Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04409358 |
Місцезнаходження: | 20505, Україна , Черкаська обл., смт Єрки, Звенигородський р-н, вул.Чорновола В., будинок 2 |
Контактна особа: |
Дишлева Галина Василівна 380987326215 ERKU2020@UKR.NET |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2024 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 26 074 547,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 372,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: - 80 000,00 грн. (Вісімдесят тисяч гривень) Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2024 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2024 11:04 |
Перелік змін 05 07.docx | |
05 липня 2024 11:04 |
1. ТД 2024 (укриття) (з).docx | |
21 червня 2024 09:45 |
2. Додаток 1 (технічне завдання).docx | |
21 червня 2024 09:45 |
4. Обг - техн_ч оч варт_сть (укриття).docx | |
21 червня 2024 09:45 |
3. Додаток 2 (проект договору).docx |
05 липня 2024 11:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2024 11:04 |
Перелік змін 05 07.docx
|
|||
05 липня 2024 11:04 |
1. ТД 2024 (укриття) (з).docx
|
|||
21 червня 2024 09:45 |
2. Додаток 1 (технічне завдання).docx
|
|||
21 червня 2024 09:45 |
4. Обг - техн_ч оч варт_сть (укриття).docx
|
|||
21 червня 2024 09:45 |
3. Додаток 2 (проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Трудовий договір — це угода між найманим працівником і роботодавцем, яка регулюється трудовим законодавством. Працівник виконує роботу за певною спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, дотримуючись правил внутрішнього трудового розпорядку. Роботодавець забезпечує гідні й безпечні умови праці, регулярну оплату праці, лікарняні, оплачувані вихідні й відпустки.
2. Цивільно-правовий договір — це угода між замовником і виконавцем, яка регулюється Цивільним кодексом України. Предметом договору є кінцевий результат роботи або надання послуги, а не процес її виконання. Замовник не є роботодавцем і не забезпечує умови праці, робоче місце чи обладнання. Виконавець самостійно організовує роботу і відповідає за її вчасне виконання.
Цивільно-правові договори не підтверджують наявність у учасників процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і не можуть бути прийняті як докази відповідності кваліфікаційним критеріям. Цивільний кодекс України не містить жодної правової норми, яка регулює відносини сторін договору з працівником. Тому Цивільний кодекс України не може бути нормативно-правовим актом, згідно з яким можна встановити, що договір, укладений згідно з його нормами, є договором з працівником, а не з особою, яка є вільною і рівною у своїх майнових відносинах з іншою стороною.
Основна відмінність між трудовими і цивільними відносинами висвітлена у статті 1 Кодексу законів про працю України та статті 1 Цивільного кодексу України:
• Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя працівників, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.
• Цивільний кодекс України регулює особисті немайнові та майнові відносини, засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників. До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом.
Особливо звертаємо увагу, що Кодекс законів про працю України (КЗпП) регулює трудові відносини всіх працівників. Це означає, що тільки цей нормативний акт, а не будь-який інший, застосовується до регулювання трудових відносин. Всі відносини, що виникають у зв'язку з працею працівників, регулюються виключно КЗпП, відповідно до статті 1 цього кодексу.
Така позиція підтверджена рішенням Верховного Суду України від 08.05.2018 № 127/21595/16-ц: «Основною ознакою, що відрізняє підрядні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. Підрядник, який працює згідно з цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик.
Трудовий договір це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов'язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання, трудова діяльність не припиняється. Предметом трудового договору є власне праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт.
З урахуванням такої позиції Верховного Суду України, складно щось заперечити. Замовник повністю підтримує цю позицію і не порушує жодних норм права, встановлюючи вимоги до учасників щодо наявності саме працівників згідно зі статтею 16 Закону. Норма Закону прямо каже про наявність «працівників», а не інших осіб з іншим правовим статусом, наприклад, виконавців/співвиконавців чи підрядників.
Таким чином, замовник має право вимагати підтвердження наявності працівників і не зобов’язаний приймати цивільно-правові договори як докази відповідності кваліфікаційним критеріям. Це забезпечує дотримання законодавства та гарантує, що учасники процедури закупівлі мають належну кадрову спроможність для виконання відповідних робіт чи надання послуг.
Щодо наявності інформації про осіб, з якими укладені цивільно-правові договори у звітних документах до податкових та інших органів, важливо відзначити наступне: зазначені документи подаються виключно для цілей обліку податків, які стягуються з використання таких договорів. Жодна форма звітності, затверджена будь-яким міністерством чи іншим державним органом, не має правомочності створювати норми права чи впливати на юридичні аспекти розуміння відмінностей між поняттями «працівник» та «сторона договору» у цивільно-правових відносинах.
На підставі наведеного, вимога щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям за допомогою подання копій цивільно-правових договорів є юридично необґрунтованою і не буде задоволена. Отже, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасників необхідно представити копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин, а саме:
• Скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу».
• Скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку із записом), або трудового договору, або наказу про призначення.
Це підтверджує наявність у учасника трудових відносин з працівниками відповідної кваліфікації.
Відповідно до умов тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасники повинні надати документи, які свідчать про наявність трудових відносин з працівниками. Зокрема, це:
Скан-копія з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413.
Скан-копія трудової книжки (першу та останню сторінку із записом), або трудового договору, або наказу про призначення.
Цивільно-правові договори не можуть бути прийняті як докази відповідності кваліфікаційним критеріям з таких причин:
Трудовий договір передбачає виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, дотримуючись правил внутрішнього трудового розпорядку, тоді як цивільно-правовий договір регулює кінцевий результат роботи або надання послуги, а не процес її виконання.
Трудове законодавство зобов'язує роботодавця забезпечити гідні та безпечні умови праці, регулярну оплату праці, лікарняні, оплачувані вихідні та відпустки. Цивільно-правовий договір цього не передбачає, оскільки виконавець самостійно організовує свою роботу.
Документи, подані до податкових органів щодо цивільно-правових договорів, використовуються виключно для обліку податків і не можуть слугувати підтвердженням наявності трудових відносин.
Згідно з Кодексом законів про працю України, трудові відносини регулюються виключно цим нормативним актом, що означає, що тільки трудовий договір може бути доказом наявності відповідної кваліфікації працівників.
На підставі вищезазначеного, вимога щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям за допомогою цивільно-правових договорів є юридично необґрунтованою і не буде задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-03-000028 ● 9c28310bcc50486e90d6fdddeee0a564
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2024 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.09.2024 № 63-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-21-001238-a, 21.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-05 14:39:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею імені Героя України В.М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області» за адресою: вул. Чорновола, 1 селище Єрки, Звенигородський район, Черкаська область (Коригування)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-21-001238-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-06-21-001238-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП») невідповідність щодо підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід? Зокрема, відповідно підпункту 5.1 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що усі зазначені у Довідці працівники відповідно до п. 5.2.1 (крім п.п.1) зобов`язані пройти перевірки з питань охорони праці, що підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на таку перевірку знань. Проте, ТОВ «ЕД ТЕМП» в складі тендерної пропозиції надано копії протоколів на працівників Слободанюка О.В., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Барилястого О.М., Фукаляка Р.В., Шишенко А.М., не в повному обсязі, а саме відсутня сторінка, яка містить інформацію щодо № посвідчення; підприємства, навчального закладу, їх підпорядкованість, який видав посвідчення; прізвище, ім’я, по батькові, посади, місце роботи працівника, якому видано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та в посвідченні, наданому на Кирилова О.Є., відсутня сторінка, яка містить інформацію щодо переліку основних нормативно-правових актів з охорони праці;
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» невідповідність щодо підтвердження ступеня локалізації на дизельний генератор Enersol SKD-10EBAU? Зокрема, відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження ступеня локалізації учасник надає довідку з інформацією про те, що уповноважений орган підтвердив ступінь локалізації виробництва дизель-генератора SDMO T12K (або еквівалент) у розмірі не менше 20%. Також він вносить інформацію до переліку локалізованих товарів на офіційному веб-сайті уповноваженого органу з питань закупівель ДП "ПРОЗОРРО", з конкретною назвою запропонованого товару, за якою можна перевірити ступінь локалізації запропонованого генератора на сайті https://prozorro.gov.ua/. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги, надано довідку про те, що дизель-генератор Enersol SKD-10EBAU включений до переліку локалізованих товарів за ID: e70fd42a8415464580476e98452a96b8 за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/product/70fd42a8415464580476e98452a96b8, проте перевіркою на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за вказаним посиланням дизель-генератор Enersol SKD-10EBAU відсутній;
- чому на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей укладено договір про закупівлю не відповідно до вимог тендерної документації? Зокрема, у пункті 2.2 «Проекту договору підряду» Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві у відповідності до обсягів проектної документації та узгоджується сторонами. Проте, договірна ціна, яка є додатком №4 до укладеного договору від 24.07.2024 №24, сформована не у відповідності до вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі - Настанова), яка є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, так як Договірна ціна включає кошти на покриття ризиків за твердої договірної ціни в розмірі 2%, тоді як пунктом 5.31 розділу V Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків повинні становити до 1,5%.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-12 12:40:08
Відповідно до вашого запиту від 05.09.2024 р. № 63-З щодо надання пояснень в межах моніторингу закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею», повідомляємо наступне:
Щодо надання пояснень у межах моніторингу
закупівлі UA-2024-06-21-001238-a
Відповідно до вашого запиту від 05.09.2024 р. № 63-З щодо надання пояснень в межах моніторингу закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею», повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості та технічних та якісних характеристик..
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженої кошторисної документації на будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею імені Героя України В.М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області» за адресою: вул. Чорновола, 1 селище Єрки, Звенигородський район, Черкаська область (Коригування).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації.
Закупівля з коригування проектно-кошторисної документації опублікована в електронній системі закупівель під номером оголошення UA-2024-04-02-009138-a. Проектно-кошторисна документація, яка пройшла експертизу, та закупівля, пов'язана з нею, опублікована в електронній системі закупівель за номером оголошення UA-2024-04-08-008240-a.
Очікувана вартість закупівлі за предметом "Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею" на підставі кошторисної документації та експертного звіту склала 26 074 547,80 грн. з ПДВ.
Замовник на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», опублікував на своєму офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості за предметом - «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею», яке наявне за посиланням: https://gromada.org.ua/gromada/erkivska/news/1726050033.
2. Щодо виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП».
2.1. Уповноваженою особою Замовника 12.07.2024 року було опубліковано перелік виявлених невідповідностей, де зазначено:
I. Тендерною документацією було встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема енергетика. На підтвердження цього учасник мав надати відповідну довідку. Учасник надав довідку про наявність працівників, в якій зазначено головного енергетика Башака Ігоря Михайловича. Відповідно до тендерної документації, учасник мав подати посвідчення про допуск енергетика до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, з не менше ніж 4 групою електробезпеки. Проте, у складі пропозиції відсутнє посвідчення головного енергетика. Для усунення цієї невідповідності учаснику необхідно протягом 24 годин надати:
1. Посвідчення про допуск енергетика до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, з не менше ніж 4 групою електробезпеки.
II. Тендерною документацією встановлено, що всі працівники, зазначені у довідці, відповідно до п. 5.2.1 (крім п.п.1), повинні пройти перевірку з питань охорони праці. Це мало бути підтверджено посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. У складі пропозиції відсутня інформація про проходження такої перевірки працівником Кириловим Олександром Євгеновичем. Для усунення цієї невідповідності учаснику необхідно протягом 24 годин надати:
1. Посвідчення та/або копію протоколу (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці для Кирилова Олександра Євгеновича.
Для усунення вказаних невідповідностей учасником ТОВ «ЕД ТЕМП» було дозавантажено посвідчення Кирилова О.Є., яке містить усю необхідну інформацію.
2.1. Щодо надання посвідчень про перевірку знань з охорони праці, повідомляємо, що учасник виконав вимоги тендерної документації та надав, відповідно до вимог, копії посвідчень на працівників, зазначених у довідці про наявність працівників.
Тендерною документацією встановлено, що всі працівники, зазначені у довідці, відповідно до п. 5.2.1 (крім п.п.1), повинні пройти перевірку з питань охорони праці. Це мало бути підтверджено посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
На виконання цієї вимоги учасник мав надати або посвідчення, та/або копію протоколу (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Тобто не вимагалося надання обох цих документів разом для підтвердження проходження перевірки знань з охорони праці. Проте учасник міг надати і обидва документи разом.
Дану вимогу слід розуміти саме таким чином, щоб зрозуміти логіку замовника при встановленні відповідності пропозиції учасника в цій частині.
Під час розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП» на підтвердження вимоги замовника щодо проходження працівниками перевірки з питань охорони праці було розглянуто файл «Охорона праці», в якому міститься скан-копія посвідчень працівників про проходження навчання з охорони праці, в тому числі наступних працівників: Слободанюка О.В., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Барилястого О.М., Фукаляка Р.В., Шишенко А.М.
В зазначених документах міститься інформація про прізвище ім’я та по батькові особи, що пройшла навчання, зазначено, який саме курс було пройдено зазначеними особами, на підставі якого документу було видане вказане посвідчення та стоїть підпис голови комісії, що проводила навчання та печатку відповідної організації.
Також, при вивченні тендерної пропозиції, замовник скористався QR-кодом, зазначеним на копії посвідчення Кирилова О.Є. Після сканування QR-коду за допомогою спеціального додатку для смартфонів відкрився протокол № 81-629-2023 (додается) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 27.07.2023 року:
У разі неможливості скористатися сканером для зчитування QR-коду, надаємо посилання на протокол: https://es-on.com.ua/__p/478db170-383e-462c-98cb-806b880f29a5.
За даним протоколом Комісія створена згідно з вимогами Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони працi (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 No 15 із змінами, внесеними згідно з Наказом державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду No 273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики No140 від 30.01.2017) та на підставі Наказу No4/Ц від 06.12.2022р. Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці, перевірила знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з:
НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
* НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском
* НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті
* НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів
* Навчання з питань охорони праці
* НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
* НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті
* НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
* НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.-2-2009)
* НПАОП 0.00-1.24-10 Правила охорони праці під час розробки родовищ корисних копалин відкритим способом * НПАОП 52.0-1.01-96 Правила охорони праці для об'єктів роздрібної торгівлі
У наступних працівників, які пройшли навчання в "ТОВ «НВЦ «Професійна безпека»: Слободанюка О.В., Стороженка О.О., Абдуліна Д.Д., Барилястого О.М., Фукаляка Р.В.
У протоколі зазначена інформація про:
Прізвище, ім'я та по батькові працівника;
Посада, професія (фах);
Місце роботи (для підприємства - структурний підрозділ);
Примітка.
Значення в документах "Загальний курс з охорони праці" передбачає отримання загальних знань з охорони праці, які є актуальними для всіх підприємств та організацій. Щодо усіх працівників було встановлено наявність перевірених знань з охорони праці.
Тендерною документацією передбачалося, що проходження перевірки знань з охорони праці підтверджується учасником у складі тендерної пропозиції посвідченням та/або копією протоколу (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Таким чином, ТОВ «ЕД ТЕМП», враховуючи надані документи та технічні можливості для перевірки інформації, зазначеної у посвідченнях, Замовником було встановлено відповідність у частині підтвердження проходження працівниками перевірки знань з охорони праці. Це підтверджується як наданням посвідчень, так і протоколів про перевірку знань з охорони праці.
Треба врахувати, що тендерною документацією не встановлено специфічних вимог щодо оформлення посвідчень або протоколів з перевірки знань з охорони праці, зокрема, обов'язкової наявності інформації про номер посвідчення чи інших формальних ознак.
Крім того, замовник не має уповноваження для перевірки відповідності посвідчень або протоколів з перевірки знань з охорони праці нормативним актам, оскільки не володіє відповідною правосуб'єктністю.
Основною вимогою для даного предмета закупівлі було підтвердження проходження працівниками перевірки знань з охорони праці, а не наявність всіх можливих реквізитів у посвідченнях або протоколах. Формалізований підхід до оцінки пропозицій, який передбачає вимогу наявності всіх можливих реквізитів, може призвести до відхилення пропозицій учасників, затягування закупівельного процесу і затримок у будівництві необхідної захисної споруди цивільного захисту.
З огляду на це, підстав для відхилення пропозиції або надання додаткового часу на усунення недоліків у замовника не було.
4. Щодо підтвердження ступеня локалізації.
У складі пропозиції учасник подав довідку з інформацією про включення товару до переліку локалізованих товарів на Прозоро.
На момент проведення оцінки пропозиції учасника дана інформація була перевірена за посиланням на сайті Прозоро.
Станом на даний момент інформація про локалізацію дизель-генератора Enersol SKD-10EBAU за наданим посиланням не відображається, і товар у системі Прозоро як локалізований відсутній. Заявник на локалізацію - "ГЕКО-Центр" (ЄДРПОУ #32962186).
Ми допускаємо, що виробник міг змінити інформацію про товар або видалити його.
Можливо, товар зник у зв'язку з набранням чинності 28.05.2024 Постанови № 597 Кабінету Міністрів, яка вносить зміни до Порядків № 861 та № 166 і також додав підстави для виключення товарів з переліку локалізованих.
З метою уникнення можливих претензій щодо порушень з боку замовника, які він не вчиняв, ми звернулися з офіційним запитом до Державного підприємства "Прозоро" (додається) з проханням надати підтвердження, що інформація про дизель-генератор Enersol SKD-10EBAU дійсно була доступна в системі Прозоро на момент оцінки пропозицій.
Це необхідно для підтвердження того, що замовник не вчиняв порушень під час проведення закупівлі і що ступінь локалізації на момент оцінки була відображена в переліку локалізованих товарів на платформі Прозоро.
5. Щодо укладення договору
Замовник для проведення закупівлі "Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею" здійснив закупівлю на розробку проектно-кошторисної документації, оскільки представники замовника не є спеціалістами в такому роді робіт. Закупівля з коригування проектно-кошторисної документації була опублікована в електронній системі закупівель під номером оголошення UA-2024-04-02-009138-a.
За результатами закупівлі було укладено договір з переможцем ТОВ "ФЕСТ" на коригування проектно-кошторисної документації по об'єкту "Будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території Єрківського ліцею імені Героя України В. М. Чорновола Єрківської селищної ради Черкаської області", за адресою: вул. В. Чорновола, 1, селище Єрки, Звенигородський район, Черкаська область. Проект пройшов позитивну експертизу.
Проектно-кошторисна документація в частині зведеного кошторисного розрахунку, за вирахуванням виконаних робіт у сумі 3,221,306 грн станом на 24.01.2024, склала 26,709,463 тис. грн. Разом по главах 1-9: сума будівельних робіт склала 17,743,482 грн. Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва становили 354,870 грн, що є приблизно 2% від суми по главах 1-9.
Як видно, при розробці проекту була встановлена сума коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва - 354,870 грн, яка є приблизно двома відсотками від суми робіт по главах 1-9. Замовник підкреслює, що не є спеціалістом у розробці проектно-кошторисної документації, тому закуповував відповідні роботи та послуги у спеціалізованих компаній.
Таким чином, учасник при уладані Договору нарахував суму коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва таким чином, щоб згідно з розробленим проектом замовника ця сума складала 2% від суми робіт по їхніх розрахунках по главах 1-9.
Ми допускаємо, що могли відбутися зміни, які змінили показники, про які ви зазначаєте у вашому запиті. Замовнику необхідний час, щоб проаналізувати встановлені обставини та визначити відповідність із законодавством, що регулює норми складання кошторисних розрахунків.
Проект має авторський та технічний нагляд. Нам необхідно встановити, як ці обставини співвідносяться з усіма наявними суб'єктами, які задіяні при розробці та виконанні проекту. У випадку встановлення невідповідностей із діючими нормами ми розглянемо можливість внесення відповідних змін шляхом укладення додаткової угоди в цій частині, включаючи підстави проведеної аудиторської перевірки.
Додатки:
1. Довідка про локалізацію.
2. Лист звернення до ДП прозоро.
3. Протокол № 81-629-2023.
4.Скрін про надсилання листа до ДП «Прозоро» .
5. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
6. Експертний звіт
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-09-13 10:51:26
Підтвердження локалізації від Державне підприємство «ПРОЗОРРО»
розглянуло ваш запит (вх. від 12.09.2024 № 206-01-1979, вих. від 10.09.2024
№ 233) щодо надання інформації про внесення до переліку товарів з
підтвердженим ступенем локалізації виробництва товару та повідомляє
наступне.
Електронна система закупівель Prozorro (далі - Система) функціонує
відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні
закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та інших нормативно-правових актів, що
регулюють відносини у сфері публічних закупівель.
Підприємство підтверджує, що інформація про наявність у переліку
товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва товару – дизельний
генератор EnerSol SKD-10EBAU, виробник: ТОВ “ГЕКО-Центр” (код
ЄДРПОУ – 32962186), ID: e70fd42a8415464580476e98452a96b8, ступінь
локалізації виробництва 29.38 %, - відображалась до 16.07.2024.
У зв'язку із набранням чинності постановою Кабінету Міністрів України
від 24 травня 2024 р. № 597 “Про внесення змін до порядків, затверджених
постановами Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 2
серпня 2022 р. № 861” та згідно із п.12 Порядку підтвердження ступеня
локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2
серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок), після набрання чинності
вищевказаними змінами, товар був автоматично виключений з переліку
товарів з підтвердженим ступенем локалізації.
Також 16 липня 2024 року за зверненням Міністерства економіки
України було виключено з переліку товарів з підтвердженим ступенем
локалізації товари, за якими в базі даних обліковувалось менше 3 документів
як такі, що не містять документів, що підтверджують ступінь локалізації.
Генеральний директор Микола ТКАЧЕНКО
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 6-1 розділу X Закону та пункту 3 Особливостей, пункту 43 Особливостей та частини п’ятої статті 8 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Полана позован заява про оскарження висновку моніторингу |
Дата публікації: | 09 жовтня 2024 |
Документи:
09 жовтня 2024 15:02
|
Електронний підпис |
09 жовтня 2024 15:00
|
квитанція.pdf |
09 жовтня 2024 15:00
|
Заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
25 898 149,69
UAH з ПДВ
|
25 898 149,69
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" #33107701 |
Переможець |
25 898 149,69
UAH з ПДВ
|
15 липня 2024 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 липня 2024 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:45
|
ДУ 3 ПРУ.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2024 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2024 15:18
|
ДУ 2 ПРУ.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2024 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2024 10:42
|
ДУ 1 ПРУ до 31.12. .pdf | зміни до договору |
30 липня 2024 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2024 10:09
|
КОШТОРИС.pdf | укладений |
25 липня 2024 10:03
|
ДОГОВІР 24 ПРУ.pdf | укладений |
25 липня 2024 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників. Уточнено суму фінансування на 2025 та 2026 роки. Внесено зміни до дати початку робіт. Окрім того, у додатках до договору були внесені зміни відповідно до цих коригувань. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників. Внесення змін у Додаток 1. Внесення змін у Додаток 2 |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено договірну ціну. Кориговано розрахунок № 11 "Кошти на покриття ризиків" до 1,5% від вартості будівельних робіт. Деталі викладено в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |