Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням
Terminal equipment for servicing transactions using electronic means of payment with service
Очікувана вартість
18 400 000,00 UAH
UA-2021-02-09-012797-a 52f0b61be281444eacd8aa6a81036ed5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078
+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078,+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078,+380994903516
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 лютого 2021 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 12:00
Початок аукціону: 24 березня 2021 13:48
Очікувана вартість: 18 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 92 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 09 лютого 2021 17:24
Enquiries until: 05 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 11 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 березня 2021 12:00

Information

Estimated total value: 18 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 92 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 одиниця
Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Terminal equipment for servicing transactions using electronic means of payment
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
150000 послуга
Послуги по обслуговуванню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Service
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 1-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 1st category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 2-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 2nd category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 3-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 3rd category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 4-ї категорії POS терміналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 4th category of the POS terminal
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 1-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 1st category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 2-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 2nd category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 3-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 3rd category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
20 послуга
Послуги відновлення 4-ї категорії PIN-pad
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Restoration services of the 4th category PIN-pad
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026
1000 людино-година
Послуги по доопрацюванню програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 32442000-3 — Термінальне обладнання

Software development services
CPV: 32442000-3
Період постачання: по 31 грудня 2026

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Оплата за надані gослуги здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання cторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих gослуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Payment for the Goods is made within 30 (thirty) calendar days from the date of receipt of each individual batch of Goods. Payment for the provided services is made by the Buyer within 30 (thirty) calendar days from the date of signing by the parties of the relevant Act of acceptance-transfer of the provided services. The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Location of the Customer: 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. The tender offer is not required, so the conditions of its submission are not specified in the announcement. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «підстава для відмови відсутня»
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: декларація про відсутність підстави
Опис: учасник процедури має підтвердити відсутність підстави шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель (заява). Використання технічних можливостей електронної системи закупівель шляхом проставлення «галочки» вважатиметься наданою заявою про відсутність підстави у відповідності до цих вимог. Приклад заяви: «Підстава для відмови відсутня»
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 березня 2021 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 10:22
Перелік змін від 05.03.2021.docx
05 березня 2021 10:22
Тендерна документація POS 2 зі змінами 05.03.2021.docx
05 березня 2021 10:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 17:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 10:22
Перелік змін від 05.03.2021.docx
05 березня 2021 10:22
Тендерна документація POS 2 зі змінами 05.03.2021.docx
09 лютого 2021 17:24
Тендерна документація POS 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення характеристик USB-хаб
Дата подання: 17 лютого 2021 15:16
Дата відповіді: 23 лютого 2021 14:38
Доброго дня! Пункт 11 Таблиці 2.2 Додатку №3 містить "USB-хаб USB3.0 з 4 вимикачами та блоком живлення – 1 шт." як одного з компонентів комплекту до поставки, просимо 1) уточнити значення поняття "вимикач": це роз'єм для підключення USB кабелю стандарту не нижче USB 3.0 чи дійсно вимикач? 2) якщо це роз'єм, то просимо уточнити тип такого роз'єму (USB type A, USB type B, USB type C, USB mini, USB micro тощо)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Зміст тендерної документацій і цій частині буде уточнено. Наразі ми готуємо відповідні зміни до тендерної документації, які, після їх затвердження, будуть опубліковані в електронній системі закупвель у найближчий час. Слідкуйте за оголошенням!

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-20-000004 ● 50f2162d99844f7995e852fe9b6109ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 квітня 2021 10:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


16.04.2021 № 103

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-02-09-012797-a 09.02.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 17:50:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі термінального обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-02-09-012797-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-05 14:47:40

Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі

В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України про публічні закупівлі, повідомляємо наступне: очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на підставі діючого в АТ “Укрпошта” Положення про тендерний комітет та уповноважену особу, враховуючи пропозиції учасників успішних конкурентних торгів UA-2020-11-23-014914-c на закупівлю аналогічного термінального обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі діючих в Україні стандартів, нормативних актів, каталогів з урахуванням технологічних процесів АТ «Укрпошта», технічної сумісності з наявним обладнанням, машинами, механізмами, устаткуванням та забезпечення конкурентного середовища для учасників закупівель. Визначені документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку, що підтверджує передтендерне пропрацювання модельного ряду терміналів (додається). Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 в АТ Укрпошта організовано з використанням можливостей одного з електронних майданчиків на сторінці власного веб-сайту https://www.ukrposhta.ua/ у розділі закупівлі де доступна вся необхідна інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета кожної конкурентної закупівлі та очікуваної вартості предмета такої закупівлі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-20 15:44:53

Заперечення до висновку

Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) від 16.04.2021 № 103 «Про початок моніторингу процедур закупівель», відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 розпочався моніторинг закупівлі «Термінальне обладнання для обслуговування операцій з використанням електронних платіжних засобів з обслуговуванням» АТ «Укрпошта» в мережі інтернет (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-09-012797-a).
За результатами проведеного моніторингу 14.05.2021 р. ДАСУ було опубліковано Висновок про результати моніторингу наступного змісту:
«За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено».

АТ «Укрпошта» вважає необхідним надати аргументовані заперечення до висновку та на спростування викладених в ньому доводів про результати моніторингу закупівлі наступного змісту.
Зміст порушення №1: «За результатами моніторингу установлено, що на звернення учасника за роз’ясненням, яке опубліковано в інформаційній системі закупівель 17.02.2021, Замовник оприлюднив роз’яснення 23.02.2021 (з перевищенням терміну трьох робочих днів), чим порушив вимоги частини першої статті 24 Закону через несвоєчасне надання роз’яснення щодо тендерної документації».

Щодо порушення вимог частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» по причині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації – замовник зауважує, що відповідно до положень частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник розміщує роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Тобто Законом України «Про публічні закупівлі» регламентуються дії замовника у разі несвоєчасного надання роз’яснень, що свідчить про незаконність трактування даної норми як неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У свою чергу, замовником 23.02.21, 14:38 розміщено роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель та розпочато підготовку змін до тендерної документації. 05.03.2021 строк подання тендерних пропозицій було продовжено на строк не менш як на сім днів – тобто до 15.03.2021, а в тендерну документацію було внесено зміни для задоволення вимог за зверненням. Таким чином, замовником було усунуто порушення строку надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, про що свідчить належним чином опрацьоване звернення шляхом внесення змін до тендерної документації та продовження строку на подання тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Зауважимо, що Окружний адміністративний суд м. Києва по справі № 640/15821/20 притримується тієї ж позиції, про що свідчить Рішення суду від 22.02.2021 року.
Таким чином, замовник, діючи в рамках закону, не допустив порушення норм чинного законодавства, що доводить безпідставність висновку ДАСУ в даній частині.

Зміст порушення №2: «Також встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання позитивного листа-відгука від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. ТОВ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надав довідку про виконання аналогічного, раніше укладеного договору в якому зазначена інформація щодо виконання 3 договорів, а саме: договору від 20.05.2020 № АТ-107, укладеного із КиргизКомерцБанк, договору від 10.10.2020 № АТ-102, укладеного із ТОВ «Перша Еквайрингова Компанія» та договору від 10.10.2020 № 01/РЕК/01, укладеного із United Financial Corporation (Грузія). Проте, в тендерній пропозиції ТОВ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відсутній лист-відгук щодо виконання договору від 10.10.2020 № АТ-102 укладений із ТОВ «Перша Еквайрингова Компанія», чим не дотримано вимог пункту 5 розділу III тендерної документації та підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, та допустив її до аукціону».

На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» замовником встановлено перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)), зокрема учасник повинен надати довідку у довільній формі що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) з банком-еквайром або еквайром, а також позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору.
Встановлюючи даний кваліфікаційний критерій Замовник чітко окреслив необхідні та достатні вимоги до потенційних учасників для визначення рівня їх кваліфікації, а саме – надання довідки, яка містить інформацію щодо виконання аналогічного, у розумінні тендерної документації до закупівлі - під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір з банком-еквайром або еквайром на постачання платіжних терміналів, договору та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці зміст якого підтверджує якісне виконання договору.
Тобто замовником вимагалось подання інформації щодо одного аналогічного договору та підтвердження якісного виконання такого договору від контрагента, з яким укладено даний договір у формі позитивного листа-відгуку.
Тендерна документація не містить інших вимог щодо підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію. Замовник вважає достатнім надання інформації щодо одного договору, що відповідно закріплено в положеннях тендерної документації. У тендерній документації замовника відсутні вимоги щодо надання більше аніж одного аналогічного договору, в той же час, змовник не обмежує право учасників зазначати будь-яку кількість договорів, тощо. Також у тендерній документації замовника відсутні вимоги щодо подання позитивних листів-відгуків від кожного контрагента, якого учасник зазначає в довідці щодо виконання аналогічного договору або ж щодо кожного договору. Замовник ніяким чином не може впливати на бажання учасника завантажити додаткову інформацію щодо виконання аналогічних договорів та на їх підтвердження – надання листів-відгуків, проте, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації, – замовником вважається достатнім надання інформації про один аналогічний договір та лист-відгук до нього, відповідно до положень тендерної документації.
Додатково, звертаємо вашу увагу, що власне законодавець, встановлюючи норму статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» розділив даний кваліфікаційний критерій на можливі варіації, про що свідчить п.3 ч.2 вказаної статті – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Учасник ТОВ «Розумні платіжні технології», надавши інформацію згідно довідки про виконання аналогічного, раніше укладеного договору, зазначивши інформацію про один такий договір та надавши позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці щодо одного такого договору – повністю виконав вимоги тендерної документації замовника та підтвердив відповідність даному кваліфікаційному критерію.
Враховуючи вищенаведені беззаперечні докази – вважаємо висновок ДАСУ в даній частині акцентовано протиправним та повністю незаконним, оскільки відхилення ТОВ «Розумні платіжні технології» за ненадання документу який не вимагався, може призвести до відхилення такої пропозиції не на підставах передбачених тендерною документацією (безпідставного відхилення), що є безпосереднім порушенням норм чинного законодавства.

Відповідно до ч.10 ст.8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Висновок про результати моніторингу закупівлі буде оскаржений до суду.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" АТ "Укрпошта" подано позовну заяву про визнання незаконним та скасування Висновку про результати моніторингу до Окружного адміністративного суду м. Києва. Замовником буде додатково розміщено інформацію про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 28 травня 2021

Документи:

28 травня 2021 12:49
Електронний підпис
28 травня 2021 12:48
Xerox Scan_28052021092403.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 березня 2021
UA-2021-02-09-012797-a52f0b61be281444eacd8aa6a81036ed5
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 березня 2021 16:34

Документи

15 березня 2021 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 березня 2021 16:39
Електронний підпис
29 березня 2021 16:03
Довідка (3).zip
29 березня 2021 16:03
Довідка (1).zip
29 березня 2021 09:47
Довідка (3).zip
26 березня 2021 15:28
Фінансовий звіт 2020 року.pdf
26 березня 2021 15:28
Укрпошта цінова_20210326_0001.pdf
26 березня 2021 15:28
Статут завірена копія.pdf
26 березня 2021 15:28
Протокол директор.pdf
26 березня 2021 15:27
Несудимость_Слуцкая.pdf
26 березня 2021 15:27
Наказ директор.pdf
26 березня 2021 15:27
Витяг станом на 26.03.2021.pdf
12 березня 2021 16:37
Електронний підпис
12 березня 2021 16:37
Електронний підпис
12 березня 2021 16:07
Лист-гарантія ст 17 ч2 110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Переклад EMV L2 VX520_110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Переклад EMV L1 VX520-675 110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Переклад EMV L1 PP1000SEv3 110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Лист-відгук Укрпошта 0321.pdf
12 березня 2021 16:07
Лист відгук Банк 34.pdf
12 березня 2021 16:07
Довідка про досвід_2.pdf
12 березня 2021 16:07
Довідка EMV L1 Термінал.pdf
12 березня 2021 16:07
Довідка EMV L1 PIN pad.pdf
12 березня 2021 16:07
TL1_LOA_VERI_15958_19Dec19.pdf
12 березня 2021 16:07
TL1_LOA_VERI_12646_26Feb20.pdf
12 березня 2021 16:07
Product Bulletin_EMV-L1_IFM9a_26Feb20.pdf
12 березня 2021 16:07
L2_VERI_04231_12Aug19.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку у довільній формі з інформацією, яка повинна підтвердити відповідність програмного забезпечення для термінального обладнання запропонованого учасником вимогам стандарту PA DSS, з зазначенням найменування програмного забезпечення без зазначення адреси сайту на якому можна перевірити таку відповідність. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додатки 1, 4 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель: уточнену або нову довідку у довільній формі з інформацією, яка підтверджує відповідність програмного забезпечення для термінального обладнання запропонованого учасником вимогам стандарту PA DSS, з зазначення найменування програмного забезпечення, по якому можна перевірити його дійсність на сайті: https://www.pcisecuritystandards.org/assessors_and_solutions/payment_applications?agree=true у розділі "ACCEPTABLE FOR NEW DEPLOYMENTS".

Документи

15 березня 2021 12:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2021 13:33
Електронний підпис
18 березня 2021 13:28
Електронний підпис
18 березня 2021 13:27
pci new.pdf
15 березня 2021 10:06
Електронний підпис
15 березня 2021 10:06
Електронний підпис
15 березня 2021 10:03
nakaz.pdf
15 березня 2021 09:54
pismo PEK.pdf
15 березня 2021 09:54
pismo pusk st_17.pdf
15 березня 2021 09:18
techspecificacia1.pdf
13 березня 2021 12:13
list st 17.pdf
13 березня 2021 12:13
vytyag edrpu.pdf
13 березня 2021 12:13
statut.pdf
13 березня 2021 12:13
kyrgyzcom.pdf
13 березня 2021 12:13
anketa uchastnika.pdf
13 березня 2021 12:13
technichna speca.pdf
13 березня 2021 12:13
pereclad g101.pdf
13 березня 2021 12:13
Письмо UFC.pdf
13 березня 2021 12:13
T2 EMV Contact L1-13032024.pdf
13 березня 2021 12:13
T2 EMV L2.pdf
13 березня 2021 12:13
protokol.pdf
13 березня 2021 12:13
T2 EMV L1 CTLS.pdf
13 березня 2021 12:13
G101 EMV 非接 L1 证书.pdf
13 березня 2021 12:13
dovidka service.pdf
13 березня 2021 12:13
pereklad EMV.pdf
13 березня 2021 12:13
pereclad internadks.pdf
13 березня 2021 12:13
dovidka dosvid1.pdf
13 березня 2021 12:13
pa pci.pdf
13 березня 2021 12:13
dovidka subpidryad.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Цим підтверджуємо, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Учасник підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Підтверджую відсутність підстав

Підстава для відмови відсутня

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 18 389 000,00
UAH з ПДВ
18 389 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 18 390 000,00
UAH з ПДВ
18 390 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

29 березня 2021 16:39
Електронний підпис
29 березня 2021 16:03
Довідка (3).zip
29 березня 2021 16:03
Довідка (1).zip
29 березня 2021 09:47
Довідка (3).zip
26 березня 2021 15:28
Фінансовий звіт 2020 року.pdf
26 березня 2021 15:28
Укрпошта цінова_20210326_0001.pdf
26 березня 2021 15:28
Статут завірена копія.pdf
26 березня 2021 15:28
Протокол директор.pdf
26 березня 2021 15:27
Несудимость_Слуцкая.pdf
26 березня 2021 15:27
Наказ директор.pdf
26 березня 2021 15:27
Витяг станом на 26.03.2021.pdf
12 березня 2021 16:37
Електронний підпис
12 березня 2021 16:37
Електронний підпис
12 березня 2021 16:07
Лист-гарантія ст 17 ч2 110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Переклад EMV L2 VX520_110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Переклад EMV L1 VX520-675 110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Переклад EMV L1 PP1000SEv3 110321.pdf
12 березня 2021 16:07
Лист-відгук Укрпошта 0321.pdf
12 березня 2021 16:07
Лист відгук Банк 34.pdf
12 березня 2021 16:07
Довідка про досвід_2.pdf
12 березня 2021 16:07
Довідка EMV L1 Термінал.pdf
12 березня 2021 16:07
Довідка EMV L1 PIN pad.pdf
12 березня 2021 16:07
TL1_LOA_VERI_15958_19Dec19.pdf
12 березня 2021 16:07
TL1_LOA_VERI_12646_26Feb20.pdf
12 березня 2021 16:07
Product Bulletin_EMV-L1_IFM9a_26Feb20.pdf
12 березня 2021 16:07
L2_VERI_04231_12Aug19.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 13:33
Електронний підпис
18 березня 2021 13:28
Електронний підпис
18 березня 2021 13:27
pci new.pdf
15 березня 2021 10:06
Електронний підпис
15 березня 2021 10:06
Електронний підпис
15 березня 2021 10:03
nakaz.pdf
15 березня 2021 09:54
pismo PEK.pdf
15 березня 2021 09:54
pismo pusk st_17.pdf
15 березня 2021 09:18
techspecificacia1.pdf
13 березня 2021 12:13
list st 17.pdf
13 березня 2021 12:13
vytyag edrpu.pdf
13 березня 2021 12:13
statut.pdf
13 березня 2021 12:13
kyrgyzcom.pdf
13 березня 2021 12:13
anketa uchastnika.pdf
13 березня 2021 12:13
technichna speca.pdf
13 березня 2021 12:13
pereclad g101.pdf
13 березня 2021 12:13
Письмо UFC.pdf
13 березня 2021 12:13
T2 EMV Contact L1-13032024.pdf
13 березня 2021 12:13
T2 EMV L2.pdf
13 березня 2021 12:13
protokol.pdf
13 березня 2021 12:13
T2 EMV L1 CTLS.pdf
13 березня 2021 12:13
G101 EMV 非接 L1 证书.pdf
13 березня 2021 12:13
dovidka service.pdf
13 березня 2021 12:13
pereklad EMV.pdf
13 березня 2021 12:13
pereclad internadks.pdf
13 березня 2021 12:13
dovidka dosvid1.pdf
13 березня 2021 12:13
pa pci.pdf
13 березня 2021 12:13
dovidka subpidryad.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Цим підтверджуємо, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

декларація про відсутність підстави

Учасник підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНІ ПЛАТІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасник підтверджує, що Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Підтверджую відсутність підстав

Підстава для відмови відсутня

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 18 389 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
18 389 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2024 10:20
Dodatkova uhoda 3_ESESAI_060421-02.zip зміни до договору
07 лютого 2024 10:16
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 09:41
DU 2 ESESAI.zip зміни до договору
27 березня 2023 09:36
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2023 09:22
DU 1 ESESAI.zip зміни до договору
27 березня 2023 09:09
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:03
Dohovir postavky.zip укладений
06 квітня 2021 20:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, враховуючи зміну умов щодо надання пільг з оподаткування за Договором, а саме: припинення з 01.01.2023р. дії положень п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України про звільнення від оподаткування ПДВ вартості операцій з постачання програмної продукції, керуючись п.6 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.7. Договору, дійшли взаємної згоди змінити ціну в Договорі пропорційно до зміни вищезазначеної пільги з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 060421-02/065Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.6. та 13.7. Договору, а також враховуючи зміни (збільшення), встановленого органами державної статистики індексу споживчих цін за 2022р. на 126,6% (що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному вебсайті Держстату (www.ukrstat.gov.ua) в розділі "Статистична інформація"/"Економічна статистика"/"Ціни"/"Індекси споживчих цін (інфляція)"), дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 060421-02/065Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.6. та 13.7. Договору, а також враховуючи зміни (збільшення), встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін за 2023 р. на 105,1%, що підтверджується інформацією, яка розміщена на офіційному вебсайті Держстату (www.ukrstat.gov.ua) в розділі "Статистична інформація"/"Економічна статистика"/"Ціни"/"Індекси споживчих цін (інфляція)", дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 060421-02/065Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML