В самому проекті вказано що перелік обладнання є приблизним і має уточнюватись в залежності від наявного обладнання в підрядника. Просимо деталізувати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! На етапі подання пропозиції Учасником необхідно надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ((чинні протягом строку виконання робіт за Договором), за видом будівельних машин зазначених у Тендерній документації, а саме на:
- Вантажопідіймальні крани.
- Технологічний транспорт (ексковатори).
- Вантажопідіймальні крани.
- Технологічний транспорт (ексковатори).
додатком 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ)
Дата подання: 12 березня 2024 16:25
Дата відповіді: 14 березня 2024 16:51
Підчас підготовки цінової пропозиції нами було виявлено низку невідповідностей між додатком 3 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ЗАВДАННЯ) та робочим проектом ( додаток 8-10), вимагаємо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Не відповідності між додатком 3 Таблиця 2- Перелік матеріалів, які необхідні для виконання робіт (Надалі «Д.3») та робочим проектом ( Надалі «РП»):
№ 53 «Стрічка сигнальна з попереджувальним написом» в Д.3 вказано кількість 2257 м. в РП вказано кількість 2273 м.;
№ 81 «Труба сталева зварна 159х5 мм, сталь 20 пряма , попередньо теплоізольована, типорозмір 159/250, оболонка поліетиленова, з сигналізацією, мірною довжиною 11,5 м, Рроб=1,6 МПа» в Д.3 вказано кількість 34,5 м. в РП вказано кількість 80,5 м.;
№ 84 «Труба сталева зварна 219х6 мм, сталь 20 пряма, попередньо теплоізольована, типорозмір 219/315, оболонка поліетиленова, з сигналізацією, мірною довжиною 11,5 м, Рроб=1,6 МПа» Д.3 вказано кількість 34,5 м. в РП вказано кількість 46 м.;
№99 «Кільце ковзне 28-250 -3-60» в Д.3 вказано кількість 14 шт . в РП вказано кількість 6 шт.;
№101 «Кільце ковзне 28-140-3-60» в Д.3 вказано кількість 14 шт . в РП вказано кількість 6 шт.;
№ 103 «Труба сталева зварна тип З, 530х8 мм, К42, сталь 20 пряма, попередньо теплоізольована, типорозмір 530/710, оболонка поліетиленова, з сигналізацією, мірною довжиною 11,5 м, Рроб=1,6 МПа ДСТУ 9219:2023 ДСТУ Б В.2.5-31:2007 01-1-530/710-1-1-С» в Д.3 вказано кількість 2 км в РП вказано кількість 1,886 км;
№113 «Рукав кінцевий (11-3-219/315-2-200)» в Д.3 вказано кількість 6 шт в РП вказано кількість 2 шт;
№116 «Рукав кінцевий (11-3-325/450-2-200)» в Д.3 вказано кількість 2 шт в РП вказано кількість 4 шт;
ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ Д.3 ПРОТЕ Є В РП «Рукав кінцевий (11-3-273/400-2-200) 1 шт для дренажу»;
№118 «Кільце ущільнююче (12-315)» в Д.3 вказано кількість 12 шт в РП вказано кількість 8 шт;
№ 119 «Кільце ущільнююче (12-340)» в Д.3 вказано кількість 4 шт в РП вказано кількість 0 шт;
№ 121 «Кільце ущільнююче (12-450)» в Д.3 вказано кількість 4 шт в РП вказано кількість 8 шт;
ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ Д.3 ПРОТЕ Є В РП «Кільце ущільнююче (12-400)» 2 шт. для дренажу»;
№ 123 «Трійник прямий, тип розмір основної труби 530/170, тип розмір відгалуження 76_4/140 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболонка з сигналізацією» 2 шт.» НЕВІРНО ВКАЗАНО РОЗМІР ТРУБИ Я ТАК РОЗУМІЮ МАЄ БУТИ РОЗМІР 530/710;
№124 «Трійник прямий, тип розмір основної труби 530/170, тип розмір відгалудження 108_4/200 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболонка з сигналізацією 2 шт» НЕВІРНО ВКАЗАНО РОЗМІР ТРУБИ Я ТАК РОЗУМІЮ МАЄ БУТИ РОЗМІР 530/710;
№125 «Трійник прямий, тип розмір основної труби 530/170, тип розмір відгалудження 159_5/250 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболоннка з сигналізацією 2 шт» НЕВІРНО ВКАЗАНО РОЗМІР ТРУБИ Я ТАК РОЗУМІЮ МАЄ БУТИ РОЗМІР 530/710;
№126 «Відгалудження 530/710 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболонка , оболонка з сигналізацією 2 шт» В РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ ВКАЗАНО Трійник прямий, тип розмір основної труби 530/710, тип розмір відгалудження 530_8/710 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболонка з сигналізацією ;
№207 «Манжети поліетиленові 10,8 шт» В РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ;
№250 «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з механічним редуктором, з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN50, PN 4,0» В РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ ВКАЗАНО ЩО ДАНИЙ КРАН має бути з ручкою;
№251 «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN100, PN1,6» в Д.3 вказано кількість 1шт в РП ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ;
№254 «Кран кульовий сталевий фланцевий для води стандартнопрохідний з відповідними фланцями прокладками і кріпленням комплекті, DN65, PN16» в Д.3 вказано кількість 2 шт в РП ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ;
ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ Д.3 ПРОТЕ Є В РП «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з ручкою, з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN25,PN 4,0 – 3 шт.»;
2 черга Основні матеріали
№98 «Рукав кінцевий (11-3-530/710-2-200)» в Д.3 вказано кількість 26 шт ПРОТЕ - по камерах 24шт., а по схемі - 26-30шт. ЯКА КІЛЬКІСТЬ ВІРНА?
№99 «Рукав кінцевий (11-3-219/315-2-200)» в Д.3 вказано кількість 3 шт в РП вказано кількість 2 шт;
№102 «Рукав кінцевий (11-3-273/400-2-200)» в Д.3 вказано кількість 1 шт в РП вказано кількість 2шт для дренажу;
№103 «Кільце ущільнююче (12-710)» в Д.3 вказано кількість 52 шт в РП вказано кількість по камерах 48шт., а по схемі - 52-60шт. ЯКА КІЛЬКІСТЬ ВІРНА?
№ 105 «Кільце ущільнююче (12-340)» в Д.3 вказано кількість 4 шт в РП ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ;
№107 «Кільце ущільнююче (12-400)» в Д.3 вказано кількість 2 шт в РП вказано кількість 4шт;
№109 «Трійник прямий, тип розмір основної труби 530/170, тип розмір відгалудження 108_4/200 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболоннка з сигналізацією» шт 20 має бути 2 шт. (в специфікації помилка; на схемі є лише 2 шт. - ТК-223); ТАКОЖ НЕВІРНО ВКАЗАНИЙ РОЗМІР ТРУБИ Я ТАК РОЗУМІЮ МАЄ БУТИ 530/710;
№110 «Трійник прямий, тип розмір основної труби 530/170, тип розмір відгалудження 159_5/250 сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболоннка з сигналізацією» НЕВІРНО ВКАЗАНО РОЗМІР ТРУБИ Я ТАК РОЗУМІЮ МАЄ БУТИ РОЗМІР 530/710;
№112 «Опора, нерухома, пряма, типорозмір 530/710, сталева провідна труба, захисна поліетиленова оболонка, з сигналізацією» в Д.3 вказано кількість 36 шт на схемі 38 шт. (можливо в специфікації помилка);
№187 «Манжети поліетиленові» в Д.3 вказано кількість 10шт 17,4 в РП ДАНОЇ ПОЗИЦІЇ НЕМАЄ;
№222 «Коліно, подовжене, типорозмір 219/315 кут 90°, сталева провідна труба, поліетиленова захисна оболонка, з сигналізацією» в Д.3 вказано кількість 12 шт, має бути 8 шт. (ще 4 шт. пропущено в специфікації - ТК-215а/1);
№ 225 «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з механічним редуктором, з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN500, PN1,6» в Д.3 вказано кількість 10 шт, має бути 8 шт. - арматуру перенесено з ТК214-1 в ТК-224-1 (в рамках 2 черги);
№228 «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з механічним редуктором, з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN50, PN 4,0» В РОБОЧОМУ ПРОЕКТІ ВКАЗАНО ЩО ДАНИЙ КРАН має бути з ручкою;
№230 «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з механічним редуктором, з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN150, PN1,6» в Д.3 вказано кількість 8 шт, має бути 6 шт. - арматуру перенесено з ТК214-1 в ТК-224-1 (в рамках 2 черги);
№231 «Кран кульовий сталевий стандартно прохідний фланцевий з механічним редуктором, з відповідними фланцями прокладками і кріпленням в комплекті, DN25,PN 4,0» в Д.3 вказано кількість 3 шт, має бути 2 шт. - арматуру перенесено з ТК214-1 в ТК-224-1 (в рамках 2 черги); має бути з ручкою;
№232 «Кран кульовий сталевий під приварку для підземної установки, теплоізольований спіненим поліуретаном, захисна оболонка поліетиленова, подовжений шток L=2.5м DN 150 PN2,5 МПа» в Д.3 вказано кількість 6 шт , на схемі 4 шт.;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни буде внесено в документацію.
Строк подання
Дата подання: 10 квітня 2024 15:57
Дата відповіді: 10 квітня 2024 16:27
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 розділу IV. Нової редакції Тендерної Документації - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.04.2024 10:00год., а згідно оголошення про проведення процедури закупівлі на електронному майданчику - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 11:00. Просимо привести у відповідність вказані положення та уточнити, який саме є кінцевий строк для подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідні зміни буде внесено в документацію.
Очікувана вартість.
Дата подання: 10 квітня 2024 16:03
Дата відповіді: 12 квітня 2024 07:59
Відповідно до оглошення про проведення відкритих торгів UA-2024-03-01-008711-a Очікувана вартість предмета закупівлі: 513 029 251,00 UAH. Однак, очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до річного плану: 524 196 488 UAH. Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Дата оприлюднення закупівлі: 01 березня 2024 15:02. Просимо пояснити на підстві якого нормтивно-правового акту Замовником було внесено зміни до оголошення в частині зміни очікуваної вартості предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! В одному зі звернень потенційних учасників даних торгів було виявлено невідповідності між технічним завданням та робочими проектами по трьом чергам. Замовником було здійснено коригування проектно-кошторисної документації та повторно проведено експертизу в результаті якої вартість робіт за проектом звеншилася. Враховуючи вищезазначене було відкориговано очікувану вартість відповідно до вартості зазначеної в експертизі.
Відповідно до п.26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч.2 ст. 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів серед іншої інформації повинно містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Відповідно до п.26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч.2 ст. 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів серед іншої інформації повинно містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі.
Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-01-008711-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 14 березня 2024 16:44
Дата подання: 14 березня 2024 16:44
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі
Замовником торгів у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі робіт «Нове будівництво підземної магістральної теплової мережі централізованого теплопостачання міста Миколаєва по вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь)».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2024 17:29
рішення від 18.03.2024 № 4814.pdf
Дата публікації: 18 березня 2024 17:29
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.03.2024 № 450.pdf
Дата публікації: 27 березня 2024 12:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2024 № 6024.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2024 17:00
рішення від 03.04.2024 № 6024.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2024 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником внесено у тендерну документацію та додатки до неї усі зміни які були передбачені рішенням Антимонопольного комітету України № 6024-р/пк-пз від 03.04.2024. Перелік змін наведено у протоколі.
Номер скарги: UA-2024-03-01-008711-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 03 травня 2024 20:15
Дата подання: 03 травня 2024 20:15
Скаржник не погоджується із рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Уповноваженою особою (протокол №29/04-4ВТ від 29.04.2024 року) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» (40148165) (далі – «Скаржник»).
Скаржник не погоджується із рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 17:13
рішення від 07.05.2024 №8058.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 17:12
інформація про перенесення від 15.05.2024 №766 + запит Скаржнику!.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 18:24
інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 №8998.pdf
Дата публікації: 23 травня 2024 11:55
рішення від 22.05.2024 №8998.pdf
Дата публікації: 24 травня 2024 16:55
Номер скарги: UA-2024-03-01-008711-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 31 травня 2024 15:43
Дата подання: 31 травня 2024 15:43
Скаржник не погоджується із рішенням про обрання переможцем процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 16:31
рішення від 04.06.2024 № 9741.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 16:31
інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 12.06.2024 № 928.pdf
Дата публікації: 12 червня 2024 15:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.06.2024 № 10620.pdf
Дата публікації: 20 червня 2024 13:30
рішення від 19.06.2024 № 10620.pdf
Дата публікації: 24 червня 2024 10:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано зобов’язання щодо скасування рішення про визначення консорціуму "ЕНЕРДЖІ БУД" переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво підземної магістральної теплової мережі централізованого теплопостачання міста Миколаєва по вул. Погранична в межах вул. Корабелів та вул. Маршала Василевського; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-01-008711-a протоколом №24/06-10ВТ від 24.06.2024 р.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2024 16:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
441 190 000,00
UAH з ПДВ
|
436 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРДЖІ БУД" |
492 736 387,00
UAH з ПДВ
|
441 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Відхилено |
436 050 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 13:25
|
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРДЖІ БУД" #45524387 |
Рішення скасоване |
441 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 15:58
|
КОНСОРЦІУМ "ЕНЕРДЖІ БУД" #45524387 |
Відхилено |
441 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2024 16:22
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій