Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056115 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11 |
Контактна особа: |
Космина Михайло Юрійович 380322521767 o.poturay@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2020 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2020 11:19 |
Очікувана вартість: | 4 327 269,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 637,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Замовник після підписання договору може надати попередню оплату на виконання робіт в розмірі що не перевищує 30% вартості робіт за договором. Попередня оплата не є обов'язковою. | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2020 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 12:46 |
12. Перелік змін.doc | |
12 травня 2020 12:46 |
11. Додаток 3 Проект договору нова редакція.docx | |
12 травня 2020 12:46 |
10. Додаток 2 ТЗ Мазепи 23 нова редакція.docx | |
12 травня 2020 12:45 |
9. Додаток 1 ТД Перелік документів нова редакція.doc | |
12 травня 2020 12:45 |
8. ТД аварйно відновл Мазепи 23 нова редакція.docx |
12 травня 2020 12:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 травня 2020 12:46 |
12. Перелік змін.doc
|
|||
12 травня 2020 12:46 |
11. Додаток 3 Проект договору нова редакція.docx
|
|||
12 травня 2020 12:46 |
10. Додаток 2 ТЗ Мазепи 23 нова редакція.docx
|
|||
12 травня 2020 12:45 |
9. Додаток 1 ТД Перелік документів нова редакція.doc
|
|||
12 травня 2020 12:45 |
8. ТД аварйно відновл Мазепи 23 нова редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-14-000015 ● d5ac3707680d4252bc452eb08fe2dec1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 13:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2020 № 146
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-04-001653-a 04.05.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку від 21.08.2020 UA-M-2020-08-14-000015 Детально розглянувши висновок про результати моніторингу від 21.08.2020 UA-M-2020-08-14-000015, проведеного Державною аудиторською службою України Західного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне. 1. В частині що стосується відображення закупівлі у річному плані закупівель. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», розроблення та затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель належить до основних функцій Уповноваженого органу. Так, згідно з наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”, інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство “ПРОЗОРРО”. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів. Також, даним наказом перебачено, що даними формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що станом на момент проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель була відсутня технічна можливість унесення інформації про місцезнаходження та категорію Замовника. Зважаючи на це, відсутність вказаної інформації у системі Prozzoro допущено не з вини Замовника. 2. В частині що стосується відсутності інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», розроблення та затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель належить до основних функцій Уповноваженого органу. Так, згідно з наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”, інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство “ПРОЗОРРО”. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів. Також, даним наказом перебачено що даними формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що станом на сьогодні в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість унесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зважаючи на це, відсутність вказаної інформації у системі Prozzoro допущено не з вини Замовника. Поряд з цим, у тендерній документації на проведення процедури закупівлі передбачена вказана інформація, а отже така інформація міститься у завантажених файлах. 3. В частині, що стосується відсутності інформації у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для проведення капітального ремонту, що надана в складі тендерної пропозиції учасника ПП «БоТарБуд» даних (інформації) про наявність у власності (оренді, лізингу та інше) окремого обладнання, що зазначено в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису у Розділі ІІ цієї відомості, а саме: насос грязьовий (подача 15м3/год, напір 50 м в кількості 5,76 маш-год), агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель (продуктивність 500 м3/год в кількості 3,23904 маш-год) та/або залучення учасником ПП «БоТарБуд» субпідрядної організації. У довідці вих. 1/14-5 від 14.05.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також у бухгалтерській довідці учасник ПП «БоТарБуд» зазначив про наявність власного «компресора пересувного 15». Відповідно до технічних характеристик компресорів пересувних, до одних із функцій даного обладнання належить фарбування. А, отже, учасником підтверджено наявність агрегату фарбувального для фарбування фасаду будинку. В частині, що стосується насосу грязьового, слід зазначити. Технологічним процесом буріння свердловин (передбаченого п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації) передбачено про можливість появи підземних вод, а тому шифр норм програмного комплексу «Е5-52-3» передбачає застосування насосів грязьових. Однак, оскільки виконання робіт з буріння свердловин здійснюється у приміщенні, а саме у підвалі житлового будинку, та глибина таких свердловин передбачена 2,5 м, поява підземних вод є мало імовірна, а, отже, можливість застосування насосу грязьового є невелика. Поряд з цим, інформаційною довідкою вих. 6/14-5 від 14.05.2020 учасником зазначено, про незалучення субпідрядних чи інших сторонніх організацій в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А, отже, оскільки оренда/надання послуг насосом грязьовим не буде перевищувати 20 відсотків від вартості договору, учасник може залучити під час виконання робіт, в разі необхідності, дане обладнання. 4. В частині, що стосується відсутності у пропозиції переможця ПП «БоТарБуд» інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі з підстав, що передбачені частиною 1 цієї статті. Частиною 3 статті 17 Закону встановлено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Частиною 5 статті 17 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки підстави, визначенні пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та у електронні системі закупівель, Замовник не вправі вимагати у тендерній документації підтвердження вказаної інформації від переможця торгів. Слід зазначити, що частина 2 статті 17 Закону носить диспозитивну норму, а не імперативну Замовник вправі самостійно визначати права та обов'язки з даного приводу. Поряд з цим, зазначаємо, що станом на момент подання оголошення про проведення процедури закупівлі у Замовника протягом 3-х попередніх років не було жодних випадків невиконання учасниками процедур закупівель своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання і застосування санкцій, а, отже, у Замовника не було приводу для відхилення будь-якого учасника з таких підстав. Частиною 3 статті 31 Закону визначено виключні підстави відхилення переможця процедури закупівлі, зокрема, абзацом 2 частини 3 статті 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє переможця торгів в разі якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Поряд з цим, статтею 31 Закону не встановлено підстав відхилення переможця за невиконання ч. 6 ст. 17 Закону. А, отже, оскільки норма чинного законодавства забороняє Замовникам вимагати у тендерній документації від переможця підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, а норма частини другої статті 17 Закону містить диспозитивну норму, Замовник не вправі відхиляти учасників з даного приводу. З огляду на викладене, Замовник не погоджується із висновком про результати моніторингу від 21.08.2020 UA-M-2020-08-14-000015, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо. Принагідно, Замовник звертає Вашу увагу та наголошує, що виконання робіт, що є предметом закупівлі, здійснюється на виконання рішення міської комісії з питань техногенної та екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, та з метою проведення невідкладних протиаварійних робіт. Призупинення виконання робіт може нести непоправні наслідки, а саме, загрожує життю і здоров'ю мешканців житлового будинку та прилеглих територій. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Однак, жодна із даних підстав не настала для розірвання договору. Станом на сьогодні, роботи виконано більш як на 50%, зауважень до підрядної організації від Замовника та організації що здійснює технічний нагляд за виконанням робіт - відсутні. Зважаючи на вищевикладене, законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі ID: UA-2020-05-04-001653-a відсутні. Голова тендерного комітету М. Космина
2020-08-31 15:25:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 04.09.2020 Замовником скеровано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку |
Дата публікації: | 04 вересня 2020 |
Документи:
04 вересня 2020 23:20
|
Електронний підпис |
04 вересня 2020 23:19
|
IMG_20200904_152505.jpg |
04 вересня 2020 23:19
|
IMG-6e2cb120031c4f56b8743540717566e1-V.jpg |
04 вересня 2020 23:19
|
IMG-94e6ffbc78947d1c50cebb4c9fcdae3e-V.jpg |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БОТАРБУД" #39033782 |
Переможець |
4 011 702,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 09:49
|
Розірвання 133-т-20.pdf | укладений |
15 грудня 2020 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 червня 2020 12:07
|
133-Т-20.pdf | укладений |
10 червня 2020 12:06
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 15 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
4 011 702,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Керуючись ст. 651 Цивільного Кодексу України, враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 року (№UA-M-2020-08-14-000015), Сторони дійшли згоди розірвати з 15.12.2020 року Договір №133/Т/20 від 10.06.2020р. на виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація, а саме «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану конструкційних елементів житлового будинку №23 на вул. Гетьмана І. Мазепи у м. Львові (капітальний ремонт)». |