Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Журнали та бланки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2021-01-21-003115-c ● 52b8eb2ca5bb4638a854e389d81ea72d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 43342788 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2 |
Контактна особа: |
Масловський Артур Іванович +380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2021 18:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2021 19:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 19:01 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109 найменувань
Журнали та бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58023, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Фастівська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2021 18:56 |
Оголошення бланки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
некоректне технічне завдання
Дата подання: 22 січня 2021 08:26
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:07
Добрий день.
1. Для достовірного прорахунку закупівлі необхідно знати: Формат кожного бланку і журналу, вид паперу, друк одно-чи двосторонній, для журналів необхідно прописати кількість аркушів в журнала. вид паперу, вид обкладинки(картон чи переплетення ).
2, Виконання друку бланків та журналів протягом 3-х робочих днів із дня отримання замовлення. (Даний пункт обмежує коло учасників за територіальним принципом та знижує конкуренцію. Виробничий процес в залежності від типу продукції може бути більше 3-х днів + термін доставки з іншого міста)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Під час кожного замовлення, технічні характеристики товару будуть узгоджуватись між представником Замовника та представником Постачальника. Просимо пропонувати товар, технічні характеристики якого є загальноприйнятими та в межах бюджету закупівлі.
2. Просимо не перейматися щодо можливого невчасного терміну доставки товару, крім того вразі необхідності Сторони можуть внести зміни в Договір.
2. Просимо не перейматися щодо можливого невчасного терміну доставки товару, крім того вразі необхідності Сторони можуть внести зміни в Договір.
Технічні характеристики
Дата подання: 25 січня 2021 09:35
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:09
Відсутній опис товару: формат, на якому папері друк, щільність паперу, яка окладинка, чи присутні елементи захисту?
Відповідь: Під час кожного замовлення, детальні технічні характеристики товару будуть узгоджуватись між представником Замовника та представником Постачальника. Просимо пропонувати товар, технічні характеристики якого є загальноприйнятими та в межах бюджету закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 25 січня 2021 10:55
Дата відповіді: 25 січня 2021 18:10
Через відсутність технічних характеристик (опис предмету закупівлі) не можливо зформувати цінову пропозицію. Просимо надати технічні характеристики.
Відповідь: Під час кожного замовлення, детальні технічні характеристики товару будуть узгоджуватись між представником Замовника та представником Постачальника. Просимо пропонувати товар, технічні характеристики якого є загальноприйнятими та в межах бюджету закупівлі.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 січня 2021 12:41
Для формування цінової пропозиції потрібно мати технічну характеристику по кожному пункту. Формат, тип паперу (офсетний - білий 55 - 80 г/м2, газетний 45 г/м2), кількість аркушів в медичних картках та журналах, тип обкладинки (м`яка - макулатурний картон 0,3 мм чи тверда - картон 2 мм). Без цих даних неможливо сформувати цінову пропозицію. Узгодити дані питання після аукціону неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-21-003115-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 27 січня 2021 12:50
Порушення законодавства та дискримінація
Для формування цінової пропозиції потрібно мати технічну характеристику по кожному пункту. Формат, тип паперу (офсетний - білий 55 - 80 г/м2, газетний 45 г/м2), кількість аркушів в медичних картках та журналах, тип обкладинки (м`яка - макулатурний картон 0,3 мм чи тверда - картон 2 мм). Без цих даних неможливо сформувати цінову пропозицію. Узгодити дані питання після аукціону неможливо. Такий підхід є дискримінаційним та порушує рівність прав учасників, знижує конкуренцію та не дає можливості придбати якісний товар за найбільш економічно вигідною ціною. Дана закупівля може бути організована під певного місцевого учасника та містити корупційну складову. Вимагаємо усунути порушення та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2021 19:08
Технічні характеристики є навпаки недискримінаційними та відповідають принципам здійснення публічних закупівель, оскільки чим більше вимог до предмету закупівлі тим менше Учасників.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
50 021,52
UAH з ПДВ
|
50 021,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
74 760,00
UAH з ПДВ
|
74 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ППНС |
125 000,00
UAH з ПДВ
|
118 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
139 554,00
UAH з ПДВ
|
139 554,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" #32168763 |
Відхилено |
50 021,52
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 16:37
|
ФОП ЯРОСЕВИЧ ЛЮБОМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2199417435 |
Переможець |
74 760,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2021 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 18:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2021 16:21
|
Договір | укладений |
18 лютого 2021 16:03
|