Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
27 016,00 UAH
UA-2020-02-18-004060-b 53292ab19d7347ad8f7c27dd9f492c2e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2020 23:00
Очікувана вартість: 27 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 набір
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 пачка
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упаковка
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
131 штуки
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Велика Діївська, 213-Б, Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр "ІН-КИДС" ДМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 11:02
Дата відповіді: 19 лютого 2020 15:15
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВІКОМ" 16 416,00
UAH з ПДВ
16 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 16:09
Електронний підпис
04 березня 2020 16:00
умови договору.pdf
04 березня 2020 16:00
Тех характеристики.pdf
04 березня 2020 16:00
ст.17.pdf
04 березня 2020 16:00
Специфікація.pdf
04 березня 2020 16:00
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 16:00
поставка, розвант.pdf
04 березня 2020 16:00
ПДВ зав.PDF
04 березня 2020 16:00
паспорти.pdf
04 березня 2020 16:00
Паспорт Дегтярьова_зав.pdf
04 березня 2020 16:00
ЛГнефінансування.pdf
04 березня 2020 16:00
ЛГ санкції....pdf
04 березня 2020 16:00
ЛГ поставка.pdf
04 березня 2020 16:00
ЛГ підробка.pdf
04 березня 2020 16:00
ЛГ можливість укл догов.pdf
04 березня 2020 16:00
ЛГ достовірна інф-ція.pdf
04 березня 2020 16:00
Згода істотні умови.pdf
04 березня 2020 16:00
Дошки.pdf
04 березня 2020 16:00
Договір.pdf
04 березня 2020 16:00
Довідка мат-техн база .pdf
04 березня 2020 16:00
Довідка антикорупц.pdf
04 березня 2020 16:00
Довидка працивники .pdf
04 березня 2020 16:00
Гарант.лист довкілля.pdf
04 березня 2020 15:59
Відомості про учасника.pdf
04 березня 2020 15:59
_Протокол.pdf
04 березня 2020 15:59
_Наказ.pdf
04 березня 2020 15:59
Устав Свиком.rar
04 березня 2020 15:59
файли_зав.pdf
04 березня 2020 15:59
Сертифікати, висновки.pdf
04 березня 2020 15:59
Папір.pdf
04 березня 2020 15:59
Вироби з пластику СЭС.pdf
04 березня 2020 15:59
Накладна ЗОУНБ.pdf
04 березня 2020 15:59
Лист-відгук ЗОУНБ.PDF
04 березня 2020 15:59
Довідка договора.pdf
04 березня 2020 15:59
_ЗОУНБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВІКОМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 березня 2020 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій